MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    idd, wiebelt behoorlijk, elleboog zat er goed op
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Carnage is de beste in zijn gewicht; heeft ie voor mij wel bewezen in z'n partij tegen Spong.
    En Andrade wordt nog een topper, hij liet iig wel vechtershart zien. Maar zoals al zo vaak gezegd: Corbett kwam echt veel te vroeg. Natuurlijk is het een grote kans om tegen hem te mogen staan, maar ik had als team/trainer toch ff een jaartje of wat gewacht.
    Michel: seucces met je volgende partijen!!

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Idd, het lijkt wel of dit weekend bol staat van discutabele beslissingen.
    @ UFC
    Lopez, let in het vervolg aub op met spoilers !!!

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #29
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Carnage is de beste in zijn gewicht; heeft ie voor mij wel bewezen in z'n partij tegen Spong.
    En Andrade wordt nog een topper, hij liet iig wel vechtershart zien. Maar zoals al zo vaak gezegd: Corbett kwam echt veel te vroeg. Natuurlijk is het een grote kans om tegen hem te mogen staan, maar ik had als team/trainer toch ff een jaartje of wat gewacht.
    Michel: seucces met je volgende partijen!!
    x1! andrade komt er wel, maar corbett is nog effe van een hoger niveau ....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #30
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Corbett is idd. de beste in zijn gewicht. Is hij zwaar genoeg voor K1 ?

    Michel is dapper, maar moet nog veel meer ervaring opdoen.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Corbett draait bewust niet mee in het K-1 systeem.
    Heeft een aantal jaar terug een K-1 scandinavia toernooi gewonnen, door Aschwin Balrak in de finale te verslaan.
    Hij mocht toen naar Japan, maar heeft aangegeven dat hij het onzin vond om te vechten in K-1 omdat het K-1 is, en om boven zijn gewicht te vechten.

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Lopez, let in het vervolg aub op met spoilers !!!
    my bad

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ik had die Andrade nog nooit zien vechten maar die jongen had daar absoluut niks te zoeken. Wat een klasseverschil.. en dat werd nog eens even extra benadrukt door het niveau van Corbett.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy View Post
    Ik had die Andrade nog nooit zien vechten maar die jongen had daar absoluut niks te zoeken. Wat een klasseverschil.. en dat werd nog eens even extra benadrukt door het niveau van Corbett.
    Zowel Corbett (Champions of Champions II) als Andrade (Ring Sensation) had ik al een gezien, maar iedereen had van te voren kunnen weten dat Andrade daar niets te zoeken had (niet op dit moment in ieder geval)

    Corbett is heer en meester op FMT regels in zijn gewicht en uiteraard reuze populair in zijn hometown. GG zal waarschijnlijk een erg leuk gage hebben kunnen afdingen voor Andrade, wat deze partij interessant maakte. De promotor van dit gala had misschien wel moeite in het vinden van een tegenstander voor Corbett na zijn partij tegen Spong.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Zowel Corbett (Champions of Champions II) als Andrade (Ring Sensation) had ik al een gezien, maar iedereen had van te voren kunnen weten dat Andrade daar niets te zoeken had (niet op dit moment in ieder geval)

    Corbett is heer en meester op FMT regels in zijn gewicht en uiteraard reuze populair in zijn hometown. GG zal waarschijnlijk een erg leuk gage hebben kunnen afdingen voor Andrade, wat deze partij interessant maakte. De promotor van dit gala had misschien wel moeite in het vinden van een tegenstander voor Corbett na zijn partij tegen Spong.
    nou... meer als 10.000 euro zal het wel niet geweest zijn ... gaan al je percentages er nog af... Leuk gage hou je over dan...

  10. #35
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Andrade hield lang vol en heeft een groot hart. Als er niet geprobeerd was om hem te 'hypen' zou iedereen positief verrast zijn. Was beter voor hem en voor GG denk ik.
    x2

    respect voor wat hij gedaan heeft
    maar zijn er wel een paar posts geweest (wise guy en Gennep-Spitfire) waar ik heel erg hard om heb moeten lachen

  11. #36
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Zeker haha! Wiseguy was heerlijk sarcastisch over dat toernooi, ik kon toch een 'kleine gniffel' niet onderdrukken (oke oke, ik heb ook niet echt m'n best gedaan om het te vermijden ).
    eerlijkheid duurt het langst.


    t is wel lullig dat gg vechters al worden afgebrandt voordat het gevecht plaats vindt,

    maar leuk dat er achteraf toch nog positief wordt gereageerd
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Valt me op dat bepaalde mensen zich opeens niet meer laten zien op het forum! ;-)

    En die Andrade komt er wel, alleen wat voorzichtiger brengen....

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Roosendaal
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Andrade toonde een ongelooflijk vechtershart, respect voor die jongen.

    ik heb hem begin dit jaar nog zijn 1e A partij zien doen bij ons op het gala en een aantal maanden later staat hij tegen de nr.1 in zijn gewicht op FMT rules.

    een hele grote gok van zn management die verkeerd uitpakte maar hij komt er zeker wel.

    Die scheids hoeft van mij nooit meer de ring in, wat een aanfluiting om die jongen zo verder te laten vechten.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tommy v Wijngaarden View Post
    Andrade toonde een ongelooflijk vechtershart, respect voor die jongen.

    ik heb hem begin dit jaar nog zijn 1e A partij zien doen bij ons op het gala en een aantal maanden later staat hij tegen de nr.1 in zijn gewicht op FMT rules.

    een hele grote gok van zn management die verkeerd uitpakte maar hij komt er zeker wel.


    Die scheids hoeft van mij nooit meer de ring in, wat een aanfluiting om die jongen zo verder te laten vechten.

    een gok?
    eerder uitbuiting naar mijn mening
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  15. #40
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    ja dat heeft niets meer met een gok te maken. die jongen is dit jaar pas a geworden en dan al laten vechten tegen Nathan...tja. die scheids moet idd nooit meer scheidsen

  16. #41
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tommy v Wijngaarden View Post
    Andrade toonde een ongelooflijk vechtershart, respect voor die jongen.

    ik heb hem begin dit jaar nog zijn 1e A partij zien doen bij ons op het gala en een aantal maanden later staat hij tegen de nr.1 in zijn gewicht op FMT rules.

    een hele grote gok van zn management die verkeerd uitpakte maar hij komt er zeker wel.

    Die scheids hoeft van mij nooit meer de ring in, wat een aanfluiting om die jongen zo verder te laten vechten.

    Die scheids is net zo een aanfluiting als het management van Andrade dan. Mijn god wat een rammel kreeg die arme jongen...

  17. #42
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PD_EC View Post
    bedankt voor het filmpje .
    x2 thanks.

  18. #43
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    WTF bezielt je als management zijnde om je vechter, die maar weinig A-ervaring heeft, gelijk tegen Carnage te zetten..Wie kan me dat nou eens uitleggen (en het liefst iemand van GG).

    Andrade is in potentie een topper en heeft een groot hart dat hij bleef proberen.
    Maar als management zijnde kan je toch niet serieus denken dat hij dit kon winnen? En als je dat wel gedacht hebt als management dan ben je alles behalve een manager/trainer die zijn pupil goed kan inschatten.

    die Carnage ging overigens wel los met zijn ellebogen in de 2e ronde. Denk serieus dat het ook wijs is geweest dat Spong niet op FMT heeft geknokt tegen hem. Vind Spong echt een topvechter maar die Carnage is op FMT wel heel erg goed (al denk ik dat Spong een volgende keer op Thaiboks-regels wel wint).
    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •