MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 180
  1. #51
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    damn.. sja.. laten we hopen dat deze partij nooit openbaar word.. weet je nog de vorige keer dat de ufc hier was en dat we het bj vs stevenson bloedbad hadden.. niet echt goed voor het mma in europa
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Hier nog een paar andere foto's van de partij:












    En nog eentje van de belangrijkste personen van de avond

  3. #53
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    wat een heerlijke partij
    hoe dan ook.. stoppen ivm cuts is mijns inzien van toepassing als de desbetreffende vechter teveel bloed in zijn oog krijg..

    Struve had een cut op zijn voorhoofd (PRECIES hetzelfde als toen met Penn-Stevenson).. daardoor sijpelde het voornamelijk tussen zijn ogen door..

    enig verschil is dat dit GEEN title fight was...

    Ik vind het top voor struve dat ie gewonnen heeft.. maar om heel eerlijk te zijn kan ik ditmaal begrip opbrengen voor het GG team dat ze het er niet mee eens zijn..

    maar desondanks

    WAR STRUVE!!!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #54
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    MY MAN STRUVE!!!!!

    Team Schreiber did it again!!!

  5. #55
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    denk dat van de grote organisaties zo'n partij ook alleen maar door kan gaan in de UFC, daar zijn wel vaker zo'n bloedbaden geweest hehehehe

    Heb er zelf ook geen moeite mee eerlijk gezegt, zoals Justinian zei, het zijn profs en er lopen wat gasten rond daar die er echt verstand van hebben dus die kunnen goed beoordelen of het verantwoord is of niet....

    maarrrrrrr m'n vrienden zijn niet echt liefhebbers van de sport en ze komen wel eens een UFC of Dream kijken, maar als ze deze partij zouden zien zou ik weer drie jaar uit moeten leggen dat het een sport is en dat het niet twee barbaren in een kooi zijn zeg maar....met al die commotie er om heen denk ik ook dat het juist de foto's van deze partij zijn die de media zullen gebruiken om hun punt te maken, dus kan een vervelend staartje hebben.... maar ja de UFC is zoals het is en dit hoort er ook bij, al kan ik me voorstellen dat GG er de pest over in heeft, had ook zomaar een stoppage kunnen zijn...

    overigens wel sportief gereageerd van Jamila en BB, mag ook wel eens gezegd worden lijkt me zo...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #56
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie bij die fotos trouwens niet het bebloede gezicht en ogen die BB omschreef bij Stojnic

  7. #57
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Ik zie bij die fotos trouwens niet het bebloede gezicht en ogen die BB omschreef bij Stojnic
    Als een vechter verliest is er altijd wel een of ander excuus, dat ben je zo langzamerhand toch wel gewend van GG

    1e ronde was voor Denis, alleen kon hij het niet afmaken helaas voor hem.
    2e ronde was een prachtcomeback van Stefan en liet hij zien dat hij gewoon een doorzetter is en zich niet het kaas van het brood laat eten.

    PS: Ik vind de post van Jamilia wel erg netjes met wat ik in het verleden wel eens voorbij heb zien komen. Reps voor dat

  8. #58
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    wat een heerlijke partij
    hoe dan ook.. stoppen ivm cuts is mijns inzien van toepassing als de desbetreffende vechter teveel bloed in zijn oog krijg..

    Struve had een cut op zijn voorhoofd (PRECIES hetzelfde als toen met Penn-Stevenson).. daardoor sijpelde het voornamelijk tussen zijn ogen door..

    enig verschil is dat dit GEEN title fight was...

    Ik vind het top voor struve dat ie gewonnen heeft.. maar om heel eerlijk te zijn kan ik ditmaal begrip opbrengen voor het GG team dat ze het er niet mee eens zijn..

    maar desondanks

    WAR STRUVE!!!
    Het gaat ook om zijn tegenstander , Stojnic, die lag in de tweede ronde op zijn rug en kreeg een liter levensvocht in zijn ogen.

  9. #59
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Ik zie bij die fotos trouwens niet het bebloede gezicht en ogen die BB omschreef bij Stojnic
    Dan ga maar een de video beelden bekijken!
    Neemt niks weg van de overwinning van Stefan en dat beide vechters tot het uiterste gegaan zijn.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik nog wil zeggen is dat ik Bob en Irma ook wel kan begrijpen dat zij voor een moeilijke beslissing kwamen te staan. De UFC legt immers een hoge druk bij de vechters en trainers door hun policy ( 2x verliezen is weg wezen ) dat zij ook denken aan de toekomst van Stefan, dat begrijp ik daarbij is Bob altijd zelf een vechter geweest die niet schrok van een scheurtje meer of minder bij hem zelf en wilde altijd door vechten ongeacht de blessure. Er is ook nog goed nieuws voor Dennis want, ook Dana White was onder de indruk van deze partij. Ik wens de jongens allebei succes in de UFC.

    Gr, Jamila

  11. #61
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    altijd dat gezeur over mainstream. dan gaan partijen nog veel vaker gestopt worden door sneetjes die eigenlijk geen invloed hebben op de gezondheid van de vechter (hetgeen de belangrijkste factor moet zijn bij eht maken van een beslissing voor het stoppen van een wedstrijd) zoals bij Diender vs Drago.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MilfhunterMMA View Post
    altijd dat gezeur over mainstream. dan gaan partijen nog veel vaker gestopt worden door sneetjes die eigenlijk geen invloed hebben op de gezondheid van de vechter (hetgeen de belangrijkste factor moet zijn bij eht maken van een beslissing voor het stoppen van een wedstrijd) zoals bij Diender vs Drago.
    Zit hem wat mij betreft niet zo zeer in mainstream gaan, maar wel in het al dan niet verkrijgen van vergunningen

  13. #63
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Huuuuuuuuuuuuuh is Bas ook online ............... dus Jamila is geen Bas Boon.


    Gr, Jamila

  14. #64
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Hmm...ja. Gezien de hysterische commotie die rondom de UFC99 daar wordt gemaakt kun je daar inderdaad een ? bijzetten.
    Ik kan Werner Schneyder en alle andere critici al bijna horen hyperventileren.
    Laat maar hyperventileren zou ik zeggen. onze Bert Anciaux zou er ook even over janken...
    Maar wij waren er bij en het was een ONGELOOFLIJKE partij. Knappe wedstrijd van beide heren. De kap in zijn hoofd zag er vreselijk uit, het bloed spoot er uit maar hij had er niet erg veel last van verder. hoe zou Stefan anders kunnen terugkomen met zo een formidabele choke.
    Heel het gala was goed trouwens, op de partij van UNO na dan... Die was kort gezegd SLAAPVERWEKKEND!

    Greetzzz

  15. #65
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Het gaat ook om zijn tegenstander , Stojnic, die lag in de tweede ronde op zijn rug en kreeg een liter levensvocht in zijn ogen.
    Mee eensch.. maar is dat een officiele regel?

    Zie de partij Edwin Dewees -Gideon Ray
    Edwin Dewees vs. Gideon Ray | Free Entertainment Videos - Watch Entertainment Videos Online | Veoh

    Of die van Stevenson-Penn...

    Of Sean sherk-Florian

    Of Koppenhaver-Rollins

    Of Arona-Sakuraba

    Of Sobral-Heat

    in beide partijen hetzelfde scenario... maar niet vroegtijdig gestopt.

    waarom toen niet stoppen en nu dan wel?
    Last edited by Tony; 14-06-2009 at 12:58.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Moet eerlijk zeggen dat ik er persoonlijk niet zoveel moeite mee heb; het zijn professionals en de mensen er omheen ook. Het is alleen niet zo fraai voor mensen die voor het eerst beelden zien van de UFC
    true, deed mij met weemoed denken aan de eerste UFC's... Clash of Styles en tot het gaatje gaan... hoeveel beter de vechters en hun technieken ook zijn geworden, daar is het begonnen en daar heeft het mij gegrepen...

    Ik kan me voorstellen dat de beelden schokkend zijn voor veel mensen en het koren op de molen is van de tegenstanders maar dat is met boksen ook altijd al geweest en kijk eens hoe groot dat is in bv. Duitsland...

    "mark my words" MMA is niet meer te stoppen
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  17. #67
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop dat UFC echt gaat doorbreken in Europa...
    Dat opent deuren...

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    mooi potje van beide mannen .............. echt knokken

  19. #69
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    Heel het gala was goed trouwens, op de partij van UNO na dan... Die was kort gezegd SLAAPVERWEKKEND!
    je had het commentaar van de UFC s moeten horen, joe roegan ofzoiets: "those drunken meatheads don't understand how excellent this fight is, only the true mma fans who have seen more fights and understand the sport know how good their strategy and clinchwork is"

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    hahahaha idd ik vond dat juist 1 van De partijen van de avond en UNO GOT ROBBED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    vond swick vs Saunders slaapverwekkender

  22. #72
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    vond swick vs Saunders slaapverwekkender
    x2

    uno was een geweldige fight.

    en ff wat tegen de mensen die het niet vonden kunnen dat stuve kon door gaan. of vonden dat het niet bij mma hoorde.KOM OP dit zijn vaak de mooiste partijen ooit.ooit gylbert vs bob gezien(bedoel alle 3 de keren dan)bloedbad van je welste.maar publiek gaat los.ik ging los.vechters hart.nu zie je het gewoon. want om je eigen bloed te zien, en toch door gaan. dat is vaak lastig.

    en snap helemaal wat gg bedoelt.bij iedere anderre organisatie had hun man gewonnen, en was hij een beest genoemd want hij heeft sturve wel laten leeg bloeden.maar nu niet. en is hij die gast die iemand kapot scheurde, ma niet kon afmaken.en ondanks dat ook nog verloor.dat is ook niet leuk. en denk dat struve al eerder had kunnen/moeten verliezen.want er was toen ff een gnp en scheids had daar kunnen stoppen imo.andere fights zijn zo vaker gestopt.sturve kon niet heel goed weg komen daar. en sturve had ook ff zijn benen toen fout bij de leglocks. gg guy had die schuine been gewoon moeten pakken en aan trekken.maar dat is makkelijk als je zelf niet vecht.dan zie je dat beter natuurlijk.

    maar weet zeker dat rs 102 dubbele oplagen moet krijgen.want weet zeker dat veel mensen die laatste 5 pagina's willen lezen.over hoe bob reageert hierover.


    man wat een geweldige fight
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    hahahaha idd ik vond dat juist 1 van De partijen van de avond en UNO GOT ROBBED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tsuki = correct!

  24. #74
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Partij vd avond! Echt super vr Stefan. Ben ook nog schor!
    same here...
    nog nooit zo gehad...

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Moet eerlijk zeggen dat ik er persoonlijk niet zoveel moeite mee heb; het zijn professionals en de mensen er omheen ook. Het is alleen niet zo fraai voor mensen die voor het eerst beelden zien van de UFC
    ach wat...
    dit zijn de plaatjes die ik maandag op mijn werk laat zien als ze vragen "en... nog wat leuks gedaan dit weekend?"

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    ik hoop dat UFC echt gaat doorbreken in Europa...
    Dat opent deuren...
    ik vond het geweldig om MMA fans uit heel europa te ontmoeten
    Zwitsers, Denen, Engelsen, Ieren, Polen, Italianen....
    er waren zelfs Friezen hoorde ik...

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Het gaat ook om zijn tegenstander , Stojnic, die lag in de tweede ronde op zijn rug en kreeg een liter levensvocht in zijn ogen.
    tja, als ik de GGD richtlijnen voor tatoeëren ernaast leg over kruisbesmetting met lichaamsvocht, dan mag je wel zeggen dat dit niet door de keuring zou komen

    maar ja, da's ook weer appels en peren vergelijken natuurlijk

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Ik zie bij die fotos trouwens niet het bebloede gezicht en ogen die BB omschreef bij Stojnic
    ik ook niet eerlijk gezegd...

    had wel het idee dat Struve een taktiek had van een meer van bloed creëren en Dennis daar in te verzuipen...
    dat dan weer wel

  25. #75
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Dan ga maar een de video beelden bekijken!
    Neemt niks weg van de overwinning van Stefan en dat beide vechters tot het uiterste gegaan zijn.
    doe ik...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •