MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 106
  1. #51
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    volgens mij kust hendo zn hand voordat hij de laatste elleboog /klap geeft als je de herhaling ziet en inderdaad de sheidrechter is alleen wat te laat
    maar emotie hoort er gewoon bij en daar komen de mooiste en meest beladen gevechten van kijk als je bij schaken de koning te hard omgooit hoor je ook niemand het is en blijft vechtsport en hoe groter de mond hoe harder je valt daarom hebben de echte kampioenen zoals fedor en mousasi dit niet nodig en praten altijd respectvol over hun tegenstanders
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Voor de kijkers thuis sloeg Henderson , Bisping KO
    Misschien zag hij het wel anders......

    Een man. Een man
    een woord, een woord

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    ... snap niet dat mensen dit stoer vinden
    het is maar hoe je stoer uitlegt, Hendo maak het karwei af... ik vindt de manier waarop stoer, dat is waarom hij een vechter is en in die kooi staat, moet daarbij wel opmerken dat ik nooit het idee heb gehad dat Hendo zijn tegenstander moedwillig beschadigde in de wetenschap dat de partij al over was. De schade die zijn tegenstander oploopt, om 't even iedere schade die een vechter oploopt in een wedstrjid vindt ik niet stoer, maar die gasten kennen de risico's die ze lopen.

    [quote=remco pardoel;768777]Ik moet wel opmerken dat Yamasaki ook compleet verkeerd stond. Je zorgt dat je ten alle tijde tussen de atleten in staat /quote] ehhh, Remco?

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    volgens mij kust hendo zn hand voordat hij de laatste elleboog /klap geeft
    Volgens mij gaat hij terug naar dekking, een automatisme dat het verschil maakt tussen een goede en een echt goede vechter..
    Last edited by Mephisto; 12-07-2009 at 17:32.
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  4. #54
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    volgens mij kust hendo zn hand voordat hij de laatste elleboog /klap geeft als je de herhaling ziet en inderdaad de sheidrechter is alleen wat te laat
    maar emotie hoort er gewoon bij en daar komen de mooiste en meest beladen gevechten van kijk als je bij schaken de koning te hard omgooit hoor je ook niemand het is en blijft vechtsport en hoe groter de mond hoe harder je valt daarom hebben de echte kampioenen zoals fedor en mousasi dit niet nodig en praten altijd respectvol over hun tegenstanders
    Dan Henderson IS een echte kampioen, ooit gehoord van PRIDE? check maar eens, iemand die én welterweight én middleweight champ is van pride is in mijn ogen een legende in de sport. Tel daarbij zijn talloze epic battles en je hebt een vechtsport atleet waar 95% van de andere atleten jaloers op zijn. Iedereen die Hendo en het mma circuit al jaren volgt zal dit beamen.


    >>Formely known as Pepe<<

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    pfffff

    Hendo is een legende. Die finisht gewoon een gevecht. Iedereen die ooit actief aan vechtsport heeft gedaan ziet dat die een reflex was, en geen voorbedachte actie. ook al zegt Hendo dit achteraf wel......

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  6. #56
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    656
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg dit niet snel..maar..

    Als je hier niet tegen kan ga dan lekker voetbal kijken FUCKING HELL

    Dat gezeik altijd.. is een gewoon een pracht ko,goed afgemaakt in "the heat of the moment" zouden zoveel vechters er nog ff op gaan rammen.

    Alleen maar hulde dat hendo dat zo mooi deed.

    Het feit dat bisping dit verdiende laat ik nog even buitenwege!

  7. #57
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    hendo rocks!

  8. #58
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hij liet een hele goede manier zien hoe je iemand kunt doden. Je kunt ook bijvoorbeeld iemand totaal KO slaan met een left hook, daarna zo hoog mogelijk springen en dan met je knie zn neus in zn hersenen stompen. Dat is ook een hele goede manier om "zeker te weten" dat je wint.

    De dag dat iemand in MMA live op tv zal sterven zal snel komen.

  9. #59
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Samenvatting: Bisping had het verdient, toch had ie het eigenlijk niet moeten doen.

    Ik zal er niet rouwig om zijn, het is een harde sport, die dingen gebeuren na al dat getrashtalk.

  10. #60
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gymalkmaar1 View Post
    ik zeg dit niet snel..maar..

    Als je hier niet tegen kan ga dan lekker voetbal kijken FUCKING HELL

    Dat gezeik altijd.. is een gewoon een pracht ko,goed afgemaakt in "the heat of the moment" zouden zoveel vechters er nog ff op gaan rammen.

    Alleen maar hulde dat hendo dat zo mooi deed.

    Het feit dat bisping dit verdiende laat ik nog even buitenwege!
    hmm tja ik hou er niet van als er nog ff een keiharde stoot gegeven word aan iemand die al zwaar KO is, dus dan moet ik maar voetbal gaan kijken?

    en je zegt het was een pracht KO, goed afgemaakt.... hoezo moet je een KO 'afmaken'??? is dat iets nieuws??

    vind mma een leuke sport maar dit soort incidenten moeten absoluut niet toegejuicht worden en ik snap totaal niet dat mensen dit mooi vinden of terecht, het is geen videospelletje waar je naar kijkt, het zijn echte mensen met echte hersenen die echt beschadigt kunnen worden door dit soort acties... en dat heat of the moment... henderson zegt zelf dat hij normaal niet door zou gegaan zijn maar nu wel, en aan de hand van de replay meen ik ook te zien dat hij eerst even blijft staan, en zich niet gelijk blind erop stort... ohja nog iets als je dit soort kritiek afdoet als 'gezeik' begrijp je denk ik niet hoe gevaarlijk vechtsport kan zijn... maargoed ik ga maar weer voetbal kijken dan ( of golf, nog leuker)

  11. #61
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Twente
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Tja, wie de bal kaatst?

    Het hele gebeuren is gewoon van verschillende kanten te bekijken. Misschien is het onnodig naslaan. Toch vind ik het geen slechte eigenschap om non stop door te gaan tot de scheidsrechter er tussen springt. Daarvoor is hij er en het is niet jouw verantwoordelijkheid als vechter. Mocht hij naslaan a la Badr Hari of illegale soccerkicks doen, tja, dan kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar Hendo is gewoon een echte vechter en die stopt niet zomaar uit zichzelf. Daarbij zag je gewoon hoe verschrikkelijk gedreven Hendo was die hele partij dus vanaf het signaal van de scheids heeft hij de knop omgezet. Bisping was out cold en Hendo had een schijthekel aan hem, maar ook met dat als context geplaatst vind ik het niet heel schokkend allemaal. Waar ik toch een beetje van opkeek was dat Hendo totaal niet meer omkeek naar Bisping toen hij gewonnen had. Misschien was die wel dood na zo'n belachelijk hard uitgehaalde klap :P

  12. #62
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by OSU_Fighter View Post
    Tja, wie de bal kaatst?

    Het hele gebeuren is gewoon van verschillende kanten te bekijken. Misschien is het onnodig naslaan. Toch vind ik het geen slechte eigenschap om non stop door te gaan tot de scheidsrechter er tussen springt. Daarvoor is hij er en het is niet jouw verantwoordelijkheid als vechter. Mocht hij naslaan a la Badr Hari of illegale soccerkicks doen, tja, dan kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar Hendo is gewoon een echte vechter en die stopt niet zomaar uit zichzelf. Daarbij zag je gewoon hoe verschrikkelijk gedreven Hendo was die hele partij dus vanaf het signaal van de scheids heeft hij de knop omgezet. Bisping was out cold en Hendo had een schijthekel aan hem, maar ook met dat als context geplaatst vind ik het niet heel schokkend allemaal. Waar ik toch een beetje van opkeek was dat Hendo totaal niet meer omkeek naar Bisping toen hij gewonnen had. Misschien was die wel dood na zo'n belachelijk hard uitgehaalde klap :P
    Zo zie je maar weer wat voor sadistische ventjes er in vechtsporten zijn. Ik walg er elke keer van als ik zie hoe mmaers elkaar hersenbeschadigings patienten maken voor niets. Naslaan is voor lafaards, mijn mening.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik wel weer grappig vond is hoe ze " Can't maken the eight Count" Bisbing ondertitelen tijdens de pre fights.
    Alsof het zo moeilijk te verstaan is.

    Ik wil wel die hele post fight press conference zien, misschien dat ze daar weer heel anders met elkaar om gaan, en misschien al in de kleedkamer als er weer wat tijd tussen heeft gezeten , want je moet toch omschakelen lijkt me.
    Bij sommige partijen snel en bij sommige mischien wat later als het persoonlijk was.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    man ik was voor bisping en zelfs ik was blij dat ie eindelijk z,n bek hield.
    denk dat bisping weer met z,n voetjes op aarde is neergezet en nu doorheeft dat als hij ooit champ wil worden hij meer zal moeten doen dan trashtalken en dan wedstrijden op punten te winnen door stick and move uit te voeren

  15. #65
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by gymalkmaar1 View Post
    ik zeg dit niet snel..maar..

    Als je hier niet tegen kan ga dan lekker voetbal kijken FUCKING HELL

    Dat gezeik altijd.. is een gewoon een pracht ko,goed afgemaakt in "the heat of the moment" zouden zoveel vechters er nog ff op gaan rammen.

    Alleen maar hulde dat hendo dat zo mooi deed.

    Het feit dat bisping dit verdiende laat ik nog even buitenwege!
    Er zit een verschil tussen accepeteren dat dit soort zaken kunnen gebeuren, of het geweldig vinden, dit heeft niets met sport te maken en volgens mij is MMA dat wel.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    ik vond de KO echt de beste die ik in jaren heb gezien. Hendo is echt zo'n BAAS en die tik na .............. shit happens. he finished the fight en dat doe je op dat niveau, niks meer niks minder.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Prachtige KO van Hendo! Weet Bisping ook meteen wie de baas is.

    en die laatste klap, risico van het vak
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #68
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Hij was wel hard die flying elbow maar hij had nog veel harder kunnen zijn. Hij pakte hem nu over de breedte van zijn onderarm. Als hij echt de punt van zijn elleboog had gebruikt had hij kaak door midden gelegen. Gevoelsmatig hield hij zich in tijdens zijn actie alsof hij doorhad dat Bisbing als helemaal van de kaart was.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Bisping kreeg 3 klappen. De rechter hoek, de knal tegen de mat (de hardste vrees ik) en toen nog die poeier toen hij al out was. Bij mij schoot ook meteen door het hoofd dat het zeker mogelijk zou zijn geweest dat hij hem dood zou hebben geslagen. Kijk naar die kerel die in Amsterdam met 1 klap werd doodgeslagen door een taxichauffeur.

    Op dat moment begreep ik Henderson echter wel. Je gaat voor de kill en Hendo was werkelijk ongekend scherp en gedreven om Bisping af te maken (al vind ik het overdreven dat Hendo zich het gedrag tijdens TUF zo aantrok. Dat weet je van tevoren bij zo'n show). Dat hij echter totaal niet meer naar Bisping omkeek verbaasde me wel en ook het postfight commentaar. Niet des Hendo's. Aan de andere kant, hij zei het met een knipoog.

    De mooiste KO-overwinning van het jaar, absoluut! Toch hoop ik de volgende UFC op meer respect in de ring.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  20. #70
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hij liet een hele goede manier zien hoe je iemand kunt doden. Je kunt ook bijvoorbeeld iemand totaal KO slaan met een left hook, daarna zo hoog mogelijk springen en dan met je knie zn neus in zn hersenen stompen. Dat is ook een hele goede manier om "zeker te weten" dat je wint.

    De dag dat iemand in MMA live op tv zal sterven zal snel komen.
    Haha, precies! Volgende keer een voorwaartse salto waarbij je met je knie op zijn oogkas landt. Gewoon omdat het kan en om zeker te weten dat het gevecht echt definitief is afgelopen dan. Als je het zo bekijkt was die elleboog maar een eitje!

  21. #71
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    hmm tja ik hou er niet van als er nog ff een
    en je zegt het was een pracht KO, goed afgemaakt.... hoezo moet je een KO 'afmaken'??? is dat iets nieuws??
    Dit zou de sport een nieuwe dimensie geven. Een soort fatality wat je ook hebt bij Mortal Kombat. Als iemand knock-out is mag je dus nog je laatste actie geven. Gewoon omdat je nog in the heat of the moment zit en omdat je echt, echt zeker wil weten dat de wedstrijd over is.

    Ik vind het zeer laf om meer stoten / trappen te geven dan nodig is. Hoe onzeker ben je dan over je eigen kunnen? Een echte vechter stopt. Dit betekent dan ook dat als je verloren hebt, niet meteen moet gaan zeuren dat je nog door had kunnen vechten. Wees dan ook een goede verliezer en kom de volgende keer goed terug.

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    gasten wtf?

    er gaat helemaal niemand dood

    overdrijven is ook een vak

    ja de klap was iets te laat maar who cares, tis bisping maar
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Hij zegt zelf dat hij dat normaal niet zou doen, dus deze theorie kan ook de vuilnisbak in...
    heb je hendo tegen wanderlei gezien? identiek

  24. #74
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    wat is een bisping?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  25. #75
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Je kunt ook bijvoorbeeld iemand totaal KO slaan met een left hook, daarna zo hoog mogelijk springen en dan met je knie zn neus in zn hersenen stompen.
    haha, te veel vechtfilms gezien of wat?

    botje de hersenen in.... nu zet je jezelf echt geweldig voor paal.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •