MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Filmpje Video: Nathan Corbett vs Michel Andrade @ Xplosion IXX 08-08-09

    Video van de partij tussen Nathan Corbett en Michel Andrade (GG) tijdens Xplosion 19 gehouden op 8-8-2009.
    http://www.youtube.com/watch?v=TtdpVx0URz8
    Last edited by Richelieu; 09-08-2009 at 14:25.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    bedankt voor het filmpje .
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  3. #3
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Het wachten is op Jamila.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    Thanx! Zijn toch wel serieuse ellebogen.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    thanx voor het filmpje, uitslag was wel een beetje te verwachten

  6. #6
    Join Date
    May 2009
    Location
    Australia
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    That was great to watch. Classic Carnage.
    Quite brutal elbows.
    I hope more Europeans will fight him in the future.


    Dat was geweldig om naar te kijken. Classic Carnage.

    Heel brutale ellebogen.

    Ik hoop dat meer Europeanen zal vechten hem in de toekomst.
    Want to swap Muay Thai / Kickboxing DVDs?

  7. #7
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    wat een afslachting zeg...

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Idd een afslachting en veer boven het nivo van de andrade, maar......

    wat een hart heeft die gast.....

    diep respect hoe hij zijn partij voort zette.....

    Ik wacht niet op Jamilla.....die hoef ik niet te burnen....dat weet ze zelf elke keer fantastisch te doen dussss..

    Andrade.....op naar je volgende match...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap eigenlijk niet dat hij niet naar die eerst down niet gestopt werd, je kon toch wel zien dat hij lang niet genoeg hersteld was? hij stond te wankelen op zijn benen, of zie ik het nu verkeerd

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Wat een mismatch zeg! Die handdoek had echt heel wat eerder gegooid mogen worden!!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    the carnage is altijd mooi om naar te kijken schitterend muay thai, snoeiharde ellebogen knieeen harde hoeken alles compleet ben al een tijdje fan van deze man en kijk zeer naar zijn volgende partij uit

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by oliebol View Post
    Ik snap eigenlijk niet dat hij niet naar die eerst down niet gestopt werd, je kon toch wel zien dat hij lang niet genoeg hersteld was? hij stond te wankelen op zijn benen, of zie ik het nu verkeerd
    Mee eens. Ik denk dat het was omdat het de einde van de ronde was, maar als iemand bij negen nog niet zijn handen omhoog kan houden, tja...

    Wel een leeuwenhart van Andrade. Ik hoop dat hij ver gaat komen! Respect ook voor het bevechten van deze kerel op thaise regels...

    (jammer dat ik door de hele GG toestanden altijd toch een beetje op de hand van Corbett was. Hoewel dat natuurlijk sowieso een geweldige vechter is)

  13. #13
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Klopt, echt een onprofessioneel staaltje scheidsing.
    Echt diep respect voor Andrade dat hij er heeft gestaan, wat een karakter.
    En wat een ongelovelijk slecht inschattingsvermogen van GG, om iemand die amper ritme heeft gelijk tegen de beste van de wereld te zetten, in zijn eigen woonplaats, op zijn eigen regels. snap zowieso niet wat je dan bezielt als trainer.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Idd een afslachting en veer boven het nivo van de andrade, maar......

    wat een hart heeft die gast.....

    diep respect hoe hij zijn partij voort zette.....

    Ik wacht niet op Jamilla.....die hoef ik niet te burnen....dat weet ze zelf elke keer fantastisch te doen dussss..

    Andrade.....op naar je volgende match...

    x2 hij staat er maar mooi.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    zonde voor andrade, hij komt er wel met zo'n vechtershart...in potentie een prima vechter maar dit kwam gewoon veelste vroeg waardoor die compleet word gedomineerd...kan gebeuren, tis alleen jammer dat het vooraf al door iedereen gezegd en voorspelt werd, maar volgens goed ingewijde bronnen trainde die keihard dus kon die de uitdaging aangaan...
    over een uitdaging gesproken, kies ik vanavond voor een ossenhaasje of word het toch gewoon een bigmacmenu van me gewonnen 75 euro vd weddenschap met jamila...
    oh nee, ze durfde de weddenschap niet aan...soms is het idd verstandig om realistisch te zijn over bepaalde uitdagingen...

    verder zou ik niks meer over weddenschappen e.d. zeggen in deze threat voor het geval er een slotje op zit...

    andrade succes in je volgende partijen!

  16. #16
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    En wat een ongelovelijk slecht inschattingsvermogen van GG, om iemand die amper ritme heeft gelijk tegen de beste van de wereld te zetten, in zijn eigen woonplaats, op zijn eigen regels. snap zowieso niet wat je dan bezielt als trainer.
    +1

    Hij had natuurlijk al menig turkse topper verslagen, maar dit was natuurlijk wel te verwachten.

    GG is dit jaar lekker bezig.

  17. #17
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Klopt, echt een onprofessioneel staaltje scheidsing.
    Echt diep respect voor Andrade dat hij er heeft gestaan, wat een karakter.
    En wat een ongelovelijk slecht inschattingsvermogen van GG, om iemand die amper ritme heeft gelijk tegen de beste van de wereld te zetten, in zijn eigen woonplaats, op zijn eigen regels. snap zowieso niet wat je dan bezielt als trainer.
    x2 helemaal mee eens. Die jongen was na de 1e keer al out, hij kon nog amper op z´n benen staan. Echt schandalig van die scheids. En idd dat Golden Glory Andrade tegen Nathan liet vechten en dan nog zo lang wachten voordat je de handdoek in de ring gooit dat was ook 2x een slechte beslissing van z´n team. Die jongen heeft zoveel ellebogen gehad op z´n hoofd, die kan wel een hersenbeschadiging eraan over houden. Wel een ongelofelijk vechtershart die Andrade, niets dan respect. Dit gevecht deed mij wel een beetje denken aan die film kickbokser Tong Po vs die amerikaan. Dit keer was de Tong Po in de vorm van die gekke australier Nathan. Wat een vechter zeg, waarom vecht hij niet in de k1 tot 100 kilo. Hij kan volgens mij prima mee draaien met die gasten.
    Last edited by kooivechter; 09-08-2009 at 14:41.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik had dit niet zien aankomen na die indrukwekkende toernooiwinst van andrade in turkije.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gennep - Limburg
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ik had dit niet zien aankomen na die indrukwekkende toernooiwinst van andrade in turkije.
    Hahaha idd.
    Hij kwam toch elke training opdagen en is toch een toffe gozer
    -- "We have ways of making you talk." --

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dacht dat het leko Andrade zou worden maar dit was echt een afslachting volgende keer niet op FMT regels vechten dan maakt die nog een beetje kans. Nathan slaat als een bokser niet normaal en die ellenboog in de 1eronde fucking hard. respect voor Andrade dat die nog opstond.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Na de partij gezien te hebben vraag ik me een aantal dingen af.

    1. Heeft iemand gezien wat de scheids heeft gedronken voor de wedstrijd? Andrade staat
    duidelijk wankel op de benen en krijgt beide vuisten niet omhoog na tien tellen; waarom
    is dit niet meteen al een TKO?

    2. Het leek wel alsof Andrade niet voorbereid was op de ellebogen van Corbett. Ook na de
    down in de eerste ronde zocht Andrade wel erg vaak de clinch op, of hij liet zich te lang
    in de clinch houden, het is maar net hoe je het wil zien. Corbett had echt vrij spel met
    zijn ellebogen en aangezien zowel Dekkers als Hemmers ervaring hebben met trainen op
    ellebogenwerk kan ik me niet voorstellen dat dit niet aan bod is gekomen tijdens de train-
    ingen.

    3. Wat was het gameplan van Dekkers/Hemmers? Ik heb het idee dat de bedoeling was dat
    Michel afstand zou houden en zich zou richten op links-rechts-lowkick en Corbett zo
    immobiel te maken.

    Ondanks de kanttekeningen moet ik zeggen dat Andrade 'ballen' heeft. Jammer dattie die niet kon ruilen voor wat meer ervaring .
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  22. #22
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor Andrade,jammer dat hij pas later beetje weerstand kon bieden.In het begin maakte hij de acties allen met wat respect naar Corbett toe die op zijn beurt alles deed op Andrade pijn te doen.

    Het leek alsof hij de kracht miste,kon natuurlijk ook de de druk zijn.
    Jammer dat Andrade zich voor het Nederlandes MT moest offeren,althans daar leek het op,na de acht tellen liet de scheidsrechter dan ook maar doorvechten.

    Verder zal het moeilijk zijn om Corbett te verslaan op FMT rules.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    niemand kan Corbet verslaan op FMT regels.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Na de partij gezien te hebben vraag ik me een aantal dingen af.

    1. Heeft iemand gezien wat de scheids heeft gedronken voor de wedstrijd? Andrade staat
    duidelijk wankel op de benen en krijgt beide vuisten niet omhoog na tien tellen; waarom
    is dit niet meteen al een TKO?

    2. Het leek wel alsof Andrade niet voorbereid was op de ellebogen van Corbett. Ook na de
    down in de eerste ronde zocht Andrade wel erg vaak de clinch op, of hij liet zich te lang
    in de clinch houden, het is maar net hoe je het wil zien. Corbett had echt vrij spel met
    zijn ellebogen en aangezien zowel Dekkers als Hemmers ervaring hebben met trainen op
    ellebogenwerk kan ik me niet voorstellen dat dit niet aan bod is gekomen tijdens de train-
    ingen.

    3. Wat was het gameplan van Dekkers/Hemmers? Ik heb het idee dat de bedoeling was dat
    Michel afstand zou houden en zich zou richten op links-rechts-lowkick en Corbett zo
    immobiel te maken.

    Ondanks de kanttekeningen moet ik zeggen dat Andrade 'ballen' heeft. Jammer dattie die niet kon ruilen voor wat meer ervaring .
    Idd, het lijkt wel of dit weekend bol staat van discutabele beslissingen.
    *** SPOILER *** en dit is dan weer het andere uiterste.

    Misschien was de voorbereiding toch "te europees"?
    Hoewel Dekkers vaak op Thaise regels gevochten heeft is hij nooit een Thaise stijl vechter geweest, meerendeel won hij met bruut hard vuistenwerk toch?
    En iedereen bij GG is toch geschoold met de K-1 stijl, een stijl die op Thaise regels vaak ver van effectief is.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    911
    vCash
    126000

    Default

    Hele gave knokker die Carnage..(damn die ellebogen zijn vet)

    veel respect voor Michel zijn doorzettings vermogen...

    TNX voor de video

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •