MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79
  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default Freddie Roach Puts $5,000 Against Fedor

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    From Best!

  2. #2
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat niemand Freddy tegenhoud, soms moet je zieke mensen tegenzichzelf beschermen.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    WWE toestanden maar arlovski nog steeds een topper, ik snap niet waarom strikeforce hem toen ontsloeg, hij had nu mooi vs overeem/werdum gekund
    Last edited by iconian; 03-09-2009 at 14:01.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Lol, dat was een domme zet destijds. Kan trouwens de helft van wat hij zegt niet eens verstaan!


  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    WWE toestanden maar arlovski nog steeds een topper, ik snap niet waarom strikeforce hem toen ontsloeg, hij had nu mooi vs overeem/werdum gekund
    Strikeforce heeft hem niet ontslagen dat was Affliction. Schijnt niet zo goed met hem te gaan. Las iets over zelfmoordpoging.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Strikeforce heeft hem niet ontslagen dat was Affliction. Schijnt niet zo goed met hem te gaan. Las iets over zelfmoordpoging.
    ja ik dacht al dat het affliction was, had het in de edit veranderd aangezien hij laatst voor strikeforce vocht maar in de heavyweight pool bij strikeforce een publiekstrekker als arlovski, en imo nog steeds een gevaarlijke HW met veel ervaring, zou strikeforce nog goede zaken hebben kunnen doen. Zelfmoord? hoe dat zo
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    ja ik dacht al dat het affliction was, had het in de edit veranderd aangezien hij laatst voor strikeforce vocht maar in de heavyweight pool bij strikeforce een publiekstrekker als arlovski, en imo nog steeds een gevaarlijke HW met veel ervaring, zou strikeforce nog goede zaken hebben kunnen doen. Zelfmoord? hoe dat zo
    verhaal dat ie vroeger 2 keer russian roulette heeft gespeeld, en dat ie dat na partij met Rogers weer gedaan zou hebben.

    verhaal is volgensmij grote onzin, zowiezo als je dood wilt ga je geen russian roulette spelen, dan schiet je jezelf dood of hang je jezelf op. Verder ga je dat ook niet aan de grote klok hangen lijkt mij.

    Hij heeft gewoon wat psychische problemenen dat samen met een glazen kin en een purse van 2 miljoen zorgt dat je gewoon moet presteren om niet ontslaan te worden.

    maar ontopic, Roach zal best goed kunnen coachen maar ik vind het een tool.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    absolute fucktard die Roach. Rot toch op man, ga je lekker met dat achterlijke boksen bezig houden.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    of je Roach zijn actie nou goedkeurt of afkeurt, lees ff over deze man, hij ziet er idd niet heel stoer uit en heeft idd een andere uitstraling dan sommige niet nader te noemen vaderlandse kickbox coaches/trainers waarbij de standaard uitdrukking boos is maar goed wat maakt het uit..

    Hij is niet zo goed te verstaan omdat hij parkinson heeft dankzij teveel incasseren in de ring.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Freddie_Roach_(boxing)

  10. #10
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    absolute fucktard die Roach. Rot toch op man, ga je lekker met dat achterlijke boksen bezig houden.
    x2
    From Best!

  11. #11
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Freddy Roach beste bokstrainer alive, ik weet niet waar jij last van hebt rosso? Achterlijke boksen?

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    absolute fucktard die Roach. Rot toch op man, ga je lekker met dat achterlijke boksen bezig houden.
    Moet je nou is horen hoe achterlijk jij uit de hoek komt.
    Verschrikkelijk.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    absolute fucktard die Roach. Rot toch op man, ga je lekker met dat achterlijke boksen bezig houden.
    x 3

    Zegt hij nou op het laatste "If he fights like a man"?
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    of je Roach zijn actie nou goedkeurt of afkeurt, lees ff over deze man, hij ziet er idd niet heel stoer uit en heeft idd een andere uitstraling dan sommige niet nader te noemen vaderlandse kickbox coaches/trainers waarbij de standaard uitdrukking boos is maar goed wat maakt het uit..

    Hij is niet zo goed te verstaan omdat hij parkinson heeft dankzij teveel incasseren in de ring.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Freddie_Roach_(boxing)
    Oke dat verklaart een hoop. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem ook verder totaal niet kende voordat ik die wiki doorgelezen heb. Vond hem destijds bij Arlovski vs Fedor maar raar overkomen. Nu kijk ik toch wat anders tegen hem aan!
    Hij heeft toch ook aardig wat MMA vechters getraind (Chuck, Tito, Anderson Silva, Arlovski offc. en recent ook Mousasi)


  15. #15
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    absolute fucktard die Roach. Rot toch op man, ga je lekker met dat achterlijke boksen bezig houden.
    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    x 3

    Zegt hij nou op het laatste "If he fights like a man"?
    x4

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    absolute fucktard die Roach. Rot toch op man, ga je lekker met dat achterlijke boksen bezig houden.
    jij ben zeker de stoerste jongen van dit forum

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    oh jee rosso

    je hebt alle boksers tegen je nu

    ach ja tis toch maar een uitstervend ras
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  18. #18
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    oh jee rosso

    je hebt alle boksers tegen je nu

    ach ja tis toch maar een uitstervend ras
    haha ofniet he.

    Mayweather cock suckers
    From Best!

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    haha ofniet he.

    Mayweather cock suckers
    oke want als je van boksen houd ben je fan van mayweather?

    ach laat ook maar trouwens jij bent veelste stoer om mee in discussie te gaan

  20. #20
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Hehey, niks mis met stoer zijn.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    goor
    Posts
    624
    vCash
    126000

    Default

    Niks mis met stoer zijn idd!

    alleen jammer dat ik nooit zo stoer word als die boxers.

    Fedor als een man vechten. WTF

  22. #22
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default


    WTF, ik wist niet eens dat er nog bokserliefhebbers bestonden! Ik dacht dat we alleen Willem777 als boksliefhebber op dit forum hadden, dat was te begrijpen want hij heeft genoeg klappen gehad vroeger maar kennelijk lopen er nog meer van die minderbedeelden rond die boksen daadwerkelijk op een voetstuk zetten.

    Bedankt voor de negreps the Hague bokser, je bewijst dat jullie half uitgestorven soort nog meer gevoelig voor 'losse' opmerkingen is dan bepaalde achtergestelde allochtonen minderheden (dare i say it..)

    EN nog iets, alleen als een opmerking een kern van waarheid bezit wordt er zo geirriteerd gereageerd. Dus bedankt voor het bevestigen van een punt wat ik eigenlijk niet eens wilde maken!

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben geen boksliefhebber, maar Rosso... vind je het gek dat er geïrriteerd gereageerd wordt?

    Je scheldt iemand uit en verwondert je er dan over dat boksfans boos worden? Kom op zeg, hier maak je helemaal geen punt mee.


  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Oke MMA boys, het zou eerlijk zijn als je lult over Boksen als je je huiswerk gedaan hebt want dit "Box uitsterven" klinken meer als een stelletje Sherdog Papegaaien.

    Het blijkt dat Roach veel verandert is de laatste jaar of 2. Mischien door Parkinsons. Hij doet nu veel aan trash talk en begaat hier de ultieme blasphemie. Als Bokser Fedor afkraken

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    x4
    5 x! Damn wat ben ik cool!

    Trouwens Rosso, ik heb je ook wat reps gegeven maatje, je mag gerust wat terug sturen hoor

    Haha oke mensen ik ga terug in mn grot.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •