MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    En zul je zien dat net in die allerlaatste partij van Fedor hij tegen een stoot van lesnar aanloopt en KO gaat in de eerste minuut.

    -fin-
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #27
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Weet je.. ik heb nu steeds meer zoiets van...

    Kom Fedor, versla Barnett tijdens affliction 3 en ga daarna gewoon lekker met pensioen..

    zo!

    Stoppen op hoogtepunt... niemand kan dan meer ontkennen dat hij de beste HW ooit is.

    (behalve Dana White die gaat lopen zeiken dat Lesnar the real deal is.. )
    vind ik eigenlijk maar een slecht idee
    wil um nog wel een paar keer zien vechten hoor!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  3. #28
    chief108 Guest

    Default


  4. #29
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    weetjewat....

    ik zit helemaal niet te wachten op een gevecht tussen Brock en Fedor.

    Hij zou hem maar eens met een lucky punch ko slaan.....
    2012 of niet, maar dan vergaat de wereld...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #30
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    weetjewat....

    ik zit helemaal niet te wachten op een gevecht tussen Brock en Fedor.

    Hij zou hem maar eens met een lucky punch ko slaan.....
    2012 of niet, maar dan vergaat de wereld...
    Ja of Fedor schopt en slaat hem zo hard uit de ring dat als borck terugklapt op aarde de aarde alsnog vergaat,


    brock = niburu???
    From Best!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Ja of Fedor schopt en slaat hem zo hard uit de ring dat als borck terugklapt op aarde de aarde alsnog vergaat,


    brock = niburu???


    watte?
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Niburu, de 10e planeet die in ons zonnestelsel komt en de aarde vernietigd in 2012.


    off-topic
    From Best!

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Niburu, de 10e planeet die in ons zonnestelsel komt en de aarde vernietigd in 2012.


    off-topic


    ahhhhhhhhhhh
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    eerst zien, dan geloven...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  10. #35
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    weetjewat....

    ik zit helemaal niet te wachten op een gevecht tussen Brock en Fedor.

    Hij zou hem maar eens met een lucky punch ko slaan.....
    2012 of niet, maar dan vergaat de wereld...
    precies....
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #36
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    En zul je zien dat net in die allerlaatste partij van Fedor hij tegen een stoot van lesnar aanloopt en KO gaat in de eerste minuut.

    -fin-

    Blasphemy!
    No gods! No masters!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    1 fightdeal (non title shot) in de ufc tegen Lesnar gaat natuurlijk nooit gebeuren.
    Het risico is dat Fedor wint en Dana met UFC HWchamp Lesnar zit die verloren heeft en meteen ongeloofwaardig kampioen is.

    Dana wilt Fedor voor minstens 3 gevechten, anders niet. Vanuit marketing oogpunt heel logisch.

    Voor de overall MMA fan jammer, maargoed door bonden en verenigingen hebben in alle sporten vaker de 2 beste nooit tegenover elkaar kunnen staan.

    edit; ps, waarmee ik niet wil zeggen dat lesnar een van de beste in het spelletje is
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    gejat van sherdog
    ==

    Fedor Says UFC Contract Terms Stinks
    He's the only top five pound-for-pound MMA fighter who isn't in the UFC but Fedor Emelianenko isn't ready to bow to Dana White under what he's calling an unfair contract:
    "If Dana White can offer a contract that's not one-sided and it's not cumbersome to the point where we look at it and realize that we can't fight for him, then we'll fight in the UFC."
    White has gone on record consistently saying it's Fedor's management that is holding up a deal. Sounds like Emelianenko himself is well aware of the terms of the initial deal that was offered and thinks it's unfair.
    Watch Fedor talk about a move to the UFC (6:55 mark):

    Video Link: http://vimeo.com/4992154?pg=embed&sec=

    Fedor also says no offer has been made in the last two years:
    "There were a lot of things in there that didn't make sense and there hasn't been any movement since then. Generally, one of the main issues was, if I was the UFC champion then the contract was basically indefinite. And there were options and extensions, the contract would never end if I was their champion."
    That sounds a bit unusual. Fedor says that the deal offered was very NFL-like:
    "On the flip side of that, if I had performed in a way that they didn't like or I had lost, they could end the contract that day or have my purse decreased based on a poor peformance."
    That doesn't sound dissimilar from many of the UFC deals. It sounds similar to what Anderson Silva is dealing with. Where the money is potentially huge as long as you're winning but decreases significantly with a loss. It's an interesting way to work contracts. On one hand it protects the promotion if a fighter goes into a losing streak or isn't all that they're cracked up to be. But it can also lead to a situation like Silva's, where you're better off dancing your way to decision wins.

    Source: http://sports.yahoo.com/mma/blog/cag...urn=mma,167990
    __________________
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  14. #39
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Nou, als je het zo bekijkt zou het ook nog wel mooi zijn om de laatste periode van zijn carričre in de UFC door te brengen, als hij daar ook alles wint is hij overal officieel champion, en zal het wel ff duren voordat er een vergelijkbare vechter in the picture staat...

  15. #40
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zou dit willen doen? Volgens mij verdient hij goed bij Affliction en de beste HW zitten niet bij UFC.

    Enige reden die ik kan bedenken is dat hij iedereen buiten het UFC al heeft verslagen.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by slee View Post
    Waarom zou dit willen doen? Volgens mij verdient hij goed bij Affliction en de beste HW zitten niet bij UFC.
    of Affliction failliet gaat, wat niet geheel ondenkbaar is.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    Ik vind eigenlijk dat Fedor geen reet kan bewijzen in de UFC... deze man heeft Crocop in z'n prime verslagen, noguira zelfs 3x (in z'n prime)... en dan moet hij zich nu gaan 'bewijzen' tegen Frank Mirr (slechte standup, geen betere groundgame dan Fedor), Brock Lesnar ( 4 MMA fights... kom op), Noguira??(3x verslagen toen hij in veel betere vorm was) Randy?? ( hoe oud was die ook alweer??)

    ik denk dat Fedor's laatste serieuze uitdaging barnett is, ik bedoel hij heeft de meest prestigeuze heavyweight titel al lang gewonnen in Pride, de UFC heavyweight titel is daar totaal niet mee te vergelijken (fakking tim sylvia heeft die titel zelfs gehad....)

    stel dat hij de UFC ingaat... titlefight tegen brock (denk dat hij van Mirr wint) en hij verslaat brock... dan zit hij mooi aan de UFC vast en dan krijg je zon Anderson Silva verhaal wiens tegenstanders bijna allemaal (Henderson daargelaten) geen uitdaging vormen. zit ik niet op te wachten iig
    Ik wás het hiermee eens, maar PRIDE is niet meer.
    En MMA is zich gewoon doorblijven ontwikkelen.
    Was het vroeger de wedloop om allround te worden, tegenwoordig is het een powerwedloop.
    De vraag is niet alleen meer wie de beste skills heeft, maar ook wie het grootste en sterkste is, het meeste weight cut en het meeste gas kan geven.
    Fedor is misschien nogsteeds de meest getalenteerde vechter ter aarde maar hij voldoet niet aan dit plaatje.
    En dit gaat op een gegeven moment de doorslag geven, niemand is onverslaanbaar (ik weet het, ik vloek).

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Weet je.. ik heb nu steeds meer zoiets van...

    Kom Fedor, versla Barnett tijdens affliction 3 en ga daarna gewoon lekker met pensioen..

    zo!

    Stoppen op hoogtepunt... niemand kan dan meer ontkennen dat hij de beste HW ooit is.

    (behalve Dana White die gaat lopen zeiken dat Lesnar the real deal is.. )
    DUS dát!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •