MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Randy Couture vs Minotauro

Voters
56. You may not vote on this poll
  • Randy Couture

    28 50,00%
  • Minotauro

    28 50,00%
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Nog 100%
    Hij pakt Couture zeker weten, ik zeg Nog op sub in ronde twee
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ff kijken hoor.... record randy en record nog.... laatste gevecht nog .... laatste gevecht randy... laatste 10 gevechten NOG , laatste 10 gevechten Randy...
    statistieken zeggen NOGUEIRA PWNS couture

    domme 'laatste-gevechten-kijkers' hierzo

  3. #28
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Nogueira is een MMA vechter die denkt dat hij heel goed kan boksen, zo zijn er nog een paar. Hoewel hij echt een legende is vond ik hem er tijdens zijn 3 UFC gevechten bij elk gevecht slechter uit gaan zien. Heith Herring was er dichtbij om hem voor het eerst (T)KO te krijgen, tegen Tim Sylvia had hij geluk dat hij het eindelijk naar de grond kreeg (waarom in ronde 1 en 2 gaan staan tegen Tim?) en tegen Mir hebben we gezien wat er gebeurde.

    Couture komt vaak met hele goede gameplans en sinds zijn comeback op HW heeft hij er niet slecht uitgezien. Goed tegen Sylvia, goed tegen Gonzaga (hoewel soms iets langzaam had ik het idee, maar knappe winst) en tegen Brock was hij ook goed bezig. Er zijn niet veel die een opgefokte stier als Brock tegen de kooi kunnen pushen.

    Dat bij elkaar opgeteld denk ik dat Couture vast wel weer met een goede gameplan komt en een beslissing tegen Nogueira eruit weet te slepen. Ik denk dat de kansen 70/30 zijn. 70% kans op Couture via decision en 30% kans op Nogueira via submission.

    Ik zeg dus Couture via unanamous decision!
    Ja zo is het eigenlijk wel, ik denk dat ik mezelf te veel inpraat dat Nog wel gaat winnen maar hij is er idd steeds slechter uit gaan zien in performance.
    From Best!

  4. #29
    Jochem Guest

    Default

    Mijn hart zegt NOG, mijn verstand zegt Couture. Eigenlijk hoop ik dat ik niet zo verstandig ben


  5. #30
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat nog wint, alleen randy zn dirty boxing als nog met zn rug tegen de kooi staat kan problemen opleveren maar ik vind randy (met alle respect op deze leeftijd nog op dit niveau meedraaien ) overated en een goed voorbeeld van de goeie ufc branding hij verkoopt ppv en is amerikaan daar is tenslotte waar het om draait
    deze wedstrijd geeft me een beetje het gouwe ouwe gevoel maar ik zit wel op het puntje van mn stoel .

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad een hele leuke partij. Twee grootheden met een vergelijkbare staat van dienst. Beiden hebben ups en downs gehad en zullen gebrand zijn deze pot te pakken. Winnaar maakt me nog niet eens zo veel uit, ik hoop op een mooie prestatie voor beiden, maar denk dat Randy controleert en wint.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  7. #32
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    ff kijken hoor.... record randy en record nog.... laatste gevecht nog .... laatste gevecht randy... laatste 10 gevechten NOG , laatste 10 gevechten Randy...
    statistieken zeggen NOGUEIRA PWNS couture

    domme 'laatste-gevechten-kijkers' hierzo
    Eens kijken waar jij met jouw statestieken blijft als Randy het spel van Big Nog neutraliseert en op punten gaat winnen.

    Edit: in mijn ogen de twee grootste MMA`er ever dus ik gun het ze allebei even hard!
    Get big or die tryin`


  8. #33
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Minotauro gaat em pakken...
    Vind de laatste partijen van Randy beetje downhill gaan eerlijk gezegd.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •