MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55
  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default JAMMER WEER: verdachte taxichaufeur ''kickbokser''

    Verdachte taxichauffeur "kickbokser"

    De taxichauffeur die Rob Sitek in Amsterdam afgelopen weekend bij een standplaats doodsloeg, is een "hele aardige rustige jongen. Helemaal niet agressief. Hij is kickbokser geweest in Marokko, dus hij sloeg de dronken klant met een klap achterover. Ik vind het eigenlijk zielig voor allebei, voor de chauffeur en voor de klant.”


    Dat zegt zelfstandig taxichauffeur Khalid Refaei (38) in NRC Handelsblad. Khalid zegt zijn collega goed te kennen.
    Volgens Refaei is het op de taxistandplaats voor het Centraal Station netjes „maar het Leidseplein is te erg, daar is geen toezicht”.

    Gemeente verantwoordelijk
    Taxichauffeur Ismael: "De gemeente is verantwoordelijk voor de dood van die man. Het is al twee jaar een zootje op het Leidseplein. Iedere week zijn er vechtpartijen. De politie doet niks. En de gemeente kijkt toe".




    Jammer, dat het weer op deze manier in het nieuws komt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Verwijderd ivm reclame ** ashi76**

  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    ma 06 jul 2009, 11:42 |

    Slachtoffer taxigeweld was broer ambulancier

    AMSTERDAM - De 44-jarige man die zondagochtend door een taxichauffeur is doodgeslagen is de broer van ambulancebroeder en Amsterdammer van het jaar Ron Sitek.

    Sitek werd vorig jaar zelf met de dood bedreigd toen hij hulp verleende aan een gewonde. De VZA-ambulancedienst ging uit protest nog diezelfde nacht in staking.

    De man die zondag om het leven kwam, is vader van drie kinderen: twee tieners en een baby van een jaar. De familie is zeer geschokt door het taxigeweld. Het geweld had volgens hen voorkomen kunnen worden als de overheid eerder had opgetreden tegen wantoestanden in de taxibranche. ''Met dank aan Den Haag'', laat Sitek weten.

    De Amsterdamse burgemeester Job Cohen heeft Sitek zondag persoonlijk gebeld om hem te condoleren. Ook hij is geschokt door het incident, meldt AT5.

    Uit de Telegraaf.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    dat is toch ook wat, wordt jij Amsterdammer van het jaar, wordt je eigen broer er doodgeslagen.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    echt erg man.
    ma is die gast gestorven van 1 rake klap????
    of vieze beatdown????
    want 1 klap en die gast sterft,tjaaah wat krijgt dader dan voor straf weetje.
    want dan kan iedereen gebeuren dan,1 klap 1 kill.
    ma bij beatdown,jaren zitten
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  5. #5
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    ik kwam vandaag een jongen op de gym tegen en die vertelde me gewoon dat het zijn oom was...

    hoe kut is dat...

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    natuurlijk is het kut voor de nabestaanden, en mijn oprechte condoleances, maar die journalist die dit erop heeft gezet moeten ze ook een flinke beuk verkopen.
    dit helpt weer lekker :S

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    ik kwam vandaag een jongen op de gym tegen en die vertelde me gewoon dat het zijn oom was...

    hoe kut is dat...
    En een broer van Andre Sitek, gabbertje van me...
    Ja Man Ja

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Of we kunnen NIET janken en simpelweg accepteren dat:
    - veel tuig aan kickboksen doet
    - veel tuig Marokkaans is

    Er valt niet te concluderen dat Marokkanen over het algemeen tuig zijn. Als je dat voor het gemak wel aanneemt ,dan kan je je wel voorstellen hoe dramatisch dat zou zijn:
    veel Marokkanen doen aan kickboksen en het grootste gedeelte van die kickboksende Marokkanen is dus ook tuig.

    Maar nogmaals, het was maar een aanname...

  9. #9
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Of we kunnen NIET janken en simpelweg accepteren dat:
    - veel tuig aan kickboksen doet
    - veel tuig Marokkaans is

    Er valt niet te concluderen dat Marokkanen over het algemeen tuig zijn. Als je dat voor het gemak wel aanneemt ,dan kan je je wel voorstellen hoe dramatisch dat zou zijn:
    veel Marokkanen doen aan kickboksen en het grootste gedeelte van die kickboksende Marokkanen is dus ook tuig.

    Maar nogmaals, het was maar een aanname...
    Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar ik heb het gevoel dat er enorme vooruitgang is in de Marokkaanse community hier in Amsterdam. Het is eigenlijk best gestoord dat 'Marokkanen' een soort gereificeerd begrip is geworden. Alsof je van één type Marokkaan kan spreken. Zijn meer dan genoeg die hard werken en studeren.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Quote Originally Posted by Gary View Post
    Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland is, maar ik heb het gevoel dat er enorme vooruitgang is in de Marokkaanse community hier in Amsterdam. Het is eigenlijk best gestoord dat 'Marokkanen' een soort gereificeerd begrip is geworden. Alsof je van één type Marokkaan kan spreken. Zijn meer dan genoeg die hard werken en studeren.
    x2
    It could have happen to anybody.
    It's sad that's what it is.
    Two lives destroyed with one hit.
    And two families left with all the trouble.
    I think the focus should go to helping the Families as they now have the biggest need for help.
    Bye
    Ivo

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    echt erg man.
    ma is die gast gestorven van 1 rake klap????
    of vieze beatdown????
    want 1 klap en die gast sterft,tjaaah wat krijgt dader dan voor straf weetje.
    want dan kan iedereen gebeuren dan,1 klap 1 kill.
    ma bij beatdown,jaren zitten
    maandag 06 juli 2009 13:39
    Ooggetuige: 'Beide mannen sloegen'
    Volgens een ooggetuige die op 25 meter afstand de ruzie tussen de taxichauffeur

    De getuige zag de 44-jarige Rob Sitek schreeuwen en spugen naar de taxichauffeur. Hierop gaf de chauffeur hem met vlakke hand een klap in het gezicht. Sitek sloeg daarna de taxichauffeur terug en die beantwoordde de klap met een vuistslag in het gezicht van het slachtoffer. Door de klap viel Sitek achterover en kwam daarbij met zijn hoofd op de stoep terecht. De getuige omschrijft de taxichauffeur als een stevige man met getraind postuur met een Noord-Afrikaans uiterlijk. De omstander heeft inmiddels een verklaring afgelegd bij de politie. Volgens een andere getuige zou Sitek de eerste klap hebben uitgedeeld.
    Twee agenten zagen de vechtpartij. Volgens een woordvoerder hebben getuigen waargenomen dat Sitek werd neergeslagen. De taxichauffeur werd vervolgens

  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    vind het echt heeel erg vervelend voor familie en vrienden!

    maar het is ook fucked up voor die taxi chauffeur... iedereen heeft met stappen toch wel eens herrie gekregen en een klap uitgedeeld, had ons ook zomaar kunnen overkomen, ben je ineens moordenaar....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #13
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.123
    vCash
    126000

    Default

    niks persoonlijks hoor maar als je er vanuit gaat dat "iedereen wel eens een klap heeft uitgedeeld tijdens het stappen" denk ik toch dat je dat niet helemaal helder ziet..

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    vind het echt heeel erg vervelend voor familie en vrienden!

    maar het is ook fucked up voor die taxi chauffeur... iedereen heeft met stappen toch wel eens herrie gekregen en een klap uitgedeeld, had ons ook zomaar kunnen overkomen, ben je ineens moordenaar....
    Die chauffeur was volgens mij toch niet aan het stappen.
    Verder is het niet pas sinds gisteren mis met de Amsterdamse taxi chauffeurs.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    kijk ik ben helemaal geen herrieschopper, maar zelfs ik heb wel eens ruzie gekregen in een kroeg....dus dan neem ik aan dat heel veel meer mensen wel eens herrie gekregen hebben met stappen.... maar van BB mag ik geen aannames meer maken, dus mijn excuses!

    laten we het dan zo zeggen, iedereen kan met uitgaan wel eens in een situatie komen waarbij er klappen uitgedeeld gaan worden, daar hoef je niet eens zelf om te vragen....maar soms kom je in een situatie terecht waar je niet in wilt zitten...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Die chauffeur was volgens mij toch niet aan het stappen.
    Verder is het niet pas sinds gisteren mis met de Amsterdamse taxi chauffeurs.
    mijn punt was eigenlijk dat je door een klap in een keer een moordenaar bent....en dat dat mij dus ook had kunnen gebeuren....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #17
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Je kan ook uitglippe over een bananenschil, met je porem op de stoeprand tikken en over is het filmpje...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  18. #18
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    natuurlijk is het kut voor de nabestaanden, en mijn oprechte condoleances, maar die journalist die dit erop heeft gezet moeten ze ook een flinke beuk verkopen.
    dit helpt weer lekker :S

    ja man, moet je doen.
    tyfus, zie je zelf niet in hoe debiel je klinkt
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  19. #19
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Wellicht gewoon verstandiger om eerst de uitkomst van het onderzoek eens af te wachten?

    Blijkt namelijk dat velen al meteen in de stuip schieten zodra het woord 'Marokkaan' en 'geweld' in één zin komen. Lijkt me een beetje een voorbarige conclusie.
    Zeker als er dan ook nog eens berichten opduiken waarin het slachtoffer zelf ook niet geheel onschuldig overkomt.

    Dus: even tot tien tellen, wachten totdat er gedegen onderzoek is gedaan en dan pas los gaan. Lijkt hier verdomme onderhand wel Geenstijl.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    ja man, moet je doen.
    tyfus, zie je zelf niet in hoe debiel je klinkt


    Moest hier aan denken:

    'als je op televisie zegt dat de Hells Angels een criminele bende is, dan komen ze je bedreigen. Dat is net zoiets als van iemand zeggen dat-ie loodgieter is en vervolgens komt-ie je kraan repareren'

  21. #21
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Den Haag
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Wellicht gewoon verstandiger om eerst de uitkomst van het onderzoek eens af te wachten?

    Blijkt namelijk dat velen al meteen in de stuip schieten zodra het woord 'Marokkaan' en 'geweld' in één zin komen. Lijkt me een beetje een voorbarige conclusie.
    Zeker als er dan ook nog eens berichten opduiken waarin het slachtoffer zelf ook niet geheel onschuldig overkomt.

    Dus: even tot tien tellen, wachten totdat er gedegen onderzoek is gedaan en dan pas los gaan. Lijkt hier verdomme onderhand wel Geenstijl.

    Juist!

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jopke View Post
    Gemeente verantwoordelijk
    Taxichauffeur Ismael: "De gemeente is verantwoordelijk voor de dood van die man. Het is al twee jaar een zootje op het Leidseplein. Iedere week zijn er vechtpartijen. De politie doet niks. En de gemeente kijkt toe".
    dit is zo'n onzin..

    Politie is verantwoordelijk voor de afhandeling bij openbare geweldpleging.. niet de gemeente. De gemeente (BOA's en GOA's) mag zover ik weet niet eens ingrijpen bij vechtpartijen...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Ismael: "De gemeente is verantwoordelijk voor de dood van die man
    Tuurlijk Ismael... De taxichauffeur gaat vrijuit, want het is de schuld van de gemeente....

    Makkelijk he, anderen de schuld geven...

  24. #24
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Het is zoals de taxichauffeur zei triest voor beide. Iemand met 1 klap doodslaan verwacht je natuurlijk niet. Wat gewoon een klein voorval had moeten zijn (die je zeer regelmatig op grote pleinen in a'dam ziet) heeft in dit geval een fatale afloop.

    En die Job Cohen moet zich niet zo aanstellen. Hij had het leidseplein al lang moeten aanpakken. Het is al tijden een teringzooi in het weekend op dat plein.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basu View Post
    niks persoonlijks hoor maar als je er vanuit gaat dat "iedereen wel eens een klap heeft uitgedeeld tijdens het stappen" denk ik toch dat je dat niet helemaal helder ziet..
    Idd, als je wilt knokken stap je de ring in, knokken op stap is voor debielen. Drank en vrouwtjes zijn toch veel belangrijker als je op stap bent ;-)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •