MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24

Threaded View

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default Steun actie voor kickbokser Khalid Lazaar

    Zondagmiddag 12 juli ’09 was ik op het gala van Fight Club Den Bosch. Omdat ik met Khalid altijd een hoop lol heb vroeg ik puur informatief hoelang zijn “vakantie” in het “spinnenhuis” nog zou duren. Toen kreeg ik echter het vreselijke nieuws te horen dat Khalid was geopereerd aan darmkanker. Mijn vrolijke bui was acuut ten einde en gelijk schoten de vele momenten dat we elkaar bij de sport zagen door mijn hoofd.

    Khalid is een echt prototype blanke bolster, ruwe pit. Misschien klein van formaat maar groot in daden en voor de duvel niet bang. Als je met hem in de ring staat weet je dat je aan de bak moet. Niet technisch zoals bijvoorbeeld een Petrosyan maar een ras echte knokker. Hij vocht tegen onder andere Jimmy Eimers, Chris van Venrooy, Pedro Sedarous, Ibrahim Elallaoui en vele anderen. Ten alle tijden gaat hij voor de winst met zijn ko in beide vuisten. Dood of de gladiolen is misschien wel de mooiste omschrijving van zijn vechtstijl.

    Deze Bosche “Popeye” ligt nu in het ziekenhuis. Ik zou hem graag samen met jullie die dit lezen een hart onder de riem willen steken door een ieder die dat wil een stukje in deze topic te laten schrijven. En dat dat netjes word ingebonden en wordt aangeboden aan Khalid zodat hij kan zien dat hij niet vergeten is door ons.

    Ik heb deze actie met mede weten van zijn trainers van FCDB op de 3 grote forums van Nederland geplaatst te weten FT, Kickbox.nl en Mixfight.nl. en ik hoop dat een ieder hier medewerking aan verleend… Houd aub de stukjes een beetje netjes… als je het er niet mee eens bent, plaats dat dan in een andere topic aub als deze… we zijn allemaal mensen en het enige goeie wat ik ooit tijdens mijn communie uit de bijbel heb geleerd is “Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen”… denk daar aub aan…
    Last edited by Richelieu; 14-07-2009 at 22:49.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •