MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 180
  1. #126
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Snip83
    Omdat ik goed bevriend ben met Alistair wil direct zeggen dat ik een GG member ben? 17jr gelden bestond Golden Gloy nog niet, en ineens was Collina verbonden aan Golden Gloy. Tja, je bent bevriend met Alistair dus dan hoor je erbij. Vreemd! Ik zal je een geheim verklappen Snip83, zo zit de wereld niet in elkaar.

    Als je mijn gehele post goed leest, dan lees je dat ik geïnteresseerd ben in relevante/ informatieve content op Mixfight.nl en dat wij het opprijs mogen stellen dat we van het management of trainers (bijv. Martijn de Jong) reactie krijgen op het geen wat onduidelijk is. Dit gebeurd zelden, dus mogen we dit als vechtsport liefhebber best koesteren.

    Business as usual
    Trainers zijn er om de leerlingen te trainen
    Managers zijn er om het gehele proces te managen met als pre, financiën.
    Ons op de hoogte stellen op Mixfight.nl is bijzaak.

    Ook legde ik uit dat ik me kan voorstellen dat men bij domme vragen en dom antwoord kan krijgen. (Daar steek ik mijn duim niet voor omhoog, maar ik kan me het wel voorstellen).

    Er zijn ook zeer goede vragen waarvan ik denk, “dit wil ik ook wel weten” en dan krijg je ook een normaal antwoord terug van insider/ management of trainer. Perfect, want laat dat nou het geen zijn waar ik op zat te wachten.

    Maar als jij zegt: Boontje brengt zich zelf altijd in een moeilijke positie met raar commentaar, (dan ben je met verklein woorden aan het praten en iemand proberen belachelijk te maken) terwijl me dat onnodig lijkt. Dan kan je er donder op zeggen dat je hier weer een kinderachtige reactie op terug krijgt. Voor je het weet ben je 2 a 3 pagina verder voordat je weer iets interessants tegen komt.

    Zitten we/ ik niet op te wachten.

    Collina
    And now ontopic, ik sleep mezelf er in mee.
    @ Collina

    O, bedankt voor het vertellen van het geheimpje Collin...
    Maar zoals je in de gaten hebt ben je èèn van de weinige die zit te wachten op reacties of`nieuws` van Boontje.
    De reacties van Boontje, of het `nieuws`van Boontje schetsen een incorrect beeld van de realiteit.
    Ik, en ik denk met mij vele mede MF`ers, of zoals Boontje zegt `forumwarriors` zitten niet te wachten op de incorrecte onvolledige informatie `waarheid` die Boontje hier geeft.
    Fijn dat je Martijn de Jong ook nog even aanhaald.
    Die jongen geeft altijd goede en correcte informatie als het draait om nieuws uit het GG kamp, en neemt ook zijn verantwoording als er een keer iets niet goed gaat bij GG.
    Hij komt er eerlijk voor uit, en Boontje beantwoord de dingen alsof hij op het politiebureau zit met zijn ontwijkende ontwoorden.

    Gr snip

    ps, weet je wel wie ik ben:P ben in me jeugd met al jouw broertjes bevriend geweest
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default terecht

    ik vind dat vechters hun titel minimaal 1 keer per jaar moeten verdedigen. en overeem lijkt wel niet te willen vechten in amerika. ik vind dat de schrijver van dat stuk volkomen gelijk heeft!
    Last edited by Hannes_Oss; 07-09-2009 at 20:20.

  3. #128
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hannes_Oss View Post
    ik vind dat vechters hun titel minimaal 1 keer per jaar moeten verdedigen. en overeem lijkt wel niet te willen vechten in amerika. ik vind dat de schrijver van dat stuk volkomen gelijk heeft!
    x2

  4. #129
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hannes_Oss View Post
    ik vind dat vechters hun titel minimaal 1 keer per jaar moeten verdedigen. en overeem lijkt wel niet te willen vechten in amerika. ik vind dat de schrijver van dat stuk volkomen gelijk heeft!
    Wat je vind breng je naar de politie...


  5. #130
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Wat je vind breng je naar de politie...
    Haha, dacht het niet, als ik 50.000 euro vind breng ik die niet terug
    als ik een inbreker in de wagen vind breng ik hem wel naar de politie ja

  6. #131
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Dus? Daar heeft mijn vraag geen betrekking op, gaat puur over Strikeforce.
    Dan zal ik verhelderen wat mij al duidelijk leek.

    Waarom zou je je titel op het spel zetten tijdens het geld verdienen?
    Terwijl je ook geld kan verdienen in Japan én je titel behouden in de US.

    Zolang Strikeforce geen interesse toont in je diensten zou ik ook met de extra status die een wereldtitel brengt elders geld verdienen.

    That's having your cake and eating it too.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  7. #132
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Dus? Daar heeft mijn vraag geen betrekking op, gaat puur over Strikeforce.

    Over interesse heeft Alistair blijkbaar niks te klagen, Dream, K-1, Strikeforce en zelfs Dana gaf op youtube aan Alistair te willen hebben.
    Heeft de een geen interesse dan gaat die toch bij de ander vechten, misschien is Japan financieel ook wel aantrekkelijker.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #133
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    misschien is Japan financieel ook wel aantrekkelijker.
    haha zou je denken knipoog:P

  9. #134
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    kan me wel voorstellen dat met de strikeforce titel op zak je meer geld kunt vragen en verdienen in japan/dream dan zonder titel
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  10. #135
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    De dikke nudist komt volgens mij best in de buurt...

    Toen Alistair wereldkampioen werd stond Strikeforce in zijn kinderschoenen en waren de pay outs (vergeleken met nu) niet echt super. Verder stond Alistair ook aan het begin van zijn (let op) heavyweight carriere... Strikeforce wist dat zij de pay out van Alistair niet konden betalen en Scott Coker koos er bewust voor om Cung Le & Shamrock te hypen, het zijn Amerikanen dus dat lijkt mij ook logisch, verder waren er ook geen zwaargewichten beschikbaar die een interessante wedstrijd zou maken voor de titel. Volgens mij was Bob Sapp vs Jan Nortje de enige heavyweight gevecht die zij na de partij van Alistair hebben gematched dus aan zwaargewichten was niet veel....

    Pas nadat Strikeforce een deal had gesloten met CBS/Showtime en het weg vallen van EliteXC, Affliction waren er meer free agents beschikbaar en was er ook meer geld om uit te geven. Toen pas kwam de zwaargewicht divisie in beeld en konden zij bijvoorbeeld een Werdum vs Overeem aanbieden, dit is dus iets van de laatste maanden....

    Ben het mee eens dat een titel verdedigd moet worden binnen een jaar maar dan moet wel de promotie een dergelijke partij kunnen aanbieden en ook daarvoor de vechters hebben

    P.S. @Hannes, op basis van je 1 jaar regeling had BJ Penn ook zijn titel moeten inleveren...

  11. #136
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    een plasje zegt ook niet zoveel een gedegen bloed onderzoek wel afhankelijk van wat je gebruikt natuurlijk maar als hij in laat zeggen februari/ maart vecht en de comision in de usa neemt bloed af is hij zeker 9 maanden clean kan ook veel sneller dit betekent vaak ook een terug val van gewicht en kracht

  12. #137
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    haha zou je denken knipoog:P
    Net wat Fabrice (fasada) post, in die tijd verdiende Alistair waarschijnlijk in Japan meer dan dat Strikeforce hem toen betaalde.
    Alistair is in Japan een grote naam

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Bij Dream en K-1 hebben we hem wel gezien, maar ook niet in een razend druk schema.
    Welke grote vechters zien we nu wel in een razend druk schema vechten.
    De HW vechters Fedor, Barnett, Arlovski, Werdum, CroCop, Yvel of Overeem zien we toch allemaal veel te weinig vechten.
    Alistair heeft geluk dat ze bij contract besprekingen er voor zorgen dat hij ook bij andere organisaties mag vechten, vandaar dat de UFC voorlopig ook geen optie is .

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #139
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Hey Bas, even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Als Alistair die tonnen goed kon gebruiken (en jij zult jouw procenten vast ook niet als geheel onaangenaam ervaren) hebben jullie dan niet zelf Strikeforce een keer benaderd met de vraag van "Hoe zit het eigenlijk met een nieuwe aanbieding?". Daar had je - met 15 maanden - wel de tijd voor, dus wat is de reden dat je/jullie dat niet hebt/hebben gedaan?

    Ja, maar aangezien we bij Dream/K-1 een goed contract hadden bleef Alistair gewoon doorvechten en na zijn top jaar 2008 kwam er interesse van Strikeforce maar nog geen concrete aanbieding, wij hebben toen de stoute schoenen aangetrokken en het gevecht met Badr op K-1 regels geaccepteerd! Daarna ook met UFC gepraat in Ireland en uiteindelijk een deal met strikeforce gemaakt!

  15. #140
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Welke grote vechters zien we nu wel in een razend druk schema vechten.
    De HW vechters Fedor, Barnett, Arlovski, Werdum, CroCop, Yvel of Overeem zien we toch allemaal veel te weinig vechten.
    Alistair heeft geluk dat ze bij contract besprekingen er voor zorgen dat hij ook bij andere organisaties mag vechten, vandaar dat de UFC voorlopig ook geen optie is .
    Tegen koreaan bij Dream, toen Cro Cop, toen Hunt en ook nog Goodridge in Arnhem en Badr allemaal binnen 7 maanden, drie maanden erna Remy!
    Alistair zit al 10 jaar bij hetzelfde management en weet wat golden glory voor hem doet, geluk?

  16. #141
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Tegen koreaan bij Dream, toen Cro Cop, toen Hunt en ook nog Goodrisdge in Arnehem en Badr allemaal binnen 7 maanden, drie maanden erna Remy!
    Alistair zit al 10 jaar bij hetzelfde management en weet wat golden glory voor hem doet, geluk?
    Klopt, Alistair heeft een druk schema gehad

  17. #142
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Tegen koreaan bij Dream, toen Cro Cop, toen Hunt en ook nog Goodridge in Arnhem en Badr allemaal binnen 7 maanden, drie maanden erna Remy!
    Alistair zit al 10 jaar bij hetzelfde management en weet wat golden glory voor hem doet, geluk?
    Dat bedoel ik toch ook, Alistair mag blij zijn dat jullie zijn zaken goed doen
    Kan ik woensdag naar Breda komen ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #143
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    @ Collina

    O, bedankt voor het vertellen van het geheimpje Collin...
    Maar zoals je in de gaten hebt ben je èèn van de weinige die zit te wachten op reacties of`nieuws` van Boontje.
    De reacties van Boontje, of het `nieuws`van Boontje schetsen een incorrect beeld van de realiteit.
    Ik, en ik denk met mij vele mede MF`ers, of zoals Boontje zegt `forumwarriors` zitten niet te wachten op de incorrecte onvolledige informatie `waarheid` die Boontje hier geeft.
    Fijn dat je Martijn de Jong ook nog even aanhaald.
    Die jongen geeft altijd goede en correcte informatie als het draait om nieuws uit het GG kamp, en neemt ook zijn verantwoording als er een keer iets niet goed gaat bij GG.
    Hij komt er eerlijk voor uit, en Boontje beantwoord de dingen alsof hij op het politiebureau zit met zijn ontwijkende ontwoorden.

    Gr snip


    ps, weet je wel wie ik ben:P ben in me jeugd met al jouw broertjes bevriend geweest
    Snip? was dat niet zo een vogel die vroeger op een briefje van honderd gulden stond?

    Jij de "grote"snip die spreek over de onvoorwaardelijke waarheid, "onafhankelijke journalisten" die een totaal "onafhangkelijk inhoudenlijk" goed stuk schrijven?
    Het incorrecte beeld van de realiteit van iemand die oa veel zaken moet doen voor GG is natuurlijk niks waard bij het gekwetter van een bedreigd vogeltje.
    Grappig dat ik voor het eerst hoor dat ik ontwijkende antwoorden geef? Normaal zeggen velen; reageer er niet op, of Boon: ben niet zo bot en recht voor je raap met je antwoorden. Mischien kan je doordat je zo een lange snavel hebt moeilijk en begrijpend lezen? Of misschien hou je wel alleen van je eigen gekwetter?

  19. #144
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Snip? was dat niet zo een vogel die vroeger op een briefje van honderd gulden stond?

    Jij de "grote"snip die spreek over de onvoorwaardelijke waarheid, "onafhankelijke journalisten" die een totaal "onafhangkelijk inhoudenlijk" goed stuk schrijven?
    Het incorrecte beeld van de realiteit van iemand die oa veel zaken moet doen voor GG is natuurlijk niks waard bij het gekwetter van een bedreigd vogeltje.
    Grappig dat ik voor het eerst hoor dat ik ontwijkende antwoorden geef? Normaal zeggen velen; reageer er niet op, of Boon: ben niet zo bot en recht voor je raap met je antwoorden. Mischien kan je doordat je zo een lange snavel hebt moeilijk en begrijpend lezen? Of misschien hou je wel alleen van je eigen gekwetter?
    Dat was inderdaad een vogel die op een bankbiljet stond.
    Maar neem het je niet kwalijk dat je dat niet meer weet, is immers al ruim 7 jaar geleden dat de `snip`een wettig betaalmiddel was, mijn lange termijn geheugen werkt nog als de dag van gister dus als je meer vragen hebt over dingen in het verleden Be My Guest

    Verder heb ik weinig last van mijn lange snavel, denk dat jij meer last hebt van je kortzichtigheid

    Ik weet niet waarom je altijd gelijk in de verdediging moet schieten als er iets op MF staat over jouw vechters, misschien is dat nog de nawerking van het gepest worden op school misschien?
    Schiet eens een keer niet in de verdediging en kom met de realiteit Boontje

    gr

  20. #145
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Dat was inderdaad een vogel die op een bankbiljet stond.
    Maar neem het je niet kwalijk dat je dat niet meer weet, is immers al ruim 7 jaar geleden dat de `snip`een wettig betaalmiddel was, mijn lange termijn geheugen werkt nog als de dag van gister dus als je meer vragen hebt over dingen in het verleden Be My Guest

    Verder heb ik weinig last van mijn lange snavel, denk dat jij meer last hebt van je kortzichtigheid

    Ik weet niet waarom je altijd gelijk in de verdediging moet schieten als er iets op MF staat over jouw vechters, misschien is dat nog de nawerking van het gepest worden op school misschien?
    Schiet eens een keer niet in de verdediging en kom met de realiteit Boontje

    gr
    Misschien zou het helpen als je mijn naam gewoon uitspreekt als Bas Boon, door tje toe te voegen ga ik namenlijk kleuter taal schrijven!
    Ik heb niet echt veel school gehad, ik was te druk om op zeer jonge leeftijd mijn dromen te verwezelijken!
    Hoezo verdediging? Ik schrijf gewoon mijn kant van het verhaal als ik daar tijd voor heb!
    Begrijp mij niet verkeerd, forum warriors en vogeltjes mogen ook best kwetteren en aannamens doen, ik kan ook niet verwachten als je er niet bij betrokken bent, dat je er iets van weet of snapt.
    Oogjes dicht en snaveltje toe!

  21. #146
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Misschien zou het helpen als je mijn naam gewoon uitspreekt als Bas Boon, door tje toe te voegen ga ik namenlijk kleuter taal schrijven!
    Ik heb niet echt veel school gehad, ik was te druk om op zeer jonge leeftijd mijn dromen te verwezelijken!
    Hoezo verdediging? Ik schrijf gewoon mijn kant van het verhaal als ik daar tijd voor heb!
    Begrijp mij niet verkeerd, forum warriors en vogeltjes mogen ook best kwetteren en aannamens doen, ik kan ook niet verwachten als je er niet bij betrokken bent, dat je er iets van weet of snapt.
    Oogjes dicht en snaveltje toe!
    Ok zal je voortaan Boon noemen, Boontje
    Denk jammer genoeg niet dat je kleuter gezwets hiermee naar een nieuw topnivaeu omhoog zal klimmen, maar dat terzijde...

    Dat je niet veel school hebt gehad hoef je niet te vermelden, dat is al te zien aan je indrukwekkende informatieve posts die je hier doet meneer Boon.

    We zouden het niet meer over aannames hebben in dit forum!!!
    niet gelezen? PEARL opticien misschien iets voor je???


    Boontje komt om ze loontje

  22. #147
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Oogjes dicht en snaveltje toe!
    YouTube - dag vriendjes en vriendinnetjes

  23. #148
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    misschien moet de PR tak van GG via een bekende MMAblog (bloodyelbow etc) een verweer naar buiten brengen nav dit smakeloze artikel op de grootste nieuwssite voor MMA, of UFC zoals yahoo het noemt. Ze hebben nou eenmaal de kampioen van de 2e grootste MMA organisatie in amerika onder hun hoede, en zo'n artikel is behoorlijk beschadigend.
    Last edited by iconian; 07-09-2009 at 22:37.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  24. #149
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    pr functionaris van GG?

  25. #150
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Ok zal je voortaan Boon noemen, Boontje
    Denk jammer genoeg niet dat je kleuter gezwets hiermee naar een nieuw topnivaeu omhoog zal klimmen, maar dat terzijde...

    Dat je niet veel school hebt gehad hoef je niet te vermelden, dat is al te zien aan je indrukwekkende informatieve posts die je hier doet meneer Boon.

    We zouden het niet meer over aannames hebben in dit forum!!!
    niet gelezen? PEARL opticien misschien iets voor je???


    Boontje komt om ze loontje
    Je moet niet denken (of aannamens doen) dat moet je aan mensen overlaten, dat je met je snaveltje wat wil meepikken is een natuurlijk fenomeen voor zo een klein vogeltje!

    I love that frase, its so true! In mijn geval zeer mondaal, loon!

    Jij bent gewoon een zielig klein vogeltje dat zijn eigen snaveltje niet kan vertrouwen, je begint te schrijven: ik zal je vanaf nu Boon noemen omdat weer te volgen met Boontje en je post te eindigen met Boontje.
    Maar goed ik kan ook niet echt veel verwachten van een lelijk kuiken met een grote lange snavel met een Bas Boon fetish, doe de groeten aan de GWK'r daar in het grote sprookjesbos!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •