MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default Hammerkick archief : Cor Hemmers & Cees Masseurs dagen het westen uit !!

    In 1989 stond er in de Fighting spirit / Zendokan een mooi artikel over kickbokstrainers Cor Hemmers en Cees Masseurs. Ze daagden alle vechters uit Noord en Zuid – Holland uit, om te vechten tegen hun eigen jongens. Brabanders dus !! Het is 20 jaar geleden en er is veel veranderd. Cor Hemmers is één van de allergrootste van de trainers geworden, die er op deze aarde rondlopen en hij heeft echt gigantisch veel kampioenen gemaakt. Cees Masseurs is nog vaak te vinden, in de gym van GG en toen ik daar pas was, ontmoette ik beide giganten, die 20 jaar geleden pleitte voor vechters als Ramon Dekkers, Luc Verheije, André Masseurs, Maikel Lieuwfat, Peter Aerts e.v.a. Ze hadden het echt niet verkeerd gezien, want veel van deze mannen, zouden uitgroeien, tot vechters van absolute wereldklasse.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default




  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Rechtsonderin staan partijen, welke uit dat rijtje (wat overigens niet duidelijk leesbaar is) zijn uiteinelijk ook gematcht en wat waren de uitslagen?

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    En hoe is er indertijd op dit artikel gereageerd? Is er wat van de grond gekomen?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Ook grappig ik werd toen geboren............. Cor Hemmers is the best en binnenkort is hij 25 jaar top trainer, eigenlijk wel wat om te vieren al is Cor zelf niet zo hier mee bezig ........



    Gr, Jamila

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •