MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 80
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default wat vinden jullie van de American Bully?

    Je moet er van houden ... Maar ik vind dit echt gruwelijke honden!! Nieuw soortje sinds 2001 ofzo

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Ugly as fuck.

    Maar vast heel lief.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    jezus man, neem toch n normale hond. trieste gedoe met die vechthonden altijd...
    wat te compenseren ofzo?

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    425
    vCash
    126000

    Default

    Wat een schatjes
    Barbara
    Ambassadrice voor Fighting for Water
    http://www.fightingforwater.com/

  5. #5
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    jezus man, neem toch n normale hond. trieste gedoe met die vechthonden altijd...
    wat te compenseren ofzo?
    Yep....

    Kan niet vechten en heb een klein pikkie,

    Dus omdat jij niet van deze honden houd, moet ik normaal doen... en een andere hond nemen...

    Lutser... Ga jij lekker met je yorkshireterriertje lopen... of je duitse herder... Als ik van dit soort honden hou is dat mijn goed recht... En als jij denkt dat ik er iets mee wil compenseren dan zegt dat meer over jou dan mij...

  6. #6
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    heel leuk allemaal, totdat ie een klein kindje grijpt..

    dat is altijd mijn angst bij dit soort honden....hoe goed je 'm ook africht...

    lol @ Flipper met z'n kleine pikkie

  7. #7
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Haha, is dat een kruising bulldog/stafford of pitbull ?

    Wel geinig, maar niet echt mijn ding.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    mooie hond....en het heeft in mijn ogen vooral met het baasje te maken of zo'n beest agressief is!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    karakter...

    The American Bully is a happy, outgoing, stable, and confident dog. Gentle and loving towards people. Good-natured, amusing, extremely loyal and affectionate family pet. Almost always obedient, this dog wants nothing more then to please its master. It is an extremely courageous and intelligent guard dog that is very full of life. This breed possesses the loyalty and stability of the American Pit Bull Terrier while retaining the sociable, amiable, and outgoing temperament of the American Staffordshire Terrier. This unique breed is noted for displaying extreme tolerance with children and an overwhelming eagerness to please its family. Confident, yet not aggressive, this breed possesses a very pleasant temperament. Physically, the American Bully has an impressive, athletic build, which is both muscular and defined, and displays strength and agility. The breed is versatile and capable of accomplishing a wide variety of tasks. All around, the American Bully is a well rounded, reliable, trustworthy, and ideal family companion. The breed is very outgoing with an eagerness to please. They are known for their courage. Courageous and a persistent fighter if provoked. Highly protective of his owners and the owner's property, it will fight an enemy to the death if the enemy traps the dog in a corner and threatens its loved ones. This breed has a very high tolerance for pain. Socialize very thoroughly when young to curve any dog aggressive tendencies. It has given outstanding results as a guardian of property, but is at the same time esteemed as a companion dog. This breed is not for the passive owner who does not understand that all dogs have an instinct to have a pack order. Read Top Dog. The American Bully needs an owner who is firm, but calm, confident and consistent. They need to know what is expected of them; rules to follow and limits to what they are and are not allowed to do. The objective in training and successfully keeping this dog is to achieve a pack leader status. It is a natural instinct for a dog to have an order in their pack. When we humans live with dogs, we become their pack. The entire pack cooperates under a single leader. Lines are clearly defined. You and all other humans MUST be higher up in the order than the dog. That is the only way your relationship can be a success.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie mezelf er ook niet meteen mee rondlopen, maar wel bruut beessie,wat wegen deze gemiddeld volwassen reutjes?

  11. #11
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Il Loco View Post
    Haha, is dat een kruising bulldog/stafford of pitbull ?

    Wel geinig, maar niet echt mijn ding.
    goed gezien!


    The American Bully breed was established in the mid 1990 s with the purpose of creating the ultimate family companion. The American Bully was created through years of selective breeding by combining the desired traits of the UKC American Pit Bull Terrier and the AKC American Staffordshire Terrier. The American Bully's origin's can be seen both on the East and West Coast of the United States, primarily in Virgina, and Los Angeles, California. Today the American Bully can also be seen, in Europe and Asia.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Ik zie mezelf er ook niet meteen mee rondlopen, maar wel bruut beessie,wat wegen deze gemiddeld volwassen reutjes?
    Kunnen rond de 40kilo en meer wegen

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Kunnen rond de 40kilo en meer wegen
    Pff flink beessie maar las al dat er niet een specifiek gewicht aan hangt, ms koop ik er wel 1 als mijn moeder jarig is, die heeft nu een jack russel en die kan wel wat backup gebruiken zo nu en dan

  14. #14
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Pff flink beessie maar las al dat er niet een specifiek gewicht aan hangt, ms koop ik er wel 1 als mijn moeder jarig is, die heeft nu een jack russel en die kan wel wat backup gebruiken zo nu en dan
    hahahaha

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    wat een koningen zeg

    vette shit
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  16. #16
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    mwa.. ik vind ze er wel leuk uitzien maar aan de bouw te zien zullen ze dezelfde problemen hebben als een engelse bulldog kwa werpen van de pups plus een hele andere berg narigheid die erbij komt

    geef mij maar gewoon engelse bulldogs ik heb er nu 2 maar ik zou nooit een pup kopen (mijn honden zijn afdankertjes via bulldogsonline)

    maar een goede amstaff zijn veel mooiere beesten

    ps Rob als je dit leest meld je eens aan en zet je honden er eens op.

    (rob is een teamgenoot die stikum wel meeleest maar niet aangemeld is met een paar schitterende ammstaffs thuis)

  17. #17
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default


  18. #18
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    lol... freak of nature

    Last edited by A.F.; 07-06-2009 at 20:59.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    heb zelf een engelse stafford reutje van juist twee jaar , een ongeloofelijke schat naar mensen ,kinderen en honden...
    deze amerikaanse bully vind ik echt wel de shit , frans buldog lichaam in 't groot met een amstaff kop derop , prachtig...

  20. #20
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    lol hebben ze daar een franse basset in gekruist ofzow

  21. #21
    Jochem Guest

    Default

    Yah, Rob laat je honden eens zien, en dan vooral die foto van je hond met dat bloemkooloor. Dat wordt hier extra gewaardeerd .

  22. #22
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    hoorde laatst dat er met bulldogs vaak wat aan de hand is qua gezondheid omdat ze kapotgefokt zijn......is dat echt zo?
    merk dat er nog wat kenners mixfightmember zijn...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  23. #23
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Yep....

    Kan niet vechten en heb een klein pikkie,

    Dus omdat jij niet van deze honden houd, moet ik normaal doen... en een andere hond nemen...

    Lutser... Ga jij lekker met je yorkshireterriertje lopen... of je duitse herder... Als ik van dit soort honden hou is dat mijn goed recht... En als jij denkt dat ik er iets mee wil compenseren dan zegt dat meer over jou dan mij...
    Ik vind dit prachtige beesten!!!!
    Maar niks verkeerd over Yorkshirekes hè!!!!! Wij hebben hier zelf zo een kuttenlekkerke!

  24. #24
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    hoorde laatst dat er met bulldogs vaak wat aan de hand is qua gezondheid omdat ze kapotgefokt zijn......is dat echt zo?
    merk dat er nog wat kenners mixfightmember zijn...

    Ja nogal de pups kunnen niet mee op een normale manier ter wereld komen en moeten eigenlijk altijd met een keizersnede geboren worden. De luchtwegen zitten eigenlijk altijd voor een groot gedeelte dichten dus ook vocht op de longen, de oogleden groeien naar binnen. de plooien in het gezicht komen vaak vol met vocht en kunnen op dn duur gaan ontsteken Het is ook niet vreemd dat er spieren afscheuren ed.

    Je moet ook rekening houden dat als je een pup koopt dat je tussen de 1200 en de 2400 pleuro kwijt bent en datzelfde bedrag ben je in het 1e jaar ook nogal eens kwijt aan de dierenarts plus dat er nogal wat uitval is in het 1e jaar (mss ook omdat mensen de kosten niet op kunnen brengen)
    er word tegenwoordig ook teveel gebruik gemaakt van broodfokkers die maar een beetje aanrommelen iets wat het gedrag vaak ook niet ten goede komt (inteeld geen socializatie ed)
    Het is nou eenmaal een hond net als alle dogachtigen en staffords ed dat het vaak impuls aankopen zijn met mensen die niet weten wat ze in huis halen en dat ze de hond er wel stoer uit vinden zien

    plus dat ze vaak erg stug zijn en een getroumatiseerde hond is niet makkelijk voor je te winnen. mijn 1e bulldog was een 100% allemansvriend echt veruit de beste hond die ik ooit gehad heb maar de 2 die ik nu heb zijn allebij nogal apparte gevallen 1tje komt van een broodfokker af en is niet echt sociaal, ze wil wel maar ze snapt niet hoe ze sociaal moet zijn en de ander is nogal ruw behandeld door kinderen en heeft echt kuren.

    mja.. ik zou niet kunnen zonder het gesnurk de hele dag in huis.. ik vind ze toch allebij geweldig...

  25. #25
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    plus dat ze vaak erg stug zijn en een getroumatiseerde hond is niet makkelijk voor je te winnen.
    Die van mij heb ik uit het asiel ... Zwaar mishandeld vroeger en heeft daar echt nog wel trauma's van, verschillende baasjes gehad. .. .Heeft ongeveer anderhalf jaar in het asiel gezeten. Maar die heb ik echt wel voor me gewonnen hoor

    Maar nu na een jaar zie je hem gewoon veranderen... Die hond is dolgelukkig, heeft weer vertrouwen in de mens ( niet bij alle mannen, en donkere mensen) En je ziet hem gewoon weer vrolijk zijn en zelfvertrouwen hebben.

    Geeft me een goed gevoel...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •