MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 83 of 83
  1. #76
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft gewoon gelijk...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gymalkmaar1 View Post
    Flipper als je dat wilt doen..zou echt super gaaf zijn man

    je bent niet grappig,opgevoerde goudvis
    hahaha... opgevoerde goudvis... Grappig...

    Stuur hem morgen op voor je... Pm je adres ff

  3. #78

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    ronde 2;
    Grigsby gaat iets meer naar voren vechten, maar dit duurt maar even. Gibbs neemt het gevecht weer over en plaats enkele harde lowkicks achter elkaar. Grigsby heeft hier last van en Gibbs wil het gevecht op de grond besluiten. Grigsby is echt moeilijk neer te halen, dus besluit Gibbs maar veel knieen te maken in de clinch. Grigsby gaat iedere keer wel iets beter boksen, maar hij krijgt toch iedere keer weer een 'lowtje' te pakken. jammer, ze zijn niet een keer in de buurt van de grond geweest. Misschien wordt het ook wel een draw....

    Thanks voor de pbp hunter, maar een kleine correctie hier, Gibbs wou deze keer juist niet naar de grond, hij wou het gevecht juist staande houden en afmaken. Heb hem ook geen enkele poging zien doen.

    Maar was het laatste gevecht van een zwaar weekend... I understand.

    Thanks Hunter
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    hmmmz die info had ik niet.

    maar goed, dat kan idd. Het kwam meer op mij over alsof hij in de clinch weinig grip op de Amerikaan kon krijgen. Maar als je een gameplan hebt om niet naar de grond te gaan dan snap ik dat je geen takedowns doet

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #80
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    MMA heeft gewoon niet genoeg aanhangers in Nederland. Ik geniet zelf van MMA zoals de UFC en vroeger pride. Maar voor de internationale middemoot zal ik niet zo snel naar een gala gaan. Terwijl bij kickboxgala's de wereldtop komt opdraven.

    Helaas zie ik dit niet zo snel veranderen.
    Is ook een kwestie van promotie...die is er gewoon niet. Zeker niet in de normale media.

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Bedankt Sebas.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  7. #82
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Is ook een kwestie van promotie...die is er gewoon niet. Zeker niet in de normale media.
    idd...
    maar het weer speelt ook een rol, iedereen is al blij dat er een btj zon is dus men zou niet op het laatste moment nog een kaartje kopen om in een hete zaal te gaan zitten. Althans dat was mijn reden terwijl ik normaal gesproken wel zou gaan. Overigens was zomerkriebels festival, waar ik uiteindelijk naartoe ben geweest, zeer goed te doen in dit weer...

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    idd...
    maar het weer speelt ook een rol, iedereen is al blij dat er een btj zon is dus men zou niet op het laatste moment nog een kaartje kopen om in een hete zaal te gaan zitten. Althans dat was mijn reden terwijl ik normaal gesproken wel zou gaan. Overigens was zomerkriebels festival, waar ik uiteindelijk naartoe ben geweest, zeer goed te doen in dit weer...
    nou.... alles kan, maar die zaal was echt niet heet. De airco deed zn werk maar al te goed

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •