MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default Kijktip: Ned 3 - 11 Juni - 20.30-22.00 : Mike Tyson

    an de controversiële bokser Mike Tyson, gemaakt door James Toback, filmmaker en persoonlijke vriend. Toback filmt de bokser van heel dichtbij, maakt gebruik van splitscreen en wisselt dit af met archiefmateriaal van tv-opnames, verslaggeving over Tyson in de ring en rechtszaken van Tyson. Zo ontstaat een portret van een man die over zichzelf kan nadenken, maar tegelijkertijd in staat is tot bruut geweld. Niet alleen bij zijn bokssport maar ook in zijn persoonlijk leven. De film laat zien hoe de bokser, die een harde leerschool heeft gehad door zijn jeugdjaren in Brooklyn en gevangenisverleden, in korte tijd de jongste zwaargewichtkampioen van de geschiedenis werd en hoe hij vervolgens in allerlei schandalen terechtkwam. Wat er precies gebeurd is in het gewelddadige leven van Tyson blijft in het midden. Tyson laat zich ook niet altijd even genuanceerd uit. Zo beweert hij dat de verkrachting waarvoor hij in 1992 drie jaar cel kreeg, niet zijn schuld is, maar dat dit hem in de schoenen is geschoven door schoonheidskoningin Desiree Washington. Don King, de man die hem bekend maakte, schildert Tyson af als een man, die zelfs zijn moeder nog voor een dollar zou vermoorden. En als Tyson even geen antwoord meer weet, heeft hij last van geheugenverlies. Zo kan hij zich niet herinneren dat hij een stuk beet uit het oor van Evander Holyfield. De film maakt wel duidelijk dat Tyson, een natuurkracht is. Een man die zoveel innerlijke woede meedraagt, dat het niet verwonderlijk is dat een deel van die woede in zijn persoonlijke leven terecht is gekomen in plaats van in de boksring.


  2. #2
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    tof die ga ik zeker kieke. ook in de spits las ik er al een stuk van

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default


  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Net gezien. Indrukwekkende docu!!!

  5. #5
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    heel mooi

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    idd erg indrukwekkend ...............

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Mooie documentaire! Nooit geweten dat Tyson een man van zulke extreme uiterste was... Ook mooi om te zien dat hij na de wedstrijd zegt dat hij alleen voor het geld vecht en dat de vechtspirit weg is.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    2x man, hij is zo eerlijk... zo makkelijk te manipuleren.. eigenlijk is het zielig om te zien hoe dom hij eigenlijk is... overigens heb ik echt veel respect voor zijn bokskwaliteiten, hij is geen mens jo, dat is een machine, is toch niet normaal meer hoe hard hij slaat...en mooiste vond ik, in zijn laatste partij hoe eerlijk die was tegenover die sportcommentator, i dont have it in me anymore, i aint no beast anymore...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    2x man, hij is zo eerlijk... zo makkelijk te manipuleren.. eigenlijk is het zielig om te zien hoe dom hij eigenlijk is... overigens heb ik echt veel respect voor zijn bokskwaliteiten, hij is geen mens jo, dat is een machine, is toch niet normaal meer hoe hard hij slaat...en mooiste vond ik, in zijn laatste partij hoe eerlijk die was tegenover die sportcommentator, i dont have it in me anymore, i aint no beast anymore...

    goed gezegd man dat heb ik nou ook .........

  10. #10
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    2x man, hij is zo eerlijk... zo makkelijk te manipuleren.. eigenlijk is het zielig om te zien hoe dom hij eigenlijk is... overigens heb ik echt veel respect voor zijn bokskwaliteiten, hij is geen mens jo, dat is een machine, is toch niet normaal meer hoe hard hij slaat...en mooiste vond ik, in zijn laatste partij hoe eerlijk die was tegenover die sportcommentator, i dont have it in me anymore, i aint no beast anymore...
    ben niet mee eens dat hij heel dom was. dat gevoel kreeg ik helemaal niet, wel dat hij in het verleden makkelijk beinvloedbaar was en te manipuleren. Volgens mij had hij juist een ongelofelijk goed zelfinzicht. Een hele toffe docu van elke minuut genoten en een geweldig sportman. Heb nog nooit een zwaargewicht zo snel en explosief gezien en ook vrij licht voor een zwaargewicht.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Nou laten we het dan erop houden dat slim zijn iets heel anders is dan Mike Tyson... Bovendien geeft Tyson zelf toe tijdens het interview dat hij wou dat die slimmer was... hij is een heel emtioneel persoon, kan zich ook erg moeilijk in bedwang houden.. maar dit gezegd te hebben, ik heb absoluut geen negatief beeld van tyson ofzo, ik heb juist erg veel respect voor hem.. dat iemand zo eerlijk is, verdient gewoon respectEn wat betreft dat hij is aangeklaagd voor verkrachting, dat is echt dikke bullshit, iemand als tyson zou, iemand die zo eerlijk is zou dat wel hebben toegegeven, één ding is hij niet, een leugenaar!
    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    ben niet mee eens dat hij heel dom was. dat gevoel kreeg ik helemaal niet, wel dat hij in het verleden makkelijk beinvloedbaar was en te manipuleren. Volgens mij had hij juist een ongelofelijk goed zelfinzicht. Een hele toffe docu van elke minuut genoten en een geweldig sportman. Heb nog nooit een zwaargewicht zo snel en explosief gezien en ook vrij licht voor een zwaargewicht.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    vond de docu overdreven sympathiewekkend... goeie bokser maar als mens spoorde hij gewoon niet klaar. en die verkrachting, kom op hoor wat voor twisted dingen hij zegt over z'n seksuele voorkeuren enzo dat pleit echt niet voor hem, plus dat hij vrouwen mishandeld heeft...
    En die mishandeling van Don King (is een klootzak i know maar mike zegt zelf dat hij van die man hield... beetje twisted om m dan in elkaar te meppen?) zegt hij yeah i guess i blacked out.... lekker makkelijk

    Hij was/is gewoon een sociophaat, gewelddadig en mishandelde vrouwen en geen arme zielige man die er eigenlijk niet zoveel aan kon doen en eigenlijk wel goed zelfinzicht heeft maar makkelijk manipuleerbaar was... het enige waar ik respect voor heb zijn z'n prestaties in de ring (afgezien van de holyfield fight) maar dat maakt zeker zijn daden niet goed

  13. #13
    chief108 Guest

    Default

    LOL @ Willem

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    mooiste vond ik, in zijn laatste partij hoe eerlijk die was tegenover die sportcommentator, i dont have it in me anymore, i aint no beast anymore...
    en dat hij helemaal niet wou vechten, maar gewoon dat geld nodig had
    wat natuurlijk een schande voor de sport was, maar ja...
    hij had toch dat geld nodig

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hij is niet dom, maar meer angstig en goedgelovig... soms schrijnend om te zien deze docu.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Hij is niet dom, maar meer angstig en goedgelovig... soms schrijnend om te zien deze docu.
    X2...

  16. #16
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    511
    vCash
    126000

    Default

    Hele mooie docu, hij heeft het heel moeilijk gehad indd, en holyfield is ook gewoon een bitch om headbutts uit te delen, ik zou ook zwaar gefokt worden. maar om te gaan bijte, ieder ze eigen reactie xD.

    Vond ook wel mooi dat hij zei dat hij last had van ze longen en dus trainde om de wedstrijd zo kort mogelijk te houden wat heb wel vaak lukte dus

    It's Fighting, It's life.

  17. #17
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Mooie docu. Mike's greatest hit blijft toch wel:
    "I'll fuck you till you love me, faggot!"

  18. #18
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Indrukwekkende docu.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Heb respect voor Tyson.
    Hij is altijd ( na cus ) een speelbal van geld geweest.
    Een geldmachine, een domme geldmachine.
    Maar laten we eerlijk zijn, hij is een straatschoffie die bokser is geworden. Als hij slim was geweest had hij wel astronaut geworden.
    Tyson is gewoon gebruikt, en hij gebruikte het boksen voor zn uitgavepatroon. Oog om oog.
    Ik weet niet of het komt door de romantische docu, maar ik lijk al mn vooroordelen kwijt te zijn of Tyson.
    Living Legend vind ik het !

  20. #20
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Donjopie View Post
    Ik weet niet of het komt door de romantische docu, maar ik lijk al mn vooroordelen kwijt te zijn of Tyson.
    Living Legend vind ik het !
    jij bent nog makkelijker te manipuleren dan tyson...

  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    jij bent nog makkelijker te manipuleren dan tyson...
    Dat idee had ik ook een beetje nadat ik het gezien had
    Aardig ventje dacht ik, wat lult iedereen toch vreemd over hem.

    Heb nu al spijt van die tatoo op mn gezicht.

    Dat blijkt wel weer hoe mooi je een paar filmpjes in elkaar kan zetten

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Tyson niet de begeleiding kreeg die hij nodig had. Dan denk ik dat hij lang de belts in zijn bezit had kunnen houden en heel wat rijker was geweest. Zonde van zon supertalent.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    tis wel een eerlijk antwoord.

  24. #24
    chief108 Guest

    Default

    zeker...

  25. #25
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    zat gisteren met verbazing te kijken. hoe ik iemand zo verschikkelijk kut en echt geweldig kon vinden. zag die moves van em tijdens het trainen met cuz.dat hij zo lekker snel aan move was en zo snel aan stoten was, en later zie je hem zo stoten ontwijken in een fight.GEWELDIG. daar hou ik als vechtfan gewoon van.

    zodra ie ze bek open trekt(en dus ook als ie em weer dicht doet met oor er in) dan is het meteen afgelopen.

    behalve die classis actie van em, i fuck you in your ass untill you love me, faggot.

    oaw das een harde diss
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •