MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    chief108 Guest

    Default tarik el idrissi en BLF uitelkaar

    hoorde net in de wandelgangen dat Tarik en BlackLabel besloten hebben om zonder elkaar verder te gaan...

    iemand met meer info hierover?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Gaat lekker, het wordt zeker herfst dat alles uit elkaar gaat

    Wat is nu eigenlijk Black label ? Zijn dat een stel managers of zakenlui ? Ik dacht eerst dat Black label van Lucien Carbin was maar blijkbaar was dat heel fout gedacht .....

  3. #3
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Wat is nu eigenlijk Black label ? Zijn dat een stel managers of zakenlui ? Ik dacht eerst dat Black label van Lucien Carbin was maar blijkbaar was dat heel fout gedacht .....
    De Opmars en visie van Black Label Fighting - www.MixFight.nl

    Persbericht Black Label Fighting - www.MixFight.nl

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tsja als Tarik bij Carbin wil blijven en die heeft niet meer zo'n beste relatie met BLF ivm Spong dan kan ik me de breuk best voorstellen.
    Maar wellicht is er een andere reden. Wie brengt het verlossende antwoord?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Thanks lees hele interessante dingen :

    Het label is een initiatief van zakenman en vechtsportliefhebber Riny Scholten. In slechts zeven maanden slaagde hij erin om een volwassen bedrijf met een eigen visie op te richten: een betrokken managementbureau dat een aanvulling kan bieden op wat er al op de markt aanwezig is. En met goede vriend Remon Daalder als Hoofd Algemene Zaken hoeft niets Black Label Fighting in de weg te staan om een succesvol en gerespecteerd en transparant bedrijf te worden. Zeker niet zolang toptrainer Lucien Carbin werkzaam blijft binnen de organisatie.

    En om dan te kunnen beschikken over een trainer van het kaliber van Lucien Carbin, betekent een groot voordeel ten opzichte van de concurrentie. Remon H.a.z.: "Wij denken dat het uniek is, en hopen dat het perspectief biedt voor de toekomst. Want we hebben meteen de beste trainer ter wereld".

    Lucien Carbin heeft een essentiële rol binnen Black Label Fighting. Hij is niet zomaar iemand die onder contract staat. Riny: "Lucien Carbin is in feite de technische man achter Black Label Fighting. Ons beleid bij Black Label Fighting is dat iedereen die zich aanmeldt, eerst een maand bij Lucien gaat trainen. En pas als Lucien aan ons doorgeeft dat hij goed is, technisch is, en überhaupt met hem verder wil, is het aan H.a.z. om de vechter definitief goed of af te keuren.

    Kortom, Lucien Carbin is van onschatbare waarde voor Black Label Fighting. Riny en H.a.z. zijn dan ook blij dat ze middels zijn contract met één en ander terug kunnen en willen doen. Onderdeel daarvan is het opzetten (In Amsterdam Z-O) van Carbins eigen sportschool, die 'Black Label Fight Club F.F. Carbin' zal gaan heten.

    De vraag is nu waarom gaat Spong verder met Black label Fighting en stopt hij met Lucien Carbin want dat is de beste trainer van de wereld volgens Black label Fighting ????? Is Lucien nog steeds van onschatbare waarde voor Black label Fighting ?????

    Nou de tijd zal het leren en over een tijdje zal alles wel duidelijker worden / zijn.

    Ik wens zowel Lucien Carbin als Spong heel veel succes toe en zoals iemand al eerder aangaf, Lucien Carbin was er lang voor Black label Fighting en als Black label Fighting ter ziele is zal Lucien Carbin er nog steeds zijn en zijn kampioenen afleveren.

    Jammer dat het zo gelopen is want ik vond Carbin / Spong altijd een 2 eenheid : sensei --> leerling / vader --> zoon.

    En wat betreft Lucien Carbin kan ik zeggen dat hij een van de allerbeste kyokushin vechters was vroeger en dat ik hem ook als trainer en mens heel hoog heb staan.

    Osu !
    Last edited by Sjaak; 26-08-2009 at 21:27.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Nou dat laatste is dus duidelijk niet gebeurd...

  7. #7
    chief108 Guest

    Default

    heb over Carbin niets gehoord
    alleen dat Tarik weg is bij BLF

  8. #8
    chief108 Guest

    Default

    geen nieuws verder?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •