MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 67 of 67
  1. #51
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    @ Bas Boon

    Misschien moet jezelf maar ff de beelden gaan bekijken ... want de liters bloed die jij in Stojnic ze gezicht omschrijft zijn vette bullshit. Ze gezicht is namelijk verre van rood...

    Kijk ben ik niet de enige die dat zag. Ik las de comment van Bas in de andere topic en moest gewoon hard lachen dat er wederom een excuus gezocht werd om het verlies goed te praten.

    Als er 1 last moest hebben van het bloed in z'n ogen en gezicht dan was het Stefan wel, en niet Dennis!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Kijk ben ik niet de enige die dat zag. Ik las de comment van Bas in de andere topic en moest gewoon hard lachen dat er wederom een excuus gezocht werd om het verlies goed te praten.

    Als er 1 last moest hebben van het bloed in z'n ogen en gezicht dan was het Stefan wel, en niet Dennis!
    Idd ik vindt dit zo laag he.

    Jullie (Bas en Jamila) zorgen ervoor dat wij echt een andere kijk en zelfs een beetje een hekel krijgen aan GG
    From Best!

  3. #53
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    goeie gozer... ben benieuwd naar zijn volgende partij!

  4. #54
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Mooi gevonden, reps earned !!!
    woehoee!!!

    eerste verdiende reps! thanks for that!

    En Stojnic heeft amper bloed in zijn ogen in die partij! crapnonsensesmoesjes!
    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

  5. #55
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    De Prelims worden nu geupload!

    Binsearch -- Usenet search engine

  6. #56
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    blijft weer verdacht stil

  7. #57
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Stefan is een baas

  8. #58
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Stefan is een baas en GG leeft in een waas.
    From Best!

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Stefan is zeker een baas. Dikke partij en goed dat ie zo rustig bleef. Je ziet wel dat de trainingen van Bob goed uitpakken. Een tijd terug (nog voor er sprake was dat Stefan bij de UFC zou gaan knokken) heb ik Bob nog geïnterviewd en daarin spraken we ook over het niveau van het MMA in Nederland. Hij gaf toen aan dat het belangrijkst was dat de NL'se vechters niet zo moesten piepen en gewoon keihard moesten trainen (en eigenlijk ook vechten) op UFC regels en dat dat de enige manier was om op den duur met de wereldtop mee te kunnen. Lijkt erop dat deze gedachte nu toch zijn vruchten af gaat werpen! Mooi werk.

  10. #60
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Een man zonder littekens is een man zonder verhaal. Iig bedankt voor de mooie avond.

  11. #61
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    goed gedaan ,en de echte bob spirit alleen hoop ik dat hij meer tijd krijgt en niet meteen tegen kongo of mir, cain enz dat gaat hij nu nog niet redden en over 2-3 jaar heeft hij veel meer gewicht en ervaring dus ik hoop dat de ufc hem meer tijd geeft om te groeien want stojnic is natuurlijk geen wereld topper en als die het je al moeilijk maakt

  12. #62
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    echte topper die stefan! Hoop inderdaad dat ze hem niet gelijk voor de leeuwen werpen en hem tijd geven te groeien en zich te ontwikkelen, dan kan het een hele grote worden denk ik! Denk alleen dat het management van de vechters in de UFC niet echt veel te vertellen hebben over tegenstanders, dat dat meer door Dana en de rest wordt bepaald.
    Face your fears, Live your dreams.


  13. #63
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RNLMC View Post
    Denk alleen dat het management van de vechters in de UFC niet echt veel te vertellen hebben over tegenstanders, dat dat meer door Dana en de rest wordt bepaald.
    Joe silva is de baas.

  14. #64
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Wat heeft Joe Silva toch een leuke baan.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Wat heeft Joe Silva toch een leuke baan.
    Me dunkt! Ik zou Stefan wel tegen McCully, Mustapha al Turk, Patrick Barry, Tim Hague of meer van dat soort namen willen zien. Zou mooi zijn als ze hem wat langzamer zouden brengen inderdaad

  16. #66
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Me dunkt! Ik zou Stefan wel tegen McCully, Mustapha al Turk, Patrick Barry, Tim Hague of meer van dat soort namen willen zien. Zou mooi zijn als ze hem wat langzamer zouden brengen inderdaad
    Maar ook deze mannen moet je niet onderschatten.

    Pat Barry wordt een goeie in de toekomst en ik hoop dat ze al turk nog een kans geven.

    Tegen Mccully zou wel mooi zijn!
    From Best!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •