MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 101
  1. #76
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    EEN BESTE BUIKSPIER IN 2 JAAR TIJD MENEER DAP!

    EEN VRIEND!
    IK ZOEK U IN DECEMBER 2009 MET MIJN ZOON (PRINCE OF THE RING) OP!


    GENIET VAN HET LEVEN, WANT IDERE NIEUWE DAG HET DAGLICHT MOGEN AANSCHOUWEN IS EEN DAG DICHTER BIJ DE DOOD!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ziet er weer goed uit heren.
    bedankt voor de info.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  3. #78
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    BESTE C.,
    GENIET VAN HET LEVEN, WANT IDERE NIEUWE DAG HET DAGLICHT MOGEN AANSCHOUWEN IS EEN DAG DICHTER BIJ DE DOOD!

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    WTF?


    Ziet er goed uit daaro!!

  5. #80
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    WTF?


    Ziet er goed uit daaro!!
    Het blijft hier nog steeds lekker weer Tobias. Af en toe hebben we een enkele regenbui gehad, maar dat is een aangename verkoeling hier. Het North Resort is een geweldig relaxte plek voor de vechters en de crew. Vanavond staat de persconferentie gepland die live op de Surinaamse televisie te zien zal zijn. Mixfight.nl is er uiteraard bij om verslag te doen van het hele gebeuren wat door de jaren heen behoorlijk populair is geworden bij de lokals door enkele memorable gebeurtenissen.

  6. #81
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    BESTE SLAMM!!-VECHTERS,
    VECHT MET EEN LEEUWENHART MAAR BEGELEID DAT MET GEZOND VERSTAND!

    [COLOR="red"]GENIET VAN HET LEVEN, WANT IDERE NIEUWE DAG HET DAGLICHT MOGEN AANSCHOUWEN IS EEN DAG DICHTER BIJ DE DOOD!

  7. #82
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    LOOSING SUCKS..............fail?
    loosing, say's . . . ik heb het al opgegeven

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Hier een interview met Victor Kuku die heel Suriname gek maak!



    Naam: Victor Kuku
    Geboortedatum: 25-05-1986
    Geboorteplaats: Angola
    Bijnaam: Tigeri (Tijger)
    Gewicht: 70 kg
    Lengte: 1.88 m

    Victor, je bent geboren in Angola en woont nu al heel lang in Nederland. Hoe ben je in Nederland terechtgekomen?

    Toen ik een jaar of 3 was zijn mijn ouders weggegaan uit Angola naar Nederland. Angola was een oorlogsgebied en niet echt veilig. Ze wilden voor mij en het hele gezin een veilige plek om te leven en een toekomst op te bouwen. Zo doende zijn we naar Nederland gegaan.



    Hoe ben je met vechtsporten in aanraking gekomen?

    Ik was altijd een kwajongen op straat. Knokken met vriendjes, kattekwaad uithalen. In de buurt werd les gegeven door Lex de Groot in diverse vechtsporten. Toen ik dat zag had ik een nieuw doel in mijn leven. Ik ben er gaan kickboksen en later zag ik Oktay Karatas een keer vechten in een MMA (Mixed Martial Arts) partij. Toen was ik verkocht en wist dat MMA de sport voor mij was. Maar buiten de vechtsporten heeft Lex me ook echt opgevoed en me in het leven geholpen.



    Wedstrijden van jou zijn nooit saai. Je hebt een zeer onorthodoxe vechtstijl en gooit heel veel show in je partijen.

    Ik wil de mensen niet alleen een goede partij laten zien maar ook show. Ik wil ze laten genieten. Maar mijn vechtstijl is ook zo omdat op die manier van vechten op mijn best ben.

    Een opvallend kenmerk van Victor Kuku is de extreme lenigheid en soepelheid. Het lijkt wel of je hele lichaam flexibel is en alle kanten op kan draaien. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

    Ik heb van nature al meegekregen dat ik erg soepel en lenig ben. Maar ik hou mijn lichaam ook goed bij. Veel bewegen en zo min mogelijk stil zitten. Ook doe ik veel oefeningen en aparte dingen zoals dansen om mijn lichaam zo te houden en verder te ontwikkelen. En ik geef nooit op. Ik zoek altijd een mogelijkheid om verder te kunnen en daardoor kom ik ook vaak uit klemmen waar de meeste moeten aftikken.



    Je bent nu voor de tweede keer in Suriname. Hoe is het om hier in Suriname te zijn?

    In een woord super. De sport leeft enorm en je ziet het enthousiasme bij de mensen hier. Ik heb veel fans die met me op foto’s willen en me aanspreken en een praatje willen maken. Het is echt schitterend. Je kunt je dat niet voorstellen als je in Nederland zit. Je moet dat echt hier meemaken. De mensen leven ook mee met ons. En ook het weer, de groep en het hotel is allemaal top.



    De vorige keer vocht je ook op het Return Fighters gala. Hoe ging deze partij?

    Het was een droompartij. Ik won al in de eerste minuut op KO. Mijn opkomst duurde vele malen langer dan de partij. Ik heb toen uitgebreid gedanst en het publiek bij mijn opkomst betrokken. De mensen vonden het schitterend en moedigden me aan. In de ring kwam echter de echte tijger los. En al gelijk ging mijn tegenstander neer op een gesprongen Tigeri knie. Met een paar stoten maakte ik het toen op de grond af.



    Wat gaat het a.s. zondag worden op het “The Return of the Iron Lady” gala?

    Ik ga slopen! De ring is van mij en ik ga mijn tegenstander er zo snel mogelijk uit werken!



    Hoe zie je jouw toekomst in het MMA?

    Ik wil me verder bewijzen en ontwikkelen en doorgroeien. Mijn grote doel is nu de M-1 Challenge. Hier kan ik dan mezelf op een groot internationaal podium bewijzen. En van daaruit wil verder groeien en een groot vechter worden.



    Heb je zelf nog een voorbeeld in het MMA?

    Mijn oude trainer Lex de Groot. Hij heeft me alles bijgebracht en veel voor me gedaan. En hij is zelf erg goed.



    Heb je nog een boodschap voor de fans hier in Suriname?

    Ik wil jullie allemaal bedanken. Voor de steun en het meeleven van jullie en de vriendelijkheid hier in het land. Ik ga er alles aan doen om jullie zondag weer te laten genieten van een mooie partij en show. En ik hoop ook op 23 december hier weer terug te komen in Suriname. Ik hoop dat de jeugd hier meer en meer de weg naar de sportschool gaat vinden. Om te kickboksen en ook het MMA te gaan beoefenen hier. Er is veel potentie hier om zo hele goede Surinaamse MMA vechters hier te krijgen.

    ONE LOVE FOR LIFE!
    Last edited by Richelieu; 29-08-2009 at 04:20.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  9. #84
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Een top intervieuw met Kuku.
    Onderschat je tegenstander niet en houdt je hoofd erbij!
    Ik blijf jullie volgen....en Harmen ook!

  10. #85
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Voorafgegaan aan de persconferentie, de weging (later vandaag online) pre-party's en andere mediaverplichtingen blijven de meeste vechters gewoon chillen in het mooie North Resort in Paramaribo. De sfeer is uiterst relaxt te noemen;
































  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Casey: Zondag laat ik Suriname zien wat muaythai is




    Casey, je bent voor het eerst in Suriname. Wat vindt je van je Suriname?

    Het is een mooi land met heerlijk weer. En erg vriendelijke en behulpzame mensen. Ik moest bijvoorbeeld wat geld wisselen en had er wat problemen mee. De mensen deden echt hun best om mij te helpen waar en hoe ik dat kon doen.




    Hoe ben je met kickboksen in aanraking gekomen?

    Ik trainde en gaf les in Aerobics. Ik wou meer actie en ben toen muaythai gaan trainen en later gaan vechten. Dit doe ik nu al weer negen jaar en ik hou van de sport.




    Zondag vecht je tegen Germaine de Randamie. Wat weet je van haar?

    Ze is in al haar partijen nog ongeslagen en beschikt over geweldige techniek. Germaine is de absolute topper. Germaine got a better reputation than the best of the world!




    Je vecht zondag in een vreemd land tegen de lokale favoriet. Hoe ga je daar mee om?

    Het legt de druk bij haar neer. Zij moet winnen en zich bewijzen voor haar mensen. Ik vecht liever in de underdog positie. Ik kan dan mijn eigen ding doen.




    Heb je nog speciaal voorbereidt op Germaine?

    Jazeker, maar dat ga ik natuurlijk niet vertellen. Maar ik heb me zeker op haar voorbereidt.




    Wat voor een partij gaat het zondag worden?

    Het gaat een harde en zware partij worden. En ik ga de mensen hier verrassen!




    Je vecht in Suriname waar het erg warm is. Heb je daar last van zoals bij het trainen bv

    Nee, ik vindt het wel lekker. Ik train elk jaar een paar maanden in Thailand en ben gewend om in de warmte te trainen en te vechten. En in Thailand vind ik het heter dan hier in Suriname.




    Je traint elk jaar een paar maanden in Thailand. Waar train je dan?

    Ik train dan bij diverse kampen. Maar wel bij de topkampen waar de kampioenen worden getraind. Kampen als Fairtex, Muaythaiplaza 2004 en Kaewsamrit. Ik vecht ook het liefst op full muaythai rules met ellebogen.




    Heb je zelf nog favoriete vechters?

    Ja, mijn teamgenoot Justin Greskikiez en in Thailand Saiyok Pumphangmuang.




    Heb je nog een boodschap voor de mensen hier in Suriname?

    Kom zondag allemaal kijken. Ik ben uit Amerika naar Suriname gekomen om jullie zondag te laten zien wat muaythai is!

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  12. #87
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Thumbs up

    Beste Casey,
    Ik wens jou veel succes toe met Germaine. Hoop niet voor jou dat je plotseling in slaap valt en wanneer je weer bijkomt je modieuze kleren uit de mode zijn!

  13. #88
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Casey gaat KO op een knie of trap..

  14. #89
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Balrak tegen Corbett, op fmt regels.........................


    als dat ooit nog zou kunnen



    geil hoor
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  15. #90
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    3x2 61 Kg Guanita Maatschap (Sparimaka) vs Lindsay Scheer (Team Haycraft U.S.A) Lindsey won by DEC
    3x2 61 Kg Saraya Truideman (The Ultimate Gym) vs Danique Tolenaars (Team Slamm!!/TB Den Haag) Danique won by TKO R2
    7. B 5x2 70 Kg Yves Tjon Sack Kie (The Gym) vs Moesie El Messaoudi (Team Slamm!!) Moesie won by DEC
    PAUZE max 20 min.
    8. A 3x3 72 Kg Benito Linger (The Gym/FC v.Dams) vs Tarik Mokhtar (KB Arnhem) Benito won by DEC
    9. A MMA 2x5 72 Kg Viktor Kuku (Team Slamm!!) vs Gerald Bouwman. (U.S.A) Kuku won by TKO R1
    10. A 3x3 100+ Kg Ismael Londt (Team Slamm!!) vs Mutlu Karublut (Team Aerts) Ismael Londt won by KO R1.
    11. A 3x3 86 Kg Reduan Cairo (Team Slamm!!) vs Fred Sikking (Vos Gym) Reduan Cairo won by KO R2 (Spinning heel kick)

    PAUZE max 20 min
    12. A 3x3 70 Kg Andy Ristie (The Gym) vs Leroy Kaestner (Team Aerts) Gwvecht gecancelled. Leroy is ziek
    13. A 3x3 70 Kg Anthony Kane(Team Slamm!!) vs Cedric Bacuna (Vos Gym) De jury gaf de partij aan kane, En kane gaf de overwinning aan Cedric, Die neer ging in de eerste ronde maar goed terug kwam in de 2de en 3de ronde. (Ik had dit gevecht op een Draw)
    14. A 5x3 65 Kg Germaine de Randamie (Team Slamm!!/KB Arnhem) vs Casey Borman (Cool Hearts Muay Thai U.S.A) Germaine de Randamie won by KO R2

  16. #91
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Exclamation

    Heeft Kane gewonnen of verloren? In Nederland zijn de berichten wisselend!

  17. #92
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Heb je nog een boodschap voor de mensen hier in Suriname?

    Kom zondag allemaal kijken. Ik ben uit Amerika naar Suriname gekomen om jullie zondag te laten zien wat muaythai is!
    plan niet helemaal gelukt, me dunkt

    Germaine doet!

  18. #93
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    Heeft Kane gewonnen of verloren? In Nederland zijn de berichten wisselend!
    Je bent wel actief heb ik gegrepen. Je sms'jes hebben onze aandacht in ieder geval in Suriname gewekt. Kane werd door de jury als winnaar aangeduid, maar hij was zelf al sportman genoeg om te weten dat Bacuna had gewonnen en gaf op de avond zelf al de winnaarsbeker aan Bacuna. De volgende dag heeft de jury na beraad de uitslag teruggedraaid en de winst aan Bacuna gegeven. Op de 8 tellen na die Kane scoorde in de eerste ronde domineerde Bacuna grotendeels de partij.

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Mooie woorden van Kuku voor Lex!

  20. #95
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    Top alle winnaars gefeliciteerd met jullie overwinnigen,Harmen alles relax daar groetjes aan Chris en de rest van de crew.

  21. #96
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by panther management View Post
    Top alle winnaars gefeliciteerd met jullie overwinnigen,Harmen alles relax daar groetjes aan Chris en de rest van de crew.
    Hier is alles prima Angelo, op de verbinding na eigenlijk. Ben op het moment druk bezig met het verslag en ik denk dat morgenochtend alles wel online moet staan.

    Na de veldslag in de ring trekken de rookdampen gelukkig weer snel op. Germaine is al vertrokken naar Nederland en de rest van de crew blijft nog lekker een aantal daagjes hier vertoeven.

  22. #97
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    En volkomen terecht! Lex is een TOPPER!
    hij heet geen ku ku meer maar vanaf nu ko ko

  23. #98
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    hij heet geen ku ku meer maar vanaf nu ko ko
    Kuku is met zijn KO overwinning echt één van de nieuwe sterren van Suriname geworden. Hij mag voor de volgende keer op nog meer aandacht van de lokale bevolking rekenen die met hem weg lopen. Vandaag is helaas een einde gekomen aan het vierde Slamm!! Return event met de terugkomst de grootste groep vechters op Schiphol. (op Kuku na die nog even in Suriname blijft)

    We hopen dat iedereen het via Mixfight goed kon volgen via dit fotoverslag. Zodra we in de nabije toekomst meer weten over de Eurosport uitzending houden we onze lezers daarvan op de hoogte.

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu klasse mooie foto,s &verslag

    Respect !!



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •