MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default

    Helaas zijn er nog geen minimale straffen, dit zit gelukkig wel in de ideeenbus van Geertje.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Enig idee hoeveel levenslange straffen er in Nederland worden uit gedeeld? En levenslang is hier ook echt levenslang...
    Weet niet of het juist is, maar hier staat een lijst.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...n_in_Nederland

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guess2007 View Post
    Helaas zijn er nog geen minimale straffen, dit zit gelukkig wel in de ideeenbus van Geertje.
    Huh?! Wat? Wat zeg je nou?!



    Echt erg dat dit soort waanzin verspreidt wordt als ware het de waarheid...

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Die lijst had ik nog niet gezien...maar daaraan kun je dus wel duidelijk zien dat er een explosieve stijging is wat levenslange straffen betreft.

    Het is zo makkelijk om na te papegaaien dat er zo licht gestraft wordt als je niet weet waar je over praat.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Huh?! Wat? Wat zeg je nou?!



    Echt erg dat dit soort waanzin verspreidt wordt als ware het de waarheid...
    Waanzin?

    Nederland wees tot dusverre categorisch minimumstraffen af, omdat dat niet past in een humaan rechtsbeleid. Dat moet de rechter in alle zaken de vrijheid laten om de omstandigheden mee te laten wegen. Als er verzachtende omstandigheden zijn, kan een Nederlandse rechter minder straffen dan het maximum of zelfs helemaal niet straffen.
    Maar binnen de Europese Unie komt Nederland steeds meer onder vuur te liggen. Veruit de meeste lidstaten kennen wel minimumstraffen en zij willen die ook introduceren voor zware misdaden als mensenhandel en terrorisme, waarvoor de unie een gemeenschappelijke definitie zoekt.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guess2007 View Post
    Waanzin?
    Oeps. Ja.

    Daar ging ik een beetje te kort door de bocht. Punt blijft staan wat mij betreft dat er feitelijk minimum straffen zijn, waar geen rechter onderuit kan. Maar formeel gezien heb je gelijk...

    Het ligt alleen allemaal wel tien keer genuanceerder dan dat...

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    1) ik ben geen Wilders prater
    2) waar staat dat ik beweer dat er een linkse regering is/of geweest?
    Je hebt het over linkse rechters die te lichte straffen uitdelen. Ik zeg dat niet de rechters de strafmaat bepalen maar de regering, de rechters hebben een bepaalde marge maar moeten zich toch ook aan de wet houden.

    En ik ging er dus voor het gemak vanuit dat jij doet wat zo velen doen tegenwoordig. Namelijk Wilders napraten en links de schuld van alles geven. Mar ik ben blij dat dat niet het geval is.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Je moet verder denken dan vandaag. Zware straffen zorgen voor meer escalaties.

    Voorbeeld: Man pleegt een misdrijf en weet dat het zijn 3e strike is of dat hij door dit misdrijf heel lang de cel in gaat. Wat is het gevolg? Man heeft niets te verliezen en gaat er alles aan doen om uit de handen van de politie te blijven ( zie de talloze programma;s met autoachtervolgingen). Erger nog.. of je nou 1 of 10 personen neerschiet er staat dezelfde straf op namelijk levenslang.

    Met andere woorden zwaardere straffen helpen niet dat is wel gebleken in de VS.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Je hebt het over linkse rechters die te lichte straffen uitdelen. )
    Volgens mij moet een rechter, net zoals een chirurg of een bakker, objectief zijn, en maakt het mij geen flikker uit welk stembriefje hij in de bus gooit.

    Die hele discussie over de nederlansche strafmaat is weer zo lekker truttig, iedereen roept wat en maar weinigen weten de feiten. Dus heeft Geertje weer een stok om mee te slaan. Belastingverlaging doet het ook altijd goed. Nou, ik ben net terug uit L.A. en heb weer eens gezien wat belastingverlaging met een land doet: de wegen zijn nog slechter daar dan in Burkina Fasso.
    O ja: meer blauw op straat, roepen ze ook altijd voor de verkiezingen. Ik werk op dagelijkse basis met de gempol en het word gewoon steeds moeilijker om een team mee te krijgen voor een bommelding. En degene die ik mee krijg verdienen samen de helft van wat ik krijg. Welke domme hond wil er nou nog bij de wout?
    Ik kom voor 1400 euro's basissalaris mijn nest niet meer uit, in ieder geval.

    Maar volgens mij dwaal ik af.
    Waar ging het ook al weer over?
    (Ik weet het echt niet meer)
    (scrollen)
    O ja: straffen

    Ik zeg: keihard straffen, die gasten. Maar dan wel met TBS. Voor zulke nerds is dat hetzelfde als levenslang....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  10. #35
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Ik bedoelde met schering en inslag alle geweld incidenten. Niet alleen de dodelijk schietpartijen!! En dit zijn er veel heel veel meer.....

    die jongen zal idd niet met die gedachte zijn opgestaan. maar waarom heeft hij een wapen? Dan heb je per definitie al wat fouts gedaan. Het hele milieu waar deze knaap in leeft zal verkeerd zijn. Het dragen van een wapen is al verachtelijk!! Ik word ook wel eens boos, loop ik met een wapen?
    Waarom is gewapend rondlopen per definitie slecht?
    Die bullshit gebeurt bij mij voor de deur. Hoewel ik me niet héél veel zorgen maak over m'n eigen veiligheid aangezien ik weinig contact heb met de minder zuivere kant van de samenleving zou ik me toch een stukkie veiliger voelen als ik een wapen in huis had voor het geval dat het een keer écht uit de klauwen loopt en het geweld toch naar mij toe komt.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  11. #36
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Die bullshit gebeurt bij mij voor de deur. Hoewel ik me niet héél veel zorgen maak over m'n eigen veiligheid aangezien ik weinig contact heb met de minder zuivere kant van de samenleving zou ik me toch een stukkie veiliger voelen als ik een wapen in huis had voor het geval dat het een keer écht uit de klauwen loopt en het geweld toch naar mij toe komt.
    en dan vragen mensen zich nog af waarom ik in 't Haantje woon

  12. #37
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Keihard straffen die gasten ! wetten wijzigen en levenslang opsluiten die gasten!

    Ik denk dat op mixfight mensen zitten die zichzelf toch wel redelijk kunnen verdedigen en dat het percentage hier hoger is dan op welke andere site dan ook.

    Maar er zijn ook genoeg mensen die niet zo sterk in de schoenen staan, kijk hoeveel overvallen er zijn, hoevaak worden juweliers overvallen. oudere mensen in hun huis overvallen.

    Ik snap best dat heel veel van dat soort mensen op Wilders gaat stemmen. Kijk wat er gebeurde in Rotterdam met Pimmetje. Hoeveel stemmen kreeg die gast toen!

    En auto afpakken tjah who gives a fuck! die gasten kopen toch wel een nieuwe en nog een dikkere bak als die is afgepakt!

    opsluiten die gasten echt zwaar straffen!

    Las net op telegraaf.nl dat autochtonen de marrokaanse jongeren in amsterdam zat zijn en dat het een kweste van tijd is dat ze het heft in eigen handen gaan nemen.....

    Het word langzaam aan steeds erger in Nederland.......

    Emigreren dan maar??????
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post

    Het word langzaam aan steeds erger in Nederland.......
    Definieer 'het'.

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post

    Emigreren dan maar??????
    Waarheen?

    Voor het geval je twijfelt over Belgie: daar wandelen criminelen de gevangenis gewoon weer uit.

  14. #39
    chief108 Guest

    Default

    op naar mexico...

    daar is iedereen gewoon een crimineel
    maakt het wel zo gemakkelijk

  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Definieer 'het'.



    Waarheen?

    Voor het geval je twijfelt over Belgie: daar wandelen criminelen de gevangenis gewoon weer uit.

    het leven in nederland. mensen die om niets doordraaien.
    ruzie om niets. messentrekkers , mannetjes die beginnen te schieten. dat soort dingen hoor je steeds vaker. en de daders die na een paar jaar vrij komen.

    hahaha ja belgie inderdaad zeg ! hahaha
    was ook niet serieus bedoeld dat emigreren.
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  16. #41
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    JA! ALLES WORDT STEEDS ERGER!!! ALLES!!! ALLESSS!!! ALLEEEEEESSSSS!!!!!!!

    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  17. #42
    chief108 Guest

    Default

    we gaan allemaal naar de klote...

  18. #43
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Eindelijk wordt er wat van gezegd! Ik kan me nog goed herinneren dat je vroeger een zak koekkruimels kon kopen voor 5 cent!! Of een ijslolie voor 10 cent! En dan heb ik het over de centen uit het guldentijdperk hè?!

    Vroeger, toen de pipa's geen kogels hadden en nog 'zwaarden' genoemd werden;
    Vroeger, toen je geen varkenshoest had maar onschuldige dingen als cholera en de pest;
    Vroeger, toen er nog geen Turken in Nederland waren die hun eerwraak op straat uitvoerden.. dat deden we gewoon zelf nog!;
    Vroeger, toen de 'linkse' partijen niet alles verkloot hadden en zich bezig hielden met onzin als de 40-urige werkweek, algemeen stemrecht en meer van die kul;
    Vroeger, toen we nog geen 'Kwartje-van-Kok' hadden, toen hadden we alleen het 'Tientje-van-Lieftinck';
    Vroeger, toen onze politie nog wél wist wat optreden was, kijk maar naar Nederlandsch-Indië;


    Vroeger, toen ik nog geen haar op mijn piemel had en dacht dat mijn ouders van me hielden...
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  19. #44
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Vroeger toen de kratten nog van hout waren moest je zuipen om de kachel warm te houden.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Vroeger, toen je kon ballen zonder zakje over je piemel, en er geen enge ziekten waren
    Fat girlz need lovin too!



  21. #46
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Vroeger, toen je kon ballen zonder zakje over je piemel, en er geen enge ziekten waren
    Vroeger had je ook al shizzle waar je pijn van kreeg aan je nizzle...



    "Sifilis"
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Even een dagje niet in deze topic gekeken, en alles is nu nog erger geworden!
    Het wordt steeds erger! HAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  23. #48
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Verloedering van de maatschappij!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •