MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 97
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Prijsvraag GLORY a Fighting Decade

    GLORY organiseert 17 oktober een MMA en K-1 gala in de PTA in Amsterdam.
    Voor dit evenement zijn alleen VIP tafels te koop en er zijn al ruim 100 VIP tafels verkocht.
    Mixfight geeft in samenwerking met GLORY een aantal VIP kaarten weg.


    Geef in deze topic aan welke partij van welke Golden Glory vechter jullie het meest is bijgebleven en waarom.






    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Wat een fantastisch initiatief van Glory en MF

    Ik ben heel benieuwd wie er wint

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    na alles wat ik gegooid richting GG lijkt het mij geen goed idee om een poging te wagen
    ik zou zomaar die1 persoonsa kaartje kunnen winnen




    bedankt maar eh bedankt
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  5. #5
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Alistar Overeem vs. Badr Hari..

    Alistar had gewoon schijt aan alle muay-thai/kickboks wetten... gewoon knallen!!
    Winnen op dikke KNOCK OUT tegen de nog ongekroonde K1 champ, dat is super!
    Staat nog vers in het geheugen....

    Back in the days...

    Do I need 2 say more:
    (prachtig dit)
    http://www.youtube.com/watch?v=WOFJMlqJSi8
    Last edited by Slome; 01-09-2009 at 13:19.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  6. #6
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ramon Dekkers vs Duane Ludwig K1-rules

    YouTube - Ramon Dekkers vs Duane Ludwig round 12
    YouTube - Ramon Dekkers vs Duane Ludwig round 3


    Rechter schouder geblesseerd en kan alleen met links slaan. Anderen hadden gezegd sorry maar toch liever niet. Maar niet Dekkers. En toch gaat Ludwig elke ronde neer. Achteraf gezien had Ludwig mazzel dat Ramon zijn schouder geblesseerd was anders had hij het einde van ronde 1 niet gehaald. En dan die scene in ronde 2. Die zie je nog even in de tweede pauze in slomo. Fucking brilliant.
    Last edited by blackadder; 01-09-2009 at 15:39.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    deuh sem vs yvel.
    dat was een toppartij.
    want vond hen de beste staande vechters in mma op dat moment.en die dan tegen elkaar in nederland nog wel. was te jong om te gaan van ouders in mijn uppie. dus kocht stiekem de 2h2h dvds. en damn wat brute partij zeg. dat gebeuk en die sensatie blijft mij altijd bij. nog meer dan de bob vs yvel fights.
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  9. #9
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Ultimate Glory 7 - Oktay karatas VS Tommy Depret

    http://www.youtube.com/watch?v=IPqhncY1Dn4

    Omdat het zo'n spannende partij was... En ik benieuwd ben wie er nu zou winnen !!
    ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!

  10. #10
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Zoetermeer
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Nieky Holzken tegen Joeri Mes in de Arena....

    Nieky Holzken liet zien wat voor een topvechter hij is door een doorgewinterde vechter als Joeri te verslaan op imponerende wijze. Daarnaast vocht hij erg veelzijdig en onvoorspelbaar. Prachtige wedstrijd!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Voor mij is dat de partij van Errol zimmerman tegen Zabit samedov in de finale van het toernooi in de Amsterdam Arena 2008. Errol had al 2 mooie partijen erop zitten.

    De partij tegen samedov was echt bikkelen voor beide en de ontlading dat hij de titel had gewonnen en door mocht naar final 16 was zo groot en de partijen waren echt mooi.

    Maakte die partij zoveel indruk omdat ze er allebei 200% voor gingen. En omdat ik Errol de hele avond had aangemoedigd. De ontlading was het mooiste.
    With great Powers comes hot Bitches

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Voor mij de pot errol zimmerman tegen bregy.

    Beiden kregen tijdens de match een paar downs voor hun kiezen en toch kon errol het beslissen in de laatste seconden.
    http://www.dailymotion.com/video/x58...rn-bregy_sport

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Location
    Next to the beertender
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari Vs Errol Zimmerman K1 WGP 2008 Final

    was een harde partij,beiden deelde ze harde stoten uit aan elkaar.
    badr time de ze iets beter ,waar door errol 2 keer naar de grond ging.
    moet wel zeggen errol doet het steeds beter.en is 1 van de favorieten.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    http://video.google.com/videoplay?do...88215722355746

    Ramon Dekkers vs Marino de Florin (18 maart 2001 2H2H Rotterdam)
    De partij Ramon Dekkers vs Marino DeFlorin is me het meest bijgebleven. De reden is dat het een hele beladen partij was, het was Ramon zijn afscheidspartij. Zijn tegenstander Marino DeFlorin was echt geen makkie, want 1 maand ervoor had hij nog gewonnen van Faldir Chahbari. Ramon domineerde de partij en dat eindigde in een mooie k.o overwinning in de 4e ronde. Het allermooiste kwam na, de partij, toen het hele team van Golden glory in de ring kwam en Rob Kaman, de ring betrad met een brandende toorts en deze aan Ramon gaf en die gaf deze weer door, aan de leden van het team. Echt prachtig en voor mij onvergeetlijk !! En ik ben er heel eerlijk in, die avond heb ik traantje gelaten, voor die fantastische Ramon’Diamond’Dekkers !! Tjonge, wat een gigant is dat geweest

  15. #15
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Bas Boon (GG) vs Cave op Mixfight!
    Gewoon Episch!

    Even serieus, Michael Knaap in zijn partij tegen Vitor Viana op Beast of the East.
    Knaap kreeg een ge-wel-dig pak slaag maar toonde een echt Leeuwenhart on-ge-loo-fe-lijk!
    Hij moest uiteindelijk in de derde ronde aftikken maar wat was hij taai.
    Knaap mag al zijn volgende gevechten 'lopen aan te klooien', door deze wedstrijd zal ik het hem nooit kwalijk nemen. (Bij wijze van spreken)

    YouTube - Victor Viana vs Michael Knaap VALE TUDO

  16. #16
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Bas Boon (GG) vs Cave op Mixfight!
    Gewoon Episch!

    Even serieus, Michael Knaap in zijn partij tegen Vitor Viana op Beast of the East.
    Knaap kreeg een ge-wel-dig pak slaag maar toonde een echt Leeuwenhart on-ge-loo-fe-lijk!
    Hij moest uiteindelijk in de derde ronde aftikken maar wat was hij taai.
    Knaap mag al zijn volgende gevechten 'lopen aan te klooien', door deze wedstrijd zal ik het hem nooit kwalijk nemen. (Bij wijze van spreken)

    YouTube - Victor Viana vs Michael Knaap VALE TUDO
    super!
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  17. #17
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Stefan Leko vs Badr Hari 2


    http://www.youtube.com/watch?v=2tIi9jpOtHQ

    Heb zo;'n idee dat ik niet ga winnen
    Last edited by Wiseguy; 01-09-2009 at 21:27.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    De partij van Gilbert Yvel tegen Carlos Baretto. Een dubbele KO in 1 partij van Gilbert, waarvan eentje met een dubbele knie. Dat was voor mij DE partij van een Golden Glory vechter. In welke partij zie je nou 2 KO,s? haha. En dan ook nog eens een dubbele knie. Echt super. En dat Yvel toen zijn gage aan de slachtoffers van Enschede gaf maakte het helemaal compleet. Dit was voor mij de wedstrijd.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default

    Hmm,veel mooie momenten van GG natuurlijk. Mag ik ook gewoon zeggen dat ik me verheugt had op een Super gala en er van baal dat het alleen "VIP" is?

  20. #20
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    Nieky Holzken vs Joeri Mes, dit was de eerste gevecht die ik toen van me destijds trainer live zag. die draaitrappen toen tegen joeri zal ik nooit meer vergeten!!

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Siyar Bahadurzada (Tatsujin dojo) vs Alexander Penao (CWB Brazil) -80Kg

    Deze wedstrijd vond plaats in een oververhitte hal in Barneveld, waar die dag een vechtsportmarkt had plaats gevonden. Na de hele dag rondslenteren had ik eigenlijk geen zin meer om te wachten tot de partij van Siyar ging starten. Omdat er speciaal voor hem een tegenstander uit Brazilië was gehaald besloot ik dit toch te doen. Zeker omdat Martijn de Jong voor Siyar de enige ‘Nederlander’ was die erin was geslaagd een zwarte bander BJJ te stoppen in een MMA partij. De vraag was nu of zijn leerling Siyar hetzelfde kunstje zou kunnen flikken. Deze partij bracht mij een beetje in tweestrijd. Aan de ene kant was ik voor Siyar omdat ik hem een enorm goeie knokker vond en een relaxte kerel. Aan de andere kant was BJJ de sport waar ik heilig in geloofde en naast een paar bokslesjes mijn volledige hoop op had gevestigd.

    De wedstrijd begon slecht voor Siyar, hij kwam onderop in mount en kreeg een flink aantal tikken te verduren. Even leek het erop dat het een korte partij zou worden. Dit dacht ook de Braziliaan. Opvallend was echter de rust die Siyar uitstraalde; hij leek totaal niet aangedaan of onder de indruk en je merkte gewoon dat hij dacht: “mijn tijd komt nog wel”. De Braziliaan was waarschijnlijk in de waan dat hij voldoende schade had gedaan en besloot vanuit zijn mountpositie voor een triangle te gaan. Dit was het moment waar Siyar op had gewacht en knokte zich uit de triangle met goede druk en vervolgde met een G’n’P offensief. De stoten van Siyar vielen de Braziliaan niet echt lekker en met een enigszins ontriddert gezicht liep hij naar de hoek toen de ronde over was.

    In de tweede ronde was de paniek zichtbaar bij de braziliaan, dit leek de koelbloedigheid van Siyar alsmaar te voeden. Takedown pogingen werden geblokt en wanneer de Braziliaan guard sprong weigerde Siyar mee naar de grond te gaan. Met de Braziliaan aan zich hangend liep Siyar rustig naar hoek, pinde hem daar tegen een hoekpaal op en begon op hem in te stompen. Ergens kon je voelen dat Siyar de kill systematisch aan voorbereiden was om de partij niet alsnog uit handen te geven. De kill kwam in de vorm van een verwoestende knie op de plexus van de Braziliaan bij een zoveelste takedownpoging. De wedstrijd was meteen over. Siyar was na Martijn de tweede ‘Nederlander’ die er in slaagde een zwarte bander te stoppen en ik ging naar huis wetende waarom ze Siyar the afghan killer noemen en met de overtuiging dat het tijd werd om het mma op te pakken.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Paul Cahoun vs Joop Kasteel 1 zal ik nooit vergeten. Wij waren de enige tafel die Paul aanmoedigde. Heel de zaal inclusief ringspeaker (mensen laat je horen) was voor Joop. Toen Paul opkwam vroeg iemand mij of we de verkeerde maten hadden door gegeven.
    http://www.youtube.com/watch?v=wnPVu4cjIHA

    http://www.youtube.com/watch?v=ybBLb...eature=related

  23. #23
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Paul Cahoun vs Joop Kasteel 1 zal ik nooit vergeten. Wij waren de enige tafel die Paul aanmoedigde. Heel de zaal inclusief ringspeaker (mensen laat je horen) was voor Joop. Toen Paul opkwam vroeg iemand mij of we de verkeerde maten hadden door gegeven.
    http://www.youtube.com/watch?v=wnPVu4cjIHA

    http://www.youtube.com/watch?v=ybBLb...eature=related

    eerlijk is eerlijk!

    mooiste partij waar ik bij was

    maar kasteel telt toch niet mee?
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    eerlijk is eerlijk!

    mooiste partij waar ik bij was

    maar kasteel telt toch niet mee?
    Cahoon was toen een GG vechter.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #25
    Jochem Guest

    Default

    Alistair overeem versus igor Ice cold vovchanchin

    Op dat moment was ik jarenlang fan fan Ice cold. Alistair is in mijn ogen na dat gevecht van opkomende vechter naar absolute top gepromoveerd. En ik had de eer om een tijd daarvoor een keer met alistair te rollen, en kon nog steeds niet echt slikken van de guillotines

    YouTube - Alistair Overeem vs Igor Vovchanchyn

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •