MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 84
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    949
    vCash
    126000

    Default

    Michael Jackson Assassinated By CIA

    To the reason behind the CIA needing to assassinate Michael Jackson, these reports continue, was an out of court settlement the pop icon signed with son of the king of Bahrain, Sheikh Abdullah bin Hamad al-Khalifa, this past November in London, and which stated, in part, that in exchange for millions of dollars previously lent to Mr. Jackson by the Sheikh, Mr. Jackson would allow his sold-out United Kingdom concerts to be a “platform” for warning the World of a soon to occur mass genocide event.

    Both Michael Jackson and Sheikh Abdullah bin Hamad al-Khalifa have been long standing supporters of the fearless Austrian investigative journalist, Jane Burgermeister, who is warning the world that the greatest crime in the history of humanity is underway, and as we can read:

    “Jane Burgermeister has recently filed criminal charges with the FBI against the World Health Organization (WHO), the United Nations (UN), and several of the highest ranking government and corporate officials concerning bioterrorism and attempts to commit mass murder. She has also prepared an injunction against forced vaccination which is being filed in America. These actions follow her charges filed in April against Baxter AG and Avir Green Hills Biotechnology of Austria for producing contaminated bird flu vaccine, alleging this was a deliberate act to cause and profit from a pandemic.

  3. #28
    chief108 Guest

    Default

    and the plot thickens....

  4. #29
    Jochem Guest

    Default

    Waar is bas boon? Die heeft vast een theorie welke nog ongeloofwaardiger is.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    in 1944 vond ook iedereen het ongeloofwaardig dat er kampen waren waar joden vergast werden
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  6. #31
    chief108 Guest

    Default

    wir haben es nicht gewusst...

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het ten heden dagen gaat. Het is zeer moeilijk informatie te verbergen. Je ziet wel dat Iran zijn best nog doet, maar dat kan je vergeten met het verborgen houden van info voor de buiten wereld. Twitter, internet, facebook, google, sateliet telefoons. mobile telefoons met camera's. Je kon zien dat ook China er niks van begreep toen ze in Tibet tekeer gingen dat die beelden wereldwijd op elke tv zender te zien waren en op you tube. Zo ook complot theorieën kun je elke seconde vd dag bekijken op Alex Jones' Infowars: There's a war on for your mind! of WantToKnow.nl, ga zo maar door.
    Wat dat aan gaat heeft Iran wel gelijk het komt door het westen dat hun macht afbrokkeld (al die nieuwe communicatie middelen zijn namelijk westerse uitvindindingen), de meer mensen zien hoe een bepaald regime mensen met geweld en bedreigingen in toom wilt houden de meer weerstand!

  8. #33
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    Was mij al bekend , maar dit is ook weer zo een goed voorbeeld, je houdt niks verborgen!

  10. #35
    chief108 Guest

    Default

    oud nieuws idd....

    poste ik vorig jaar al...

    500,000 COFFINS stacked in Georgia.... for what? - www.MixFight.nl

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    in 1944 vond ook iedereen het ongeloofwaardig dat er kampen waren waar joden vergast werden
    Wie heeft je dat wijsgemaakt?

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Wie heeft je dat wijsgemaakt?
    zijn hele boeken over geschreven, oa. door overlevenden (het bittere kruid, dagboek van anne frank, etc)
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    zijn hele boeken over geschreven, oa. door overlevenden (het bittere kruid, dagboek van anne frank, etc)
    Haha... Goed punt...

    Was eigenlijk een grapje, maar dan met een serieuze ondertoon. Want je vergelijking gaat wel mank. Toen was er gebrek aan informatie, tegenwoordig is er teveel informatie (waarvan je dan weer niet weet wat je moet geloven).

  14. #39
    chief108 Guest

    Default

    nieuwe tijden, nieuwe problemen...

    houd je lekker bezig iig

    tenminste, het houdt BB erg bezig
    maar of dat nou als positief moet worden bestempeld?
    denk het niet
    maar ja...
    I could be wrong of course

  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    http://www.polyguardvaults.com/index.cfm?ID=9

    staat ook in t topic van chief
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    .......dat heet mexicaanse pestpleurisparanoia hahahahaha

    weg wezen stelletje basboonbewustblablabluffers!!!!!!!


    Swine flu 1976 propaganda documentary (video)

  17. #42
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    http://www.polyguardvaults.com/index.cfm?ID=9

    staat ook in t topic van chief
    ja, heb toen meteen aandelen gekocht van dat bedrijf...
    ik ga fokking rijk worden hieraan...

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Bericht op FOK.
    Zoals voorspelt, nog even en we worden allemaal verplicht ons te laten inenten....

    De Mexicaanse griep, beter bekend als varkensgriep, is gevaarlijker dan in het algemeen wordt gedacht. Het virus verspreidt zich net als een gewoon griepvirus snel door de lucht, maar dringt dieper de luchtwegen binnen. Daardoor is het risico op een longontsteking veel groter dan bij een wintergriep, waarvan het virus zich meestal nestelt in de bovenste luchtwegen.
    Tot die conclusie komen virologen van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Zij vergeleken het 'Mexico-virus' met een gewoon griepvirus. Daarvoor werden in het laboratorium fretten gebruikt omdat de ontwikkeling van griep bij deze dieren overeenkomt met die bij mensen.
    "Het publiek denkt dat het allemaal wel meevalt. Maar ons onderzoek laat zien dat de Mexicaanse griep echt gevaarlijker is dan een wintergriep. Mensen doen er straks goed aan gehoor te geven aan de oproep om zich te laten inenten", zei hoogleraar moleculaire virologie en onderzoeksleider Ron Fouchier vandaag in een toelichting.
    Een Amerikaanse onderzoekgroep van Centers for Disease Control en Prevention (CDC) in Atlanta is tot dezelfde conclusies gekomen. De resultaten van beide onderzoeken zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Science.

  19. #44
    chief108 Guest

    Default

    las dat ook al op teletext vanochtend...

    we worden straks in lange rijen onder militaire begeleiding naar de inentingsposten geleid...

  20. #45
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    Bericht op FOK.
    Zoals voorspelt, nog even en we worden allemaal verplicht ons te laten inenten....
    .
    Hoezo verplicht? Wie heeft het over verplicht?

  21. #46
    chief108 Guest

    Default

    Amerika en Frankrijk hebben het al gehad over verplicht inenten van de hele bevolking (hoe ze dat in de USA willen doen weet ik niet, aangezien ze daar niet eens weten hoeveel mensen er überhaupt wonen in dat land...)

    en een Nederlandse minister zei vorige week nog dat we in Nederland "gelukkig NOG niet verplicht ingeënt moeten worden"
    maar als het hele verhaal maar genoeg opgeblazen wordt....
    dan zit die mogelijkheid er heus wel in

    ben dan ook wel benieuwd hoe het zit met de religieuze bezwaren die de Zwarte Sokken Cummunities van Staphorst en omstreken altijd hadden tegen de polioprikjes dan ook nog gehonoreerd worden

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Amerika en Frankrijk hebben het al gehad over verplicht inenten van de hele bevolking (hoe ze dat in de USA willen doen weet ik niet, aangezien ze daar niet eens weten hoeveel mensen er überhaupt wonen in dat land...)

    en een Nederlandse minister zei vorige week nog dat we in Nederland "gelukkig NOG niet verplicht ingeënt moeten worden"
    maar als het hele verhaal maar genoeg opgeblazen wordt....
    dan zit die mogelijkheid er heus wel in

    ben dan ook wel benieuwd hoe het zit met de religieuze bezwaren die de Zwarte Sokken Cummunities van Staphorst en omstreken altijd hadden tegen de polioprikjes dan ook nog gehonoreerd worden
    Je geeft het antwoord zelf al: dat gaat in Nederland nooit gebeuren. CDA, VVD en ChristenUnie (bv...) gaan dat echt niet door laten gaan. Frankrijk en de USA zijn wat dat betreft compleet anders...

  23. #48
    chief108 Guest

    Default

    maar dat hebben ze dus niet expliciet gezegd...

    hij zei letterlijk: "gelukkig NOG niet"
    hij zei niet: "in Nederland zal dat NOOIT gebeuren"

  24. #49
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    chief's imagination
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Hoezo verplicht? Wie heeft het over verplicht?
    De public health ethicus wordt wakker!

  25. #50
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    steek die prik maar heel diep in je aarskanaal.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •