MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 53
  1. #26
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    wat wel grappig is dat toen yvel geblesseerd was was ie bang enzo maar als alistair geblesseerd is mag je niks zeggen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post


    I did. Lots of em actually. You've ever been in Groningen?
    Je ziet wel dudes met aanleg, maar die zijn over het algemeen ook vrij vet (hoog vetpercentage). Meestal blijft er niets meer van over met een vet% van een gemiddelde vechter. Bij 6/7-10% dus

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Je ziet wel dudes met aanleg, maar die zijn over het algemeen ook vrij vet (hoog vetpercentage). Meestal blijft er niets meer van over met een vet% van een gemiddelde vechter. Bij 6/7-10% dus
    Dat is waar. Dat is een hele lastige balans. Maar sommige van die jongens lopen zonder te trainen rond op 2.05 m en 130 kg en dan niet eens zoveel vet. Dan kan je echt wel een mooi afgetrainde zwaargewicht worden zonder doping... (Ik ken ook zat minder lange jongens die natuurlijke zwaargewichten zijn, btw. Ik ken alleen niemand zoals Lesnar of Sapp, dat niet)

    Maar goed, we dwalen af... Wat eigenlijk prima is, want dit was om te beginnen al een debiele thread, IMHO...

  4. #29
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Wellicht zien jullie dit bericht niet als objectief, maar ik kan jullie mededelen dat zijn hand er niet goed aan toe is.

    Ik ben vorige week met hem wezen uit eten en hij at meer IBUPROFEN dan Indiaas. (We hadden nog een hilarisch moment dat ze de 3 pijnstillers die hij vroeg in rekening wilde brengen). Maar goed, er meteen 3 vragen is ook wat overdreven Blaster!!

    Hij vertelde me dat hij de partij niet kon doorlaten gaan en als ik naar zijn hand keek, begreep ik hem wel. 2mnd ervoor zat er ook al zo’n tennisbal op, flinke ontsteking in zijn middenhandsbeentje, and believe me: Hij had echt pijn.

    Jammer dat ik er geen foto van zijn hand heb kunnen maken, ik word soms een beetje misselijk van de tijfels omtrent Alistair. (voor wie de schoen past uiteraard)

    Er baalt er maar 1 persoon echt, en dat is hij zelf. Hij keek echt uit naar deze partij!

    Greetz,
    Collina

    Thx Collina!
    Hopelijk is hij genezen voor het GG event.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Tnx collina, misschien toch een goed idee om een foto van z'n hand te maken.
    Mensen kijken uit naar zo'n gevecht, en dit soort onzinnige dingen druk je dan meteen de kop in.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    hopen dat hij snel hersteld
    volgende partij gaat sowieso knallen worden
    laat m maar snel een overstap naar ufc maken ook meteen

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    ik geloof zijn hand blessure echt wel, maar dat lichaam krijg je niet zonder illigale hulp middelen.. is uitgesloten. Zoveel spiermassa, zo droog en dan ook nog eens zo snel. dat gaat er bij mij niet in.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Jaja, die discussie hebben we nu onderhand wel gehad.

    Josh Barnett heeft wel lekker gesnoept, maar dat zal je gezien zijn figuur niet zeggen. Overeem is nog nooit positief bevonden, en wat mij betreft dus clean.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Jaja, die discussie hebben we nu onderhand wel gehad.

    Josh Barnett heeft wel lekker gesnoept, maar dat zal je gezien zijn figuur niet zeggen. Overeem is nog nooit positief bevonden, en wat mij betreft dus clean.
    x2

  10. #35
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Jaja, die discussie hebben we nu onderhand wel gehad.

    Josh Barnett heeft wel lekker gesnoept, maar dat zal je gezien zijn figuur niet zeggen. Overeem is nog nooit positief bevonden, en wat mij betreft dus clean.
    Voorop gesteld ik heb alle respect voor Overeem maar ik geloof niet dat hij niet zou gebruiken.....en dat maakt wat mij betreft ook niet uit want ik gok dat meer dan de helft van zijn tegenstanders ook wel eens van de snoeppot gepakt zal hebben... Om nu te zeggen dat hij clean is omdat hij nooit positief is bevonden is natuurlijk ook een beetje twijfelachtig....van de andere kant...je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is...maar hoe vaak zou Overeem uberhaupt gecontroleerd zijn? En gebeurd dat alleen rondom zijn gevechten of krijgt hij ook "out of competition" controles? De grootste Body Builders ter wereld waarvan iedereen ziet en weet dat ze gebruiken zijn ook nooit positief bevonden maar om ze dan maar gelijk clean te noemen....
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #36
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the boxer View Post
    Thx Collina!
    Hopelijk is hij genezen voor het GG event.

    Groter Groeien event ?

  12. #37
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    @ Collina: het is nog niet te laat , je kan nog steeds een foto maken en plaatsen
    ben je meteen de geloofwaardigste uit het Geen Gelul kamp
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  13. #38
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Dan zullen we zeggen dat je het Goed Gedaan hebt

  14. #39
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    en een Goede Gozer bent

  15. #40
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    En gaan we bij de volgende partij van Alistair weer Geweldig Genieten.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    ik geloof zijn hand blessure echt wel, maar dat lichaam krijg je niet zonder illigale hulp middelen.. is uitgesloten. Zoveel spiermassa, zo droog en dan ook nog eens zo snel. dat gaat er bij mij niet in.
    Tuurlijk niet. Lijkt mij dat niemand kan beweren dat dit wel mogelijk is zonder deze middelen.
    Get big or die tryin`


  17. #42
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Wellicht zien jullie dit bericht niet als objectief, maar ik kan jullie mededelen dat zijn hand er niet goed aan toe is.

    Ik ben vorige week met hem wezen uit eten en hij at meer IBUPROFEN dan Indiaas. (We hadden nog een hilarisch moment dat ze de 3 pijnstillers die hij vroeg in rekening wilde brengen). Maar goed, er meteen 3 vragen is ook wat overdreven Blaster!!

    Hij vertelde me dat hij de partij niet kon doorlaten gaan en als ik naar zijn hand keek, begreep ik hem wel. 2mnd ervoor zat er ook al zo’n tennisbal op, flinke ontsteking in zijn middenhandsbeentje, and believe me: Hij had echt pijn.

    Jammer dat ik er geen foto van zijn hand heb kunnen maken, ik word soms een beetje misselijk van de tijfels omtrent Alistair. (voor wie de schoen past uiteraard)

    Er baalt er maar 1 persoon echt, en dat is hij zelf. Hij keek echt uit naar deze partij!

    Greetz,
    Collina
    and we still wait
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  18. #43
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    and we still wait
    Hij traint nu in zweden.

    Maar geloof me op mijn woord, ik heb geen enkele reden om dit verhaal te verzinnen.

    "Behalve dat hij de serveerster heeft opgegeten",

    Collina

  19. #44
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Wie is Collina?

  20. #45
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    close connected to overeem
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  21. #46
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Almelo, The Netherlands
    Posts
    106
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Clarence View Post
    That's the second time in a row he pulls out of a fight in Strikeforce due to hand injury.

    Let's be serious here, he's just not excited about the idea of doing drug tests now that he's 265 Lbs of steroids.

    He should just ask Scott Coker to strip him of the belt he never defended & stay in Japan where he won't get tested so he can continue his horse meat + steroids diet.

    Werdum & Rogers are clean fighters and deserve to fight for that belt.


    Thoughts?
    Yeah I've got a thought for you! Go and bitch elsewhere whiner. I'm guessing you just can't stand your idols on your "wank"poster are losing to AO! But hey, this is just a thought!

  22. #47
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    En TS is weer weg...
    (niet eens meer naar deze thread gekeken, als ik me niet vergis...)

  23. #48
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Hij traint nu in zweden.

    Maar geloof me op mijn woord, ik heb geen enkele reden om dit verhaal te verzinnen.

    "Behalve dat hij de serveerster heeft opgegeten",

    Collina
    uhmmmmm.... had ie geen blessure?

    Als je anabooltjes gebruikt kan je lichaam minder goed met ontsteking en dergelijke omgaan... ( nu beweer ik niet dat ie gebruikt, maar ik heb zoiets wel eerder gezien )

    En anders heeft ie Geen Geluk

  24. #49
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Hij traint nu in zweden.

    Maar geloof me op mijn woord, ik heb geen enkele reden om dit verhaal te verzinnen.

    "Behalve dat hij de serveerster heeft opgegeten",

    Collina



    zit je een beetje te dollen,
    maae ffserieus, ik vind persoonlijk jammer dat ie niet kan vechten, wat de reden ook mag zijn.
    of ie op 10 jarig jub ook kan vechten maakt in dat opzicht niet veel verschil uit.
    hij zal wel ooit herstellen en dan zien we nog genoeg
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  25. #50
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighter81 View Post
    Yeah I've got a thought for you! Go and bitch elsewhere whiner. I'm guessing you just can't stand your idols on your "wank"poster are losing to AO! But hey, this is just a thought!
    My favorites fighter are Fedor & Nick Diaz in MMA, and Kyshenko in kickboxing so you're completely wrong. Now GTFO of my thread if you cant' contribute with something interesting.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •