MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 64
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Tyrone Spong en Lucien Carbin uit elkaar!

    Tyrone Spong en Lucien Carbin uit elkaar

    --------------------------------------------------------------------------------

    Na goed overleg hebben Tyrone Spong en Lucien Carbin besloten elkaars wegen te scheiden. Tyrone Spong zal vanaf vandaag worden begeleid door niemand minder dan 4 voudig K-1 winnaar Ernesto Hoost. Samen met Lucien Carbin heeft Tyrone Spong vele successen weten te boeken waar hij dan ook met veel plezier aan terug zal denken. Om zijn carriere echter voort te zetten zagen Tyrone Spong en BLF een switch in trainer echter als noodzakelijk. Blacklabel Fighting blijft echter van mening dat Lucien Carbin nog steeds een van de beste trainers ter wereld en wensen hem daarom ook veel succes.

    Met vriendelijke groet

    BLF
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    SHOCKING!!!!!!!!!!!!!!!

    Denk dat het helemaal niet kwaad kan om een andere trainer erbij te halen als je HW wil gaan knokken en vanaf 76kg komt ...maar had echt verwacht dat Tyrone en Lucien wel samen zouden blijven...



    o ja na wat surfen zie ik dat de eerste post een copy is..
    dus even om netjes te blijven...
    Bron bovenste bericht: FT
    Last edited by The Bulldog; 21-08-2009 at 15:58.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    zo
    niet verwacht
    hopen dat het hem goed zal doen

    weet iemand waarom yvel ooit weg is gegaan? is dit omdat hij zich meer op mma wilde richten?

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    hij trainde toch al vaak met hoost? maar hoost heeft meer HW onder zijn hoede, en daar kan spong van profiteren. Maar carbin en spong verwacht je niet dat ze uit elkaar gaan. afijn, veel succes spong en hoost natuurlijk.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu verandering van spijs doet eten , in de toekomst zullen wij de resultaten zien of het beter wordt met Tyrone voor de K-1 en er klaar voor is enz , Lucien en Tyrone zijn al zeer lang bij elkaar en soort vader & zoon verhouding zo zie ik het ,dus even weg de deur uit is niet erg
    Respect voor Lucien een Toptrainer van wereld klasse
    Ernesto Hoost succes
    Osu
    Last edited by jan sensei kyokushin; 21-08-2009 at 16:38.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  6. #6
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Eindhoven
    Posts
    276
    vCash
    126000

    Default

    So hee wie had dat nou verwacht ? Vind het jammer want Carbin heeft hem toch groot gemaakt en begeleid als een soort 2e vader als ik alle berichtgeving mag geloven.

    Maar he thats life, de kinderen worden groter en slaan hun vleugens uit en Ernesto Hoost is natuurlijk ook van wereldklasse geweest als vechter en wie weet wordt die ook zo goed als trainer.
    Last edited by Jenny S; 21-08-2009 at 16:38.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    Osu verandering van spijs doet eten , in de toekomst zullen wij de resultaten zien of het beter wordt met Tyrone voor de K-1 en er klaar voor is enz , Lucien en Tyrone zijn al zeer lang bij elkaar en soort vader & zoon verhouding zo zie ik het ,dus even weg de deur uit is niet erg
    Respect voor Lucien een Toptrainer van wereld klasse
    Ernesto Hoost succes
    Osu
    x2, Osu
    From Best!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    Wellicht een goede zet als het gaat om trainingspartners. Ik weet echter niet of Hoost nu een heel goede trainer voor Spong is in deze fase van zijn carriere. Tijd zal het leren. Carbin heeft iig een super talent ontwikkeld, dat staat vast. Ik wens ze heren veel succes.

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    moedige beslissing van beide

    Helamaal niet zo raar deze keus. Dit geeft nieuwe inzichten, nieuwe trainingstechnieken, nieuwe sparringspartners en mogelijk nog meer motivatie.
    (in die zin klopt de uitspraak verandering van spijs doet eten vaak wel)

    Een goede leraar denkt niet alleen aan zichzelf en komt vroeg of laat tot dit soort beslissingen.
    Ik neem aan dat deze keuze proffesioneel is gemaakt met als doel het niveau van Spong verder omhoog te krijgen en niet vanuit een conflicht of iets dergelijks.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Dit zal wel hard zijn voor Lucien. Pas geleden kwam iemand hier al mee op FT en toen zei iedereen dat hij niet moest lullen.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Ernesto Hoost begeleidt wel meer topvechters.Ook Tyrone Spong trainde vaker met/onder Hoost.Dus de samenwerking was er al veel langer.Dus zo schokkend is het niet.

    Tja als topvechter moet je je blijven ontwikkelen.Als je bent uitgewerkt met Lucien dan het zij zo.Er is geen sprake van ruzie ofzo ,voor zover ik het weet.

    Ik denk dat vele topvechters met Hoost willen werken , het is echt een topper op choaching gebied.
    Last edited by peper; 21-08-2009 at 17:36.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    mooi als het in goed overleg is gegaan...
    kan persoonlijk niet wachten om het resultaat te zien

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    succes aan beide en een aantal weken terug kreeg een telefoontje van een ouwe bekende, hij vertelde mij al dat het niet zolang zou duren voordat Lucien en Tyrone uit elkaar gaan!!!

  14. #14
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    succes aan beide en een aantal weken terug kreeg een telefoontje van een ouwe bekende, hij vertelde mij al dat het niet zolang zou duren voordat Lucien en Tyrone uit elkaar gaan!!!
    Paspoes welcome back

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Ik zag het in ieder geval niet aankomen. Grappig dat een management kan bepalen dat een trainer niet geschikt is voor een bepaalde vechter. Terwijl deze trainer er veel eerder was dan dit management.
    Mocht het zo "professioneel" zijn gegaan, ben ik benieuwd welke regeling dit management heeft getroffen met Carbin. Hij heeft namelijk iemand opgeleid tot topvechter, en mag nu toekijken hoe de vruchten van zijn inspanningen en investeringen in het verleden door iemand anders worden weggehaald.
    Het zijn zware tijden voor Carbin op dit moment, ik wens hem veel sterkte toe!
    Last edited by Thaiger; 21-08-2009 at 22:42.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thaiger View Post
    Die oude bekende belde jou dus op om te zeggen dat het niet meer zo lang duurde tot Carbin en Spong uit elkaar zouden gaan? Apart!
    Relax gasten, ik heb paspoes al maanden niet weer op het forum gezien straks komt hij noot meer.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thaiger View Post
    Ik zag het in ieder geval niet aankomen. Grappig dat een management kan bepalen dat een trainer niet geschikt is voor een bepaalde vechter. Terwijl deze trainer er veel eerder was dan dit management.
    Mocht het zo "professioneel" zijn gegaan, ben ik benieuwd welke regeling dit management heeft getroffen met Carbin. Hij heeft namelijk iemand opgeleid tot topvechter, en mag nu toekijken hoe de vruchten van zijn inspanningen en investeringen in het verleden door iemand anders worden weggehaald.
    Het zijn zware tijden voor Carbin op dit moment, ik wens hem veel sterkte toe!
    Gebeurt in het voetballen om de haverklap.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    zat eraan te komen...Spong moet echt anders gaan vechten in de k1......tis geen thaiboksen.....een heel ander spelletje...

    persoonlijk had ik 'n liever naar Hippo zien vertrekken, maar Hoost is een goeie keuze

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Gebeurt in het voetballen om de haverklap.
    Dan moet je dit geval niet vergelijken met de amateurs van FC Knudde of de Stormvogels.
    Het gaat hier om een prof die vanaf zijn 14de ofzo is begeleid. Naast een emotionele klap is dit ook een financiele klap die de trainer hier oploopt.

    Ik weet dat bij profvoetballers wel degelijk aardige afkoopsommen gelden. Maar gezien het zootje in de Kickbox-wereld, zal dit waarschijnlijk niet ter sprake zijn geweest. Ik hoop voor Carbin dat hij iets over heeft gehouden aan dat "goede overleg" dat ten grondslag heeft gelegen aan het vertrek.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    [quote=Thaiger;787323]Ik zag het in ieder geval niet aankomen. Grappig dat een management kan bepalen dat een trainer niet geschikt is voor een bepaalde vechter. Terwijl deze trainer er veel eerder was dan dit management.
    Mocht het zo "professioneel" zijn gegaan, ben ik benieuwd welke regeling dit management heeft getroffen met Carbin. Hij heeft namelijk iemand opgeleid tot topvechter, en mag nu toekijken hoe de vruchten van zijn inspanningen en investeringen in het verleden door iemand anders worden weggehaald.
    Het zijn zware tijden voor Carbin op dit moment, ik wens hem veel sterkte toe!

    Helemaal meeneens..

    Vraag me ook af of Spong full-time bij Hoost gaat trainen of dat hij nog bij andere sportscholen gaat trainen?

  21. #21
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    niet zien aankomen. maar jah als hij het wilt.och carbin kennende heeft hij nog 5 toppers achter de hand.
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  22. #22
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Carbin is een toptrainer van Nederland. En heeft Tyrone naar de top gebracht .

    Maar Hoost heeft zelf vele jaren in de heavyweight op het K1 gevochten.Half Japan aanbidt Hoost.
    Hoost kan Tyrone alleen beter maken en vele deuren openen .

  23. #23
    chief108 Guest

    Default

    Cabin is een klasse apart...
    wat die gast kan en ziet is ongelooflijk

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  25. #25
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Dit is NIET goed....


    ik NIET begrijp.......
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •