MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Goed verslag Roy, en af en toe mijmer ik nog wel eens weg naar zo'n avondje met de grondjongens op een terras in Yomtien. Moeten we nog maar eens doen.
    Absoluut. Volgend jaar april staat reeds vast en je bent uiteraard nog steeds welkom, mocht je toch nog kunnen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Talking

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Goed verslag Roy, en af en toe mijmer ik nog wel eens weg naar zo'n avondje met de grondjongens op een terras in Yomtien. Moeten we nog maar eens doen.
    DK bar, ja was zeker gezellig.
    fight to live, live to fight

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Heb me toch maar even geregistreerd, wilde hier wel op reageren.
    Grappig dat ik iedereen terug zie op de foto's waar ik mee getraind heb. Wat Ray Elbe zegt, moet je denk ik toch met een korrel zout nemen, hij zegt nogal veel.

    Verder is de Thai die je noemt "Ngoo" of Berneung. Ngoo doet nogal intensief mma en Berneung weet ik niet, maar die heeft een WMC titel.

    Wat ik zeker weet, is dat ik volgend jaar weer zo'n 2 maanden bij TMT ga trainen.
    De training is goed en de aandacht die ze aan je besteden is super. Ik ben er behoorlijk op vooruit gegaan.

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Topverslag Justi! Was de sfeer wel goed ondanks het commerciële karakter?
    De sfeer op Tiger Muay Thai is heel ontspannen en gemoedelijk.
    Iedereen gaat relaxed met elkaar om, ondanks dat je de vraag niet aan mij stelde denk ik toch ik ga er even op in.

    in de tijd dat ik er heb gezeten heb ik niet heel veel Nederlanders gezien moet ik zeggen. Wel is Wendell Roche er ook geweest om te trainen (ter voorbereiding op Budapest geloof ik?) en heb de terugvlucht nog met hem gedeeld, wat wel grappig was.
    Last edited by Koike88; 07-09-2009 at 18:39.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Welkom Koike en weer een topverslag van Justinian

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #30
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    doetinchem
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default

    Leuk verslag,het is altijd weer heerlijk om foto's van je grootste hobby en je favoriete vakantieland te zien!!! Bedankt .Ikzelf mag 22 oktober weer van de partij zijn op om weer naar het noorden (treu bee) en naar het zuiden af te reizen. groeten somchai su

  7. #32
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Welkom op Mixfight, Koike! Na de verhalen op Partyflock kon je natuurlijk niet achterblijven he?
    Op dit forum vind je ook meer info over hoe je UFC kunt kijken.
    Haha nee kon inderdaad niet achterblijven.


    Quote Originally Posted by Broeski View Post
    Leuk verslag,het is altijd weer heerlijk om foto's van je grootste hobby en je favoriete vakantieland te zien!!! Bedankt .Ikzelf mag 22 oktober weer van de partij zijn op om weer naar het noorden (treu bee) en naar het zuiden af te reizen. groeten somchai su
    Heb vrij goede verhalen gehoord van True Bee, van onze gym zijn daar ook een paar jongens wezen trainen. Bee zelf (de eigenaar neem ik aan) komt ons waarschijnlijk ook trainen in november. Voordat ik bij mijn gym (cool gym) zat, is hij daar ook al geweest.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •