MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default Hans Stringer vs. Dion Staring in de PTA ????

    Ik heb gehoord dat de partij Hans Stringer vs. Dion Staring in de PTA misschien niet doorgaat. Dit zou gaan om een gewichts verschil van 2kg, toch hoop ik dat het managment van beide vechters water bij de wijn zullen doen, want het is een mooie pot. Zeker voor degene die de eerste partij hebben gezien, waarbij Dion op punten heeft gewonnen


    Gr, Jamila
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tot welk gewicht was deze partij dan oorspronkelijk afgesproken? Nog anderhalve maand. Lijkt me wel een mouw aan te passen....

  3. #3
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Ik heb gehoord dat de partij Hans Stringer vs. Dion Staring in de PTA misschien niet doorgaat. Dit zou gaan om een gewichts verschil van 2kg, toch hoop ik dat het managment van beide vechters water bij de wijn zullen doen, want het is een mooie pot. Zeker voor degene die de eerste partij hebben gezien, waarbij Dion op punten heeft gewonnen


    Gr, Jamila
    Waarbij Dion gematst is bedoel je?

  4. #4
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    een gewichtsverschil van 2 kilo en dan de partij niet door laten gaan, geloof je het zelf?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    2 kg zal Dion weinig boeien heb ik het idee....

    Gezien JAmila de noodzaak ziet de melding op deze manier neer te zetten versterkt dat gevoel een beetje...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    mooie partij
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Hans pakt 'em
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Ik heb gehoord dat de partij Hans Stringer vs. Dion Staring in de PTA misschien niet doorgaat. Dit zou gaan om een gewichts verschil van 2kg, toch hoop ik dat het managment van beide vechters water bij de wijn zullen doen, want het is een mooie pot. Zeker voor degene die de eerste partij hebben gezien, waarbij Dion op punten heeft gewonnen


    Gr, Jamila
    Met alle respect, aan hans zal het niet liggen.. Het klopt dat hans heeft verloren van Dion, maar dat zal nu niet meer gebeuren...

    Het ligt zeker niet aan het managment van Beast of the east en dat weet jij ook Jamila!
    Last edited by MMAFAN-1122; 29-08-2009 at 14:11.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    207
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij zit het zo,
    Hans vecht normaal net boven 90, maar voor deze Parij is hij bereid tot 95 te gaan. Niet genoeg voor Dion, hij wil 98 kg. Volgens mij wil hij gewoon niet.
    Team Jiu Jitsu Factory

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Johannes Hoffman de manager van Team Beast of the East belde me net en ze zijn bereid te vechten tot 96 kg.
    Dit is ruim boven het gewicht waar Hans normaal in vecht.
    Team BOTE vraagt zich af of Team GG onder deze partij uit probeert te komen

    Lijkt mij in ieder geval een mooie rematch

    Misschien dat ik vanmiddag nog even contact heb met GG om te kijken tot welk gewicht ze willen vechten en op welk gewicht deze partij is afgesproken

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    207
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Johannes Hoffman de manager van Team Beast of the East belde me net en ze zijn bereid te vechten tot 96 kg.
    Dit is ruim boven het gewicht waar Hans normaal in vecht.
    Team BOTE vraagt zich af of Team GG onder deze partij uit probeert te komen

    Lijkt mij in ieder geval een mooie rematch
    Da bedoel ik!
    Team Jiu Jitsu Factory

  12. #12
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Dion is overgestapt naar 't zwaargewicht en weegt nu rond de 105kg, natuurlijk zit Dion niet te wachten op de rematch, maar Hans wel. Ik denk dat het een stuk makkelijker is om dat gewicht erbij te krijgen dan zoveel af te vallen. Ook heb ik gehoord dat Hans na de verlies partij tegen Feyeet weer een goede partij in Japan heeft neergezet dus aan Hans zijn zelfvertrouwen hoeft het niet te liggen.

    Golden Glory wil de partij zoals ik hoorde op 98kg afspreken. Dat zijn nog steeds veel sauna's en rondjes rennen.......... voor Dion.


    Gr, Jamila

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Hans daagt Dion toch uit... lijkt me aannemelijk dat hij dan ook aansluit bij zijn gewicht.
    Daarnaast begrijp ik niet waarom er voor Dion weer een rematch op het programma moet staan, dit is de zoveelste in 2 jr.
    Kan GG hem niet tegen een geheel nieuwe tegenstander zetten waarvan hij nog níet heeft gewonnen.. Dan is het voor hem tenminste ook nog echt leuk om te winnen

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Dion is overgestapt naar 't zwaargewicht en weegt nu rond de 105kg, natuurlijk zit Dion niet te wachten op de rematch, maar Hans wel.
    Och gut, wat een mensenliefde weer van GG. Mijn gemoed loopt er van vol.

    Ook heb ik gehoord dat Hans na de verlies partij tegen Feyeet weer een goede partij in Japan heeft neergezet dus aan Hans zijn zelfvertrouwen hoeft het niet te liggen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Dion is overgestapt naar 't zwaargewicht en weegt nu rond de 105kg, natuurlijk zit Dion niet te wachten op de rematch, maar Hans wel.
    Aangezien de match op de kaart staat zou je vermoeden dat Dion de partij heeft geaccepteerd op de voorwaarden die er op dat moment waren, moet je achteraf niet gaan lopen fiepen dat je op een hoger gewicht wil vechten of niet de ring in wil voor een rematch...

    daarbij loop je in het zwaargewicht ook een groter risico op een groot gewichtsverschil, het heeft Manhoef nooit tegengehouden te knokken, als Hans die rematch wil moet hij misschien maar accepteren dat Dion veel zwaarder is, de overwinning zal des te zoeter smaken
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  16. #16
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    pff typisch GG gezeik altijd.

    Echt een kut organisatie!
    From Best!

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Dion is overgestapt naar 't zwaargewicht en weegt nu rond de 105kg, natuurlijk zit Dion niet te wachten op de rematch, maar Hans wel. Ik denk dat het een stuk makkelijker is om dat gewicht erbij te krijgen dan zoveel af te vallen. Ook heb ik gehoord dat Hans na de verlies partij tegen Feyeet weer een goede partij in Japan heeft neergezet dus aan Hans zijn zelfvertrouwen hoeft het niet te liggen.

    Golden Glory wil de partij zoals ik hoorde op 98kg afspreken. Dat zijn nog steeds veel sauna's en rondjes rennen.......... voor Dion.


    Gr, Jamila
    hans zat tijdens die partij(Dion) niet goed in zijn vel.. nu wint hij van Dion dat weet ik zeker.. Met alle respect ik denk dat GG niet wil dat hans tegen Dion vecht, ik voorspel hetzelfde probleem als tegen Fatih kosamis en Dave, tegen hen zou Hans ook al 2 a 3 keer vechten.. en die partijen gingen toen helaas ook niet door...

  18. #18
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by casca grossa View Post
    Da bedoel ik!
    X 3...

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wat een gezeur om een paar kilo's. Paul Cahoun vocht tegen Joop die gewoon 29 kilo meer woog.

  20. #20
    Join Date
    May 2009
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    we hebben allemaal gezien dat Dion niet scherp en sterk is indien hij teveel moet afvallen. dat is nu juist de reden waarom hij hw is gegaan. logisch dat hij niet weer 10 kg wil afvallen voor iemand waar hij al een keer van gewonnen heeft

  21. #21
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    zet hem op hans mooie wedstrijd verzekerd.WARRR STRINGER

  22. #22
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat een gezeur om een paar kilo's. Paul Cahoun vocht tegen Joop die gewoon 29 kilo meer woog.
    Nu is het gezeur maar als iemand van GG kilo's moet toegeven hoor je vast heel andere geluiden uit het GG kamp.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Das een hele hoop water bji de wijn van de kant van BOTE.... Toch wel weer frappant en zielig dat dit op deze manier weer naar buiten word gebracht...

    Had niet anders verwacht en geeft wel weer de werkwijze van GG aan

  24. #24
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    hans zat tijdens die partij(Dion) niet goed in zijn vel.. nu wint hij van Dion dat weet ik zeker.. Met alle respect ik denk dat GG niet wil dat hans tegen Dion vecht, ik voorspel hetzelfde probleem als tegen Fatih kosamis en Dave, tegen hen zou Hans ook al 2 a 3 keer vechten.. en die partijen gingen toen helaas ook niet door...
    Ach ja het moet toch een beetje de grote GG show worden.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wat een gezeur om een paar kilo's. Paul Cahoun vocht tegen Joop die gewoon 29 kilo meer woog.
    Beetje slap dit. Natuurlijk zijn er wel meer voorbeelden te noemen van mensen die tegen veel zwaardere tegenstanders hebben geknokt. Wat de nieuwe hype is om dan te schreeuwen dat iedereen maar over zijn gewicht mag zijn en dat de ander zich aanstelt als hij dat niet accepteert begrijp ik niet helemaal.

    Hans en Dion zijn twee zeer aan elkaar gewaagde knokkers. Binnen Nederland, de beste of in ieder geval twee van de beste lichtzwaargewichten. Als ze dan in een onderlinge confrontatie gaan uitmaken wie de sterkere is (iets wat in de vorige partij niet overtuigend is aangetoond, het was een nipte puntenoverwinning van Dion die ook de andere kant op had kunnen vallen) lijkt het me logisch dat het gewicht hetzelfde elke kilo maakt op zo'n moment verschil, zeker als de kwaliteiten dicht bij elkaar liggen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •