MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 133
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    volgens mij heeft Michel zijn laatste partij in Turkije overtuigend gewonnen. Hij zal jullie versteld doen staan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    volgens mij heeft Michel zijn laatste partij in Turkije overtuigend gewonnen. Hij zal jullie versteld doen staan
    dat zeggen jullie altijd, uiteindelik moet een klein meisie de GG eer redden
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  3. #28
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    dat zeggen jullie altijd, uiteindelik moet een klein meisie de GG eer redden

    Hahahaha, that 1 gotta hurt

  4. #29
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    michel is een beest en traint zo hard ,slaat geen training over.
    hij verdiend een kans
    tegen tyrone spong zou toch mooi zijn
    by the way ik vind tyrone de laatste tijd niet echt scherp ,dat was te zien in de arena
    en bij de zwaargewichten red hij het toch niet echt
    michel veel succes in aug ..

    gr maartje

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    jamila heb gelijk michel verdiend een kans
    tegen tyron spong ,tyron is de laatste tijd niet zo scherp en bij de zwaargewichten red die het toch niet erg goed
    michel is een beest slaat geen training over en is er klaar voor
    michel veel succes

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Onder begeleiding van Ramon Dekker traint de 22e jarige Michel Andrade, echt een ongelofelijke explosieve vechter in 90kg klasse. Deze vechter heeft nog weinig de kans gekregen om zich te bewijzen. In Turkije heeft hij al een toernooi gewonnen. In augustus krijgt hij dan eindelijk zijn echte kans om zich neer te zetten. Zijn tegenstander heeft net een K.O. zege behaald, tegen niemand minder Tyrone Spong ( king of the ring ).

    Michel ik wens veel succes en hoop dat al jou training inzet je zal brengen waar je hoort.


    Gr, Jamila

  7. #32
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by maartje View Post
    michel is een beest en traint zo hard ,slaat geen training over.
    hij verdiend een kans
    tegen tyrone spong zou toch mooi zijn
    by the way ik vind tyrone de laatste tijd niet echt scherp ,dat was te zien in de arena
    en bij de zwaargewichten red hij het toch niet echt
    michel veel succes in aug ..

    gr maartje


    jij hebt verstand van zaken, tyrone is net bezig man.
    het kan wat langer duren mar die jongen is een geboren vechter, ooit moet je je woorden terugnemen, maar dat zien we dan wel.


    tuurlijk mag michael tegen corbett, we zien wel hoe het verloopt
    ik support nu Corbet, simpelweg omdat het leuk is als GG aanhang dan even heel stil is.

    dit keer veel langer, want jullie topper (Sylvana) vecht volgens mij niet op de zelfde dag
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  8. #33
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    een kans verdient iedereen...maar als je met voetbal kampioen word in de 6de klasse G Noord dan mag je het jaar daarop ook niet strijden in de voorronde van de Champions League. Van relatief onbekende vechter tegen een topper is een vrij grote stap. Maar miss een verassing via een lucky punch.
    Neem als voorbeeld badr tegen sem in de arena. Lucky punch en badr wint.
    Ohnee, sem werd gewoon compleet overklast. Stom voorbeeld...

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    @mephisto:

    in welke eerste zin is jamila off topic......?
    sorry roy, dit was in het algemeen bedoeld en niet persé deze topic.

    btw. ik vind bans en petities echt bull... ze post hier net als vele anderen, je kunt de berichten lezen, negeren, voor mijn part uitdraaien en boven je bed hangen maar ze heeft evenveel recht om te posten als ieder ander...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk verdient Andrade een kans tegen Spong, niet omdat hij zo goed is, maar omdat ik vind dat Spong schromelijk overschat wordt.

    Maar ik vind in het rijtje van Spong ook Saki, Zimmerman, Leko, Gerges, Karaev en Die Faust horen en die vechten ook in Japan. Allemaal subtoppers die NEVER NOOIT de K1 zullen winnen, zolang Bonjasky, Hari, Aerts en Schilt vechten.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    een kans verdient iedereen...maar als je met voetbal kampioen word in de 6de klasse G Noord dan mag je het jaar daarop ook niet strijden in de voorronde van de Champions League. Van relatief onbekende vechter tegen een topper is een vrij grote stap. Maar miss een verassing via een lucky punch.
    Neem als voorbeeld badr tegen sem in de arena. Lucky punch en badr wint.
    Ohnee, sem werd gewoon compleet overklast. Stom voorbeeld...

    Als we met voetballen gaan vergelijken kun je een A-klasse vechter met een eredivisie voetbalclub vergelijken. Daar zie je toch ook dat dit jaar Twente en AZ spanden. Dus waarom weigeren A-vechters elkaar en ontnemen ze opkomende talenten de kans. Ik vind het juist mooi om te zien dat een hongerige vechter alles inzet om te laten zien dat hij bij de top hoort. Juist deze partijen geven het spectakel waar wij van kunnen genieten. A-vechters zorgen voor de competitie. De verassing is juist de kick in de vechtsport.

    Andrade gaat voor de verassing zorgen.


    Gr, Jamila

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hij heeft in ieder geval niks te verliezen, hooguit een paar tanden
    Wie weet zorgt hij voor een verassing en dan is hij ineens de man die Corbett verslagen heeft.
    Succes en good luck

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #38
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Hij heeft in ieder geval niks te verliezen, hooguit een paar tanden
    da's ook weer waar ja...

  14. #39
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    inderdaad en michel traint er hard voor ..dus voordat iedereen dit gaat vergelijken met voetbal wat ik overigens geen vergelijking vind ..vind ik nog steeds dat hij die kans verdiend .en dat hij er meer dan klaar voor is ..
    en dan kan hij laten zien dat al dat trainen word beloond

    groetjes maartje

  15. #40
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    een kans verdient iedereen...maar als je met voetbal kampioen word in de 6de klasse G Noord dan mag je het jaar daarop ook niet strijden in de voorronde van de Champions League. Van relatief onbekende vechter tegen een topper is een vrij grote stap. Maar miss een verassing via een lucky punch.
    Neem als voorbeeld badr tegen sem in de arena. Lucky punch en badr wint.
    Ohnee, sem werd gewoon compleet overklast. Stom voorbeeld...
    X2 hahahaha

  16. #41
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop echt dat Michel, Corbett afslacht zeker na de beelden die ik heb gezien van denpartij tegen Spong.

    Gr, Jamila

  17. #42
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    De 6 a-partijen die hij gedraaid heeft..
    Tegen wie ? en wat waren de uitslagen ?

    Heb hem in de b-klasse zijn vechten.. absoluut een explosieve vechter !
    Als hij kans wil maken tegen Corbet moet hij wel erg hard gegroeid zijn in zijn A-partijen..

    Ik wens hem alle succes ! Zal ie ook nodig hebben..

  18. #43
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Als we met voetballen gaan vergelijken kun je een A-klasse vechter met een eredivisie voetbalclub vergelijken. Daar zie je toch ook dat dit jaar Twente en AZ spanden. Dus waarom weigeren A-vechters elkaar en ontnemen ze opkomende talenten de kans. Ik vind het juist mooi om te zien dat een hongerige vechter alles inzet om te laten zien dat hij bij de top hoort. Juist deze partijen geven het spectakel waar wij van kunnen genieten. A-vechters zorgen voor de competitie. De verassing is juist de kick in de vechtsport.

    Andrade gaat voor de verassing zorgen.


    Gr, Jamila
    als we dan toch kickboksen en voetbal met elkaar blijven vergelijken is een a-klasser een hoofdklasser(hoogste amateurniveau) of hooguit een 1ste divisieclub(semi-prof/fullprof). Als je dan met kickboksen een eredivisie gaat benoemen dan zitten daar badr hari, remi bonjasky, peter aers en sem schilt etc. In een iets lagere gewichtsklasse kom je dan bv. een corbett en spong tegen. Dat is eredivisie.
    On-topic : Hij is relatief onbekend. heeft idd niks te verliezen en kan winnen door voor een verrassing te zorgen. Maar over spong word nu gesuggereerd dat ie te snel gebracht word in het zwaargewicht bij de grote jongens en hij heeft moeite om zich te bewijzen. Daarom, breng hem niet te snel en begin ook niet tegen te grote jongens. Maar iig succes.

  19. #44
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    hij zal je versteld doen staan ,,dezen man heb zich ontpopt tot een beest .en traint zo enorm hard slaat geen training over

    gr maartje

  20. #45
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by maartje View Post
    ,,.en traint zo enorm hard slaat geen training over

    gr maartje
    Michel Andrade = Berry van Aerle

  21. #46
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gennep - Limburg
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Als je op elke training verschijnt betekend dat niet dat je ook maar meteen gaat winnen 'maartje' (of moet ik zeggen Jamila?)

    Gr Mark
    -- "We have ways of making you talk." --

  22. #47
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    wat ik daar mee wil aangeven is dat dat dezen man zo ontzettend hard traint ,zich zo onwijs ontwikkeld heb ,en zicht ontpopt heb tot een beest
    en zeg maar gewoon maartje

    gr maartje

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by maartje View Post
    wat ik daar mee wil aangeven is dat dat dezen man zo ontzettend hard traint ,zich zo onwijs ontwikkeld heb ,en zicht ontpopt heb tot een beest
    en zeg maar gewoon maartje

    gr maartje
    Hard trainen is geen garantie voor iets, Maartje.

    Spong traint zich ook de pleuris en heeft op dit gewicht ook niet veel laten zien.

    Ik ben serieus nu wel benieuwd naar die Andrade... Maar beloof ons wel dat jij (en de rest van GG) niet met excuses en smoesjes komen als hij in de eerste ronde zwaar KO gaat.

    Deal?

  24. #49
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Buiten hard trainen heeft Michel ook een toernooi in turkije gewonnen zoals ik al eerder verteld heb. In wedstrijd trainingen word er gespard op het scherpst van de snede. Ik heb regelmatig kunnen zien hoe Andrade Errol maar ook Leko op hun kont zette. Ik ben gewoon blij dat we er een hele leuke licht zwaargewicht bij krijgen, goede uitstraling, harde technieken kortom een aanwinst voor het Nerderlandse kickboxen.


    Gr, Jamila

  25. #50
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    ik doe het zelf maar scheelt richelieu weer wat werk...

    ---Richelieu

    Edit: Let aub op het taalgebruik!


    ---/Richelieu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •