MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 133
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik weet niet tegen wie hij in Turkije heeft gevochten. Maar als zijn trainers zeggen dat hij er klaar voor is dan is hij er klaar voor. Corbett heeft Spong ko geslagen maar ik vond hem niet overdreven goed.

    WAR
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik weet niet tegen wie hij in Turkije heeft gevochten. Maar als zijn trainers zeggen dat hij er klaar voor is dan is hij er klaar voor. Corbett heeft Spong ko geslagen maar ik vond hem niet overdreven goed.

    WAR
    Net zo klaar als Schilt was voor Badr?
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  3. #78
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    Bas zag er uit alsof ie badrogen was die avond...
    Roy Roy Roy toch! Wat zegt BB nou altijd over AANNAMES?
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  4. #79
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    bergen op zoom
    Posts
    262
    vCash
    126000

    Default

    wat n gedoe om niks man. er wordt gepost dat er n party komt, thats it! als Andrade het voor mekaar krijgt om van Corbett te winnen, Mooi! verliest hij? is hij een ervaring rijker.

    MAY THE BEST MAN WIN!!!!!!!!! simpel

  5. #80
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Kom op mensen van GG, we zijn een dag of twee verder, van wie heeft Andrade nou gewonnen in Turkije?

    Tot nu toe kom ik nl niet verder dan ene Tino Groth
    Tino Groth is 35. Van GSC gym uit Gadebusch in Duitsland. Waar hij ook hoofdtrainer is.
    Volgens zijn profiel heeft hij 146 amateur boxpartijen gevochten waarvan hij er 111 heeft gewonnen. Verder staat er dat hij in het Fullcontact/kickboxen 118 gewonnen partijen en 29 nederlagen heeft.
    Dit zijn zijn amateur titels:
    DM Wako/WKA/IAKSA
    Vice EM WKA
    Vice EM ISKA
    EM WKA/ WMA
    WM WMA
    ViceWM IAKSA
    ViceWM WTKA
    Derde WM WTKA
    WM IAKSA
    WM WTKA

    Hier is nog een video van hem, in het rood, tegen Martin Jahn uit Hamburg.
    Martin Jahn vs. Tino Groth Video - ipta - WEB.DE Video

  6. #81
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arno verbraak View Post
    wat n gedoe om niks man. er wordt gepost dat er n party komt, thats it!
    Een party? Count me in! Andrade FTW!!!!!!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  7. #82
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default


  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Tino Groth is 35. Van GSC gym uit Gadebusch in Duitsland. Waar hij ook hoofdtrainer is.
    Volgens zijn profiel heeft hij 146 amateur boxpartijen gevochten waarvan hij er 111 heeft gewonnen. Verder staat er dat hij in het Fullcontact/kickboxen 118 gewonnen partijen en 29 nederlagen heeft.
    Dit zijn zijn amateur titels:
    DM Wako/WKA/IAKSA
    Vice EM WKA
    Vice EM ISKA
    EM WKA/ WMA
    WM WMA
    ViceWM IAKSA
    ViceWM WTKA
    Derde WM WTKA
    WM IAKSA
    WM WTKA
    Hier is nog een video van hem, in het rood, tegen Martin Jahn uit Hamburg.
    Martin Jahn vs. Tino Groth Video - ipta - WEB.DE Video

    niet slecht dus

  9. #84
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Arno verbraak View Post
    wat n gedoe om niks man. er wordt gepost dat er n party komt, thats it! als Andrade het voor mekaar krijgt om van Corbett te winnen, Mooi! verliest hij? is hij een ervaring rijker.

    MAY THE BEST MAN WIN!!!!!!!!! simpel
    Het is ook vrij simpel Arno, maar het is eigenlijk meer feit dan fictie dat als de GG aanhang op Mixfight een topic opent over een partij, zij kunnen rekenen op behoorlijke aandacht.

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Tino Groth is 35. Van GSC gym uit Gadebusch in Duitsland. Waar hij ook hoofdtrainer is.
    Volgens zijn profiel heeft hij 146 amateur boxpartijen gevochten waarvan hij er 111 heeft gewonnen. Verder staat er dat hij in het Fullcontact/kickboxen 118 gewonnen partijen en 29 nederlagen heeft.
    Dit zijn zijn amateur titels:
    DM Wako/WKA/IAKSA
    Vice EM WKA
    Vice EM ISKA
    EM WKA/ WMA
    WM WMA
    ViceWM IAKSA
    ViceWM WTKA
    Derde WM WTKA
    WM IAKSA
    WM WTKA
    Hier is nog een video van hem, in het rood, tegen Martin Jahn uit Hamburg.
    Martin Jahn vs. Tino Groth Video - ipta - WEB.DE Video
    Er staat nog net geen WKFC bij

  10. #85
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Arno verbraak View Post
    wat n gedoe om niks man. er wordt gepost dat er n party komt, thats it! als Andrade het voor mekaar krijgt om van Corbett te winnen, Mooi! verliest hij? is hij een ervaring rijker.
    MAY THE BEST MAN WIN!!!!!!!!! simpel
    Het hele Mixfight-gebeuren gaat toch om niks oftewel om dit onderwerp. Mensen discussieren hier met elkaar over vechters, partijen, management en evenementen. Gaat nergens over. Totaal zinloos, maar we vinden het leuk.

  11. #86
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Net zo klaar als Schilt was voor Badr?
    Wat een onzinnige reactie. Sem Schilt is gvd drievoudig k-1 kampioen, SHW kampioen en de nachtmerrie van de k-1 leiding omdat niemand hem kon verslaan (uiteindelijk is het Aerts gelukt, maar met moeite). Deze vergelijking is nog krommer dan een rotte banaan.

  12. #87
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    kunnen der lang of kort over praten...
    kben alleen maar benieuwd of er nog een weddenschap op staat...

  13. #88
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Maar ook zeker niet indrukwekkend.
    Wat ik dan toch weer vreemd vind voor iemand met zoveel ervaring.

  14. #89
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wat ik dan toch weer vreemd vind voor iemand met zoveel ervaring.


    nee joh dat stelt allemaal niks voor want er zit geen "It's Showtime "wereldtitel bij.

  15. #90
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    nee joh dat stelt allemaal niks voor want er zit geen "It's Showtime "wereldtitel bij.
    Klopt ook wel, zo'n It's Showtime titel wil ook niets zeggen.

    Maar het wordt een ander verhaal als je een It's Showtime titel wint door de drievoudig K1-kampioen, die ook nog eens SWH kampioen én de nachtmerrie van de K-1 is, binnen de minuut een pak rammel geeft.

    Nou, dan staat zo'n It's Showtime titel behoorlijk chique op je palmeras.

    Maar om on-topic te blijven: waarom gelijk tegen Nathan vechten? Hij is de beste in z'n klasse en Michel heeft weinig tot geen ervaring (behalve dan dat toernooitje in Turkije). Ik ben wel benieuwd naar de gedachte daarachter..

  16. #91
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Roosendaal
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    de gedachte erachter lijkt me vrij simpel, Michel is in de ogen van GG een groot talent en als hij voor een verassing kan zorgen tegen Corbett staat zijn naam meteen bij de gevestigde orde.
    Net zoals Mo Medhar laatst vocht tegen Joerie Mes, Mo had nog maar 2 A partijen weg en draaide een top partij tegen Mes.

    ik wens Michel heel veel succes en ik hoop dat ie Corbett op zijn kont zet ook al is Corbett torenhoog favoriet.

    osu

  17. #92
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    nederland provincie zeeland
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    2x

  18. #93
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tommy v Wijngaarden View Post
    de gedachte erachter lijkt me vrij simpel, Michel is in de ogen van GG een groot talent en als hij voor een verassing kan zorgen tegen Corbett staat zijn naam meteen bij de gevestigde orde.
    Net zoals Mo Medhar laatst vocht tegen Joerie Mes, Mo had nog maar 2 A partijen weg en draaide een top partij tegen Mes.

    ik wens Michel heel veel succes en ik hoop dat ie Corbett op zijn kont zet ook al is Corbett torenhoog favoriet.

    osu
    Ja, maar getuigt het niet van goed management om die jongen tegen zichzelf in bescherming te nemen en langzaam te brengen, à la Spong? Wat als hij in de eerste ronde zwaar KO gaat. Dat geeft toch een enorme deuk in zijn zelfvertrouwen. Tuurlijk, zo'n jongen wil altijd tegen een grote naam maar is het ook verstandig??????

  19. #94
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    ??? Leg eens uit wat je hiermee bedoelt, want ik snap deze reactie niet zo goed, in combinatie met mijn quote. Ik heb in dit hele onderwerp namelijk niets over It's Showtime gezien, en dat komt omdat dat nu niet relevant is. Waarom jij het er dan bij haalt, is me een raadsel.



    Dat soort dingen zijn ergens ook wel weer tweeledig. Als je iemand langzaam brengt, en hij verliest ergens 'onderweg' naar de top, zak je vaak weer een paar treden op de ladder. Eerlijk is eerlijk, die Andrade heeft niks te verliezen en alleen maar te winnen. Verliest ie, heeft ie verloren van een wereldtopper en dat is geen schande (en dus waarschijnlijk ook niet echt een deuk in zijn zelfvertrouwen). Wint ie, dan is ie de man. In ieder geval voor even, want mocht zijn ego een TE grote boost krijgen daardoor, ligt onderschatting van de volgende tegenstander weer op de loer. En als je DAN verliest...tja, dan is het kut, want dan noemt iedereen je overwinning op Corbett 'lucky' ("Andrade had een topdag en Corbett had toen een slechte dag blablabla" - je kent het Nederlandse gelul wel).

    Met het risico dat je het lachertje van de vechtsport wereld wordt omdat jij even dacht Nathan Corbett te verslaan maar de eerste ronde KO gaat en niemand je meer serieus neemt. Wat doet dat met je zelfvertrouwen?

    (Dit geldt niet alleen voor Michel Andrade, maar voor iedereen die te snel richting top wilt gaan....)

  20. #95
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    nee joh dat stelt allemaal niks voor want er zit geen "It's Showtime "wereldtitel bij.
    Eeh... wat?

  21. #96
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Maar ff zonder dollen: ik ben heel benieuwd, en aangezien ik Andrade niet ken, heb ik niets tegen hem. Alles in dit topic is dus niet persoonlijk in negatieve zin naar hem bedoeld, maar meer dat er weer door 'bepaalde personen' wordt geprobeerd om iemand te hypen uit een 'bepaald kamp' terwijl diegene nog niet echt aansprekende prestaties heeft behaald. Wellicht hadden ze met die zgn. hype beter even kunnen wachten tot na de partij. Als Andrade dan had gewonnen, had je natuurlijk alle reden tot het starten van een topic daarover.
    x2

    Ik gun die jongen absoluut die overwinning, helemaal als hij echt zo sympathiek is als dat men zegt en hij er kei hard voor traint.

    Maar nu is het toch als hij verliest een big HAHA richting GG. Terwijl Michel er niets aan kan doen.

  22. #97
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    En als je DAN verliest...tja, dan is het kut, want dan noemt iedereen je overwinning op Corbett 'lucky' ("Andrade had een topdag en Corbett had toen een slechte dag blablabla" - je kent het Nederlandse gelul wel).
    Daar is -IMHO- niets Nederlands aan. Verder ben ik het helemaal met je eens.

    Toevoeging: je kan ook nog heroisch verliezen, sommige vechters hebben meer naam gemaakt met een verliespartij dan met hun winstpartijen.

  23. #98
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Word zo schijtziek van die GG propaganda. Ze komen met dooddoeners als " Hij traint heel hard". No shit.. de rest traint ook hard.
    Maar het gaat niet echt goed met GG. Ze hebben dit jaar weinig gewonnen. Ow wacht was de spectaculaire toernooi winst van Michel Andrade in Turkije vergeten.

  24. #99
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Als jij nou ballen hebt waarom ga je niet met mij wedden?



    Gr, Jamila
    deal ?

  25. #100
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    week later...
    staat de weddenschap nog?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •