MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Camerabg1 Mixfight on Tour - Calmaro Gym

    Gisteren ochtend ben ik op uitnodiging van Marco een keer een training bij komen wonen in de Calmaro Gym te Helmond. Omdat ik van Marco te horen had gekregen dat ook Amir Sadollah van TUF hier aanwezig zou zijn was het het dagje vrijpakken zeker waard.

    Bij binnenkomst kwam ik vrijwel meteen een mede mixfight broeder tegen, Adenane. Die nam me mee naar boven waar ook de rest zou zitten. Na iedereen hallo gezegd te hebben hebben we even aan tafel zitten praten en daarna kon de training beginnen. Omdat Amir zijn tegenstander een echte worstelaar is werd er vooral gefocussed op de takedowndefense, sprawl, positieverbetering en verschillende stoottechnieken om je shootende tegenstander het leven zuur te maken. Daarna nog wat werk op de pads en de ochtend training zat er op. Marco heeft me een aantal keren verteld dat de ochtend training niks is vergeleken met de avond training, dus daar moeten we hem maar op geloven (ga hoogstwaarschijnlijk volgende week nog een keer in de avond kijken)

    Daarna hebben we met zijn allen nog een aantal uur boven zitten buurten over mma en heeft Marco mij al de foto's laten zien vanuit Amerika waar hij mensen traint zoals: Forrest, Wanderlei, Stephan Bonnar, Heath Herring, Amir enz.

    Nu aantal foto's van de training met Marco, Amir Sadollah en Nik Fekete. Heb ook nog wat actie foto's gemaakt van Adenane dus die zal ik er ook bij zetten.










    Adenane:





    en tot slot, ik:


    Ik heb ook nog een kort filmpje gemaakt van Amir die aan het trappen is, bij deze:
    YouTube - Amir Training at Calmaro Gym



    Ik wil graag nogmaals Marco bedanken dat ik keer een kijkje heb mogen nemen in de keuken van de Calmaro Gym. Vond het leuk een keer de training te zien en met de jongens te praten. Nogmaals bedankt voor het tapout shirt waar de jongens wat op hebben gescrhreven (een volwassen kerel maar als een kind zo blij met een t-shirt ), hij heeft een mooi plekje gekregen in mijn appartementje!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks! Adenane in actie Bedankt voor je bijdrage Dirk..reps!

  3. #3
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    bedankt voor verslag!!!

    Zelf niet meegedaan?
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Dirk moest stoppen van Marco nadat hij Amir in een peruvian necktie gelegd had.

    Dirk is een monster... te heftig voor de normale mensch.





    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    ik ben blij dat jij het zeg want als ik dat over mezelf moet zeggen dat komt zo raar over.

    stel je voor, ik met mijn snoeiharde lowkicks, Amir 2 maanden voor zijn partij. Ik wil geen Dana White aan de deur met zijn gefuckerdefuck
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Erg leuk, bedankt Dirk.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Top Dirk, bedankt
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Heel erg cool Dirk en top van Marco dat hij je heeft uitgenodigd. Ik heb van Adenane begrepen dat we binnenkort nog een leuke fotoreportage kunnen verwachten...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Thnx! Ik hoor veel over Calmaro Gym de laatste tijd. Blijkt dat Mixfightbroeder Bart (Bart1980) ook af en toe meetraint met die jongens daar...

    (...of fungeert als boksbal )

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Top Dirk! Thanks.

  11. #11
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Dankjewel Dirkie jij hebt je reps meer dan verdient!!!
    From Best!

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslag dirk,weet uit ervaring dat het een goede sportschool is.
    Met veel ervaren en leuke mensen.
    Heb ook al even de eer gehad om met deze jongens te trainen..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •