MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    wow ik verwacht een grote amerikaan met ze 120 KG

    zie ik een lilliputter met een biertender!! zon grote prestatie is het niet van hem gwonnen te hebben was net een kind vergeleken bij die ander excuse me
    Dennis was simpelweg beter dan zijn veel zwaardere tegenstander; hij bleef voor het grootste deel van de partij goed uit de reach van zijn tegenstander, bestookte hem met lowkicks, ellebogen en stoten. Dat zijn tegenstander gevaarlijk kon zijn bleek wel aan het einde van de eerste ronde. Dennis pakte het goed aan en dat is wel degelijk een goede prestatie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Dennis was simpelweg beter dan zijn veel zwaardere tegenstander; hij bleef voor het grootste deel van de partij goed uit de reach van zijn tegenstander, bestookte hem met lowkicks, ellebogen en stoten. Dat zijn tegenstander gevaarlijk kon zijn bleek wel aan het einde van de eerste ronde. Dennis pakte het goed aan en dat is wel degelijk een goede prestatie.

    ...en stoot krijgen met 120 kg spier/spek erachter is niet fijn om te krijgen en helemaal niet als je zelf al een stuk lichter bent en je tegenstander wat ervaring heeft in ringsporten. Dennis heeft heel slim zijn tegenstander langzaam gesloopt en is er niet gelijk vol ingegaan.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    ja oke dennis had het goed afgemaakt de partij dat wel daar zeg ik niks over maar die tegenstander kan wel 120 wegen maar is ook maar 1m50 lijkt het haha anyway mooi gewonnnen dennis...

    btw had deze tegenstander zoveel ring ervaring? dit was tog ze 2e wedstrijd?

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de foto's en verslag. Gaat Joery daar nog de ring in of blijft het alleen bij Dennis?

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    ja oke dennis had het goed afgemaakt de partij dat wel daar zeg ik niks over maar die tegenstander kan wel 120 wegen maar is ook maar 1m50 lijkt het haha anyway mooi gewonnnen dennis...

    btw had deze tegenstander zoveel ring ervaring? dit was tog ze 2e wedstrijd?
    Ik weet het niet, maar ik denk dat dit zijn tweede partij voor Tiger Muay Thai was.

    @Jarno: Joery gaat ook de ring in. Sterker nog, als ik het goed heb heeft hij de partij al gevochten.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    ... had deze tegenstander zoveel ring ervaring? dit was tog ze 2e wedstrijd?

    Heb jij wel is een stoot gehad van iemand die 120kg weegt en net 3 maanden traint, zo'n rare ongecontroleerde swieperd? ...doet pijn hoor! En helemaal met 10oz

  7. #32
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Lees hier net iedereens reacties en zal effe reageren, de tegenstander van Dennis had eerder gebokst maar verblijft nu al sinds november in Tiger Muay Thai en zal daar ook tot November 2009 blijven.

    Verder zal ik morgen zelf vechten tot 60 kg tegen een thai met ong. tussen de 20 en 40 partijen wat een geweldige schatting van de thaise trainer he! En Dennis gaat mee als reserve naar het gala van morgen, maandag en dinsdag om toch nog eenmaal een wedstrijdje te knokken. Hij zal jullie uiteraard op de hoogte houden!

    Maarja we zullen het morgen allemaal wel zien!

    Wens iedereen die vakantie heeft een fijne voortzetting daarvan en de rest, kop op volgend jaar beter

    Groeten vanuit snikheet Phuket

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha top Joury! Ik wens je veel succes morgen en dat jullie er 's avonds een mooi feestje van maken in Patong

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Joury succes voor jou en Dennis vanuit een tevens snikheet Breda Have fun verder nog daar!

  10. #35
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    228
    vCash
    126000

    Default

    En dan hier nog een foto van de grootmeester zelf


  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    LMAO, daar hang je dan met je slippers ergens in een Thaise discotheek!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ennnnn we hebben weer wat fotosoepmateriaal
    Reps!!
    Was je bang voor die lieve mevrouw Justi?

  13. #38
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    respect voor alle vechters daar
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    gaaf zo'n verslag..... thanks
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •