MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het niet heel vreemd gezien andere kanditaten en Shogun's record.

    Als Fedor naar UFC zal komen, zal hij ook direct na 1 gewonnen partij tegen Brock staan.

    Fedor en Shogun komen UFC binnen als wereldtoppers.

    Anderson Silva en Machida waren dat toen nog niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    shogun is everything else but easy...

    Shogun by wildstyle!

  3. #28
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Indeed. Shogun z'n zwakke plek in de afgelopen partijen was z'n conditie. Dat zag er tegen Chuck al weer beter uit. Als z'n conditie goed zit, dan zal het voor Machida niet makkelijk worden.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Bedoel je nou dat je Shogun een makkelijkere tegenstander vindt?
    mja wel een contender maar niet de sterkste imo griffin en jackson zijn imo sterker... eigenlijk ook moeilijk te beoordelen omdat shogun in de lidell fight niet echt zijn cardio kon laten zien in die 1ne ronde... maar denk idd dat mijn theorie over makkelijkere tegenstanders niet helemaal opgaat

    ach ik hoop dat beide vechters in superconditie de kooi in stappen, van mij mogen ze allebei wel winnen als het maar een mooi gevecht wordt

  5. #30
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    ik vind dat shogun dit wel verdiend. coleman heeft met zijn partij tegen stephan bonnar ook bewezen dat hij nog wel iets kan. Shoguns pre ufc cv is enorm goed en ik hoop dat hij machida kan verslaan, al vind ik amchida ook een vette vechter. war shogun.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  6. #31
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    shogun als z'n conditie goed is, is de tegenstander voor hem. Ik vind z'n vechtstijl ook super, veel mooier dan machida. Dat is uiteraard mijn persoonlijke mening. En om te zeggen dat Jackson en Grifiin sterker zijn, daar ben ik het niet mee eens als Shogun in shape is. Jackson heeft hij echt afgetuigd, Griffin was een gebrek aan training en een blessure. Ik vind dat Shogun het ook verdient, hij heeft echt alles en iedereen in pride verslagen. Kijk uit naar deze partij. Als Shogun getraind erin komt krijgen we een super partij te zien.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Wie moet hem anders krijgen op 205?

    Rampage kon niet en wilde Rashad eerst.

    zeggen jullie het maar?
    From Best!

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    vraagje

    Zijn er ook non-title fights (behalve als iemand te zwaar weegt ofzo)

    Dus een gevecht tussen een kampioen en iemand die niet het recht heeft op de titel waardor het een non-title fight is?

    Bij Pride zag je namelijk heel veel van dit soort gevechten, waarbij Fedor tegen iedereen vocht ondanks dat hij de kampioen was. Of heeft UFC de policy dat als een kampioen vecht op zijn gewicht dat het meteen om een titel gaat?

  9. #34
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Indeed. Shogun z'n zwakke plek in de afgelopen partijen was z'n conditie. Dat zag er tegen Chuck al weer beter uit. Als z'n conditie goed zit, dan zal het voor Machida niet makkelijk worden.
    x2

    machida vs rua wordt een mooie partij
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  10. #35
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Wie moet hem anders krijgen op 205?

    Rampage kon niet en wilde Rashad eerst.

    zeggen jullie het maar?
    de winnaar van rampage vs Evans krijgt denk ik de volgende titel shot
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    http://mmamania.com/wp-content/uploa...oshogunrua.jpg
    “I’m going to root for Lyoto [Machida]. I’m not saying Shogun is not prepared but how long did Lyoto have to wait to get a title shot? The truth is Shogun fought twice and how many fights Machida had to do? Its obvious something is up. I’m not here to talk bad words on nobody but life is made of chances and I said to our managers this fight shouldn’t happen. Shogun didn’t fight enough to deserve the belt. The thing is precious and if I was Lyoto I wouldn’t accept. He is a great champion and must be respected but this is my opinion. [That said], I’ve much respect for Shogun, who is a great athlete that has showed good performances lately and recovered from injuries.”
    – UFC Middleweight Champion Anderson Silva shares his thoughts with BrasilCombate.com.br (via Fighters Only) on the first title defense of his good friend and training partner, Lyoto Machida, against Mauricio “Shogun” Rua at UFC 104 from the Staples Center in Los Angeles, Calif., on Oct. 24. Rua — widely regarded as the top 205-pound fighter in the world before a submission loss to Forrest Griffin in his Octagon debut in 2007 — is coming off a first round technical knockout of former 205-pound champion, Chuck Liddell, at UFC 97: “Redemption.” He also defeated Mark Coleman via third round technical knockout in a lackluster performance earlier this year at UFC 93: “Franklin vs. Henderson.” So is “Shogun” really ready to slay the “Dragon” or is he merely the only man left standing after Quinton “Rampage” Jackson turned down the opportunity to battle Rashad Evans instead? Or both? And just for the record, Machida had to win six fights, not two, to earn a crack at championship glory.
    Wel Grappig om te horen van iemand, die al na zijn eerste partij een titel shot kreeg.
    Maar goed.. Anderson en Lyota zijn best friends.. Lyoto beweert ook dat Anderson Silva zal winnen van Fedor.

  12. #37
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Zucht als hij nou gewoon zijn bek houdt en gaat vechten.
    From Best!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •