MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 180
  1. #26
    Jochem Guest

    Default

    Damn. Just damn. voor alle duidelijkheid De topicstarter vind het erg vervelend dat dit zo op yahoo staat, en spreekt er schande van. Als deze ironie/sarcasme echt aan je is voorbijgegaan... Dan heb je hier niks meer te zoeken. Close your interwebz, go home and cry.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Als je van 76 kilo naar 120 gaat is dat heel vreemd ja, maar als je 196cm bent en altijd al rond de 101 /103 kg heb gewogen en dan super moet afvallen om de 93 kg te halen , is het niet zo moeilijk ALS JE NIET MEE OP JE GEWICHT HOEFT TE LETTEN OM VAN DE 101/103 NAAR 110 OF 115 KG TE GAAN!!!!
    Vanaf Alistair zijn tietel gevecht tegen Paul is hij 3 tot 4 kg aangekomen per jaar! Als je van 76 kilo naar 120 gaat is dat wel heel veel, dat is 44kg, tien keer zoveel als bij Alistair het geval is! Dus waarom maak jij daar een vergelijking van?


    TITEL basje T-I-T-E-L.......titel
    Verwijderd ivm reclame ** ashi76**

  3. #28
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Hoezo inhoudenlijk een goed stuk? heb jij daar onderzoek naar gedaan?
    Het is strikeforce zelf die pas anderhalf jaar later met een voorstel komt!
    Ik lees dat namenlijk niet in het "inhoudenlijk goede stuk" ?
    daar komt nog eens bij (en dat heb ik al een keer aangehaald in een topic ) dat al zou het zo zijn dat hij wat gebruikt je geen vechter word uit een potje , als je gebruikt heb je een sneller herstel -wat extra spiermassa (mits je traint want als je niet traint gebeurt er namelijk niets ) maar ik heb nog gehoord dat je leert vechten uit een potje . het grote nadeel van die rommel is dat je erg snel verzuurt en je na 1 ronde gasgeven conditie tekort komt . iedereen moet het lekker zelf weten .ik denk niet dat wij als publiek daar ook maar iets mee te maken hebben . groet hans vos

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans
    Niet om de moraalridder uit te hangen, maar hoe kan je over respect voor vechters praten als je vervolgens de ring tot een plek maakt waar internetdiscussies kunnen worden uitgevochten?

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    daar komt nog eens bij (en dat heb ik al een keer aangehaald in een topic ) dat al zou het zo zijn dat hij wat gebruikt je geen vechter word uit een potje , als je gebruikt heb je een sneller herstel -wat extra spiermassa (mits je traint want als je niet traint gebeurt er namelijk niets ) maar ik heb nog gehoord dat je leert vechten uit een potje . het grote nadeel van die rommel is dat je erg snel verzuurt en je na 1 ronde gasgeven conditie tekort komt . iedereen moet het lekker zelf weten .ik denk niet dat wij als publiek daar ook maar iets mee te maken hebben . groet hans vos
    Vechten leer je ook niet door te gaan hardlopen in het bos of door met de gewichten te trainen; dit kan je als vechter echter wel helpen. Zo zijn er genoeg voorbeelden te geven van succesvolle vechtsporters die gebruiken of hebben gebruikt (Josh Barnet, Mark Kerr). Je doet voorkomen alsof dopinggebruik absoluut niet helpt, dat lijkt me wat kort door de bocht. Ik ben overigens met je eens dat de vechter dat zelf moet uitmaken, met het risico dat hij wordt gepakt en het dan wel aan de grote klok wordt gehangen.

    Je schrijft verder dat je vindt dat de 'internetridders' vechtsporters in hun waarde moeten laten; omgekeerd doe je precies het tegenovergestelde ten opzichte van de forumbezoekers die je nogal denigrerend 'internetridders' noemt. Verder vind ik dat het in deze topic nog wel meevalt qua met het omlaag halen van vechters. Het is over het algemeen bekend dat er in de professionele sport doping wordt gebruikt. Ik zie niet in waarom daar niet - met respect - over gediscussieerd mag worden.

  6. #31
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Damn. Just damn. voor alle duidelijkheid De topicstarter vind het erg vervelend dat dit zo op yahoo staat, en spreekt er schande van. Als deze ironie/sarcasme echt aan je is voorbijgegaan... Dan heb je hier niks meer te zoeken. Close your interwebz, go home and cry.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    pfffff wat gaat het weer over....

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    Hij heeft gewoon het probleem dat ie niet in de US aan de bak komt wegens zijn roids gebruik. In Japan doen ze daar niet moeilijk over maar er is geen organisatie van betekenis meer in Japan op MMA gebied.

    Jammer maar helaas
    hunter = correct

  9. #34
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    kunnen er lang of kort over praten/discussieren/goed praten/bashen/lachen/onderzoek naar doen/weer goed praten/nieuwe reden bedenken en aannames doen, het komt erop neer dat het fucking lang duurt voor die zijn titel verdedigt en dat die titel allang weer vacant had moeten zijn...hoewel ik het allistair overeem wel gun...(voor de mensen die straks gaan roepen dat ik weer anti gg ben)

  10. #35
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans
    Waar slaat dit nou weer op? Dus omdat ik geen Alistair Overeem fan ben moet ik naar hem toe en dan in z'n gezicht zeggen dat ik geen fan van hem ben. waarom?
    Dit is een forum waar je je mening mag geven , of je nou Overeem mag of niet.
    Als iedereen Alistair Overeem geweldig vindt en iedereen vindt dat hij 50/50 kans maakt om van fedor te winnen (voorbeeld)...waarom komen we dan op een forum om te discussiëren?
    Kijk ik ben een hele grote Cro Cop fan. Maar ja ik moet reeel blijven en zeggen dat hij de laatste tijd niet echt geweldig heeft gepresteerd. Simpel toch?

    Jullie moeten niet zo vaak door de GG / NL bril kijken

    Anyway...ik snap trouwens ook niet waarom hij opeens k-1 wil vechten. Hij is nu in z'n prime en moet foucussen op 1 sport (MMA)
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  11. #36
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Juist, iemand met gezond verstand!

    Alistair is gehaalt om te verliezen bij Strikeforce, eerst tegen Belfort en daarna tegen Paul. Strikfeforce heeft zichzelf in die situatie gebracht, daardat normaal gezien er in een contract staat: dat als je een tietel veroverd, je verplicht bent je tietel te verdedigen en blab;lab;la.
    Maar dat stond er niet, dus het management heeft pas een paar maanden geleden tot een overeenstemming gekomen voor een nieuw contract. Dat Alistair in die brawl betrokken raakte en daardoor zijn hand infecteerde, is voor Alistair en het management zeker niet leuk geweest. Ten eerste twee vette pay days, ten tweede hadden we een schema gemaakt omdat Alistair ook bij FEG/K-1 onder contract staat. Aangezien er niet veel wedstrijden waren rond de zomer in Japan, hadden we besloten om bij strikeforce te gaan vechten, die waren ook op de hoogte van zijn verplichtingen in Japan.
    Dat er het 50 ct incident heeft plaatsgevonden is rot voor alle betrokken partijen en fans, maar die dingen kunnen gebeuren. Maar ik vindt niet terug in het stuk van 22 maanden dat het Strikforce zelf was die pas enkele maanden geleden met een aanbieding kwam en waaruit een overeenkomst is ontstaan! Ook geen onderzoek of het incident heeft plaatsgevonden of opvragen van een doktor raport!
    Blijkbaar is de betrokken journalist zelf nogal teleurgesteld en zou hij het verhaal eerst eens moeten onderzoeken van twee kanten alvorens hij zijn frustraties publiceert!
    bas ik begrijp dat je je vechter in bescherming neemt, en ik heb ook geen test nodig om te weten of iemand roids gebruikt of niet. er zijn er zoveel die dit doen(of gedaan hebben) lesnar, barnet enz dus dit niets nieuws maar hij kan ook te ver gaan laten we hopen dat deze discussie leid tot inkeer zodat hij optijd stopt en gewoon weer sportman word inplaats van een freak en lekker zijn titel kan gaan verdedigen .
    en weer een top 10 vechter word

  12. #37
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans
    weet je wat leuk is maanden lang uitkijken en trainen voor een partij waar iedereen op zit te wachten maar dan niet doorgaat omdat iemand vals speelt ,(zo dom zijn ze nou gelukkig ook weer niet bij gg )

  13. #38
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans
    Mja... Beetje belachelijke reactie. Vind jij dat je alleen maar kritiek mag geven op mensen die je een pak rammel kan geven? Kunnen we evengoed het forum sluiten. Uiteraard maken we geen kans in de ring tegen Overeem, blijkbaar betekent dit voor jou dat je er dan ook niets kritiek over mag schrijven. Vreemde shit.

    Ik deed zelf niet mee aan deze discussie, voor mij is Overeem onschuldig tot bewezen is dat hij schuldig is. Verder vind ik het een geweldige vechter. Ik vond echter dat iedereen respectvol over hem bezig was. Een mma-forum dient nu eenmaal om te discussieren over, je raad het al, mma. Bij discussies worden meningen ingenomen en aangezien dat mma onlosmakelijk verbonden is aan vechters worden er dus ook meningen over de vechters ingenomen. Zolang dit op een respectvolle manier gebeurd heeft niemand reden tot klagen, daar dient een forum voor. Er was dan ook maar 1 onrespectvolle en kinderachtige reactie in heel de thread en die kwam van jou.
    No gods! No masters!

  14. #39
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Och kom, laten we niet naïef zijn aub, het is niet omdat je niet betrapt wordt op steroïden dat je er geen gebruikt! In elke gym zijn erg veel jongens aan het kuren en dit zijn geeneens prof vechters of prof bodybuilders. Je gaat me niet vertellen dat Alistair niet kuurt, heel veel vechters hebben in hun leven minstens 1x gekuurd en dat weet iedereen goed genoeg.
    Zelfs in de UFC, als er 1 land is waar anabolengebruik deel uit maakt van de bodycultuur, dan is het toch wel in de usa zeker.

    Ik vind het altijd erg hypocriet als mensen iemand scheef gaan bekijken omdat ie betrapt is op anabolen... Wie was er verrast toen shamrock of randleman betrapt werden? En zo zijn er talloze voorbeelden. Laat ze maar spuiten, I don't give a fuck, maar er moet gewoon een correcte controle over bestaan.


    >>Formely known as Pepe<<

  15. #40
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    Hij heeft gewoon het probleem dat ie niet in de US aan de bak komt wegens zijn roids gebruik. In Japan doen ze daar niet moeilijk over maar er is geen organisatie van betekenis meer in Japan op MMA gebied.

    Jammer maar helaas
    idd
    From Best!

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    . iedereen moet het lekker zelf weten .ik denk niet dat wij als publiek daar ook maar iets mee te maken hebben . groet hans vos
    Je hebt deels gelijk. Wat mij betreft maakt het niet uit of Overeem steroïden (heeft) gebruikt of niet. Zoals je zelf al zegt, dat moet iedere vechter lekker zelf weten. Waar je niet gelijk hebt is dat je daar als publiek niks mee te maken hebt. Natuurlijk heeft het publiek dat. Sport bestaat veelal bij de gratie van de supporters. Zijn er geen supporters om geld in het laatje te brengen dan kan een sport over het algemeen ook niet of (full) prof niveau uitgevoerd worden.

    Stel nou dat je een mega fan van mma bent maar een bloedhekel hebt aan steroiden gebruikers, dan kan dat toch zeker wel je keuze beinvloeden om bepaalde vechters/organisaties te steunen. Of invloed hebben of je kaartjes voor een bepaald gala koopt of niet.

    Zoals gezegd, mij maakt het niet uit. Ik respecteer een vechter (onbewust misschien) meer als deze niet aan de steroïden zit en toch tot grote hoogten kan reiken, maar ik respecteer de gebruiker ook al is het maar voor het feit dat die helemaal voor zijn sport leeft en toch elke keer weer die ring in durft te stappen.

    On topic weer:

    Wat betreft Overeem. Tis jammer dat er zo lang tussen een titel gevecht zit. In dit geval zijn er wel verzachtende omstandigheden (blessure/tegenstander aanbod bv.). Maar toch zou het mooier zijn dat je een titel verliest waarneer je die niet verdedigt binnen contractueel afgesproken tijd.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Je hebt deels gelijk. Wat mij betreft maakt het niet uit of Overeem steroïden (heeft) gebruikt of niet. Zoals je zelf al zegt, dat moet iedere vechter lekker zelf weten. Waar je niet gelijk hebt is dat je daar als publiek niks mee te maken hebt. Natuurlijk heeft het publiek dat. Sport bestaat veelal bij de gratie van de supporters. Zijn er geen supporters om geld in het laatje te brengen dan kan een sport over het algemeen ook niet of (full) prof niveau uitgevoerd worden.

    Stel nou dat je een mega fan van mma bent maar een bloedhekel hebt aan steroiden gebruikers, dan kan dat toch zeker wel je keuze beinvloeden om bepaalde vechters/organisaties te steunen. Of invloed hebben of je kaartjes voor een bepaald gala koopt of niet.

    Zoals gezegd, mij maakt het niet uit. Ik respecteer een vechter (onbewust misschien) meer als deze niet aan de steroïden zit en toch tot grote hoogten kan reiken, maar ik respecteer de gebruiker ook al is het maar voor het feit dat die helemaal voor zijn sport leeft en toch elke keer weer die ring in durft te stappen.

    On topic weer:

    Wat betreft Overeem. Tis jammer dat er zo lang tussen een titel gevecht zit. In dit geval zijn er wel verzachtende omstandigheden (blessure/tegenstander aanbod bv.). Maar toch zou het mooier zijn dat je een titel verliest waarneer je die niet verdedigt binnen contractueel afgesproken tijd.
    Ja het zou inderdaad mooier zijn als de organisatie waar je kampioen wordt je gewoon een nieuw contract aanbied als zwaargewicht kampioen en niet 1.5 jaar laat wachten! Maar ja de organisaties liggen ook niet voor het oprapen!

  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Dat bedoel ik dus met verzachtende omstandigheden Als er geen partijen komen kan je ook moeilijk je titel verdedigen.

    Maar in een ideale wereld zou het mooi zijn als de vechter en de organisator verplicht worden om binnen bepaalde tijd een titelverdedigings partij te draaien.

    edit: voor de duidelijkheid Bas, ik val Overeem dus niet af/aan dus de verdedigings mode kan uit, hoor

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Waar slaat dit nou weer op? Dus omdat ik geen Alistair Overeem fan ben moet ik naar hem toe en dan in z'n gezicht zeggen dat ik geen fan van hem ben. waarom?
    Dit is een forum waar je je mening mag geven , of je nou Overeem mag of niet.
    Als iedereen Alistair Overeem geweldig vindt en iedereen vindt dat hij 50/50 kans maakt om van fedor te winnen (voorbeeld)...waarom komen we dan op een forum om te discussiëren?
    Kijk ik ben een hele grote Cro Cop fan. Maar ja ik moet reeel blijven en zeggen dat hij de laatste tijd niet echt geweldig heeft gepresteerd. Simpel toch?

    Jullie moeten niet zo vaak door de GG / NL bril kijken

    Anyway...ik snap trouwens ook niet waarom hij opeens k-1 wil vechten. Hij is nu in z'n prime en moet foucussen op 1 sport (MMA)
    Het maakt ons eigenlijk niet uit wat jij wel of niet snapt. Als crop cop fan moet je even kijken hoe Cro Cop zijn lijf was toen hij tegen oa Vovchanchin vocht.
    Alistair heeft een heel goed contract, hij vecht namenlijk voor FEG/K-1 dat betekend dus K-1 en Dream en mag ook nog vechten buiten Japan, wel in goed overleg!
    Alistair heeft niks te verliezen op K-1 regels en vecht gelijk tegen de top, dan kan je alleen maar winnen, ook heeft hij een contract en zijn wij profs en geen ammateurs!
    Je mag zeggen wat je wilt zelfs as je blind bent ook kun je repliek verwachten blind of niet!

  20. #45
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    daar komt nog eens bij (en dat heb ik al een keer aangehaald in een topic ) dat al zou het zo zijn dat hij wat gebruikt je geen vechter word uit een potje , als je gebruikt heb je een sneller herstel -wat extra spiermassa (mits je traint want als je niet traint gebeurt er namelijk niets ) maar ik heb nog gehoord dat je leert vechten uit een potje . het grote nadeel van die rommel is dat je erg snel verzuurt en je na 1 ronde gasgeven conditie tekort komt . iedereen moet het lekker zelf weten .ik denk niet dat wij als publiek daar ook maar iets mee te maken hebben . groet hans vos
    ik vind dat roids in geen enkele SPORT thuis hoort het is en blijft vals spelen net zoals een verkochte partij neer zetten. dit hoort niet in sport thuis zeker niet als het straks echt mainstream word

  21. #46
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    Och kom, laten we niet naïef zijn aub, het is niet omdat je niet betrapt wordt op steroïden dat je er geen gebruikt! In elke gym zijn erg veel jongens aan het kuren en dit zijn geeneens prof vechters of prof bodybuilders. Je gaat me niet vertellen dat Alistair niet kuurt, heel veel vechters hebben in hun leven minstens 1x gekuurd en dat weet iedereen goed genoeg.
    Zelfs in de UFC, als er 1 land is waar anabolengebruik deel uit maakt van de bodycultuur, dan is het toch wel in de usa zeker.

    Ik vind het altijd erg hypocriet als mensen iemand scheef gaan bekijken omdat ie betrapt is op anabolen... Wie was er verrast toen shamrock of randleman betrapt werden? En zo zijn er talloze voorbeelden. Laat ze maar spuiten, I don't give a fuck, maar er moet gewoon een correcte controle over bestaan.
    bijna x2 laat ze maar spuiten ,nee kijk bv naar alistair vs shogun dat zijn redenen dat het bij vechters in hun hoofd gaat zitten .
    en is het dan eerlijk als de ene wel gebruikt en de andere niet

  22. #47
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Niet om de moraalridder uit te hangen, maar hoe kan je over respect voor vechters praten als je vervolgens de ring tot een plek maakt waar internetdiscussies kunnen worden uitgevochten?
    Dit.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Het maakt ons eigenlijk niet uit wat jij wel of niet snapt. Als crop cop fan moet je even kijken hoe Cro Cop zijn lijf was toen hij tegen oa Vovchanchin vocht.
    Alistair heeft een heel goed contract, hij vecht namenlijk voor FEG/K-1 dat betekend dus K-1 en Dream en mag ook nog vechten buiten Japan, wel in goed overleg!
    Alistair heeft niks te verliezen op K-1 regels en vecht gelijk tegen de top, dan kan je alleen maar winnen, ook heeft hij een contract en zijn wij profs en geen ammateurs!
    Je mag zeggen wat je wilt zelfs as je blind bent ook kun je repliek verwachten blind of niet!
    Je bedoelt dat Cro Cop Roids gebruikte voor z'n partij tegen Vovchanchin.
    Nou en, Dat mag toch Cro Cop had geen titel in de usa om te verdedigen...Alistair wel. Dat is jammer
    oja...in je reply zeg je ons...
    wie bedoel je met ons? Ik val GG niet aan ofzo..ik geef alleen me mening over Overeem...
    Maar dat mag blijkbaar niet?
    Ik vind het ook erg raar dat de managment van Golden Glory (Alistair Overeem) zo onprofessioneel reageert.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  24. #49
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Ik vind het ook erg raar dat de managment van Golden Glory (Alistair Overeem) zo onprofessioneel reageert.
    raar?
    check dit: MixFight.nl - Search Results

    500 posts van hetzelfde geblaat

    soms vermakelijk, vaak irritant
    maar niets waaruit iets anders zou blijken als waar jij je nu zo over verbaasd

  25. #50
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ik wil eigenlijk nu alleen maar van Bas horen, wanneer Alistair zijn titel gaat verdedigen?
    x2

    dat is eigenlijk het enige wat ik van Bas wil horen zelfs...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •