MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 65
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default Hoe Gago vocht tegen drugs.. * K-1 MAX spoiler*

    Pakkende titel?

    Toch is dat wat in me op kwam, na het zien van zijn partij tegen Yamamoto.
    Yuya leek onvermoeibaar, alsof hij een of andere drug toegediend heeft gekregen. Het zal mij in ieder geval niks verbazen..
    Overigens had in mijn ogen een extra ronde niet misstaan.
    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren tegen Petrosyan.

    Hieronder de beelden voor wie het nog niet heeft gezien, of nog eens wil zien:

    Deel 1:

    YouTube - Gago Drago vs Yuya Yamamoto (2009) part 1/2

    Deel 2:

    YouTube - Gago Drago vs Yuya Yamamoto (2009) part 2/2
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Wat een bullshit. Als iemand een bere conditie heeft wil niet zeggen dat ie meteen aan de drugs zit.
    Zo weet ik er nog wel een paar.

    Verder had ik graag gezien dat Drago had gewonnen, een van m'n favoriete vechters. Helaas heeft het niet zo morgen zijn. Extra ronde had best gemogen, maar die had ik niet naar Drago zien gaan gezien het feit dat ie nogal kapot was.

  3. #3
    Jochem Guest

    Default

    Die gast is snel! Qua conditie goed, maar niet zo bijzonder toch? Zoveel werkt hij niet, tempo pas echt hoog in de laatste ronde.

    overigens wel een goed incasseringsvermogen, hij slikte er een paar weg zeg.

    1e ronde Yuya iets meer punten door lowkicks
    2e ronde voor Yuya
    3e ronde gelijk.

    Mooie partij! Maar vond Yuya wel terechte winnaar.

    Ik weet overigens ook niet of van (performance enhancing) drugs gebruik je conditie beter wordt.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Sorry, maar Drago heeft gewoon niet genoeg gewerkt om de partij naar zich toe te trekken. Vanaf de tweede ronde liet hij zich vaak in de hoek zetten en wachtte hij af achter zijn dekking. Waardoor het natuurlijk leek alsof Yamamoto de dominerende vechter was. Ook al ging het meeste op de dekking.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Wel flauw dat er gelijk aan drugs gedacht word als er een Nederlandse vechter verliest, die gozer kan idd ook gewoon een goede conditie hebben.
    Souwer was toch ook niet kapot te krijgen

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Is nogal een beschuldiging...
    Wat me ook opvalt is dat het steeds vaker niet actieve users zijn die met dit soort beschuldigingen komen.
    Die een beetje anoniem de boel proberen op te stoken (9 posts).
    Kan daar niet iets tegen gedaan worden?

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default



    Het getuigt ook wel weer van humor. Je kan natuurlijk bij elke partij zo'n kop maken. "Hoe Alves verloor van drugs", "hoe Alves verloor, ondanks drugs", "hoe Alves en GSP allebei verloren van drugs, maar Alves net iets meer"...

    @jochem: epo, toch? Of werkt dat alleen voor langdurige inspanning?

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    bergen op zoom
    Posts
    262
    vCash
    126000

    Default

    doen we niet meer aan spoilers verdomme?

  9. #9
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Wel jammer dat steeds net niet is met Drago.. Als hij nou net dat beetje gevarieerder zou gaan vechten.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    mooie titel....dacht effe dat Drago aan de drugs zat en daar tegen aan het vechten was.... absolute bullshit topic....heb Drago ook wel een vijf of drie rondes lang zien pompen dat ik dacht van, jeeeeeeeeezus die gast blijft maar gaan......
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #11
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    blij dat de jappen kunnen incasseren, blijft de k1 interessant gelukkig

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    FAIL!
    The Outsiders!! J-MMA #1

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Nou ik weet het niet hoor. Die Yamamota is nog wel heel erg explosief in ronde 3 en lijkt totaal niet moe te zijn. Bovendien krijgt die gewoon een volle highkick op zijn hoofd maar er gebeurt niets met hem..Jullie moeten niet vergeten dat Drago ook een conditiebeest is, hoe kan het zo zijn dat Drago echt moe is en Yamamota niks heeft en zo te zien nog 3 van deze rondes kan vechten op dit tempo.. Zelfs Souwer zou in ronde 3 minder explosief zijn en zwaarder hijgen, of wil je zeggen dat die Yamamota nog een veel betere conditie als Souwer heeft?Wel vind ik dat drago "terecht" heeft verloren gezien de puntentelling.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Hard trainen?
    Kunnen vechten op karakter?
    En dat je zelf uit Armenië komt en dus niet helemaal objectief kan kijken speelt ook wel een rolletje?

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Hard trainen?
    Kunnen vechten op karakter?
    En dat je zelf uit Armenië komt en dus niet helemaal objectief kan kijken speelt ook wel een rolletje?
    Als dat een rol speelde dan zou ik zeggen dat Drago had moeten winnen net als sommigen hier. Ik ben van mening dat Yamamota gewoon meer punten heeft gemaakt en beter was in deze partij. Dus waar slaat die domme uitspraak van jouw op? Je bent ook niet de slimste he.Nederlanders zeggen dat Drago had moeten winnen en dat Yamamota drugs heeft gebruikt, ik zeg alleen dat hij mogelijk drugs heeft gebruikt en nu ben ik niet objectief? Mischien zijn alle andere posters die in voordeel van Drago schrijven ook wel mischien Armeniërs? Want dat kan toch niet, dat iemand vindt dat Drago heeft gewonnen en dat Yamamota drugs heeft gebruikt, dat moeten wel Armeniërs zijn he... sjonge jonge

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    83
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Als dat een rol speelde dan zou ik zeggen dat Drago had moeten winnen net als sommigen hier. Ik ben van mening dat Yamamota gewoon meer punten heeft gemaakt en beter was in deze partij. Dus waar slaat die domme uitspraak van jouw op? Je bent ook niet de slimste he.Nederlanders zeggen dat Drago had moeten winnen en dat Yamamota drugs heeft gebruikt, ik zeg alleen dat hij mogelijk drugs heeft gebruikt en nu ben ik niet objectief? Mischien zijn alle andere posters die in voordeel van Drago schrijven ook wel mischien Armeniërs? Want dat kan toch niet, dat iemand vindt dat Drago heeft gewonnen en dat Yamamota drugs heeft gebruikt, dat moeten wel Armeniërs zijn he... sjonge jonge
    Hehe gelijk heb je !

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg : Yamamota en Youri van Gelder zijn vriendjes
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  18. #18
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arno verbraak View Post
    doen we niet meer aan spoilers verdomme?
    Niet zo zeuren dan moet je maar gewoon op tijd kijken vindt ik.
    From Best!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    epo idd alleen voor langdurige cardiovasculaire inspanning. coke kan eigenlijk alleen maar iets van spanning wegnemen. alleen in grote hoeveelheden kan degene moeilijk outgaan. echter in staat tot vechten ben je dan volgens mij ook niet meer. ik denk dat misschien een zeer specifieke steroide oid, je incasseringsvermogen versterkt. maar elke drug die invloed heeft op je, bv in de vorm van een rage ofzo, belemmert ook je vechten.
    mocht iemand nou wel iets weten.... pm mij svp

  20. #20
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    lulverhaal , gewoon een prachtige partij van twee conditie beesten met een hoog rocky gehalte helaas voor drago scoorde de japanner net iets meer en werd hij terrecht uitgeropen tot winnaar . groet hans

  21. #21
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    650
    vCash
    126000

    Default

    yamamoto komt zoals veel jappen uit het kyokushin dus hij zal wel hardere trappen op zijn hoofd hebben gehad

  22. #22
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    De japanner had niks te verliezen dus misschien dat ie boven zichzelf uitsteeg omdat hij zich kon bewijzen tegenover een internationaal bekende vechter als Drago... misschien is het volgend gevecht wel weer niks

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    OLANDA
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Het belangrijkste word vergeten, dat yama de enigste japanse deelnemer is die er nog in zit. Dit alleen al geeft hem vleugels, zeker gezien de japanse mentaliteit. En deze man is ook erg populair in japan.Er is zelfs een japanse filmploeg bij ons geweest die de training volledig heeft gefilmd alleen omdat Drago tegen de enigste japanse deelnemer stond.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Drago miste zijn fighting spirit kracht en conditie.. het leek wel of hij dicht sloeg.. Valt me op dat Drago minder goed draaid zonder Edwin van Os in zijn hoek die meer voor hem was dan alleen zijn trainer/manager... Hij mist de agressie/emotie in zijn spel zoals in zijn partijen bvb tegen Veselic,Murat,kraus en Starting(2e partij) met Edwin in zin hoek!

  25. #25
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Die gast is snel! Qua conditie goed, maar niet zo bijzonder toch? Zoveel werkt hij niet, tempo pas echt hoog in de laatste ronde.

    overigens wel een goed incasseringsvermogen, hij slikte er een paar weg zeg.

    1e ronde Yuya iets meer punten door lowkicks
    2e ronde voor Yuya
    3e ronde gelijk.

    Mooie partij! Maar vond Yuya wel terechte winnaar.

    Ik weet overigens ook niet of van (performance enhancing) drugs gebruik je conditie beter wordt.
    Er zijn wel bepaalde steroiden die vechters vaak gebruiken. Dat zijn steroiden waar je sterker, agressiever en een beter (spier)uithoudingsvermogen van krijgt zonder dat je te veel spiermassa aanzet.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •