MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default Carano vs Cyborg

    Dit artikel vond ik op fightergirls...

    http://www.fightergirls.com/news.asp?ID=291

    Ik hoop dat Carano wint maar gok op Cyborg
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    WAR GINA!!!!
    From Best!

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik zal Gina uitnodigen om hier wat grondtraining met me te doen. Ik wil eerst oefenen hoe ik uit haar guard moet komen.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default

    remember, Ik houd de handdoek vast voor Gina.......
    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  5. #5
    Join Date
    May 2009
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    CYBORG!!!!

  6. #6
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik zal Gina uitnodigen om hier wat grondtraining met me te doen. Ik wil eerst oefenen hoe ik uit haar guard moet komen.
    schijnt dat ze goede triangle choke heeft...

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Eindhoven
    Posts
    587
    vCash
    126000

    Default

    Ik hou het op foto's maken ...........

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    ik verpleeg dr wel lieftallig na de wedstrijd!

    dan is ze vast al minder beurs en fit (6) mwuahahahah
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by GerritTonijn View Post
    schijnt dat ze goede triangle choke heeft...

    Op het goede moment schijnt dat een extra kick op te leveren.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Op het goede moment schijnt dat een extra kick op te leveren.
    Oef dit gaat al wel heel ver!

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Op het goede moment schijnt dat een extra kick op te leveren.
    Het gaat hier over Carano en niet Carradine.....
    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  12. #12
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    vrouwen mma is nogal slap, met een beetje training gaat germaine ze allemaal pakken

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    vrouwen mma is nogal slap, met een beetje training gaat germaine ze allemaal pakken

    Mwa zo goed ging ze niet in mma!
    T'is een hele andere sport
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    vrouwen mma is nogal slap, met een beetje training gaat germaine ze allemaal pakken
    Haha; sorry maar das een idiote uitspraak
    GERMAINE is een top thaibokster maar ik herinner mij haar eerste partij als volledig in een knoop gedraaid op de grond. Ik denk dat een BEETJE training hier niet zal volstaan Omdat je het zo simpel uitlegt....
    Alle respect voor Germaine maar bij mma komt wel wat meer kijken!

  15. #15
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    bedoel het ook niet negatief, maar ze is nu echt full time met mma bezig en de top is behoorlijk dun bij de vrouwen. 't bokswerk/ground pound werk van iemand als cyborg zit geen echte kracht achter, wat bij germaine wel anders is.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    iconian, staar je niet blind op K-1 vechters en hun standup skills aub.

    Het feit dat er niet veel mensen buiten nederland goed kunnen kickboksen komt óók omdat het kickboxen in die landen gewoon niet pupulair is. Er zijn een boel MMA vechters die het goed zouden doen in de K-1 als ze even de tijd zouden nemen om daarvoor te trainen, talent genoeg.
    Ook nederlandse MMA vechters als mousasi, Overeem zouden het goed doen, of doen het goed in de K-1. Zie ook het Dynamite!! 2008 tournooi, waar iedere MMA vechter hun K-1 tegenstander verslaat in een K-1 partij.

    Germaine maakt echt geen schijn van kans tegen Cyborg in een MMA partij, of ze moet echt gigantisch vooruit gaan op de grond. Wat dat betreft is het waarschijnlijk makkelijker om als MMA vechter(die sowieso al wat standup werk doet) naar de K-1 te gaan, dan andersom.
    Last edited by YoMarK; 11-06-2009 at 23:03.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    bedoel het ook niet negatief, maar ze is nu echt full time met mma bezig en de top is behoorlijk dun bij de vrouwen. 't bokswerk/ground pound werk van iemand als cyborg zit geen echte kracht achter, wat bij germaine wel anders is.
    Zit ze al in Amerika?

    Germaine-Cyborg las ik in een andere post...Nostradamus

  18. #18
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Zit ze al in Amerika?

    Germaine-Cyborg las ik in een andere post...Nostradamus

    Het mma voor vrouwen is zich nog zo aan het ontwikkelen dat met een goede takedown / submission defense germaine zo aan de top zit, denk zelfs dat iemand als cyborg of Carano, met hun toch echt effectloze stoten en slepende partijen waarin ze niet kunnen submitten of iemand k.o. slaan, het niet lang tegen germaine kunnen uithouden.

    Het gebrek aan competitie in vrouwen MMA betekent ook wel dat germaine zomaar het veld kan domineren. Deze vrouwen hebben ook maar 6 of 7 partijen met competitie ver onder germaine's niveau.

    Weet niet of ze al een contract heeft met de grote organisaties, maar wat ik laatst van haar hoorde was dat ze een appartement in V.S. uitgezocht had om in te wonen in het najaar. Anderen kunnen daar vast wel meer over vertellen

    Maar kijk wel uit naar de partij carano cyborg hoor, tonen allebei veel "heart" en zijn aan elkaar gewaagd.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    211
    vCash
    126000

    Default

    Laten we Cindy matchen met Germaine. Een echte striker VS grappler matchup. Enig promotor interesse? Weet zeker dat Cindy het zo zou aannemen.
    PERFECT TEAM

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PerfectTeam View Post
    Laten we Cindy matchen met Germaine. Een echte striker VS grappler matchup. Enig promotor interesse? Weet zeker dat Cindy het zo zou aannemen.
    X2 lijkt me een super match!

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    Weet niet of ze al een contract heeft met de grote organisaties, maar wat ik laatst van haar hoorde was dat ze een appartement in V.S. uitgezocht had om in te wonen in het najaar. Anderen kunnen daar vast wel meer over vertellen

    Goeie trainer, goeie omgeving en goede sparringspartners....komt wel goed daar in Vegas.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Goeie trainer, goeie omgeving en goede sparringspartners....komt wel goed daar in Vegas.
    Laten we hopen,
    ik ben in elk geval nieuwsgierig naar meer...
    En er zijn tot nu toe geen wedstrijden gepland he?

  23. #23
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    weetje


    vrouwen vechten, en vechten voor licht gewichten bij mannen. ik vind het altijd mooi om te zien.goede snelle actie. maar ik ben blij dat ik niet in die gewichtsklasses zit.

    want wat het harde is van vrouwen partijen, (en beetje ook voor de lichtere mannen).daar zie je vaak bebloede en verneukte koppies an einde van fights.maar niet zo veel ko's, ook bij de lw mannen.
    volgens mij komt dat door dat vrouwen gewoon niet die zelfde power hebben als mannen, en dus niet zomaar die one punch ko in zich hebben(tuurlijk als je iemand goed op lever raakt of kin.afgelopen.maar kans bij mannen en zeker bij de zwaardere is groter) en dus meestal de fight wel zullen uit vechten.maar onder tussen elkaar wel gigantisch vaak raken. daarom is het fun to watch. er is altijd actie. en ze blijven maar gaan.maar het is niet die spanning die een wand mee brengt.(oke klasse apart, maar bij hw dan.daar is altijd die spanning, de een kan de andere altijd ko meppen en anders om)

    daarom zal hw altijd domineren met vechten, kwa bekendheid en kijkcijfers. en aan gezien hw vrouwen echt smerig zijn,zal vrouwen vechten altijd een probleem met zich mee dragen.naast de bekende voorordelen.had ook eerste paar keer moeite mee om vrouwen elkaar te zien meppen. had ik ook van ooh damn, dit voelt niet goed aan in mijn maag. tot dat ik germain zag.en toen ging ik bij vrouwen vechten niet, vrouwen zien die elkaar meppen.maar mensen die gewoon goede technieken uit voeren.
    en die technieken hebben ze wel,beter dan vrouwen voetballers.
    maar zolang de russinnen niet gaan vechten. blijf ik vrouwen tennis kijken.ja ljobloe sharapova
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  24. #24
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Is Germaine, de dame die bij inside mma(bas rutten) te gast was? Die ging bij couture trainen.
    dat was germaine idd
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    weetje


    vrouwen vechten, en vechten voor licht gewichten bij mannen. ik vind het altijd mooi om te zien.goede snelle actie. maar ik ben blij dat ik niet in die gewichtsklasses zit.

    want wat het harde is van vrouwen partijen, (en beetje ook voor de lichtere mannen).daar zie je vaak bebloede en verneukte koppies an einde van fights.maar niet zo veel ko's, ook bij de lw mannen.
    volgens mij komt dat door dat vrouwen gewoon niet die zelfde power hebben als mannen, en dus niet zomaar die one punch ko in zich hebben(tuurlijk als je iemand goed op lever raakt of kin.afgelopen.maar kans bij mannen en zeker bij de zwaardere is groter) en dus meestal de fight wel zullen uit vechten.maar onder tussen elkaar wel gigantisch vaak raken. daarom is het fun to watch. er is altijd actie. en ze blijven maar gaan.maar het is niet die spanning die een wand mee brengt.(oke klasse apart, maar bij hw dan.daar is altijd die spanning, de een kan de andere altijd ko meppen en anders om)

    daarom zal hw altijd domineren met vechten, kwa bekendheid en kijkcijfers. en aan gezien hw vrouwen echt smerig zijn,zal vrouwen vechten altijd een probleem met zich mee dragen.naast de bekende voorordelen.had ook eerste paar keer moeite mee om vrouwen elkaar te zien meppen. had ik ook van ooh damn, dit voelt niet goed aan in mijn maag. tot dat ik germain zag.en toen ging ik bij vrouwen vechten niet, vrouwen zien die elkaar meppen.maar mensen die gewoon goede technieken uit voeren.
    en die technieken hebben ze wel,beter dan vrouwen voetballers.
    maar zolang de russinnen niet gaan vechten. blijf ik vrouwen tennis kijken.ja ljobloe sharapova
    Uh???

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •