MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10

Thread: Kritiek WMTA

  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    32
    vCash
    126000

    Default Kritiek WMTA

    Geachte kickbox liefhebbers, namens de WMTA reageer ik hier eenmalig op de kritiek die wij krijgen over het niet overnemen van de schorsing van Clyde van Dams.
    Er wordt op dit moment heel hard gespeeld op de bond waar het de overname van de schorsingen betreft.
    Ik heb dit via e-mail met Jim besproken maar er is blijkbaar behoefte aan een verklaring van onze kant.
    Ik kan er heel kort over zijn, toen wij in april aan de gang gingen met de WMTA heeft de Amsterdam Fightclub ons de kans en het vertrouwen gegeven om te beginnen met onze bond.
    Clyde van Dams was toen de eerste die zich aanmeldde om ook voor zijn gala’s de WMTA in te huren.
    Er is een agenda opgesteld en die loopt tot en met november.
    Nadat we afspraken met elkaar hebben gemaakt is het gala in Utrecht uit de hand gelopen.
    Wij maken komen dus in ieder geval onze afspraak met Clyde na en volgen deze schorsing niet.
    Tot op de dag van vandaag is er geen uitnodiging voor een overleg geweest met de andere bonden en zijn wij, de WMTA, op enige vorm betrokken in overleg met de andere bonden.
    Maar er wordt wel van ons geëist dat we schorsingen overnemen.
    Hakim van Kickbox.nl is de enige die ons blijkbaar serieus heeft genomen en ons heeft opgenomen in de mailinglist wat betreft de paspoorten.

    Nog even reagerend op de diverse opmerkingen op dit forum:
    De UMC en de WMTA kunnen heel goed met elkaar door één deur. Zij hebben goede en integere officials en het zijn ook nog eens fijne mensen.
    Na de oprichting van de WMTA hebben we nog enkele malen plekken bij de UMC opgevuld. Dat heet samenwerking.
    Na de zomerstop zal dit waarschijnlijk minder vaak voorkomen, het publiek kan dat niet aan schijnbaar.


    De WMTA zal alle acties van de gezamenlijke bonden volgen en respecteren.

    De schorsing van de ASAN wordt door de WMTA overgenomen.

    Reageren mag altijd natuurlijk, maar onderbouw jullie standpunten en trek niet te snel conclusies.
    Ik reageer niet meer inhoudelijk op het forum, ik zal wel alle eventuele e-mails persoonlijk beantwoorden.
    [email protected]


    Met vriendelijke groet, namens de WMTA


    Glen Huisman
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben sowieso wel benieuwd op grond waarvan schorsingen over worden genomen. De verschillende bonden hebben neem ik aan iets opgenomen in het reglement m.b.t. schorsingen. Is er ook iets geregeld over het overnemen van schorsingen? Het lijkt me dat er toch een basis op grond waarvan je dit overneemt.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    pfff al die bonden... wordt er gek van ik kan al die afkortingen niet maar uit elkaar houden hoor..

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    zolang de vechtsport een commercieel iets is zullen er altijd verschillende bonden blijven met eigen regels maar een overkoepelend orgaan daar boven zou niet verkeerd zijn . en maak joop ubeda dan maar de baas dan ben je van een hoop slap gelul af !!! groet hans

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Snap niet zo goed waarom dit allemaal op een forum besproken moet worden. Als de UMC wil dat er schorsingen overgenomen worden dan moet dat niet op internet gegooid worden. Handel dat onderling gewoon af.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    親愛的kickbox球迷代表WMTA我回應批評說,一旦我們得到關於不採取暫停克萊德水壩。
    目前,比賽非常艱苦的債券而取得的懸浮關注。
    我得到這個通過電子郵件與Jim討論,但顯然是需要我們的宣言的一部分。
    我可以很簡短,在4月份,當我們正在與阿姆斯特丹WMTA搏擊俱樂部我們有機會和信心,開始我 們的協會。
    克萊德大壩是第一個簽署了誰也為晚會的WMTA僱用。
    有一個議程,並運行至11月。
    經過我們同意了對方的晚會在烏得勒支手。
    因此,我們在任何情況下,經過我們的同意,並按照本克萊德不暫停。
    直到今天也沒有呼籲協商與其他工會和我們WMTA ,以任何形式參與協商的其他聯合會。
    但是,我們的需求,我們採取了禁賽處罰。
    哈基姆的Kickbox.nl是誰,只有在我們看來,我們必須認真列入郵寄名單關於護照。

    只是針對不同的意見在這個論壇:
    台聯電和WMTA可以很好彼此通過一個門。他們有很好的和誠實的官員和他們甚至好人。
    成立後的WMTA我們一再地填補聯華電子。這就是合作。
    在夏季可能會出現較少,公眾似乎無法。


    該WMTA將採取一切行動而採取的聯合工會和尊重。

    暫停峨山的WMTA結束。

    回應總是可以的,但基地的意見,而不是得出結論太快。
    我回應沒有更多的內容的論壇,我將做任何電子郵件個人。
    [email protected]


    衷心感謝,代表WMTA


    格倫Huisman



  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    Bedankt voor jouw uitleg, namens WMTA, Glen
    x2

  8. #8
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Jij bent goed bezig!!
    reps!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •