MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Thumbs up Zon. 11 Oktober RUMBLE IN THE CLUB @ The Challenge Hoofddorp

    Beste vechtsportliefhebbers,
    de zomervakantie is voorbij en het vechtsportseizoen is weer begonnen!!!
    Op Zondag 11 Oktober 2009 zal één van de moosite discotheken in Nederland; Discotheek The Challenge in Hoofddorp omgetoverd worden in een exclusief vechtsporttempel. Zoals de flyer hieronder al verklapt zal niemand minder dan de in Hoofddorp wonende K-1 Max vechter Rachid Belaini zijn opwachting gaan maken in de ring.
    "The Man Of Steel" is vastbesloten een prachtige prestatie neer te gaan zetten voor zijn eigen publiek.
    Een partij waar nu al veel over gesproken wordt is die van Ramzi Tamaditi die zal het gaan opnemen tegen Hans Pasztjerik.

    De crème de la crème in iedere klasse zal aanwezig zijn om hun kunsten te vertonen zoals;
    Jamie de Vries, Mohamed Alhaft, Danny Hoolwerf, Aziz Kallah, Malik Groenberg, Terence de Bie, Joep Beerepoot, Bart Mooijekind, Mo Ben Asser en vele vele anderen....

    Met een spectaculaire matchmaking is het publiek verzekerd van een hoop vuurwerk en een buitengewoon exclusief kickboxgala!!!

    Dus noteer hem alvast in je agenda; Zondag 11 Oktober 2009 RUMBLE IN THE CLUB @ Discotheek The Challenge - Hoofddorp
    Meer info + Matchmaking volgt snel!!!!!!

    Last edited by FightProvider; 01-09-2009 at 17:08.

  2. #2
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightProvider View Post
    Beste vechtsportliefhebbers,
    de zomervakantie is voorbij en het vechtsportseizoen is weer begonnen!!!
    Op Zondag 11 Oktober 2009 zal één van de moosite discotheken in Nederland; Discotheek The Challenge in Hoofddorp omgetoverd worden in een exclusief vechtsporttempel. Zoals de flyer hieronder al verklapt zal niemand minder dan de in Hoofddorp wonende K-1 Max vechter Rachid Belaini zijn opwachting gaan maken in de ring.
    "The Man Of Steel" is vastbesloten een prachtige prestatie neer te gaan zetten voor zijn eigen publiek.
    Een partij waar nu al veel over gesproken wordt is die van Ramzi Tamaditi die zal het gaan opnemen tegen Hans Pasztjerik.

    De crème de la crème in iedere klasse zal aanwezig zijn om hun kunsten te vertonen zoals;
    Jamie de Vries, Mohamed Alhaft, Danny Hoolwerf, Aziz Kallah, Malik Groenberg, Terence de Bie, Joep Beerepoot, Bart Mooijekind, Mo Ben Asser en vele vele anderen....

    Met een spectaculaire matchmaking is het publiek verzekerd van een hoop vuurwerk en een buitengewoon exclusief kickboxgala!!!

    Dus noteer hem alvast in je agenda; Zondag 11 Oktober 2009 RUMBLE IN THE CLUB @ Discotheek The Challenge - Hoofddorp
    Meer info + Matchmaking volgt snel!!!!!!

    http://94.100.114.66/715800001-71585...18_6_TUSq.jpeg
    Ik ben zeer beniewd naar de Partij Tussen Tamaditi tegen Pasztjerik!

  3. #3
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    En natuurlijk Ben Nasser tegen Krueger!!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Tegen wie vecht Rachid Belaini ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Hierbij nog de ff definitieve flyer ;



  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ben Asser is een neeffie van Ben Nasser?

  7. #7
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Smile

    Scherp van je Marcel.....

    maar nee het is een typ foutje!!!

  8. #8
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb met hans in de finale auditie gezeten van het programma Hollandse Krijgers jaartje geleden.
    Aardige kerel, schijnt best goed te zijn no?
    Sir Chokealot

    The snake

  9. #9
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sebastiaan View Post
    Ik heb met hans in de finale auditie gezeten van het programma Hollandse Krijgers jaartje geleden.
    Aardige kerel, schijnt best goed te zijn no?

    Ja hij schijnt goed te zijn dus ben zeer benieuwd naar zijn partij tegen Ramzi Tamaditi die vriend en vijand blijft verrassen met zijn reeks indrukwekkende overwinningen.

    Ik ben er in ieder geval bij :-)

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    wanneer komt hier de matchmaking van ? op de dag zelf? als iemand het weet post het ff daN THE COMPLETE MATCHMAKING

  11. #11
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by angelo_1 View Post
    wanneer komt hier de matchmaking van ? op de dag zelf? als iemand het weet post het ff daN THE COMPLETE MATCHMAKING

    X2 Ben wel benieuwd!!!!!

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    ^^ tegen wie vecht Jamie De Vries??


    Fuckers!

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Laurens (forumbroeder sikkwittet) vecht op deze card een mma partij tegen Niels Tuhumury, go Laurens!

  14. #14
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gary View Post
    Laurens (forumbroeder sikkwittet) vecht op deze card een mma partij tegen Niels Tuhumury, go Laurens!
    Succes Laurens!!!

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gary View Post
    Laurens (forumbroeder sikkwittet) vecht op deze card een mma partij tegen Niels Tuhumury, go Laurens!
    jezus... komen we aan en hoort laurens opeens dat zn partij niet doorgaat. Voor zover ik heb begrepen heeft niels gisterenavond besloten dat hij niet meer wou vechten en gaf dit pas vandaag door.. vind ik echt niet kunnen. Misschien kan iemand van olympiawaard de zaak wat ophelderen!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gary View Post
    Laurens (forumbroeder sikkwittet) vecht op deze card een mma partij tegen Niels Tuhumury, go Laurens!
    x2 go for it laurens grtz

  17. #17
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    Quote Originally Posted by Gary View Post
    Laurens (forumbroeder sikkwittet) vecht op deze card een mma partij tegen Niels Tuhumury, go Laurens!
    x2 go for it laurens grtz
    zucht!

    Eerst ff lezen Franky...

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben er morgen ook, eigenlijk voor slechts 1 partij: Ramzi vs Hans! en dan als 'supporter' van Ramzi natuurlijk.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    lees net op het forum dat niels een partij zou hebben tegen een zekere laurens .
    Met alle respect wij weten van niets. er is zeker geen partij op dit gala aangenomen voor Niels.
    Alle partijen voor Niels worden i.z.m Ellen geregeld en Niels staat voor as zaterdag de 17 oktober op een gala gepland.
    Ik weet dus niet waar Gary zijn wijsheid vandaan heeft maar zowel Ellen als wij (olympiawaard) weten van niets .
    Hierbij dus de opheldering

    Hoe kan Niels of wij nu een partij afbellen waar van wij niet eens weten dat hij gepland stond, get your facts
    straight
    Last edited by olympiawaard; 11-10-2009 at 18:20.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by olympiawaard View Post
    lees net op het forum dat niels een partij zou hebben tegen een zekere laurens .
    Met alle respect wij weten van niets. er is zeker geen partij op dit gala aangenomen voor Niels.
    Alle partijen voor Niels worden i.z.m Ellen geregeld en Niels staat voor as zaterdag de 17 oktober op een gala gepland.
    Ik weet dus niet waar Gary zijn wijsheid vandaan heeft maar zowel Ellen als wij (olympiawaard) weten van niets .
    Hierbij dus de opheldering

    Hoe kan Niels of wij nu een partij afbellen waar van wij niet eens weten dat hij gepland stond, get your facts
    straight
    Als dit zo is dan bied ik mijn oprechte excuses aan! Maar Laurens dacht al wekenlang dat hij tegen Niels zou vechten, ik vraag me echt af waar dit mis is gegaan in de organisatie. Dus Olympiawaard en Niels : Sorry! Was gewoon mijn eerste, wat teleurgestelde reactie na het horen van het slechte nieuws (wat nergens op sloeg dus).

    Gary

  21. #21
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gary View Post
    Als dit zo is dan bied ik mijn oprechte excuses aan! Maar Laurens dacht al wekenlang dat hij tegen Niels zou vechten, ik vraag me echt af waar dit mis is gegaan in de organisatie. Dus Olympiawaard en Niels : Sorry! Was gewoon mijn eerste, wat teleurgestelde reactie na het horen van het slechte nieuws (wat nergens op sloeg dus).

    Gary

    Gary, dit is nu de tweede keer dat jij praat over dat jij niet weet wat er mis is gegaan met de organisatie, ik begin het nu een beetje zat te worden, voor de duidelijkheid de naam Niels Tuhumury is nooit geroepen en er is ook nooit sprake geweest dat Niels op het evenement zou vechten, Laurens zou tegen Giovanni Rodriquez aantreden zij het niet dat deze donderdag werd afgemeld door zijn trainer weet niet meer precies waarom want ik heb in de laatste week wel 12 afzeggingen ontvangen. Zijn trainer kwam wel met een vervanger maar deze was te zwaar voor laurens qua gewicht. dit is toen doorgegeven. ik en de rest van de organisatie kan er niets aan doen dat jouw sportschool dit niet verder communiceert.
    dus ik raad je aan om de volgende keer de vinger naar je sportschool of in iedergeval daar vraagt wat er aan de hand is i.p.v. iedere keer de organisatie aan te spreken.

    Net als vorige keer dat jouw postzegel ineens op de poster stond, hoe denk je dat we dan aan jouw foto zijn gekomen?

  22. #22
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Nou nou dat ramzi gehakt van hans maakte vind ik nou niet zo op zijn plaats , ramzi was goed in de clinch maar kwa bokswerk was hans duidelijk sneller en raakte meer , wat betrefd de knie naar het hoofd die was helaas na de brake en dan is het aan de ring arts om te beslissen en als die vind van niet dan houd het snel op heb hans meerdere malen zien vechten en het is echt geen jongen die zo maar opgeeft , het was een goede partij die helaas te snel op hield maar het kon beiden kanten op gaan , geloof dat er een rematch komt tussen de 2 . Dus tijd zal het leren wie de betere van de 2 is .

  23. #23
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nolimit View Post
    Gary, dit is nu de tweede keer dat jij praat over dat jij niet weet wat er mis is gegaan met de organisatie, ik begin het nu een beetje zat te worden, voor de duidelijkheid de naam Niels Tuhumury is nooit geroepen en er is ook nooit sprake geweest dat Niels op het evenement zou vechten, Laurens zou tegen Giovanni Rodriquez aantreden zij het niet dat deze donderdag werd afgemeld door zijn trainer weet niet meer precies waarom want ik heb in de laatste week wel 12 afzeggingen ontvangen. Zijn trainer kwam wel met een vervanger maar deze was te zwaar voor laurens qua gewicht. dit is toen doorgegeven. ik en de rest van de organisatie kan er niets aan doen dat jouw sportschool dit niet verder communiceert.
    dus ik raad je aan om de volgende keer de vinger naar je sportschool of in iedergeval daar vraagt wat er aan de hand is i.p.v. iedere keer de organisatie aan te spreken.

    Net als vorige keer dat jouw postzegel ineens op de poster stond, hoe denk je dat we dan aan jouw foto zijn gekomen?
    Nolimit, ik heb al mn excuses aangeboden maar dan doe ik het nogmaals. Niels was gewoon de naam die ik heb gehoord en Laurens was al wekenlang onder de indruk dat hij tegen hem moest vechten, waarom weet ik ook echt niet. Ik heb al laten weten dat mn eerste reactie 'in the heat of the moment was, ik nam gewoon aan, aangezien ik die naam al weken in me hoofd had, dat laurens tegen niels zou moeten vechten. Achteraf gezien slecht, ik had eerst op alle mogelijke plekken moeten informeren voor ik op mixfight ging posten na het teleurstellende nieuws. Nogmaals excuses aan Niels en olympiawaard, jullie hebben hier echt niks mee te maken en het spijt me dat ik jullie heb genoemd in dit topic. En nolimit, met de 'organisatie' bedoelde ik niet persé de organisators van het gala zelf, doelde eigenlijk meer op de communicatie tussen sportscholen en waarsch is er bij ons iets niet goed doorgegeven dan. En dat met die poster heb ik nooit iets op het forum gezet, ik vroeg je gewoon in een pm waarom ik op de poster stond aangezien ik van niks wist, best normale vraag toch?

    Gary

  24. #24
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Net thuis van het gala, ik was daar eigenlijk slechts voor een partij en dat was de partij tussen Ramzi en Hans. Nu ben ik niet geheel onpartijdig maar: wat werd die Hans ontzettend stevig aangepakt, die had de partij nooit op een normale manier kunnen verlaten dat was bij wijze van spreken ambulancewerk geworden. Ramz maakte werkelijk op alle punten ' gehakt' van Hans, kracht, techniek etc. Hard keihard!

    Uit de eerste regels valt echter af te lezen dat het en en ander anders is verlopen dan dat ik en heel veel anderen graag hadden gezien. In de loop van de tweede rond loopt Hans wederom tegen een knal harde serie van Ramzi aan, Hans pakt een been van Amzi vast waarop Ramzi een goed geplaatste knie uitdeelt, helaas bewoog Hans zijn hoofd op dat moment naar beneden waardoor hij vol op de knie knalde en direct gevloerd ging. Mooi zou je zeggen... helaas de scheidsrechter besliste anders diskwalificatie van Ramzi... Wat een onrecht! als er een iemand de partij had mogen winnen dan was Ramzi dat.... Ik vond Hans zwaar tegen vallen, zeker gezien zijn lijst met ' overwinningen'. Nou leuk daar kan hij er weer een aan toe voegen maar volkomen onterecht!

    Aan alles zag en voelde je dat Hans geen moment iets in heeft kunnen brengen, na het knietje was er maar en ding dat Hans kon doen: toneelstukje.... lekker twee minuten in de hoek liggen ... waar hebben wij dat eerder gezien?

    Long Story Short voor mij was er maar een vechter die recht had op de overwinning: Ramzi. Alle overige partijen vielen flink tegen.

    Nogmaals ik ben niet geheel neutraal omdat ik daar was om Ramzi te steunen dus er zijn misschien ook wel mensen die er anders over denken alhoewel ik mij dat gezien de reacties uit het publiek niet voor kan stellen.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    1. Edwin van Velsen, Tooy gym vs WKO Rahat Sjeik joesoef, Satri muda N-partij
    2.WOP Milton Duarte, Pendekar vs Shota, Mike's Gym N-partij
    3. WOP Henk Scholtes,Team Dominator vs Robin Mandjes, Team Petres Jeugd
    4. WOP Samir Jot, Team Amrani vs Julian Main , Days gym N-partij
    Mooie partij. Samir vecht erg technisch.
    5. Sabrina Uitendaal, Gym Haarlem vs WINNAR door opgave Shirley Willemstijn, Team Petres N-partij............................................ ..........................................
    6. 6. Hamster, Team Amrani vs Gerard Spel, Sances gym Jeugd ONBESLIST
    7. Jan Julius Hummer, Bodo gym vs Shahid Kalai, Team Waddinxveen C-partij ONBESLIST
    8. WOP Mohamed Suleiman, Team Peters vs Mausli de Gelder, Team Dominator N-partij
    9. Samir el Ouraiachi, Gym Haarlem vs Delano de Leeuw, Mike’s Gym N-partij ONBESLIST......................................... .................................................. .................................................. ............................................
    11. Gor , Twight Gym vs WTKO Issam, Mike’s Gym N-partij
    12. Gherswin Pinedo, Tooy gym vs WOP Jason Wilnis, The Colloseum B-partij
    12. WOP Mandy van Eijk, The Colloseum vs Olga van Gelderen, Gym International C-partij
    13. Mohammed Souma, Ajuaou & Etta vs WOP Brahim Idrissi, Pendakar C-partij
    14. Diego Breevoort, Satri Muda vs Karim el Ouarachi, Gym Haarlem N-partij. De tegenstander van Karim heeft zich afgemeld op de laatste moment waardoor de partij naar Karim gaat.............................................. .................................................. .................................................. .
    16. WOP Maik Redan, Mike’s gym vs Naim Farhou, Pancration Jeugd
    16. Nick Frese vs Vos Gym vs Hamster, Team Amrani DEMO partij ONBESLIST
    17. Ronnie Romeijer, Mike’s Gym vs WINNAR door medische interventie Abou Bakr, Ajaua & Etta N-partij
    18.WINNAR door OPG Bart Mooijekind, Mike’s gym vs Richard Vredevelt, Bodo gym C-partij
    19. Aaron Wrighting, Mike’s gym vs WOP Paul Bakker, Gym International B-partij
    20. WINAAR door DISK Mo Ben Nasser, Jamal B vs Alexander Kreuger, Vos Gym A-partij
    21. Chester Meurer, Bodo gym vs WOP Redouan Harmin, Team Wadinxveen N-partij
    22. WOP Jeffrey Bartijn, Twight gym vs Samuel Grigorian, Jamal B N-partij
    23. Rob Mooijekind, Bari gym vs WOP Ibrahim Arab, Vos Gym N-partij
    24. Ramzi Tamaditi, Chakuriki vs WINAAR door DISK Hans Pasztjerik, Peters gym A-partij
    25.WTKO Romano Morjoner, Twight gym vs Joop Schneider, Vos gym B-partij
    26.WKO Rachid Belani, Mike’s gym vs Ronald Mugula Komodo Gym A-partij
    Last edited by marcelt; 12-10-2009 at 19:33.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •