MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 124
  1. #76
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jw View Post
    Heb gisteren (vannacht) Valentijn even gesproken in de kroeg. Ali vecht inderdaad tegen Peter (maar dat was al bekend) en als alles goed gaat (qua blessures) zal hij dit jaar nog een title defense in Strikforce doen. Tegenstander voor het Glory gala is ook nog niet bekend.
    Hij gaat vechten maar als ie blessure vrij blijft dan gaat ie voor de title vechten.

    dit klinkt in mijn oren net zo scheef als de toren van pisa!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #77
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Jep... is inderdaad scheef. Het leek mij ook al een beetje drukke planning met in september final 16, oktober passenger terminal, november mogelijk strikforce, december mogelijk K1 GP.

    Ik hoop ook stiekem het volgende: Als Aerts weet te winnen kan Alistair zich volledig richten op Strikforce. Eerst een opwarmertje op het Glory gala en dan zijn title defense.
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Alistiar vs Peter,

    Ik sprak net Alistiar om relaxt een potje te schaken, en te hebben over de partij (Peter)

    Hij vertelde me dat er nog helemaal niets bevestigd is. De K1 nodigd hem uit omdat hij twee goede partijen heeft gedraait tegen twee top K1 vechters. (begrijpelijk)

    Maar zijn focus is MMA en om zijn titel te verdedigen, overigens lijkt het hem wel leuk en vereerd om tegen Peter te vechten zei hij, dus alles staat nog open.

    Ik denk dat we eind deze week (of vandaag) te horen krijgen of het wel, of niet door gaat!

    Dan krijgen jullie van mij te horen of ik hem schaakmat heb gezet. (goede vechter maar een nog betere schaker) net zo spannend.

    Collina

  4. #79
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Zullen de mensen die zo'n duur kaartje kopen leuk vinden als ie slecht een opwarmertje krijgt.
    Tja GG moet natuurlijk wel winnen, kan me niet voor stellen dat ze een topper tegen hem zetten. En VIP's vinden toch alles wel prima.

  5. #80
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    VIP's wel ja, maar als er ook echte liefhebbers zijn die toch besluiten om te sparen voor zo'n duur kaartje zullen die er vast niet blij mee zijn als Alistair een makkie krijgt.
    In een andere thread posste Iconian al dat dit mogelijk Mighty Mo zal worden. Althans, zo staat het op de website bij de line up: Ultimate Glory - 17 October 2009 GLORY

    Als dit waar is.... inderdaad een makkie.
    Last edited by jw; 27-08-2009 at 14:27.
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  6. #81
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    nice....

  7. #82
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Top kan niet wachten!!
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    HEB VEEL RESPECT VOOR PETE AERTS, MAAR DENK DAT ALISTAIR OVEREEM OVER HEM HEEN WALST!
    HOOP VERDER DAT SPONG DE PLEK VAN SAKI MAG INNEMEN.
    LMFAO

  9. #84
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Peter Aerts is een topper geweest, veel respect voor deze vechter. Maar eerlijk is eerlijk zijn beste tijd is allang voorbij en zit echt niet te wachten op een partij tegen Overeem. Erg zonde dat Aerts niet op zijn hoogtepunt is gestopt!!

  10. #85
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Waarom nu Remy vs Manhoef wederom? Vind dat een zinloze partij. Ze hadden er toch iets beter van kunnen maken. Dit is al de derde keer dat ze in de ring staan. Net hetzelfde met Le Banner tegen Choi.
    Zet Overeem tegen Le Banner en Manhoef tegen iemand als Teixeira; die partijen hebben we tenminste nog niet gezien ...

  11. #86
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Waarom nu Remy vs Manhoef wederom? Vind dat een zinloze partij. Ze hadden er toch iets beter van kunnen maken. Dit is al de derde keer dat ze in de ring staan. Net hetzelfde met Le Banner tegen Choi.
    Zet Overeem tegen Le Banner en Manhoef tegen iemand als Teixeira; die partijen hebben we tenminste nog niet gezien ...
    ja man x2
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #87
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Peter Aerts is een topper geweest, veel respect voor deze vechter. Maar eerlijk is eerlijk zijn beste tijd is allang voorbij en zit echt niet te wachten op een partij tegen Overeem. Erg zonde dat Aerts niet op zijn hoogtepunt is gestopt!!

    Het zou juist zonde zijn als ie wel zou stoppen!! die man heeft nog zoveel in huis!!

  13. #88
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Peter Aerts is een topper geweest, veel respect voor deze vechter. Maar eerlijk is eerlijk zijn beste tijd is allang voorbij en zit echt niet te wachten op een partij tegen Overeem. Erg zonde dat Aerts niet op zijn hoogtepunt is gestopt!!
    pfff beste tijd gehad man in 2006 en 2007 stond hij nog in de finale en vorig jaar sem nog verslagen in voor de elmination.

  14. #89
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Angry Remy vs Manhoef wederom

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Waarom nu Remy vs Manhoef wederom? Vind dat een zinloze partij. Ze hadden er toch iets beter van kunnen maken. Dit is al de derde keer dat ze in de ring staan. Net hetzelfde met Le Banner tegen Choi.
    Zet Overeem tegen Le Banner en Manhoef tegen iemand als Teixeira; die partijen hebben we tenminste nog niet gezien ...
    Helemaal mee eens.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  15. #90
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    pfff beste tijd gehad man in 2006 en 2007 stond hij nog in de finale en vorig jaar sem nog verslagen in voor de elmination.
    Doe er nog eens bovenop dat sinds zijn terugkeer naar Tom hij nog beter en fitter is geworden. Peter is nog steeds een van de besten.
    =

  16. #91
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    we zullen zien wie de best is.....

  17. #92
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat erom dat de beste vechters er staan en ik denk dat Overeem daar wel bij hoort. Al heeft ie niet veel partijen gedraaid in het K1 circuit. Wel traint ie al jaren met top kickboxers. Aerts is mijn favoriet, al zolang ik K1 kijk, maar het wordt een zware tegen Overeem. Durf daar mijn geld niet op te zetten iig.

    Manhoef - Bonjasky, zijn er hier serieus mensen die Manhoef een goede kans geven? Manhoef, spectaculaire vechter maar tegen de top HW kickboxers verliest ie. Bonjasky op KO.

    Schilt en Hari ook door, dan zit je op 4 NL.

    Zimmerman - Karaev? GG vs. GG Moeilijk, kan ook niet inschatten hoe goed Karaev is op het moment.

  18. #93
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    .

    Manhoef - Bonjasky, zijn er hier serieus mensen die Manhoef een goede kans geven?
    .
    hoezo niet?

    remy hoeft maar eenmaal iets ze arm te laten hangen en melvin beukt hem met ze KO power

  19. #94
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    tja de k1 finales zitten wel jaarlijks vol verrassingen, dus waarom niet

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    hoezo niet?

    remy hoeft maar eenmaal iets ze arm te laten hangen en melvin beukt hem met ze KO power
    haha, er zijn hier topics vol over de dekking van Bonjasky... vindt er van wat je er van wilt vinden, maar Remy laat geen arm zakken.

    Manhoef echter wel, ik voorspel een vroegtijdig einde aan deze partij in het voordeel van Bonjasky
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  21. #96
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    haha, er zijn hier topics vol over de dekking van Bonjasky... vindt er van wat je er van wilt vinden, maar Remy laat geen arm zakken.

    Manhoef echter wel, ik voorspel een vroegtijdig einde aan deze partij in het voordeel van Bonjasky
    we zullen zien...

    en of er topics vol over zijn zegt me niks

    manhoef heeft de kracht om vol door de dekking heen te slaan

  22. #97
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Yep, en bonjasky hoeft maar een gaatje te vinden om de knie vooruit te steken.

    Vond het vorig jaar een mooie partij.
    http://www.youtube.com/watch?v=-CV6gSGerbM

  23. #98
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Dus Remy laat nooit een steekje vallen of heeft nooit een gaatje vrij?????????

  24. #99
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Dus Remy laat nooit een steekje vallen of heeft nooit een gaatje vrij?????????
    Natuurlijk wel, maar die moet dan ook benut worden door de tegenstander. Had Manhoef dat gedaan dan had hij niet verloren en was hij niet een stuk van zijn tand kwijt
    Fat girlz need lovin too!



  25. #100
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Dus Remy laat nooit een steekje vallen of heeft nooit een gaatje vrij?????????
    natuurlijk laat Remy wel eens een steekje vallen en een gaatje vrij....maar de afgelopen jaren heeft Manhoef wat vaker een steekje laten vallen en wat vaker een gaatje vrij gelaten....tel daarbij de partij van vorig jaar op, waar bonjasky mijn inziens nooit in de problemen is geweest en m'n vcash gaat wederom op Bonjasky! absoluut!

    bovenstaande wil natuurlijk niet zeggen dat manhoef kansloos is, hij is een topper en absoluut niet kansloos, maar ik denk toch echt dat bonjasky dit zonder al te veel problemen gaat winnen....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •