MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Wat had je besteld dan?
    Bandages / twins gloves special 14oz / en een springtouw x2.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #27
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Bandages / twins gloves special 14oz / en een springtouw x2.
    Dat is idd geen moeilijke bestelling. Zeiden ze ook waarom ze er zo lang over doen?

  3. #28
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Dat is idd geen moeilijke bestelling. Zeiden ze ook waarom ze er zo lang over doen?
    Yup, na zelf het initiatief te hebben genomen kreeg ik woensdag te horen dat ze de twins gloves niet in voorraad hadden <- diezelfde woensdag zouden ze de gloves binnen krijgen en zou ik Donderdag mijn spullen krijgen.. maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen , waarschijnlijk Maandag wel
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Limburg
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Yup, na zelf het initiatief te hebben genomen kreeg ik woensdag te horen dat ze de twins gloves niet in voorraad hadden <- diezelfde woensdag zouden ze de gloves binnen krijgen en zou ik Donderdag mijn spullen krijgen.. maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen , waarschijnlijk Maandag wel
    Hi,

    Excuses voor de vertraagde levering. Bij handschoenen die weinig verkocht worden kan het nog wel eens voorkomen dat ze binnen 1 werkdag leverbaar zijn. Mocht je de volgende keer iets bestellen stuur er even een mailtje achteraan, dan zal ik iets extra's voor je bijvoegen voor de opgelopen vertraging.

    Ludo,
    Shop4u bv

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Lijkt mij een nette site, thanks voor de link ga er zeker even kijken
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #31
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ik kocht daar bokshandschoenen en scheenbeschermers

    Stuurde ze mij veel goedkopere andere scheenbescherms als ik besteld had.
    En ja hoor wie moet daarvan de koste betalen om terug te sturen enzo.

    Met bokshandschoenen ben ik tevreden, en fouten kunnen natuurlijk gebeuren, maar voortaan haal ik me spullen gewoon in een winkel.

  7. #32
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ik ga waarschijnlijk wel voor die braziliaanse Jiu Jitsu pak. Die is wel vet, en heb nergens anders dat pak gezien. Hopen dat ze dan wel de juiste bestelling leveren.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    Mijn handschoenen waren na een 6-tal maanden helemaal kapot. En ondertusse ben ik al enkele maanden aan het wachten op een vervangingspaar.
    Shinya Aoki: "Real Martial Arts Means A Knockout Or A Submission"

  9. #34
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    vreemd.. op hun site staat vandaag besteld morgen in huis.. ik heb zaterdag wat besteld, natuurlijk krijg het niet op zondag maar het is nu maandag en ik heb niks gekregen...

  10. #35
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    maandag worden meestal geen pakketjes bezorgd bovendien wordt in het weekend niet alles verwerkt.

    Gr T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  11. #36
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Hoop dat ik het vandaag krijg

  12. #37
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Oke, ik heb mijn handschoenen binnen gekregen maar ik heb de verkeerde handschoenen besteld... dus nu moet ik het terugsturen naar de adres van de magazijn van fightshop4u ofzo, dat is een totaal ander adress.. hij gaf me het adres wel via de telefoon maar ik kon hem totaal niet verstaan omdat we andere accent hebben... heeft iemand de adress van hun magazijn? het begon iets met lusterweg ofzo... XD

  13. #38
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Oja TUF WEAR gevoerde binnenhandschoen met bandage heb ik ook binnen gekregen, en de linke bandage is bijna 1.5x zo groter dan de rechter.. En ik heb maat XS gekocht, met andere woorden het zit superstrak... ik ben 50kg en 165cm lang... Hoe kan ik weten welke maat ik nodig heb?

  14. #39
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Limburg
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gab View Post
    Oja TUF WEAR gevoerde binnenhandschoen met bandage heb ik ook binnen gekregen, en de linke bandage is bijna 1.5x zo groter dan de rechter.. En ik heb maat XS gekocht, met andere woorden het zit superstrak... ik ben 50kg en 165cm lang... Hoe kan ik weten welke maat ik nodig heb?
    Normaal is XS voor kinderen. Wellicht dat een small beter was geweest. Welke ook een aanrader is, is deze: http://www.fightshop4u.nl/bokshandsc...p-mexican.html Met gel-padding en lange bandage.

  15. #40
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Don-Ludo View Post
    Normaal is XS voor kinderen. Wellicht dat een small beter was geweest. Welke ook een aanrader is, is deze: http://www.fightshop4u.nl/bokshandsc...p-mexican.html Met gel-padding en lange bandage.
    Is het niet beter gewone handwraps te kopen?

    Is 200 cm te vergelijken met wat je overhoud bij normale handwraps van 480 cm?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #41
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Limburg
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Losse bandages zullen altijd je pols beter beschermen. Als je vaker last hebt van zere knokkels kun je beter een binnenhandschoen met gel nemen. Deze absorbeert de klappen, en heeft een langere bandage voor je pols goed te beschermen. 't Is meer een persoonlijke keuze, de èèn vind een bandage fijner de ander een binnenhandschoen.

    De 200cm bij een handschoen is ongeveer gelijk aan een 455 los. Dit omdat je hand al helemaal ingepakt is door de handschoen.

  17. #42
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gewoon gewoon geen zin om te lang over mijn bandage te doen :P

  18. #43
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik kocht daar bokshandschoenen en scheenbeschermers

    Stuurde ze mij veel goedkopere andere scheenbescherms als ik besteld had.
    En ja hoor wie moet daarvan de koste betalen om terug te sturen enzo.

    Met bokshandschoenen ben ik tevreden, en fouten kunnen natuurlijk gebeuren, maar voortaan haal ik me spullen gewoon in een winkel.
    IK heb ook handschoenen besteld en een veel goedkopere handschoen gekregen, dus ik heb ze opgebeld ik moest het terug sturen zodat ze mij de goeie handschoenen geven, en verzondkosten boeken ze terug naar mijn rekening! Maarja ik had het pakketje vorig week donderdag/vrijdag verstuurd en het is nu al woensdag, heb niks ontvangen ...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •