MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 65 of 65
  1. #51
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Ik zeg niet dat hij dit neemt, ik zeg dat er dit soort steroïden bestaan en dat je er als vechter veel beter door gaat presteren.
    Ik begrijp wel dat je dat niet zegt, maar ik denk niet dat een vechter er beter door gaat presteren. Hij krijgt dikkere aderen onder zijn huid (daarvoor slikken builders het) en het gevaar voor leverbloedingen, neusbloedingen en een constante stijve in je tok is gewoon te groot. Los van alle andere bijwerkingen.......
    Ik zou het mijn vechters i.i.g. niet aanraden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  2. #52
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Wat wordt er dan wel veel gebruikt in de sport? Iedere sport heeft zijn doping. :P

    Je kan me niet vertellen dat er bij wielrennen wel gebruikt wordt en bij kickboksen niet.
    Last edited by Rougemonkey; 19-07-2009 at 14:22.

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Wat wordt er dan wel veel gebruikt in de sport? Iedere sport heeft zijn doping. :P

    Je kan me niet vertellen dat er bij wielrennen wel gebruikt wordt en bij kickboksen niet.
    Precies. Als er een dopingcontrole aangekondigd wordt, zijn alle thais ineens 'ziek'. Ik weet niet wat ze gebruiken, maar dat ze gebruiken lijkt me een feit.

    Sowieso vind ik dit een heel belangrijk punt: er moet echt meer gecontroleerd worden in de vechtsportwereld...

  4. #54
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Sorry hoor, ik lees hier echt het ene bullshit verhaal na het andere....

    On topic: Drago heeft terecht gewonnen en hem kennende zal hij dat zelf ook zeggen na het terug zien van de partij.



    Off topic:
    Praat niet over zaken waar je niet in thuis bent. je zet jezelf voor lul door allerlei beweringen die of niet kloppen of 180graden uit de richting zijn.

    n de vechtsport wordt net als bij alle topsporten de grens gezocht.
    De grens van het toelaatbare.
    de grens van het betrapbare
    en de grens van het bereikbare...

    En het publiek vind het fantastisch om harde explosieve en conditioneel sterke knokkers te zien..

    Want middelen maken je geen technisch betere knokker, maar kan in combinatie met vreselijk hard trainen en juiste voeding wat betreft je kracht, gewicht,explosiviteit,conditie en herstel heel veel bijdragen.

    dus of.....ze stopppen met schijnheilig ouwehoeren en genieten net als normaal van de partijen.

    Of ze nemen echt stelling en kijken niet....(nee dat dacht ik al de sport is te mooi)


    Oordeel niet over mensen , als je zelf niet in hun situatie bent geweest.

    OSU!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #55
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Sorry hoor, ik lees hier echt het ene bullshit verhaal na het andere....

    On topic: Drago heeft terecht gewonnen en hem kennende zal hij dat zelf ook zeggen na het terug zien van de partij.



    Off topic:
    Praat niet over zaken waar je niet in thuis bent. je zet jezelf voor lul door allerlei beweringen die of niet kloppen of 180graden uit de richting zijn.

    n de vechtsport wordt net als bij alle topsporten de grens gezocht.
    De grens van het toelaatbare.
    de grens van het betrapbare
    en de grens van het bereikbare...

    En het publiek vind het fantastisch om harde explosieve en conditioneel sterke knokkers te zien..

    Want middelen maken je geen technisch betere knokker, maar kan in combinatie met vreselijk hard trainen en juiste voeding wat betreft je kracht, gewicht,explosiviteit,conditie en herstel heel veel bijdragen.

    dus of.....ze stopppen met schijnheilig ouwehoeren en genieten net als normaal van de partijen.

    Of ze nemen echt stelling en kijken niet....(nee dat dacht ik al de sport is te mooi)


    Oordeel niet over mensen , als je zelf niet in hun situatie bent geweest.

    OSU!!!!
    Ik hoop dat je het niet over mij hebt, want ik oordeel absoluut niet over individuele sporters...

    Misschien is het een idee om over deze discussie een nieuwe thread te starten, want ik word steeds ongemakkelijker van het gegeven dat deze specifieke partij de discussie op gang gebracht heeft...?

  6. #56
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Sorry hoor, ik lees hier echt het ene bullshit verhaal na het andere....

    On topic: Drago heeft terecht gewonnen en hem kennende zal hij dat zelf ook zeggen na het terug zien van de partij.
    Heeft Drago gewonnen? Wat lullen we dan?

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Off topic:
    Praat niet over zaken waar je niet in thuis bent. je zet jezelf voor lul door allerlei beweringen die of niet kloppen of 180graden uit de richting zijn.
    Dat is een beetje een probleem. Kijk, de mensen die er echt verstand van hebben, wil niemand naar luisteren. Dat zijn de medici. Dus gebeurd er veel in het zwarte circuit, waar je in een achterkamertje een spuit in het bovenste quadrant van de bilspier laat zetten, en denkt (omdat je dan gebruiker bent) dat je er wel verstand van hebt. Men leest een paar dingen op internet en denkt dat men het heeft uitgevonden. Men leest de bijsluiter en denkt: nou, die bijwerkingen, die gaan niet over mij, er is maar een kleine kans dat ik die krijg. Zonder al te veel in detail te treden, moet ik helaas vaststellen, dat de gebruikers vaak diegene zijn die er het minste feitelijke kennis van hebben. Ik heb het nu over de random sportschoolbezoeker die een kuurtje neemt.
    De topsporter, onder medische begeleiding (terugkerende bloedonderzoeken, spermaonderzoeken en een uitgekiend dieet/programma/ ondersteuning) die loopt nog het minste gevaar.
    Maar ik kom meer en meer mensen tegen, die in de jaren '80 en '90 gekuurd hebben, en nu ernstige klachten hebben. Varierend van hart- en cardiovasculaire afwijkingen, tot verschillende soorten en stadia van kanker.

    Vandaar dat ik zeer terughoudend ben met positieve dingen over doping.
    Ik heb er gewoon te weinig verstand van, zeker op de lange termijn.
    Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen is, dat als je echt je pensioen ermee moet betalen, en dus in het UFC- of K-1 wereldje zit, je zulke risico's gaat nemen.
    Maar dit is inderdaad een andere topic....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  7. #57
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Net even gelezen, best interessant;
    http://www.bodypage.nl/een_gids_voor_beginners.htm

    Het lijkt dus dat er genoeg info bekend is en men ook weet welke compenserende handel gebruik moet worden (Anti Oestrogenen / Katabolen). Volgens mij weet men genoeg hiervan af en is er genoeg info maar moet je je er ook echt in verdiepen.
    Is het niet zodat, net zoals bij ander drugsgebruik, het toch een beetje in de duistere circuits gebeurt en daarom maar wat makkelijker iets gedaan wordt omdat een handelaar je het in de handen duuwt?

  8. #58
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  9. #59
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Heeft Drago gewonnen? Wat lullen we dan?

    ...

    HAHA wens is vader van de gedachte...hij heeft terecht verloren bedoel ik sorry
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  10. #60
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Heb 2 jaar geleden zelf ook tegen Yuya gevochten. Zijn vechtstijl is niets veranderd. Hij had toen ook al een ijzersterke conditie en doorzettingsvermogen. Vocht toen 5 rondes op thaise regels tegen hem. En vanaf ronde 1 ging het tempo net zoals de part tegen drago. Na de 3e ronde was mij pijp al bijna leeg. Maar die van hem nog langer niet. Heeft hij toen ook gewonnen op punten en conditie.

    Geloof zeker niet dat het drugs is. Die Japaners trainen gewoon keihard en hebben echt super mentaliteit. Niets is hard wat Yuya doet, maar hij maakt goed zijn puntjes en blijft bezig. En door zijn karate achtergrond, merkte ik ook dat hij aardig stevig op zijn benen stond. Bij elke lowkick, ging hij geen stukje naar achteren. En zelfs na een vol geplaatste backfist bleef hij gewoon ontspannen staan. Hij kan gewoon erg veel incasseren.

    Drago heeft ook al tijdens de k1 tegen Yamamuchi gevochten, een bekende van Yamamoto. Ze zullen drago goed hebben bestudeerd, net als dat ze toen bij mij ook hadden gedaan hahaha.

    Respect voor beide vechters! Voor een mooie pot heb je echt 2 top vechters nodig en dat is Drago zeker.

    Gr. Jimmy Eimers

  11. #61
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Thanks Jimmy. Goede tactiek. Hij gaat voor de punten, omdat hij weet dat hij zelf toch niet ko gaat en waarschijnlijk ook omdat hij die KO power niet heeft. Terwijl Drago veel meer gewicht in zijn stoten gooit en daardoor sneller moe raakt.

    Slim.

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    mijn eerste reactie na het zien van zoveel incasseringsvermogen en het tempo van deze japanse vechter was dus ook van hmmm, zou hij misschien toch iets tot zich hebben genomen...

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jimmy View Post
    Heb 2 jaar geleden zelf ook tegen Yuya gevochten. Zijn vechtstijl is niets veranderd. Hij had toen ook al een ijzersterke conditie en doorzettingsvermogen. Vocht toen 5 rondes op thaise regels tegen hem. En vanaf ronde 1 ging het tempo net zoals de part tegen drago. Na de 3e ronde was mij pijp al bijna leeg. Maar die van hem nog langer niet. Heeft hij toen ook gewonnen op punten en conditie.

    Geloof zeker niet dat het drugs is. Die Japaners trainen gewoon keihard en hebben echt super mentaliteit. Niets is hard wat Yuya doet, maar hij maakt goed zijn puntjes en blijft bezig. En door zijn karate achtergrond, merkte ik ook dat hij aardig stevig op zijn benen stond. Bij elke lowkick, ging hij geen stukje naar achteren. En zelfs na een vol geplaatste backfist bleef hij gewoon ontspannen staan. Hij kan gewoon erg veel incasseren.

    Drago heeft ook al tijdens de k1 tegen Yamamuchi gevochten, een bekende van Yamamoto. Ze zullen drago goed hebben bestudeerd, net als dat ze toen bij mij ook hadden gedaan hahaha.

    Respect voor beide vechters! Voor een mooie pot heb je echt 2 top vechters nodig en dat is Drago zeker.

    Gr. Jimmy Eimers
    thanx voor je reactie!!

    zal trouwens wat zijn als je ook in de k-1 max kon vechten!!
    The Outsiders!! J-MMA #1

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •