MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Als je de hele dag niets eet, dan kan je het verlies van spiermassa (wat zonder twijfel optreedt bij het volgen van een normaal trainingsregime en ramadan), niet in 1 of twee maaltijden compenseren.
    De reden daarvan is het feit dat je lichaam per maaltijd maar een bepaalde hoeveelheid eiwitten kan verwerken tot oa spiermassa.
    Dat is de reden dat oa krachtsporters -die spiermassa willen winnen- de per dag benodigde hoeveelheid eiwitten verdelen over meerdere maaltijden per dag. Dat houdt in de praktijk in, dat je -omgeveer- om de drie uur een maaltijd dient te eten welke ongeveer (ONGEVEER) 30 gram eiwit bevat, alsmede de juiste hoeveelheid koolhydraten en vetten. Dit werkt natuurlijk alleen als je lichaam in een anabole staat verkeert, wat helaas niet het geval is ten tijde van de ramadan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "If you have to stop and think, it's too late"

  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post

    anyway... kan je helaas niet reppen MTE.
    ik wel
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  3. #28
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    er moeten toch meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben met de rammadan?

    ik kan me voorstellen dat er meer mensen in de moslimgemeenschap of op de dojo wel eens voor dezelfde problemen hebben gestaan.. mischien ff in die wereld rondvragen ik denk dat ze je daar beter kunnen helpen als die knakkers die hier rondhangen

    veel suc6

  4. #29
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Ramadan? lol..
    Godver wat heb ik jou gemist hier!!!

    Welkom terug!!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Nijmegen
    Posts
    337
    vCash
    126000

    Default

    Ik persoonlijk vindt ramadan, of vasten in het algemeen, een van de stoerdere dingen aan geloof. Het hele idee om even alle genietingen te laten staan en het jezelf even moeilijk maken om je te stalen staat mij wel aan. Beetje zoals het cutten voor een toernooi ;-)

  6. #31
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Stoer?

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    gewoon lekker eten!

    Ik ben zoiezo niet van het geloof etc, je moet doen waar je jezelf lekker bij voelt.

    Dat is mijn mening.
    From Best!

  8. #33

    Default

    Respect voor hem en iedereen die kan vasten en daarnaast nog kan werken/studeren en trainen!
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by schurem View Post
    Ik persoonlijk vindt ramadan, of vasten in het algemeen, een van de stoerdere dingen aan geloof. Het hele idee om even alle genietingen te laten staan en het jezelf even moeilijk maken om je te stalen staat mij wel aan. Beetje zoals het cutten voor een toernooi ;-)
    Ik heb zelf helemaal niets met religie, maar ik vind vastentijd ook een van de weinige mooie (ja, zelfs stoere) gebruiken in het geloof. Maar goed we dwalen enorm af, die jongen vroeg iets over spierverlies, en wij beginnen allemaal te lullen over de voors en tegens van bepaalde geloofsuitingen.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by problem? View Post
    Kom op joh.. beetje begrip/ respect is wel toegestaan hoor...
    Ramadan is ook voor de arme mensen.. Zodat wij met ze mee kunnen voelen.. Dusjah ramadan is niet echt raar als je een beetje respect hebt voor arme mensen..

    beetje flauw als je de rest van t jaar door auto rijdt en op nikes loopt, toch?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.250
    vCash
    126000

    Default

    als Allah het wilt zul je zelfs tijdens de ramadan geen spierverlies lijden. Maak je geen zorgen. Insha'Allah
    Face your fears, Live your dreams.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •