MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default UFC 100 vanuit de ogen van een toeschouwer..

    Het is bomvol in het Mandalay Bay hotel in Vegas waar de UFC 100 plaatsvind.
    Vette partijen, en heel, heel veel media aandacht. UFC is heel groot in Amerika. Deze PPV is de meest gekochte ooit, dus het heeft alle sporten achter zich gelaten...
    Overal op de straten zie je billboards, er zijn vreselijk veel winkels waar je merchandise kan kopen, van UFC, Tapout, Affliction enz.
    Tito heeft zijn eigen merchandise winkel bij de Hooters.
    In elk winkelcentrum hier in Nevada en California is tenminste 1 winkeltje met MMA kleding en fanshirts.
    Ale sportwinkels hebben nu MMA kleding hangen.
    Kortom: een gekkenhuis op zijn amerikaans, dus ik ben niet in staat om een kaartje te bemachtigen, die waren al heel lang uitverkocht.
    Gelukkig mag ik wel in de Hawaian Tropic Zone komen kijken, alwaar 4 supergrote beeldschermen het tournooi, 500 meter verderop, live verslaan. Het is een zaaltje van ongeveer 300 man, 1 bar en 4 schermen (zo groot als bij de ringsgala's), en het is er net zo gezellig als binnen in Mandalay, en je ziet het nog beter ook. Veel vechters binnen en bijbehorende schone dames.

    Nou ja: over de wedstrijden zelf is al veel geschreven.
    Hendo die Bisping nog een flying vuistslag in het gezicht geeft, terwijl hij al bellen ligt te blazen op het canvas...
    Ik kan er kort over zijn. Yamasaki staat zwaar te slapen, en had meteen moeten ingrijpen. Henderson doet alleen wat het regelement voorschrijft: It's not over until the refferee stops the game.
    Wat heel grappig was: Toen Hendo werd uitgeroepen tot winnaar scandeerde de hele zaal (in Mandalay en bij mij): USA! USA! USA!
    En toen de volgende vechters werden aangekondigd scandeerde men: GSP! GSP! GSP! wat toch opmerkelijk is, want die is canadees...
    Dus of: ze kunnen maar drie letters tegelijk roepen, of het mannetje Bisping zat de amerikaan wel heel hoog.....
    Nou ja, veel respect voor GSP, die de wedstrijd vreselijk domineert met 10 takedowns, of zo...
    Dan Mir tegen Brocknar. Brocknar is vreselijk groot, sterk en neanderthaler-achtig, zijn UFC gloves zijn van een aparte maat...
    Niet populair, die ex WWF krijger, hij wordt, ondanks brute winst op een al voor de partij gehavende Mir, met zijn knie ingepakt en een vreselijke bult op zijn voorhoofd, door het publiek uitgejouwd en boe-toegeroepen. Het lijkt wel Nederlands publiek. Hij reageert erop door de microfoon, dat hij keihard heeft getraind, iedereen bedankt die daaraan heeft bijgedragen, en (mijn inziens totaal overbodig) hij vanavond even lekker op zijn vrouw klimt...

    Daarna is het naar the Playing Field, een discotheek waar de afterparty zu plaatsvinden.....
    Er vallen 2 dingen op:
    Er verschijnen mensen die je helemaal niet verwacht,
    en ik ben getuige van een Guinness world of records poging: aantal lekkere wijven per vierkante meter.
    Als vliegen op stroop!
    Ik word omringd door vreselijk lekkere wijven, het is gewoon niet normaal meer...
    Gelukkig wordt ik gauw verlost van dit ongemak, als de eerste vechters binnenkomen.

    Ik ben iemand die graag geniet van het moment, en al zijn zintuigen wil laten werken. Ik ben dus helaas niet van het fotograferen, ik ben meer een doener dan een kijker...
    Maar ik heb aan jullie gedacht (heel soms) en even met mijn telefoon een aantal sfeerbeelden vastgelegd...















    Ik zou graag meer willen vertellen, maar de rest stays in Vegas......
    Last edited by PigDog; 13-07-2009 at 10:34.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    geweldig verslag! Volgende keer maar een telefoon met een betere camera mee want die foto's gaan natuurlijk nergens over

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Hoe beter de camera, hoe sneller ik hem op de hotelkamer laat liggen...
    Ik heb graag mijn handen vrij...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    reps Attila!

    al met al goed bevallen dus
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Leuk verslag Atilla!! Have fun nog in Vegas!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Thanx voor het verslag. Maar zeker niet de best verkochte ppv ooit.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Super kerel!!! Thanks!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    vanuit de ogen van een geile toeschouwer .............

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    wtf heb je foto's genomen met een soort portable rontgenapparaat? ik zie de botten van dat wijffie.... kinky

    geen slechte dag zo te zien

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Super kerel!!! Thanks!

    niet meteen gaan Fappen he

  11. #11
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    niet meteen gaan Fappen he
    volgens mij zijn het fotos van vrouwen.... dus word weinig fappen voor gaycia

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag ...
    Ush,
    Marco.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Wat heel grappig was: Toen Hendo werd uitgeroepen tot winnaar scandeerde de hele zaal (in Mandalay en bij mij): USA! USA! USA!
    En toen de volgende vechters werden aangekondigd scandeerde men: GSP! GSP! GSP! wat toch opmerkelijk is, want die is canadees...
    Dus of: ze kunnen maar drie letters tegelijk roepen, of het mannetje Bisping zat de amerikaan wel heel hoog.....



    waarschijnlijk omdat tuf9 usa - uk was
    lijkt mij dan

  14. #14
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    nice!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #15
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gennep - Limburg
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag,zo te lezen heb je je goed vermaakt!
    -- "We have ways of making you talk." --

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Thanx voor het verslag. Maar zeker niet de best verkochte ppv ooit.
    Nou ja, Joe Rogan riep dat om.
    Dan kan ik wel zeggen dat wiseguy zegt dat het niet zo is, maar dan kom je ook zo over als een wijsneus....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  17. #17
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Nou ja, Joe Rogan riep dat om.
    Dan kan ik wel zeggen dat wiseguy zegt dat het niet zo is, maar dan kom je ook zo over als een wijsneus....
    Hahaha

    Record staat op naam van DLH vs Mayweather namelijk 2.5 miljoen buys.

    DLH was de ppv koning niemand heeft zoveel ppv's verkocht als hij.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verslagje man, bedankt!

  19. #19
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hahaha

    Record staat op naam van DLH vs Mayweather namelijk 2.5 miljoen buys.

    DLH was de ppv koning niemand heeft zoveel ppv's verkocht als hij.
    tyson???

  20. #20
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    tyson???
    In May 2007, the Oscar De La Hoya VS Floyd Mayweather Jr. fight on HBO PPV not only became the biggest-selling non-heavyweight title fight of all time, but the biggest of all time period, with 2.5 million buyers. The fight itself generated roughly $134.4 million dollars in domestic PPV revenue, making it the richest prizefight of all time In December 2007 the Floyd Mayweather Jr. VS Ricky Hatton fight appeared on-track to sell well over 900,000 PPV buys
    The leading PPV attraction, Oscar De La Hoya, has sold approximately 12.8 million units in total, giving $612 million in domestic television receipts. In third place in buys, Evander Holyfield has achieved 12.6 million units ($543 million); and in second, Mike Tyson has reached 12.4 million units ($545 million).

    Komt van wiki maar dit heb ik vaker gelezen.

    PPV werd pas echt populair in de jaren 90 dus vandaar dat Tyson niet bovenaan staat.

    In een interview heeft Dana White gezegd dat hij nooit een event plande op dezelfde avond dat DLH vocht omdat er dan niemand zou kijken.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    In May 2007, the Oscar De La Hoya VS Floyd Mayweather Jr. fight on HBO PPV not only became the biggest-selling non-heavyweight title fight of all time, but the biggest of all time period, with 2.5 million buyers. The fight itself generated roughly $134.4 million dollars in domestic PPV revenue, making it the richest prizefight of all time In December 2007 the Floyd Mayweather Jr. VS Ricky Hatton fight appeared on-track to sell well over 900,000 PPV buys
    The leading PPV attraction, Oscar De La Hoya, has sold approximately 12.8 million units in total, giving $612 million in domestic television receipts. In third place in buys, Evander Holyfield has achieved 12.6 million units ($543 million); and in second, Mike Tyson has reached 12.4 million units ($545 million).

    Komt van wiki maar dit heb ik vaker gelezen.

    PPV werd pas echt populair in de jaren 90 dus vandaar dat Tyson niet bovenaan staat.

    In een interview heeft Dana White gezegd dat hij nooit een event plande op dezelfde avond dat DLH vocht omdat er dan niemand zou kijken.
    wat een bedragen zeg.... pffff

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    In May 2007, the Oscar De La Hoya VS Floyd Mayweather Jr. fight on HBO PPV not only became the biggest-selling non-heavyweight title fight of all time, but the biggest of all time period, with 2.5 million buyers. The fight itself generated roughly $134.4 million dollars in domestic PPV revenue, making it the richest prizefight of all time In December 2007 the Floyd Mayweather Jr. VS Ricky Hatton fight appeared on-track to sell well over 900,000 PPV buys
    The leading PPV attraction, Oscar De La Hoya, has sold approximately 12.8 million units in total, giving $612 million in domestic television receipts. In third place in buys, Evander Holyfield has achieved 12.6 million units ($543 million); and in second, Mike Tyson has reached 12.4 million units ($545 million).

    Komt van wiki maar dit heb ik vaker gelezen.

    PPV werd pas echt populair in de jaren 90 dus vandaar dat Tyson niet bovenaan staat.

    In een interview heeft Dana White gezegd dat hij nooit een event plande op dezelfde avond dat DLH vocht omdat er dan niemand zou kijken.
    Misschien niet interressant, maar het zou toch zo kunnen zijn dat Wiki afgelopen zondag niet is bijgewerkt (duhh, sinds 2007) en dat er zaterdag een record is gebroken?
    Het lijkt me zo sterk dat Rogan uit zijn nek lult....

    Ach, whatever....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Cool verslagje. reps.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    lol @ Brocknar

  25. #25
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Misschien niet interressant, maar het zou toch zo kunnen zijn dat Wiki afgelopen zondag niet is bijgewerkt (duhh, sinds 2007) en dat er zaterdag een record is gebroken?
    Het lijkt me zo sterk dat Rogan uit zijn nek lult....

    Ach, whatever....
    De meest verkochte ufc ooit was UFC 92 en die zat rond de miljoen. De schatting is dat UFC rond de 1.5 miljoen ziet. Rogan lult wel vaker uit zijn nek.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •