MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 65
  1. #26
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Denk niet dat er drugs in het spel zijn, eerder dat Drago's conditie minder was, doordat in Nederland alles nu eenmaal op een lager pitje ligt in deze maand. Een finalist is in elk geval zeker, Petrosyan en de ander wordt een thriller waarin de winnaar gehavend in de finale zal verschijnen.......
    Conclusie???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Denk niet dat er drugs in het spel zijn, eerder dat Drago's conditie minder was, doordat in Nederland alles nu eenmaal op een lager pitje ligt in deze maand. Een finalist is in elk geval zeker, Petrosyan en de ander wordt een thriller waarin de winnaar gehavend in de finale zal verschijnen.......
    Conclusie???
    Conclusie: Souwer wint ;-)
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Yamamoto heeft goed en slim gevochten “toch” explosief, snelle combinatie, kan vooral heel goed incasseren en voerde naarmate de rondes de tempo ophoog.
    Jammer voor Drago maar Yamamoto was beter deed iets meer dan Drago, alhoewel een extra ronde zou wel op zijn plaats zijn.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Denk niet dat er drugs in het spel zijn, eerder dat Drago's conditie minder was, doordat in Nederland alles nu eenmaal op een lager pitje ligt in deze maand.
    Eh..wat heeft dat ermee te maken?

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Er zijn wel bepaalde steroiden die vechters vaak gebruiken. Dat zijn steroiden waar je sterker, agressiever en een beter (spier)uithoudingsvermogen van krijgt zonder dat je te veel spiermassa aanzet.
    Yeah right!
    Noem er eens een paar dan?

    Je hebt anabole steroiden (anabool betekend spieropbouwend)
    en cortico steroiden.
    Nadeel van de laatste groep is wel dat ze tesamen met een aantal andere zeer zware bijwerkingen ook als nadeel hebben dat je er spieratrofie van krijgt. Dus, je zet in spiermassa af, wordt slapper, krijgt een hoge bloeddruk, staar, slechte wondheling, leverafwijkingen: kortom echt goed voor een vechter....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    er zijn zat dingen die in te zetten zijn als middelen, maar ik snap niet dat wanneer Drago een keer wordt terug betaald met koekie van eigen deeg.(tempo opvoeren gedurende de rondes, incasseren en counteren, explosiviteit) Er gelijk zoiets wordt geroepen.

    Jap heeft terecht gewonnen ....punt
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Goh, iemand kan 3 (!!) ronden voluit gaan. Wat vreemd...

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Crap verhaal zonder enige onderbouwing of bewijs. Drago deed minder. Was minder trefzeker. Leef er maar gewoon mee dat hij verloren heeft. Straks komt het grote complot boek op tafel. Geloof me zelfs de besten kunnen verliezen.

    En kom op zeg het is 3x3 minuten. Boksen is max. 12x3 en kickboksen 12x2. Ga nu niet zeggen dat 3x3 veel vermoeiender is dan dat 12x3 en 12x2. Tuurlijk ligt het welk tempo je vecht maar vond Drago niet echt hoog tempo draaien.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gisteren pas de pot op goede kwaliteit gezien, hiervoor enkel live op klein beeld en had toen het gevoel dat yuya terecht won.

    Na gisteren opnieuw te hebben gekeken vond ik toch dat Drago genoeg had gedaan om voor te staan of op zijn minst een draw te krijgen, zijn slagen hadden veel meer impact alhoewel yuya die heel goed wegstopte en yuya's eigen bokscombo's gleden gewoon van Drago af.

    Desondanks was het een close match en niet ondenkbaar dat yuya de beslissing krijgt, goede pot.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Drago miste zijn fighting spirit kracht en conditie.. het leek wel of hij dicht sloeg.. Valt me op dat Drago minder goed draaid zonder Edwin van Os in zijn hoek die meer voor hem was dan alleen zijn trainer/manager... Hij mist de agressie/emotie in zijn spel zoals in zijn partijen bvb tegen Veselic,Murat,kraus en Starting(2e partij) met Edwin in zin hoek!
    Volgens mij stond Edwin nu toch ook in zijn hoek? Anders staat Peter van Os er. Ook iemand die zijn longen uit zn lijf tegen je schreeuwt

  11. #36
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Wink

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Volgens mij stond Edwin nu toch ook in zijn hoek? Anders staat Peter van Os er. Ook iemand die zijn longen uit zn lijf tegen je schreeuwt

  12. #37
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Volgens mij stond Edwin nu toch ook in zijn hoek? Anders staat Peter van Os er. Ook iemand die zijn longen uit zn lijf tegen je schreeuwt
    Nee dat was Edwin volgens mij niet, maar die andere jongen die altijd in de hoek van Drago staat volgens mij is dat Dennis maar ik kan het mis hebben!

  13. #38
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    OLANDA
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Nee dat was Edwin volgens mij niet, maar die andere jongen die altijd in de hoek van Drago staat volgens mij is dat Dennis maar ik kan het mis hebben!
    Dat is het grootste probleem met Drago, er staan mensen in zijn hoek die niets met zijn training te maken hebben.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    656
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Old Samurai View Post
    Dat is het grootste probleem met Drago, er staan mensen in zijn hoek die niets met zijn training te maken hebben.
    wtf ... dit zul je ff moeten uitleggen.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gymalkmaar1 View Post
    wtf ... dit zul je ff moeten uitleggen.
    x2

  16. #41
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Yeah right!
    Noem er eens een paar dan?

    Je hebt anabole steroiden (anabool betekend spieropbouwend)
    en cortico steroiden.
    Nadeel van de laatste groep is wel dat ze tesamen met een aantal andere zeer zware bijwerkingen ook als nadeel hebben dat je er spieratrofie van krijgt. Dus, je zet in spiermassa af, wordt slapper, krijgt een hoge bloeddruk, staar, slechte wondheling, leverafwijkingen: kortom echt goed voor een vechter....
    Bullshit dude, wake up.

    Anabool betekent spieropbouwend, maar ook weefselopbouwend kortom: een ingenome stof omzetten in een andere stof in het lichaam. Het tegenovergestelde is catabool, of catabolisme. Daar wordt meestal een toestand van een negatieve energiebalans mee bedoelt. Het lichaam haalt dan zijn energie uit eigen weefsels (spier/vet/).

    Joop Kasteel is een heel helder, eerlijk en open over zijn steroidengebruik op een ander forum. V

    Edit: Lees en leer:

    Steroiden in vechtsport - Body Resource Bodybuilding Forum


    Halotestin is het middel waar ik op doelde!
    Last edited by Rougemonkey; 18-07-2009 at 20:17.

  17. #42

    Default

    old samurai / si
    als je wat te vertellen heb zeg het tegen mij en niet op een forum
    afz dennis schneider

  18. #43
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Wie is Old Samurai... Vraag ik me nu ineens af...

  19. #44
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by kamper knotsie View Post
    old samurai / si
    als je wat te vertellen heb zeg het tegen mij en niet op een forum
    afz dennis schneider
    Idd. Een discussieforum is er niet om te discussieren!


  20. #45
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    656
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Wie is Old Samurai... Vraag ik me nu ineens af...
    Ik dacht de bokstrainer vn drago, maar begin daar nu aan te twijfelen

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Bullshit dude, wake up.

    Anabool betekent spieropbouwend, maar ook weefselopbouwend kortom: een ingenome stof omzetten in een andere stof in het lichaam. Het tegenovergestelde is catabool, of catabolisme. Daar wordt meestal een toestand van een negatieve energiebalans mee bedoelt. Het lichaam haalt dan zijn energie uit eigen weefsels (spier/vet/).

    Joop Kasteel is een heel helder, eerlijk en open over zijn steroidengebruik op een ander forum. V

    Edit: Lees en leer:

    Steroiden in vechtsport - Body Resource Bodybuilding Forum


    Halotestin is het middel waar ik op doelde!
    Sorry, dat ik je oneindige wijsheid in twijfel trok. Of eigenlijk Joops wijsheid. Ik heb er namelijk niet zoveel verstand van. Maar we zitten wel op internet.
    Ik heb ook een stukje, die je maar moet doorlezen.
    En dude, neem er maar lekker veel van, dan wake je niet meer up...


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    "Halotestin®
    Fluoxymesterone, dat in het circuit bekendheid geniet onder de merknaam Halotestin®, wordt in de reguliere geneeskunde nog gebruikt voor bepaalde symptomen van borstkanker of borstpijnen na een bevalling en de behandeling van psychoses. Hierbij wordt nadrukkelijk een intensieve begeleiding door medici en andere deskundigen aangeraden. In de bodybuildingwereld staat het ook wel te boek als paardemiddel. Het orale goedje wordt voornamelijk gebruikt voor de opbouw van een hardere vasculair fysiek. De toename in spiermassa is hierbij echter minimaal. Met uitzondering van bodybuilders in de wedstrijdvoorbereiding, is Halotestin® niet bijster populair. Dit komt puur door de neveneffecten die zijn reputatie als agressieveling eer aan doen.

    Naast de verhoogde androgene effecten zoals een sterke toename van de prikkelbaarheid en agressiviteit (het 'lopende-tijdbom-effect'), spontane, langdurige en pijnlijke erecties (priapisme) is ook Halo berucht om zijn leverschade. Het is één van de weinige steroïden die in verband wordt gebracht met leverbloedingen (met bloed gevulde holtes in de lever; peliósis hépatis). Daarnaast kunnen er ook andere lichamelijke klachten optreden: acne, nasale (neus) bloedingen, maagkrampen, hoofdpijn en een verlaagde eigen hormoon produktie zijn eerder regel dan uitzondering. Tot slot kan Halo ondanks een uiterst beperkte conversie naar oestrogeen wel degelijk leiden tot borstvorming.

    Laten we er geen doekjes omwinden, Halotestin® behoort samen met methyltestosteron tot de meest agressieve middelen."


    Dus mannen, als je van Drago wilt winnen....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  23. #48
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Ik zeg niet dat hij dit neemt, ik zeg dat er dit soort steroïden bestaan en dat je er als vechter veel beter door gaat presteren.

  24. #49
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Ik zie nu de wedstrijd op SBS6. Ik heb idd nog nooit zo'n machine gezien. Tering.

  25. #50
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    656
    vCash
    126000

    Default

    ik heb m ook nog eens gezien..yamamoto kreeg een paar linkerhoeken en gewoon geen krimp geven WHat THE FUCK???

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •