MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    idd enorm jaloers..... maar wat een topverslag heren!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wat een topverslag, bedankt jongens

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Heel mooi!!!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Damn daar had ik wel bij willen zijn! Jeru top geschreven! Ronald die foto's zijn echt gruwelijk! Je ziet bij de kids echt hoveel schik ze hebben! Mooi genomen!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Hele mooie serie Ronald! Echt top dat Mixfight hierbij aanwezig was. Afgezien van al het MMA en MT geweld de laatste tijd hebben we toch wat andere dingen laten zien, zoals het Nunchaku toernooi in IJsselmuiden. Maar dit slaat natuurlijk alles. In combinatie met de erg mooie sfeerfoto's die ertussen zitten een topshoot!

  6. #31
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Weet je toevallig nog op welke zender en welk programma? Ik zou het graag nog een keer zien via uitzending gemist of zo.

    aan al die kinderen te zien was het denk ik het jeugdjournaal van dezelfde dag, tenminste je zag kinderen die geinterviewd werden

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    Ik was vrijdag daar, wou ook een verslag van hier posten (niet nodig zie ik)
    Het was leuk, alleen het begin was vermoeiend (meer dan 2uur opening, terwijl de wedstrijden 30min maar in beslag nam)

    De demo partij en worstelen met Kids was prachtig

    ps. Top verslag
    Ja, dat we uitliepen met de tijd op de eerste dag kwam doordat we niet hadden kunnen oefenen. De tweede dag was alles beter in balans, omdat we wat geknipt hebben in de inleiding en ook veel Japanse tekst hebben weggelaten. Daardoor was er meer tijd voor de shikiri tijdens de wedstrijden en natuurlijk duurde de finale langer. Foto's en verslag zijn trouwens echt goed, dank.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Mooie foto's

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Kompier View Post
    Ja, dat we uitliepen met de tijd op de eerste dag kwam doordat we niet hadden kunnen oefenen. De tweede dag was alles beter in balans, omdat we wat geknipt hebben in de inleiding en ook veel Japanse tekst hebben weggelaten. Daardoor was er meer tijd voor de shikiri tijdens de wedstrijden en natuurlijk duurde de finale langer. Foto's en verslag zijn trouwens echt goed, dank.
    Bedankt voor de reactie Tom.
    En als je nog een baantje in Tokio weet

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Karel View Post
    aan al die kinderen te zien was het denk ik het jeugdjournaal van dezelfde dag, tenminste je zag kinderen die geinterviewd werden
    Bedankt Karel. Helaas is dat niet terug te zien op uitzendinggemist. Nou ja, niets aan te doen.

    Ik denk trouwens dat ik één van de foto's van die kinderen ook mee laat doen in de Mixfightfotowedstrijd aan het einde van het jaar (alleen nog even de leukste uitzoeken). Het was echt zo mooi om die kinderen zo bezig te zien. Ik zat er net zo van te genieten als die kinderen zelf .
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zag vandaag nog de bijlage van de Telegraaf (weet niet meer van welke dag). Die hadden ook een hele mooie plaat op de voorkant. En natuurlijk van zo'n grote Sumo met een kind

  12. #37
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    656
    vCash
    126000

    Default

    Kan deze krijgskunst maar niet waarderen...
    Een stel verstandelijk beperkt ogende fatso's, de lichamelijke beperking is al duidelijk als iemand op de grond moet gaan stampen om te imponeren.

    Doe mij maar iedere andere vorm van worstelen..die japs met hun eewige freakshow.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Hallo mensen, ik was vrijdag ook bij het evenement, en als groentje in de vechtsportwereld heb ik ook enorm genoten. Die gasten zijn zó groot, en dat gecombineerd met die emotieloze gezichtsuitdrukkingen, het lijken wel olifanten die tegen elkaar opbeuken. Fantastisch!

    Ik las dat jullie op zoek waren naar beelden (ik zocht zelf ook nog naar wat materiaal, zo kwam ik hier terecht), en nou heb ik een filmpje gemaakt die avond: PAROOL: PAROOL.TV - Sumoworstelaars trainen met bier

    Zitten een paar gevechten helemaal bij, inclusief het laatste gevecht, waar die spectaculaire foto ook van is genomen.

    Filmpje van het Jeugdjournaal (want dat was het) waar jullie het over hadden staat overigens hier: Jeugdjournaal - Worstelen met sumo's

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Bedankt voor de filmpjes Jelledeg!

  15. #40
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Leuk dat jullie het mooi vinden! En ook leuk dat jullie zo enthousiast zijn over sumo. Ik kende het alleen van tv en vond de traditie interessanter dan de gevechten zelf, maar als je eenmaal dicht bij de ring ('dohyo', toch?) hebt gezeten...

    Wat een oersport!

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Jup dohyo heet dat. Wilde in Japan dus al gaan, maar kwam niet verder dan het kopen van een Asashoryu t-shirt en het bezoeken van het Sumo museum (1 kamer )
    Helaas geen toernooi in Tokio op dat moment

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Echt 'vet' om zoiets hier te zien op mixfight! Mooie reportage + foto's!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top Jelledeg, bedankt
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •