MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 180
  1. #51
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ik wil eigenlijk nu alleen maar van Bas horen, wanneer Alistair zijn titel gaat verdedigen?
    als het tegen fedor is valt er weinig te verdedigen:P

    Dan moeten we eigenlijk aan Bas vragen wanneer Ali ze titel aan Fedor gaat geven haha
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    nou dat valt te bezien, bedoel. fedor boven mensenlijke krachten. en alistair heeft bolgens mij ook krachten die niet natuurlik zijn, jah dat kun je op vele manieren opvatten natuurlijk. en dan bedoel ik beiden. of hij is gewoon supper sterk, en zijn lichaam kan opeens zo groot worden in kleine tijd zoals bas al zei. of zoals meerdere zelf denken, ff wat pakken. en mij boeit het wel en niet. ben tegen doping, maar als iedereen gebruikt en dit is je baan, waarom niet dan zelf ook mee doen. maar zo kom je alleen maar in neerwaartse spiraal. to bad
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  3. #53
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Juist, iemand met gezond verstand!

    Alistair is gehaalt om te verliezen bij Strikeforce, eerst tegen Belfort en daarna tegen Paul. Strikfeforce heeft zichzelf in die situatie gebracht, daardat normaal gezien er in een contract staat: dat als je een tietel veroverd, je verplicht bent je tietel te verdedigen en blab;lab;la.
    Maar dat stond er niet, dus het management heeft pas een paar maanden geleden tot een overeenstemming gekomen voor een nieuw contract. Dat Alistair in die brawl betrokken raakte en daardoor zijn hand infecteerde, is voor Alistair en het management zeker niet leuk geweest. Ten eerste twee vette pay days, ten tweede hadden we een schema gemaakt omdat Alistair ook bij FEG/K-1 onder contract staat. Aangezien er niet veel wedstrijden waren rond de zomer in Japan, hadden we besloten om bij strikeforce te gaan vechten, die waren ook op de hoogte van zijn verplichtingen in Japan.
    Dat er het 50 ct incident heeft plaatsgevonden is rot voor alle betrokken partijen en fans, maar die dingen kunnen gebeuren. Maar ik vindt niet terug in het stuk van 22 maanden dat het Strikforce zelf was die pas enkele maanden geleden met een aanbieding kwam en waaruit een overeenkomst is ontstaan! Ook geen onderzoek of het incident heeft plaatsgevonden of opvragen van een doktor raport!
    Blijkbaar is de betrokken journalist zelf nogal teleurgesteld en zou hij het verhaal eerst eens moeten onderzoeken van twee kanten alvorens hij zijn frustraties publiceert!
    Ehhh Bas... je weet toch nog wèl wie ik ben hè?
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Dat bedoel ik dus met verzachtende omstandigheden Als er geen partijen komen kan je ook moeilijk je titel verdedigen.

    Maar in een ideale wereld zou het mooi zijn als de vechter en de organisator verplicht worden om binnen bepaalde tijd een titelverdedigings partij te draaien.

    edit: voor de duidelijkheid Bas, ik val Overeem dus niet af/aan dus de verdedigings mode kan uit, hoor
    beweer ik dat dan?

  5. #55
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    we zijn het (relatief) met elkaar eens. Ik zie het probleem niet.

  6. #56
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    we zijn het (relatief) met elkaar eens. Ik zie het probleem niet.
    Is er een probleem dan?

  7. #57
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Geen idee. Ik kan het iig niet zien. Einde verhaal


  8. #58
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    bas ik begrijp dat je je vechter in bescherming neemt, en ik heb ook geen test nodig om te weten of iemand roids gebruikt of niet. er zijn er zoveel die dit doen(of gedaan hebben) lesnar, barnet enz dus dit niets nieuws maar hij kan ook te ver gaan laten we hopen dat deze discussie leid tot inkeer zodat hij optijd stopt en gewoon weer sportman word inplaats van een freak en lekker zijn titel kan gaan verdedigen .
    en weer een top 10 vechter word
    Ik vertel gewoon mijn kant van een verhaal, ik hoef helemaal niemand in bescherming te nemen omdat het gros weer op de aanname toer is.
    Het ging erover waarom Alistair zijn titel niet verdedigde en waarom dat zo lang duurde, het ging over een link van yahoo sports, staat daar iets in van roids of haal jij dat erbij?
    Stond daar in die berichtgeving: dat Strikforce pas een paar maanden geleden met een aanbieding is gekomen, twee maanden voor het 50ct incident, dat incident wat in de kranten stond hier in nederland?
    Ik snap best dat je jaloers bent op het lichaam van Alistair, dat is helemaal niet erg je bent niet de enige. Om hem nu gelijk weer voor "freak" uit te maken?
    En ben jij degene die bepaalt wie er wel of niet een top tien vechter is? Kun je als forum warrior even toelichten hoe dat werkt, welke functie en credits jij hebt om dit te bepalen?

  9. #59
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Bas, wat zijn GG/Alistairs plannen voor Strikeforce? Ik neem aan dat er een titelgevecht komt tegen iemand maar wanneer verwachten jullie dat en welke tegenstander zien jullie het liefst?
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  10. #60
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Ik volg meneer Boon nou al een tijdje op MF.
    Moet eerlijk zeggen dat de man als zakenman toch wel geslaagd is...
    Daar kun je niet onderuit, heeft vele toppers onder contract staan.
    Maar als ik dan soms zijn reacties hier op MF zie lijkt het soms wel een speelse kleuter.
    Met alle respect meneer Boon, maar laat je niet zo uit de tent lokken daar die bedweters hier..

    gr

  11. #61
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Ik volg meneer Boon nou al een tijdje op MF.
    Moet eerlijk zeggen dat de man als zakenman toch wel geslaagd is...
    Daar kun je niet onderuit, heeft vele toppers onder contract staan.
    Maar als ik dan soms zijn reacties hier op MF zie lijkt het soms wel een speelse kleuter.
    Met alle respect meneer Boon, maar laat je niet zo uit de tent lokken daar die bedweters hier..

    gr
    hij beschouwt het als therapie, en sommige info die hij kan aanvoeren zoals bijv strikeforce en hun positie tov alistair blijkt waardevol om een discussie als deze enigzins gebalanceerd te voeren
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  12. #62
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Bas, wat zijn GG/Alistairs plannen voor Strikeforce? Ik neem aan dat er een titelgevecht komt tegen iemand maar wanneer verwachten jullie dat en welke tegenstander zien jullie het liefst?
    Als strikeforce daar duidenlijkheid over geeft en het management laat weten dat wij dit mogen medelen, zal ik het voor jullie posten hier op mixfight!

    Snip 83, dus omdat ik veel toppers onder contract heb ben ik geslaagd als zakenman?
    Of heb je op The Internet Movie Database (IMDb) bekeken?

  13. #63
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Snip 83, dus omdat ik veel toppers onder contract heb ben ik geslaagd als zakenman?
    Of heb je op The Internet Movie Database (IMDb) bekeken?
    ja vind ik wel meneer Boon...
    Nee heb er niet op gekeken haha...
    Heb respect voor u en de organisatie die u hebt opgezet
    Maar vind het af en toe jammer hoe u reageert

    gr

  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    Ik volg meneer Boon nou al een tijdje op MF.
    Moet eerlijk zeggen dat de man als zakenman toch wel geslaagd is...
    Daar kun je niet onderuit, heeft vele toppers onder contract staan.
    Maar als ik dan soms zijn reacties hier op MF zie lijkt het soms wel een speelse kleuter.
    Met alle respect meneer Boon, maar laat je niet zo uit de tent lokken daar die bedweters hier..

    gr
    Heb je iets tegen kleuters?

  15. #65
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Bas kun je ons vertellen wanneer bad guys uitkomt ik ben erg benieuwd en wil de film een eerlijke kans geven.

  16. #66
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Heb je iets tegen kleuters?
    wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter

  17. #67
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter
    lol, ik krijg ineens de slappe lach van het woord "kleuter".





    "kleuter"
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  18. #68
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by snip83 View Post
    wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter
    En een kleuter van bijna 60 is ook grappig.

    Is dat dan een hele grote kleuter?

    Of een kleine, oude kleuter.

    Last edited by De dikke nudist; 07-09-2009 at 00:08.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  19. #69
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Bas kun je ons vertellen wanneer bad guys uitkomt ik ben erg benieuwd en wil de film een eerlijke kans geven.
    Die rechten zitten nu bij Maya Entertainment

    Meestal ziet een release schema er als volgt uit:


    Months After Initial Approximate
    Marketplace Domestic Theatrical Release Release Period
    Domestic theatrical 4 - 6 months
    International theatrical 4 - 6 months
    Domestic home video (initial release) 4-6 months 6 months
    Domestic pay-per-view 6-9 months 3 months
    International home video (initial release) 6-12 months 6 months
    Domestic pay television 10 -18 months 12 - 21 months
    International television (pay or free) 18-24 months 18 - 120 months
    Domestic free television* 30-33 months 1 - 5 years

  20. #70
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=snip83;794704]wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter[/QUOTE


    Ah, ok je bedoelde mij dus niet, ik ben nog geen 43

  21. #71
    chief108 Guest

    Default

    maar ik snap de verwarring van Snip83

  22. #72
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen vind Barnett een topper en hij was de man om tegen Fedor te vechten maar werd betrapt op doping. Is hij nu opeens een prutser in jullie ogen ? Alistair is gewoon een top vechter en van hem is nog niet bewezen dat hij gebruikt. Sommige hier pakken echt van alles aan om negatief te doen als het om GG gaat

  23. #73
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    Iedereen vind Barnett een topper en hij was de man om tegen Fedor te vechten maar werd betrapt op doping. Is hij nu opeens een prutser in jullie ogen ? Alistair is gewoon een top vechter en van hem is nog niet bewezen dat hij gebruikt. Sommige hier pakken echt van alles aan om negatief te doen als het om GG gaat
    Dat hebben ze dan ook te danken aan diverse groupies die het voor hun verpest hebben, waarvan ik de namen niet zal noemen

  24. #74
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dat hebben ze dan ook te danken aan diverse groupies die het voor hun verpest hebben, waarvan ik de namen niet zal noemen
    Aan objectiviteit geen gebrek Ik word ook weleens moe van dat GG Powerrrr gepost maar ze hebben wel echte topvechters als Holzken, Saki, Zimmerman, Schilt en Overeem.

  25. #75
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    En een kleuter van bijna 60 is ook grappig.

    Is dat dan een hele grote kleuter?

    Of een kleine, oude kleuter.

    http://manbabies.com/images/83.jpg
    Ik zit vaak achter Mixfight.nl omdat het een fantastisch forum is met goede informatieve content. Ik weet niet wie de bedenker/ maker is van Mixfight.nl, maar petje af! Denk dat veel vechtsport liefhebbers van dit forum genieten.

    Wat mij overigens wel opvalt, als onderwerpen over bijvoorbeeld over Golden Glory gaat, of members van Golden Gloy iets posten er een stel tussen zitten die de informatieve content naar beneden halen door kinderachtige post. Natuurlijk is het interessant om te lezen als iemand zijn menig geeft en onderbouwd, maar soms gaat het wel beneden pijl.

    Goed voorbeeld over informatieve content is de post tussen Clave en Bas Boon.
    Normale vraag, normaal antwoord. Interessant, relevant, daar heb we bijna allemaal wat aan.
    Stomme vraag, stom antwoord. Niet interessant om te lezen, en verder bladeren tot je weer iets informatiefs tegen komt.

    Humoristische opmerkingen terzijde, altijd leuk!

    Ik ben geen GG member of iets dergelijks, maar volgens mij mogen wij als vechtspot liefhebbers/ forum lezers blij zijn dat Bas Boon (management Golden Gloy) ons op de hoogte houdt van de stand van zaken. Er zijn weinig managers die de moeite nemen om zich in een gesprek te bemoeien, meestal laten ze dat op z’n beloop. Denk dat we dat wel mogen koesteren, anders horen we alles van buiten af.

    Normale vragen, normaal antwoord: informatief, relevant, daar hebben we allemaal wat aan.

    Collina
    ps: Overigens vind ik het plaatje wel erg grappig!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •