MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Camerabg1 Reportage - Team Beast of the East

    Team Beast of the East




    ‘Een sterk team!!’




    Na een rit van nog geen half uur kom ik aan in Winterswijk waar een bekende vechtsportschool is gevestigd; Gym Super pro Winterswijk. Winterswijk hoor ik u denken? Jazeker, dit kleine plaatsje in Gelderland is voor de vechters van Team Beast of the East de plek waar zij zich voorbereiden op grote wedstrijden. Nadat ik mijn auto heb geparkeerd loop ik naar binnen. Ik wordt welkom geheten door Johannes Hoffman, een van de drijvende krachten achter het team. ‘Wil je wat drinken? Dan zal ik je zo meteen een rondleiding geven door de sportschool’.



    Johannes Hoffman is geen onbekende in de vechtsportwereld. Al langere tijd sponsort hij de Beast of the East gala’s in Zutphen en sinds 2007 maakt hij onderdeel uit van de organisatie. Hoffman houdt niet van half werk en heeft het gala een behoorlijke boost gegeven. Dit is ondermeer te merken aan het feit dat er steeds meer publiek op zijn gala’s afkomt en de organisatie noodgedwongen heeft moeten uitbreiden. De gehele Hanzehal in Zutphen wordt tegenwoordig afgehuurd. Niet zo gek als je je bedenkt dat hier topvechters als Nieky Holzken, Alivair Lima en volgend jaar zelfs Peter Aerts(!) aantreden.



    Ook de opzet van de sportschool is geen half werk. Terwijl Johannes me door de sportschool leidt zie ik dat de jongens hard aan het trainen zijn. MMA-vechter Hans Stringer werkt zich in het zweet evenals de in Nederland nog ongeslagen Poolse vechter Robert Jocz. Links achter in de zaal zie ik Faldir Chahbari die op deze zondagmiddag nog even hard traint voor zijn partij volgende week op het Gentleman gala in Tilburg. Het ziet er gelikt uit; een grote zaal voorzien van matten, een wedstrijdring en de nodige fitnessapparatuur. De muren zijn opgesierd met foto’s van Beast of the East-vechters genomen tijdens de vele wedstrijden. Het geeft de gym een fraaie uitstraling.



    We lopen terug naar de kantine en Johannes vertelt me dat de vechters hier niet alleen trainen, maar ook blijven slapen. Het team bestaat namelijk niet alleen uit Nederlandse vechters, maar ook uit buitenlandse vechters. Met name de Polen zijn sterk vertegenwoordigd. De Braziliaan Vitor Viana - op dit moment de grondtrainer van niemand minder dan Wanderlei Silva - is ook een van de vechters van Beast of the East. Johannes laat me de verschillende slaapkamers zien. ‘We kunnen hier 24(!) vechters laten verblijven’. Naast slaapkamers hebben de vechters ook de beschikking over een woonkamer en een fraaie badkamer. Het ziet er goed uit. We lopen vanaf de tweede verdieping terug naar de begane grond en ik zie dat Kevin aankomt.









    We nemen nog even plaats aan de tafel in de kantine. Johannes vertelt over de naam van het team ‘voor een gala hadden we een vechter nodig voor Pislik. We haalden een vechter uit Polen in de veronderstelling dat Pislik de partij makkelijk zou winnen. Dat liep toch anders. De Pool was een beest! Ik heb hem en een aantal andere vechters onder contract gezet en Team Beast of the East was geboren. De naam Team Beast of the East is toepasselijk, omdat deze vechters allen uit het oosten komen en het team bovendien in oost Nederland is gevestigd.’







    Dit jaar, op 14 november a.s., organiseert Hoffman een vechtsportgala in Polen. Het zal een mix worden van MMA en Kickboksen. Dat is redelijk uniek in Polen, want de gala’s die daar worden georganiseerd bestaan of uit alleen MMA-wedstrijden, of uit alleen Kickbokspartijen. ‘De Poolse organisatoren zijn niet blij met mij’ lacht Hoffman. ‘Ik laat Robert Jocz vechten en ook Valentijn Overeem zal er een partij vechten tegen de nog ongeslagen Poolse vechter Damian Grobowski. De Polen vinden het mooi dat deze grote namen zullen aantreden.’ Naast dit grote gala in Polen, staan er ook in Nederland de nodige gala’s op het programma die Johannes (mede) organiseert. Zo is er op 8 november a.s. een groot gala in Apeldoorn in de Omnisporthal. Het is de eerste keer dat er in deze grote hal een vechtsportgala wordt gehouden. Tenslotte worden er nog wat kleine gala’s georganiseerd en is er op 31 oktober a.s. het Klash gala in Zwitserland.



    Nadat de vechters klaar zijn met de training worden een aantal video-interviews afgenomen. Deze interviews zullen in de loop van deze week en volgende week worden geplaatst op Mixfight.nl. Wanneer de vechters zijn gefotografeerd door onze fotograaf Harmen (Richelieu), nodigt Johannes ons uit om wat te gaan eten in Pizzeria Roberto van een vriend van hem. Hier komt hij graag en als we binnen komen is meteen het halve restaurant gevuld met Team Beast of the East leden. De restauranthouder vindt het geweldig. Het is een gezellig samenzijn we praten nog wat over het team. Zo praten we over het feit dat Hans Stringer een aanbod heeft gekregen om voor de Japanse organisatie DEEP te gaan vechten en dat Stringer regelmatig in Amerika verblijft om daar te trainen bij Wanderlei Silva (‘hij slaat hard, maar ik kom goed mee’). Meer hierover in het interview met Hans dat later deze week zal worden geplaatst op de site. Ook blijkt Johannes een fervent paintballer te zijn en te beschikken over 'state-of-the-art equipment', waarover bepaalde Golden Glory leden (Bas Boon?) en onze eigen Mickey mee kunnen praten.



    We willen Johannes Hoffman en de leden van Team Beast of the East hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en het aansluitende etentje.





    Foto's: Harmen Bakker (Richelieu)
    Tekst: Roy van der Wal (Justinian)
    Last edited by Richelieu; 08-06-2009 at 21:25.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Kevin is met de video's bezig en deze zullen in de loop van deze week en volgende week worden geplaatst. Harmen plaatst later ook nog andere foto's in deze topic heb ik begrepen.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslagje! Ben benieuwd naar de vids van Wheelie

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Nice verslag ... heeft Johannes goed voor elkaar daar in Winterswijk...
    Ush,
    Marco.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Je moet er wat voor over hebben. Met nog 2 snurkers in de kamer is vast geen pretje
    Thanks mannen! Ben idd benieuwd naar het vervolg.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag mannen!
    Leuk om een indruk te krijgen van een trainingscentrum in het oosten van het land, ziet er super professioneel uit allemaal

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Johannes, bedankt voor de uitnodiging en ik kijk uit naar een prettige samenwerking
    We hebben ook wat mooie merchandise gekregen om te verloten onder de leden van Mixfight.nl

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Zijn altijd dikke gala's, leuk om dit verslag te lezen en te zien dat ze aan de andere kant van het land ook zeer proffessioneel met de vechtsport bezig zijn.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    ziet goed eruit, Ben benieuwd naar volgende BOTE gala
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag en mooie foto"s.
    Ziet er allemaal strak uit.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top. Leuk ook om het woongedeelte te zien
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    wie is die gozer 2e van links op de 1e foto , ik ken hem ergens van .............

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    416
    vCash
    126000

    Default

    Toppie jongens

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag. Altijd leuk om zo een kijkje achter de schermen te krijgen.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Eindhoven
    Posts
    587
    vCash
    126000

    Default

    Top verslag !

    Goed team: Roy, Harmen en Kevin !!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx!

    ziet er goed uit allemaal. BOTE heeft het goed voor mekaar!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #17
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslagje!

    Leuk om te zien hoe het er daar uit ziet.
    Lijkt me een gezellig clubje!
    From Best!

  18. #18
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag... Hans naar Japan is echt super... denk dat bijna niemand hem kan verslaan in zijn gewicht in Nederland... Het zou wel mooi zijn als Hans nog een rematch tegen dion zou kunnen vechten!!!

  19. #19
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag. Timmeren goed aan de weg daar!

  20. #20
    stenjiman Guest

    Default

    Wanneer ist volgende BOTE gala?

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    arnhem
    Posts
    2.846
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er zekergoed uit daar.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    ziet er goed uit

  23. #23
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Zutphen
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Dion wel wil vechten tegen Hans! Maar is iedereen daar mee eens?

    Zal echt een mooie pot worden....

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by eppe View Post
    Ik denk dat Dion wel wil vechten tegen Hans! Maar is iedereen daar mee eens?

    Zal echt een mooie pot worden....
    er zijn maar een paar mensen die het daar eens mee hoeven zijn hoor ;-).........

  25. #25
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Zutphen
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Zoals wie allemaal?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •