MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 57 of 57
  1. #51
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Leuke foto's! Zag tot mijn verbazing dat Tobias Loasana ook een partij vocht, dacht dat hij al jaaaaren geleden gestopt was, op die ene partij tegen Peter Dollenkamp in Leek 4 jaar geleden na dan.

    @ mensen die er waren (Blackadder) was het een mooie partij van Tobias?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Effective View Post
    @ mensen die er waren (Blackadder) was het een mooie partij van Tobias?
    Eeeehhh....nou... uumm...
    Om eerlijk te zijn...hij bakte er niks van. Kreeg alleen een gigantisch pak slaag.
    Alsof hij met zijn kop helemaal ergens anders was.
    Af en toe leek hij even wakker te worden en bewoog ietsjes alleen om te missen.
    Last edited by blackadder; 03-06-2009 at 19:46.

  3. #53
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Eeeehhh....nou... uumm...
    Om eerlijk te zijn...hij bakte er niks van. Kreeg alleen een gigantisch pak slaag.
    Alsof hij met zijn kop helemaal ergens anders was.
    Af en toe leek hij even wakker te worden en bewoog ietsjes alleen om te missen.
    Oké jammer, hij is ook echt ergens ver in de veertig volgens mij. Vroeger een goede vechter geweest, zonde als die losse partijen in de nadagen dan zo aflopen. Wel respect voor hem om op zijn leeftijd de ring in te gaan.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Effective View Post
    Leuke foto's! Zag tot mijn verbazing dat Tobias Loasana ook een partij vocht, dacht dat hij al jaaaaren geleden gestopt was, op die ene partij tegen Peter Dollenkamp in Leek 4 jaar geleden na dan.

    @ mensen die er waren (Blackadder) was het een mooie partij van Tobias?
    Osu Effective ik heb na die tijd met Tobias gebabbelt hij wou het nog een keer meemaken kwaad snelheid in de ring net als zijn vechters het is allemaal veel sneller geworden de gevechten dan 10-15 jaar geleden zij Tobias tegen mij dat had ik hem al gezegt hij gaf mij gelijk, in de Dojo of op de mat maakt dat een heel verschil tja hij kreeg knieen naar zijn hoofd waarvan er 2 goed door kwamen maar Tobias bleef staan zijn dekking bleef goed gesloten dat moest ook wel respect !!maar Tobias werd van het kastje naar de muur gestuurt zijn tegen stander is 19jaar hij 44 eve verschil dacht ik Tobias zij dat het hem mee was gevallen

    Respect voor Tobias hij stond er toch maar even en ging niet K.O. tegen een A klasser die zeer goed en snel was
    Tobias heeft een kyokushin spirit en achtergrond
    opgeven is geen optie !!!
    Osu
    Last edited by jan sensei kyokushin; 04-06-2009 at 09:51.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    nederland
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Wink Gala

    Leuke avond ,wat goede gevechten , enkele minder ,gezellige terugblik!!!!

  6. #56
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    Osu Effective ik heb na die tijd met Tobias gebabbelt hij wou het nog een keer meemaken kwaad snelheid in de ring net als zijn vechters het is allemaal veel sneller geworden de gevechten dan 10-15 jaar geleden zij Tobias tegen mij dat had ik hem al gezegt hij gaf mij gelijk, in de Dojo of op de mat maakt dat een heel verschil tja hij kreeg knieen naar zijn hoofd waarvan er 2 goed door kwamen maar Tobias bleef staan zijn dekking bleef goed gesloten dat moest ook wel respect !!maar Tobias werd van het kastje naar de muur gestuurt zijn tegen stander is 19jaar hij 44 eve verschil dacht ik Tobias zij dat het hem mee was gevallen

    Respect voor Tobias hij stond er toch maar even en ging niet K.O. tegen een A klasser die zeer goed en snel was
    Tobias heeft een kyokushin spirit en achtergrond
    opgeven is geen optie !!!
    Osu
    Ik heb eerlijk gezegd het idee dat het al een heel verschil had gemaakt als hij in zijn voorbereiding niet alleen met zijn eigen jongens had getraind.

  7. #57
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik heb eerlijk gezegd het idee dat het al een heel verschil had gemaakt als hij in zijn voorbereiding niet alleen met zijn eigen jongens had getraind.
    dat denk ik niet, wel knap dat hij er toch staat ondanks z'n leeftijd

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •