MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 184
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default Heftig !! (Tyron Spong beschoten in A'dam)

    Heftig verhaal over spong en een trainingsmaatje.

    Bron: ft

    Hier het verhaal die ik uit zeer betrouwbare bronnen heb gehoord:

    Tyrone had op woensdag nacht spontaan zin gekregen in een BBQ en begon deze te organiseren. De BBQ was uitsluitend voor familie en enkele bevriende studenten uit het buitenland. Ook Gianluca, een jochie van 15 was aanwezig. Gianluca is een soort van broertje voor Tyrone. Deze twee waren bijna altijd samen en Gianluca begeleid Tyrone ook altijd naar de ring. Gianluca is overigens zelf ook een zeer getalenteerde vechter.

    Rond een uur of half drie brengt Tyrone twee studenten en Gianluca naar huis. Een jongen moest onderweg nog zijn tas ophalen die hij bij een vriend had achter gelaten en dus stopte Tyrone daar. Voor de grap deed Tyrone of hij weg reed en en wenste een van die studenten veel success in zijn eentje in de Bijlmer. Die jongen grapte terug en zei: Ik wordt echt niet berooft, ik beroof iedereen hier zelf. Op dat moment stoppen er 3 jongens op scooters die verhaal halen bij die jongen wat hij precies met die opmerking bedoelde. Tyrone stapte op dat moment uit en legde de jongens uit dat die opmerking als grap naar hem toe was gericht en niet naar hun. Die jongens gaven aan Tyrone aan hem te kennen en geen problemen met hem te hebben alleen met die jongen die die opmerking maakte. Tyrone zei: Dat die jongens zich niet druk moesten maken om niks en zei dat ze naar huis moesten gaan. De jongens reden toen weg en zeiden: Wacht maar. Een van die jongens op de scooter is toen omgereden en heeft toen van achter de auto van Tyrone onder vuur genomen met een automatisch pistool. Gianluca lag inmiddels te slapen op de achterbank, werd wakker en keek om. Op dat moment werd hij geraakt door een kogel. Tyrone raakte helemaal in paniek en terwijl de kogels nog rond vlogen stapte Tyrone uit en rende achter de jongens aan. De dader is ontkomen, maar de andere twee heeft Tyrone nog onder handen genomen. De politie is meteen gebeld en deze twee jongens zijn opgepakt. Op de schutter is inmiddels een klopjacht door de politie geopend.

    Gianluca is meteen naar het ziekenhuis gebracht waar hij heeft lopen vechten voor zijn leven. Vanacht is Gianluca echter hersendood verklaart, dapper als Gianluca is, is zijn lichaam nog steeds aan het vechten. De strijd is echter te groot voor Gianluca om te overwinnen. VAndaag is Gianluca ook nog eens 16 jaar geworden. Nogmaals willen wij alle vrienden en familie van Gianluca heel veel sterkte wensen[/quote]

    Net dit bericht gelezen: bron kb.nl
    Nou lees ik dit op www.nu.nl

    Politie ontkent dood slachtoffer (15) schietpartij Amsterdam
    Uitgegeven: 7 augustus 2009 13:09
    Laatst gewijzigd: 7 augustus 2009 15:02

    AMSTERDAM - De politie weerspreekt dat een 15-jarige jongen die woensdagnacht bij een schietpartij in Amsterdam Zuidoost zwaargewond raakte, vrijdag zou zijn overleden.
    © NU.nl/Robby HielEen woordvoerder van de politie in Amsterdam reageert daarmee op eerdere berichten in de media. Persbureau Novum beriep zich op 'een betrouwbare bron', maar volgens de politie is het bericht 'pertinent niet waar'.

    De politie wordt nu overstelpt met vragen over de zaak. "Tot aan de burgemeester aan toe zijn mensen hierover 'not amused'."





    Verdachte

    Een verdachte die eerder was opgepakt staat niet langer onder verdenking en is heengezonden. De schietpartij, die volgde op een ruzie op straat, vond plaats in de Steenderenstraat.

    De jongen lag op de achterbank van een auto te slapen toen de bestuurder, naar verluidt een kickbokser, ruzie kreeg met een aantal mensen op scooters die langsreden.


    Leeggeschoten

    Een van de scooterrijders heeft vervolgens zijn pistool leeggeschoten op de auto. Daarbij raakte de jongen zwaargewond.

    De bestuurder zou hierna achter de schutter zijn aangegaan en hem in elkaar hebben geslagen. De politie kan niet bevestigen dat er rond de schietpartij meer gewonden vielen.

    © NU.nl/Novum


    Pfff.. hier wordt ik niet echt vrolijk van.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default Spong, schietpartij...wtf??

    Politie ontkent dood slachtoffer (15) schietpartij Amsterdam
    Uitgegeven: 7 augustus 2009 13:09
    Laatst gewijzigd: 7 augustus 2009 15:02

    AMSTERDAM - De politie weerspreekt dat een 15-jarige jongen die woensdagnacht bij een schietpartij in Amsterdam Zuidoost zwaargewond raakte, vrijdag zou zijn overleden.
    © NU.nl/Robby HielEen woordvoerder van de politie in Amsterdam reageert daarmee op eerdere berichten in de media. Persbureau Novum beriep zich op 'een betrouwbare bron', maar volgens de politie is het bericht 'pertinent niet waar'.

    De politie wordt nu overstelpt met vragen over de zaak. "Tot aan de burgemeester aan toe zijn mensen hierover 'not amused'."





    Verdachte

    Een verdachte die eerder was opgepakt staat niet langer onder verdenking en is heengezonden. De schietpartij, die volgde op een ruzie op straat, vond plaats in de Steenderenstraat.

    De jongen lag op de achterbank van een auto te slapen toen de bestuurder, naar verluidt een kickbokser, ruzie kreeg met een aantal mensen op scooters die langsreden.


    Leeggeschoten

    Een van de scooterrijders heeft vervolgens zijn pistool leeggeschoten op de auto. Daarbij raakte de jongen zwaargewond.

    De bestuurder zou hierna achter de schutter zijn aangegaan en hem in elkaar hebben geslagen. De politie kan niet bevestigen dat er rond de schietpartij meer gewonden vielen.

    © NU.nl/Novum

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Waarom denk je meteen aan Spong als er gewoon kickbokser staat.

    Die taxichaffeur van laatste was toch ook niet meteen Badr Hari.

    Sorry maar een beetje irritant.
    From Best!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Meteen de blaffer trekken..... triest hoor.

    vroeger sloegen we er gewoon op. Hoop trouwens niet dat het Spong is, dan kan het verhaal nog een staartje krijgen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #5
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Waarom denk je meteen aan Spong als er gewoon kickbokser staat.

    Die taxichaffeur van laatste was toch ook niet meteen Badr Hari.

    Sorry maar een beetje irritant.
    heb ik op andere sites gelezen...roep niet zomaar iets

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Waarom denk je meteen aan Spong als er gewoon kickbokser staat.

    Die taxichaffeur van laatste was toch ook niet meteen Badr Hari.

    Sorry maar een beetje irritant.
    Volgens mij is het wel zo.
    Last edited by NielsN; 07-08-2009 at 16:09.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Had al een topic geopend in het off-topic forum.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Wtf belachelijk, zulke mensen moet je opruimen en hun hele genenpool.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Post gewijzigd, de info was een repost door het samenvoegen van 2 topics in 1.

    Wens de slachtoffers, familie vrienden en kennissen veel sterkte toe.
    Last edited by Kingster; 07-08-2009 at 16:18. Reason: Post gewijzigd, de info was een repost door het samenvoegen van 2 topics in 1.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Waarom denk je meteen aan Spong als er gewoon kickbokser staat.

    Die taxichaffeur van laatste was toch ook niet meteen Badr Hari.

    Sorry maar een beetje irritant.
    Dat denk ik niet vriend ! Wat ik heb gelezen heeft Spong dit zelf bevestigd.

    Sterke aan de familie van Gianluca gewenst.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    ok heftig dit... en triest.

    geen idee wat er nu precies allemaal waar is en wat niet.. maar als het zo is dat er onschuldigen gedood zijn of gewond zijn geraakt... STERKTE!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    nederland provincie zeeland
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Wtf belachelijk, zulke mensen moet je opruimen en hun hele genenpool.
    helemaal mee eens zal je kind maar wezen nekschot voor zulk tuig

  13. #13
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Laffe tyfus lijers met die wapens altijd, zulke gasten horen nooit meer vrij te komen en de stoel te krijgen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Heftig nieuws! Als het allemaal waar is wat hier staat (inclusief berichten over het overlijden): RIP Gianluca en sterkte aan alle familie en vrienden. Zo niet: sterkte met het vechten voor je leven!
    En top dat Spong erachteraan is gegaan; ben je in mijn ogen wel een held als je zonder wapen achter een zootje bewapende gasten aangaat. Hopelijk is er niets anders vervelend gebeurd.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    d

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    ja idd ik heb het ook gehoord:s

  17. #17
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Damned...

    Hoop dat Spong los is gegaan op ze...

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default



    Damn, wat een verhaal!

    Het kan me niet schelen of de dader een blanke, een marokkaan, een chinees of een neger was ... onmiddelijk nekschot, en dan eens onderzoeken of zijn ouders, familie en vrienden genoeg moeite hebben gedaan om hem wat fatsoen bij te brengen. Als niet, dan mogen die van mij ook gerust zwaar gestraft worden.

    Ik kan (en wil) me niet inbeelden wat dit met de familie van die vermoorde jongen moet doen.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  19. #19
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Almere
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Veel te vroeg en veel te jong, ongeloofelijk maar waar.

    Ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte met het verlies van Gianluca

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Damn, heftig verhaal.. Triest volk loopt er ook rond hier..

    Sterkte voor iedereen die hierbij betrokken is..

  21. #21
    chief108 Guest

    Default

    triest nieuws idd...

    sterkte voor alle nabestaanden

  22. #22
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    rip gianluca...

    1 vd daders is vrijgelaten vanmiddag...dat dat ook nog allemaal kan...:S

  23. #23
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wow! heftig idd.....RIP!!!

    ongelofelijk verhaal zeg....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  24. #24
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    zo
    dood is niet bevestigd toch?
    echt heftig dit

  25. #25
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Almere
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Dood is bevestigd. 16.45 zie at5.nl of nu.nl

    Erg heftig en in en in triest

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •