MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    hele mooie documentaire, indrukwekkend.

    Als hij een betere begeleiding had gehad was hij volgens mij nog kampioen geweest.

    Heel tragisch verhaal eigenlijk, imo de spectaculairste wereldkampioen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf het een topper vinden...

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Die man heeft het infeite nog redelijk goed gedaan. Zonder het boksen was ie waarschijnlijk zoals de meeste van z'n vrienden toen hij jong was gewoon dood of junk of achter tralies. Dus raar maar toch heeft het boksen een betere toekomst gegeven. Dat er dan vannalles gebeurd is is bijna makkelijk te plaasten. Ben je zo jong, niks levenservaring meekrijgen van thuis kom je dan eindelijk iemand tegen die je een paar jaar sport/levensles meegeeft. Maar dan komt op het slechtste moment in z'n leven, ( wereldkampioen Boksen) het moment waar deze enige persoon die een beetje lijn kon trekken wegvalt. Dan sta je daar als "jonkie" met hoeveel miljoenen dollars op je rekening? Een jongen van de straat?? Je moet geen helderziende zijn om dan te weten dat dit zal ontsporen toch? Wie kan zo'n persoon vertrouwen in dat bokswereldje, niemand, vrienden? Moet verschrikkelijk zijn om te leven zonder iemand te "kunnen" vetrouwen. Dat ie nu op latere leeftijd misschien wat rust heeft gevonden hoop ik alvast voor hem. DE man heeft ons alvast prachtige boksmomenten laten beleven en verdiend zeker in die richting respect. Al de rest van z'n shit die hij in z'n leven heeft meegemaakt moet ie uiteindelijk zelf zien mee door te komen. Hij heeft zo te zien toch een soort familie weten rond hem te krijgen en hopelijk gaat hij daar met vallen en opstaan toch iets goeds mee doen. Die rust kan je hem wel gunnen.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    weet je wat zo zielig is er bij. je denkt hij zal nu toch wel volwassen doen. en reageren. en het zal toch wel goed komen met hem. want in docu leek het net als of er nog een kut dingetje bij moest komen en hij freakte em naar andere wereld toe.


    en nu is zijn dochtertje gestorven.denk dat we misschien binnen kort geen goed nieuws over mike zelf lezen
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  5. #30
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Helaas heb ik ,m gemist,,is ie nog ergens te zien?

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by COHIBA View Post
    Helaas heb ik ,m gemist,,is ie nog ergens te zien?
    x2! Ik baal echt dat ik deze heb gemist.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •