MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default Affliction wordt sponsor van UFC en stopt met MMA shows

    Quated from MMAWEEKLY:

    In a sea change for the promotional landscape of mixed martial arts, Affliction has agreed to cease promoting fights and become an official sponsor of the Ultimate Fighting Championship.

    Kevin Iole of Yahoo! Sports first reported the news on Friday afternoon, and a UFC official confirmed the report to MMAWeekly.com.

    A joint announcement between the Las Vegas-based promotion and California-based clothing maker is expected soon.

    Few details about the deal are known, but the popular clothing brand could be seen on Zuffa fighters as soon as Aug. 8, when UFC 101 lands in Philadelphia.

    A similar deal was first proposed last October after the postponement of Affliction’s second event, “Day of Reckoning.” Executives from the UFC and Affliction met in secret in Las Vegas and offered to take Affliction on as a sponsor and co-branded apparel maker in exchange for ceasing to promote fights. Affliction executives rejected the offer after a fiery confrontation between co-founder Todd Beard and UFC co-owner Lorenzo Ferttita.

    The fate of fighters marooned by Affliction’s cancellation of its third show, “Trilogy,” is unknown at this time.

    ------------------------------------------------------------------------
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    jammer als dit waar is ,weer een mma organisatie ter gronde.

    heb niets tegen de ufc maar geloof wel dat hoe meer organisaties er zijn ,hoe beter het voor de vechters is

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    wtf.. dit is me ff te veel van t goeie op t moment.. daemn.. is de bron bevestigd? mmaweekly is een behoorlijk integer kanaal normaal gesproken.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    wtf?
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    jammer als dit waar is ,weer een mma organisatie ter gronde.

    heb niets tegen de ufc maar geloof wel dat hoe meer organisaties er zijn ,hoe beter het voor de vechters is
    2x meer organisaties=concurrentie=meer geld voor vechters!!

    UFC betaalt veel vechters echt weinig vind ik en ze hebben onredelijke contracten maar de vechters hebben bijna geen keus waar ze vechten... niet positief voor de sport imo

  6. #6
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Dat hele gedoe met Affliction geeft vechters een nog meer onzekerder gevoel. De UFC is het enige wat nog overblijft als je echt je brood er mee wilt verdienen en na een tijdje kan rentenieren. Strikeforce haalt het ook niet en je moet het dan ook van flinke sponsorcontracten hebben. Zolangzamerhand wordt de UFC geen organisatie meer, maar een sport. Dan zeggen we dadelijk...ik zit op UFC of ik heb blauwe band UFC gehaald gisteren.... net zoals googlen.... het is een merk en een werkwoord geworden...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    die Affliction shows zijn echt heftig, jammer dat ze stoppen... Tot zover de WAMMA titel...

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Pffffffffffff....
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  9. #9
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    hhhmmm, probeer een positieve draai eraan te geven

    - neemt UFC ook de contracten van de vechters over???Houdt dit in dat we Fedor, mousasi in de UFC zien voor hun laatste contract gevecht

    - als de UFC nog meer show in europa gaat geven dan schrijven we onze eigen Neelie Kroes en klagen over de monopolie positie van de UFC

    - lelijke shirts worden vervangen door lelijke shirts (affliction = tapout)
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  10. #10
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Dus de UFC zat erachter...
    Jullie worden onze sponsor, maar dan wel geen MMA-evenementen meer organiseren.
    Grote overwinning voor Dana.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Nee!

    Nou ja, dan kunnen we ook wel vergeten dat we er ooit achter komen wat er deze week nou gebeurd is...

    Klotezooi.

  12. #12
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gennep - Limburg
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Shit
    -- "We have ways of making you talk." --

  13. #13
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Dat hele gedoe met Affliction geeft vechters een nog meer onzekerder gevoel. De UFC is het enige wat nog overblijft als je echt je brood er mee wilt verdienen en na een tijdje kan rentenieren. Strikeforce haalt het ook niet en je moet het dan ook van flinke sponsorcontracten hebben. Zolangzamerhand wordt de UFC geen organisatie meer, maar een sport. Dan zeggen we dadelijk...ik zit op UFC of ik heb blauwe band UFC gehaald gisteren.... net zoals googlen.... het is een merk en een werkwoord geworden...
    Ik denk dat de UFC in de toekomst een organisatie wordt, met ontzettend veel vechters die overal terwereld knokken met elke week een gala. Of zelfs verschillende evenementen op het zelfde tijdstip.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Leiden
    Posts
    2.293
    vCash
    126000

    Default

    Dit kan mooie dingen oogsten.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Ik denk dat de UFC in de toekomst een organisatie wordt, met ontzettend veel vechters die overal terwereld knokken met elke week een gala. Of zelfs verschillende evenementen op het zelfde tijdstip.
    Zoals de FIFA bij het voetbal, misschien kan dit wel eens heel goed uitpakken.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default


  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik wil dit voorlopig even niet geloven

  18. #18
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Ik wil dit voorlopig even niet geloven

    X2, eerst koffie.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik heb er geen moeite mee. 1 grote organisatie betekend dat alle toppers daar zullen zijn dus een betere afspiegeling van de krachtsverhouding.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Hoax

    (dat hoop ik tenminste)

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat?

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Wat gebeut er nu dan mat Tapout ?

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    De gehele MMA wereld overgeleverd aan de grillen van 1 man..brrr rillingen over m'n rug...
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    die Affliction shows zijn echt heftig, jammer dat ze stoppen... Tot zover de WAMMA titel...

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik heb er geen moeite mee. 1 grote organisatie betekend dat alle toppers daar zullen zijn dus een betere afspiegeling van de krachtsverhouding.
    Ik heb er wel moeite mee eigenlijk...
    Als UFC uiteindelijk het hele monopoly van MMA in handen krijgt,... zoals ook strikeforce. Wat gebeurt er dan met het vrouwen-MMA??? Want zover ik weet vechten er toch geen vrouwen in UFC???

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •