MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 91 of 91
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    -hoog stemmetje- "I'm a lover not a fighter"

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default


  3. #78
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post

    Die tieten in je sig doen meer goed

  4. #79
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Okee ff ontopic,

    Ik ben een student zonder kraagje, zonder veel alcohol, rook niet (nooit gedaan ook, 1 sigaretje was genoeg om te weten dat het iets voor nerds was), eet zo gezond mogelijk (maar pizzadag €6,-, who could pass a sale like that, son!?) en train 3x per week Muay Thai. Ga heel snel krachttraining doen bij het studentensportcentrum (90 euro per jaar, betere shit) maar helaas, omdat ik sinds sept. op de Uni zit kost het me ff teveel geld. (Nieuwe boeken etc, heb laatst mijn schooltas kapotgesloopt, dat soort dingen).

    Ben laat met MT en boksen begonnen, op mijn 20e. Doe het fanatiek en wordt voor mijn 30e K-1 kampioen. Die zachte kutmietjes die nu elk jaar in Tokyo staan own ik nu al zwaar. Helaas heb ik bij mijn laatste wedstrijd mijn enkel kapotgetrapt op het lelijke hoofd van een 4 kilo zwaardere Turk, en moet ik nu een beetje rustiger aan doen.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Die zachte kutmietjes die nu elk jaar in Tokyo staan own ik nu al zwaar. Helaas heb ik bij mijn laatste wedstrijd mijn enkel kapotgetrapt op het lelijke hoofd van een 4 kilo zwaardere Turk, en moet ik nu een beetje rustiger aan doen.
    pics or it did't happen

  6. #81
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    178
    vCash
    126000

    Default

    Pubertijd altijd gevoetbald.

    Zo'n 7 jaar geleden, op m'n twintigste, begonnen met fanatiek te fitnessen, uiteindelijk doorgegaan met de ' Sterkste Man ' sport. Ook enkele sterkste man wedstrijden gedaan maar was uiteindelijk de motivatie hiervoor helemaal kwijt.

    Nu enige tijd 2x per week MMA, 2x per week krachttraining en 1x per week wat hardlopen en lichte bokstraining. Mijn huidige doel is proberen echt een redelijk goed MMA niveau te halen en wie weet ooit eens wedstrijden.

    In het weekend lust ik wel eens een tequila en een biertje. Voorderest let ik wel op wat ik eet, redelijk wat eiwitten en weinig vet op een dag.
    Last edited by Worf; 09-09-2009 at 20:07.

  7. #82
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor alle reacties gasten !
    Vind het geinig dat er nog steeds mensen op reageren !

  8. #83
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ik ben ooit begonnen met Judo omdat ik door de kinderen in mijn buurt altijd in elkaar geslagen werd. Ik was toen 16 en de kinderen waren 6.. Mijn ouders hadden er genoeg van, ik moest op judo terwijl ik altijd liever op paardrijden was gegaan. Heerlijk, zo'n machtig dampend beest tussen je benen (maar dat terzijde.)..
    Judo was ook erg, ik werd vernederd, vele faceplants en asswhoopings volgede en als ik huilend in de auto op de weg terug was (ik werd opgehaald door mijn moeder) kreeg ik thuis een links-rechts erover omdat ik niet moest janken..
    De aanhouder wint zullen mijn ouders gedacht hebben.. En uiteindelijk heb ik de bruine band weten te bemachtigen. Ik trainde met de grote der aarde in die tijd, onder andere forum broeder Chico, die meer tot de kleinere der aarde hoort maar ook dat terzijde..
    Uiteindelijk werd ik met mijn 23 jaar ook te oud voor de lomschool en kwam op de Mbo nivo 2 afdeling verzorging terecht waar ik een van mijn goede vrienden leerde kennen die op kickboksen zat. Ik judoode al een jaar jaartjes en had een bruine band dus ging er vanuit dat ik dat zogenaamde wedstrijdgroepje wel met de grond gelijk zou maken.
    Zo gezegd zo gedaan, na mijn bijbaantje in het oudere verzorgingstehuis waar ik bejaarden naar het toilet hielp of hielp douchen, ging ik met mijn judopak en band naar de sportschool waar ik mee zou trainen met de wedstrijdgroep kickboksen.
    Na een paar minuten omkleden en balen dat ik mijn onderbroek vergeten was, toch maar mijn judo pakje aangetrokken en band omgesjort en de zaal ingelopen.
    Daar stond de hele groep, Brian Pieters, Civic, Peter van Os, Koen de Nijs noem maar op, de moordenaars uit de jaren 90 in 1 sportschool.. en ik had een bruine band judo.
    De mietjes, meteen sparren! Ok.. Bring it on.. Nou ja, veel was er niet om on-te-bringen, ik werd vastgepakt en naar horen zeggen heb ik een links-rechts-linkse lever-rechtse low ontvangen die afgemaakt werd met een linkertrap naar het hoofd.
    Ik kan het me niet herinneren, het enige wat ik weet is dat ik in het hoekje van de kleedkamer bijkwam met een emmer op mijn hoofd en de gebruikte bandage van 1 van die jongens in mijn mond..
    Vaag! Maar een ervaring om nooit te vergeten, en zodoende ben ik verslaafd geraakd aan het Muay Thai! Ik bleek komen en bleef klappen vangen.. tot de dag van vandaag..
    Last edited by De man van 14K; 11-09-2009 at 13:37.

  9. #84
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    rosso is de man
    "If you have to stop and think, it's too late"

  10. #85
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    hahahahahahahaha.
    Dat heet nou zelfkennis

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •