MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 84
  1. #51
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    maar dat hebben ze dus niet expliciet gezegd...

    hij zei letterlijk: "gelukkig NOG niet"
    hij zei niet: "in Nederland zal dat NOOIT gebeuren"
    Maakt niet uit wat hij zegt... Al zegt ie dat we iedereen onder 1 jaar gaan vergassen en dat Amsterdam in Moskau ligt...

    Het gebeurt toch niet. Zelfs als het heel ernstig wordt. In dat geval wil ik overigens graag jullie prikjes...
    Last edited by NielsN; 03-07-2009 at 10:19.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Abacaxi View Post
    De public health ethicus wordt wakker!
    Letterlijk...

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Hoezo verplicht? Wie heeft het over verplicht?
    Niemand, ik bedoel dat we heel hard die kant op gaan. Is cynisch bedoeld.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Maakt niet uit wat hij zegt... Al zegt ie dat we iedereen onder 1 jaar gaan vergassen en dat Amsterdam in Moskau ligt...

    Het gebeurt toch niet. Zelfs als het heel ernstig wordt. In dat geval wil ik overigens graag jullie prikjes...
    Dat is het probleem nu juist, het is helemaal niet ernstig. Maar de media wilt ons doen geloven dat het ernstig is.
    Zodat wij straks ons allemaal vrijwillig in laten enten met wie weet wat voor rotzooi.

    Nederland niet meedoen? Zal geen enkel probleem zijn maar als de rest van de wereld (waar het mogelijk wel verplicht wordt) jou als een paria gaat zien omdat je uit Nederland komt dan wordt het dus wel een probleem.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    Dat is het probleem nu juist, het is helemaal niet ernstig. Maar de media wilt ons doen geloven dat het ernstig is.
    Zodat wij straks ons allemaal vrijwillig in laten enten met wie weet wat voor rotzooi.

    Nederland niet meedoen? Zal geen enkel probleem zijn maar als de rest van de wereld (waar het mogelijk wel verplicht wordt) jou als een paria gaat zien omdat je uit Nederland komt dan wordt het dus wel een probleem.
    Nou ja, probleem.... Ik vind het wel eens lekker als ons land een keertje gevrijwaard blijft van een invasie dikke schreeuwende moffen.

  6. #56
    chief108 Guest

    Default

    maar wat denk je wat er gebeurd als andere landen nederlanders gaan weigeren omdat het een risico land is?
    denk je dat er dan ook nog maar 1 vechter Japan in komt?

  7. #57
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    maar wat denk je wat er gebeurd als andere landen nederlanders gaan weigeren omdat het een risico land is?
    denk je dat er dan ook nog maar 1 vechter Japan in komt?

    Oeps....

    Ik ben plotsklaps voor inenting!

  8. #58
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    inenting over my dead body. Zolang de mensen nog niet met bosjes omvallen is het nog geen tijd voor zo'n maatregel
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  9. #59
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Oeps....

    Ik ben plotsklaps voor inenting!
    zo zie je dat iets vanuit een ander perspectief bekijken ineens je hele mening kan veranderen...

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    Zolang de mensen nog niet met bosjes omvallen is het nog geen tijd voor zo'n maatregel
    vind het ook nog steeds erg veel weghebben van bangmakerij idd
    en denk ook wel dat op dat punt die journalist gelijk heeft
    dit wordt gewoon enorm gehyped om flink wat geld te verdienen
    is niet de eerste keer, maar wel de grootste actie tot nu toe

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    inenting over my dead body
    LOL...
    dan ben je weer net te laat natuurlijk

  10. #60
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    of net iets te vroeg
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  11. #61
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    Lekker iedereen bang maken...
    ....angst = miljarden omzet!
    yup...
    fool proof concept
    werkt al eeuwen voor alle kerken

  12. #62
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Heb vandaag nog contact gehad met diverse instanties over een griepprik, in verband met mijn reis naar LA, waar het toch behoorlijk grieperig is, en dit was het advies:
    Als je normaal gezond van lijf en leden bent, zul je de Mexicaanse griep (H1N2) ervaren als een lichte griep die ongeveer drie dagen duurt. Mocht het virus zich in de loop van tijd gaan muteren naar dodelijk tot zeer dodelijk zijn de enige mensen die 100 % resistent zijn, die mensen die de (mildere) Mexicaanse griep al hebben ondergaan in dit stadium.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  13. #63
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    hier wat leuks over tamiflu (het vaccin)

    Oseltamivir - Wikipedia, the free encyclopedia

    Neurological effects

    There are concerns that oseltamivir may cause dangerous psychological, neuropsychiatric side effects including self harm in some users. These dangerous side effects occur more commonly in children than in adults.[13] This stems from cases in Japan, where the drug is most heavily prescribed, consuming 60% of the world's production[14]. Concern has focused on teenagers, but problems have also been reported in children and adults. [15]
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  14. #64
    chief108 Guest

    Default

    kortom:
    get the flu now
    and avoid the rush....

  15. #65
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    .....waar onderga je de mildere vorm van mexicaanse griep?
    en hoe weet je, als iemand "hoest" hij/zij de mildere vorm van MG(=mexicaanse griep) heeft?
    Ik noem de mexicaande griep "mild" omdat we wereldwijd nog geen grote sterfte hebben van de so called pandemie.
    Er is nu al bijvoorbeeld een variant van de mg, die resistent is tegen Tamiflu.
    Mocht er straks nu een mutatie gaan plaatsvinden van het mg-virus, die wel lethaal is, (en die kans is groot) zijn eigenlijk alleen de mensen beschermd, die nu de mexicaanse griep doorstaan en leven....

    Als je het graag wil krijgen, moet je nu geloof ik naar Wisconsin gaan, waar 1400 mensen in korte tijd zijn besmet.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  16. #66
    chief108 Guest

    Default

    op naar Wisconsin dus...

  17. #67
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    to the batmobile....lets go...


  18. #68
    chief108 Guest

    Default

    vind de hotspots via de flu tracker!!!

    FluTracker - H1N1 Swine Flu and Influenza Outbreak Tracking from Rhiza Labs

    de ouwe link op google maps wordt niet bijgehouden
    H1N1 Swine Flu - Google Maps

  19. #69
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Mocht het virus zich in de loop van tijd gaan muteren naar dodelijk tot zeer dodelijk zijn de enige mensen die 100 % resistent zijn, die mensen die de (mildere) Mexicaanse griep al hebben ondergaan in dit stadium.

    Welke instantie heeft dit gezegd dan?

  20. #70
    chief108 Guest

    Default

    heb al meerdere huisartsen dit ook horen zeggen

    is echt beter om nu dus nog ff ziek te worden...

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    HET GROTE GEKMAKEN IS BEGONNEN...
    DE OVERHEID WIL ONS DOEN GELOVEN DAT WE BLIJ MOGEN ZIJN ALS WE GEVACCINEERD WORDEN.

    'Wie krijgt als eerste vaccin tegen griep?'

    Nederland - door Redactie op 09-07-2009 @ 11:18
    Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zal pas op het laatste moment een besluit nemen over de vraag welke groepen Nederlanders dit najaar als eerste een vaccin krijgen toegediend tegen de Mexicaanse griep. Een woordvoerder heeft dat vandaag gezegd. Het instituut en de deskundigen waarmee het samenwerkt, willen zoveel mogelijk informatie verzamelen om een zo verstandig mogelijk besluit te nemen.

    Grofweg komen drie groepen in aanmerking voor de eerste vaccins: Ouderen en chronisch zieken; de mensen die door bijvoorbeeld hart- en vaat-, long- en suikerziekten minder kans hebben de Mexicaanse griep te overleven. Verder zijn er de kinderen, die tot nu toe extra gevoelig blijken voor het virus, en als derde groep het medisch personeel (dokteren en verpleegkundigen) die ten tijde van een pandemie de ziekenhuizen draaiend moeten houden.

    De 34 miljoen vaccins die het kabinet heeft gekocht, komen gefaseerd beschikbaar.

  22. #72
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    HET GROTE GEKMAKEN IS BEGONNEN...
    DE OVERHEID WIL ONS DOEN GELOVEN DAT WE BLIJ MOGEN ZIJN ALS WE GEVACCINEERD WORDEN.

    'Wie krijgt als eerste vaccin tegen griep?'

    http://i.fokzine.net/fp/fp2008/i/printversion.gif http://i.fokzine.net/fp/fp2008/i/smaller.gif http://i.fokzine.net/fp/fp2008/i/bigger.gif http://i.fokzine.net/fp/fp2008/i/standardfontsize.gif http://i.fokzine.net/fp/fp2008/i/rsssmall.png Nederland - door Redactie op 09-07-2009 @ 11:18
    http://i.fokzine.net/upload/090708_1...influenza2.jpg Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zal pas op het laatste moment een besluit nemen over de vraag welke groepen Nederlanders dit najaar als eerste een vaccin krijgen toegediend tegen de Mexicaanse griep. Een woordvoerder heeft dat vandaag gezegd. Het instituut en de deskundigen waarmee het samenwerkt, willen zoveel mogelijk informatie verzamelen om een zo verstandig mogelijk besluit te nemen.

    Grofweg komen drie groepen in aanmerking voor de eerste vaccins: Ouderen en chronisch zieken; de mensen die door bijvoorbeeld hart- en vaat-, long- en suikerziekten minder kans hebben de Mexicaanse griep te overleven. Verder zijn er de kinderen, die tot nu toe extra gevoelig blijken voor het virus, en als derde groep het medisch personeel (dokteren en verpleegkundigen) die ten tijde van een pandemie de ziekenhuizen draaiend moeten houden.

    De 34 miljoen vaccins die het kabinet heeft gekocht, komen gefaseerd beschikbaar.
    Dit is oud nieuws. Die draaiboeken liggen er al jaren...

  23. #73
    chief108 Guest

    Default

    ik hoop op een grote uitbraak na de 4 daagse in Nijmegen
    dan wil ik ook nog wel ff ziek worden
    heb daar meer vertrouwen in als in die prik eerlijk gezegd

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    ik hoop op een grote uitbraak na de 4 daagse in Nijmegen
    dan wil ik ook nog wel ff ziek worden
    heb daar meer vertrouwen in als in die prik eerlijk gezegd
    x2

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Blablabla media hype lijkt wel de kridietcrisis

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •