MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Camerabg1 Mixfight on tour: Patong Boxing Stadium Thailand

    Muay Thai op Phuket, Thailand

    ‘Zon, zee, strand, nachtleven en knokken!’

    Op het Thaise eiland Phuket is er voor de vakantieganger genoeg te beleven; zon, zee, strand en nachtleven. Mocht je nou tijdens je vakantie aan de bak willen en een Thaibokswedstrijd willen vechten, dan kan dat ook. Zo ondervond Dennis Rombouts (30), toen hij op 3 augustus jl. mocht aantreden in het Patong boxing stadium tegen een 120 kilogram zware Amerikaan..




    Ik zelf moet maandag de 3e vechten in Bangla... geen idee wat te verwachten, maar om eerlijk te zijn is het niveau toch wel wat dramatisch, had graag tegen een Thai gestaan, maar het wordt een andere farang.., aan de andere kant, never underestimate....” zo schrijft Dennis onder de naam ‘Dannyboy’ op het forum. Eerder was ik al in het Bangla boxing stadium geweest en was niet voornemens nog andere wedstrijden te bezoeken. Maar ja, omdat ik toch nog op Phuket ben én er een forumbroeder moet vechten lijkt het me toch wel erg leuk om er langs te gaan.

    Aan het einde van de Soi Bangla (bekende straat in Patong beach waar het nachtleven plaats vindt) staat een klein Thais mannetje. Hij komt me bekend voor en als ik dichtbij kom zie ik het; hij vocht de week ervoor een wedstrijd tegen een Vietnamees. Beiden vochten hun eerste wedstrijd en het was een slachtpartij; technisch geen hoogstaand werk, maar wel veel actie. Hij verkoopt ook kaartjes voor de wedstrijden en kan me wel helpen aan kaarten voor de wedstrijd van Danny; 1000 baht. Zoals altijd beltaalt de farang (buitenlander) meer, maar de trip naar het stadium zit erbij in. Dat valt dan wel weer mee. Ik koop een kaartje en die avond wordt ik opgehaald door een wat oudere Thaise chauffeur die duidelijk met het verkeerde been uit bed is gestapt, want van de Thaise glimlach is weinig te zien. Na nog wat andere toeristen te hebben opgehaald met zijn bus komen we aan bij het stadium. Het is een uurtje of 8 en de wedstrijden beginnen pas om 21.00u. Zo zit ik een tijdje in mijn ‘VIP-stoel’ te kijken tot er een oude Thaise man naast me komt zitten waar ik vervolgens een heel gesprek mee heb in het Thais. De ene helft versta ik en de andere helft verzin ik erbij, zodat we toch nog een aardig gesprek hebben.

    Het programma begint en na de eerste Thaise vechters staat er een Engelsman tegenover een Amerikaan geplaatst. De Amerikaan vecht wat rustiger en meer bekeken dan de Engelsman (die zo blijkt een MMA-vechter is). Op een gegeven moment lijkt het slechts een kwestie van tijd voordat de Amerikaan het met lowkicks afmaakt, want de Engelsman wankelt. De Amerikaan kiest echter voor bokswerk wat hem nog bijna de partij kost. Uiteindelijk wint de Amerikaan en kan de Engelsman zwaar geblesseerd naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Zo staan er op het programma de nodige buitenlanders geplaatst, waaronder Dennis. In eerste instantie heeft Dennis de laatste partij, maar wanneer ik een buitenlander in de blauwe hoek zie verschijnen die wel erg veel weg heeft van de Nederlander op de poster, besluit ik toch maar even na te vragen of dit wellicht de Nederlandse Dennis is. En inderdaad, het is hem. Snel klim ik op de ring en sta naast een Thaise vrouw die video-opnames maakt voor Tiger Muay Thai, de sportschool van zijn tegenstander Matthew. Laatstgenoemde is met zijn 120 kilo ongeveer 45 kilo zwaarder dan Dennis die pakweg 75kg weegt!





    Dennis begint goed, is niet onder de indruk van zijn tegenstander en - wanneer hij ziet dat Mixfight.nl aanwezig is - neemt hij zelfs de tijd om (tijdens!) de wedstrijd even te poseren voor de camera. In de eerste ronde krijgt Dennis een keer 8 tellen na een rechterhoek, maar dat lijkt hem niet te deren. In de tweede en derde ronde domineert hij en scoort met ellebogen, stoten en harde trappen (met name lowkicks). In de derde ronde is het dan afgelopen en Dennis wint de partij op ko!




























    Was inderdaad een leuke pot, waarbij ik halverwege de eerste ronde Roy mocht ontdekken. In eerste instantie dacht ik: "pfoe wie gaat die dikke te lijf..." maar dat bleek ikzelf te zijn. Ouderwetse Hollandse low-kicks gaven de uitkoms.”, aldus Dennis na afloop van de partij.






    Na een paar biertjes in het stadium te hebben gedronken ben ik met de Nederlanders naar Patong gegaan, waar we het feestje hebben voortgezet. Het werd uiteindelijk half 5 voordat ik thuis was van een geweldige avond/nacht! Later die week ben ik nog even op bezoek geweest bij Rawai Muay Thai voor een Mixfight on tour. Diezelfde dag ben ik met Dennis ook nog langs Tiger Muay Thai gegaan waar ik ook de nodige foto’s heb geschoten. Dennis, Joery en ‘Shelleke’ bedankt voor de gezellige tijd en ik zie jullie wel weer een keer verschijnen op een gala in Nederland!












    Hier de hele partij, met dank aan Tiger Muay Thai:
    http://www.youtube.com/watch?v=xkhJC6ZQQ5s
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Leuke reportage Roy! Toch een erg goede prestatie van Dennis om van deze zwaardere tegenstander te winnen!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Leuke reportage Roy! Toch een erg goede prestatie van Dennis om van deze zwaardere tegenstander te winnen!
    Niets afdoend aan Dennis zijn prestatie, maar.....die tegenstander heeft net zo'n goddelijk en sportief lichaam als ik, dusss.

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    misschien hadden ze voor hem ook een verstevigde ring
    net als ze voor jou altijd maken...

    maar leuke reportage Roy
    wist niet dat je in Thailand zat?

  5. #5
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Gennep - Limburg
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Leuke foto's en reportage.

    Zaten goeie ellebogen tussen trouwens!
    -- "We have ways of making you talk." --

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gennep-Spitfire View Post
    Leuke foto's en reportage.

    Zaten goeie ellebogen tussen trouwens!
    Hij kwam inderdaad goed door met zijn ellebogen! Het (Thaise) publiek wist dit ook erg te waarderen

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    super te lezen allemaal weer....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Thanx Roy!

    Mooi stukje en prachtig resultaat van Dennis.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  9. #9
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    leuk verhaaltje weer Thanks!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Thanx Roy!

    Mooi stukje en prachtig resultaat van Dennis.
    x2

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks Roy! Ziet er goed (en gezellig) uit!!

  12. #12
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    leuk om te lezen, gaan alle thaiboks-gevallen naar hetzelfde ziekenhuis trouwens? zal daar dan wel een gezellig boel zijn na een gala

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Reps Roy, mooi verslag

    Lekkere partij Dennis. Lekker om zo terug te komen nadat je zelf 8 tellen hebt gehad.
    Last edited by Ronald; 11-08-2009 at 20:30.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Reps Roy, mooi verslag

    Lekkere partij Dennis. Lekker om zo terug te komen nadat je zelf 8 tellen hebt gehad.
    Toen hij de 8 tellen kreeg was ik er even bang voor, maar in de tweede ronde ging het weer top. Ik ga deze week ook aan de slag met het verslag van mijn bezoek aan de sportschool van Dennis.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag om te lezen...brengt wel were wat herinneringen naar boven.....zucht!

    Topland gewoon....

    osu

    chris

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Dennis gefeliciteerd... Roy, ik haat je

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Dennis gefeliciteerd... Roy, ik haat je
    Ga je mee in april?

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Smile

    Ik wel
    fight to live, live to fight

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by madmax View Post
    Ik wel
    Top, nog 240 dagen! Schijnt dat Boem Boem ook mee wil

  20. #20
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Goed gedaaN Dennis. Die dikke gast was op het laatste te moe. Je had hem ook wel op een paar knieen kunnen trakteren.

    Bedankt Roy.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Mooi werk Roy, TNX !!!

    Reps earned uiteraard.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    nice boobs!

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    nice boobs!
    Tja.... whatever gets you through the night...

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  24. #24
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    wow ik verwacht een grote amerikaan met ze 120 KG

    zie ik een lilliputter met een biertender!! zon grote prestatie is het niet van hem gwonnen te hebben was net een kind vergeleken bij die ander excuse me

  25. #25
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ga je mee in april?
    Als de goden aan mijn zijde staan ga ik mee, (maar dat wist je al.. )

    ..en toch haat ik je!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •